http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902129075374_uu.shtml
Tätä tuttua juttua.
Naiset ovat mestareita henkisessä väkivallassa ja osaavat myös fyysisen väkivallan.
Koskaan näitä ei huomioida koska nainenhan on aina uhri.
Tässäkin jutussa viitataan samaan asiaan.
Jos mies on väkivaltainen, nainen on uhri joka tarvitsee apua.
Jos nainen on väkivaltainen, nainen on uhri joka tarvitsee apua.
Jos mies on uhri hän on tossun alla oleva luuseri joka jos uskaltaa myöntää tulleensa naisen kaltoin kohtelemaksi saa vain muidenkin naisten vihan päälleensä tai sitten säälin joka viimeistään kastroi hänet kaikesta miehisyydestä naisten silmissä.
Mielenkiintoista muuten että sen kerran kun olen naisen kanssa (ei parisuhteessa vaan selvänä baarissa) joutunut riitelyyn muuten vaan se on päättynyt vastapuolen yritykseen huitaista minua.
Kun verbaaliset keinot loppuvat nainenkin nostaa nyrkkinsä ja kuvittelee ettei mies vastaa. Kun mies vastaa niin verbaalisesti ja fyysisesti nainen aloittaa pillityksen uhrina olemisesta.
Naisten vaiettu väkivalta
13
718
Vastaukset
- ja jos
jäi epäselväksi. Tuossa baari jutussa hän aloitti suun aukomisen ja tilanne päättyi hänen osaltaan puoli makaavaan asentoon lattialla otteessa. Onneksi muut miehet eivät käyneet kiinni kun näkivät ja kuulivat jutun.
- VisionBleak26
on tehty rikottaviksi.
Kolmessa suhteessa olen kokenut fyysistä/henkistä väkivaltaa.
Yhden kanssa oli kyttien kanssa tekemisissä monta kertaa. Mursi nokan multa, repi tupon hiuksia ja raateli verille. Käytti henkistä väkivaltaa; nolas kaupoissa, yritti saada jätkät hakkaamaan mut ja keksi päästään tarinoita. Uhkaili itsarilla, itki ja mussutti vanhemmilleen. Syyttömänä putkaan ja muuta mukavaa.
Petti ainakin kerran.
Toisen sankarittaren taasen annoin lyödä vain kun kerran löi - käänsin posken - käänsin varmuudeksi vielä kolme kertaa. Naama mustelmille, mutta ei sen kummempaa. Harjoitti myöskin henkistä väkivaltaa ja petti ainakin pari kertaa.
Kolmannen kanssa lähes samat skenaariot, mutta sillä erolla, että olin jo lähellä kuolemaa, itsari-yrityksen takia. Poistui elämästäni sekunnissa, eikä sen jälkeen ole koskaan kuullut mitään, ei edes viestiä.
Tossa oli nyt typistettynä noita tapahtumia.
Pahinta henkistä tuskaa tuotti se, että näiden porukat syyllisti mua, ja jopa mun porukat. Eli jos ne naiset itki tekoitkuaan(minkä moni osaa naisista) tai oli hysteerisiä kun soittivat äidilleen, niin aina sama juttu: Mitä se on tehny sulle. Lähde pois sieltä, blaablaa, lässynlässyn. Eli mun syy.
Ja sitten vielä syntymättömät lapset riistetään. Mulla ei mitään verbaalista sananvaltaa. Ei mitään. Olen vain ja pidätän itkua, jotta säilyttäisin ylpeyteni. Minkä vitun ylpeyden - eihän sitä edes ole ollut.
Olin tavallaan yksin maailmaa vastaan. Kuulostaa irvokkaan tragikoomiselta, vaikka enemmänkin itketti kuin huvitti.
Miespuoliset kaverit sentään ymmärsi. :)
Se tuska ja paha olo mikä noista on jäänyt on traumatisoinu: masennus, painajaiset, pelkotilat. Ja usko siihen, että nainen voisi olla kaunis ja kultainen sisältä - rakastettava - minua kohtaan.
Monet riidat alkoi siitä, että mun sanan säiläni oli riitelemätön, vahva ja pyrki oikeuteen ja sovinnaisuuteen, sekä verbaaliset taitoni lyömättömät. Sekä kateus ja mustasukkaisuus heidän osaltaan.
Välillä luovutin ja lähdin pois.
Ainakin toi kaikki on tehny musta vahvan. Yksikään nainen ei pysty enää noihin. Diskaan surutta vähänkin tasapainottomat tapaukset elämästäni ja jatkan matkaa. Tämän takia olenkin sitten ollut jo yli vuoden erossa naisen läheisyydestä. Irtoseksi ei nappaa, ilman tunteita ja kiinnostusta toisen persoonasta.
Kiitokseksi saan kuulla olevani sovinisti, narsisti ja sika. Luuseri, läski, paska ja muutenkin mauton. Niin ja homo. Tämä kaikki naisten mielestä. Kai noikin on meriittejä, vaikka ei ne kovin mairittelevilta kuulostakaan.
Heikompi ottaisi noi loukkauksina ja ilkeytenä, mutta se on turhaa. Antaa "naisen" haukkua.
Joku haluais uskoa, että mä olen naistenvihaaja, katkera ja muuta, mutta en mä ikävä kyllä ole. Olen vain kriittinen ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kyseenalaistan asioita(=ai no mut ei ihme, että sain pataani). Varmasti syytä mussa on ollut enemmän kuin uskoisinkaan.
Kaikki on anteeksi jo annettu, paitsi sille joka hävisi elämästäni. Se on vaivannu jo vuosia, eikä taida koskaan hellittää. Mutta oppii elämään sen kanssa.
Naiset on ihana asia - mutta se mitä mä etsin on jotain mitä en edes etsi - se tulee kun on tullakseen mun elämään. Jos häntä ei koskaan kuulu - syki rinnassani, ei se mitään, jatkan matkaa yksin sinne minne sydän minua kuljettaa..
Yksin voi elää, mutta muistettava rakastaa itseään. Fight fire with fire. Peace and love- niin että jos mua
avokki syyttää pahoinpitelystä, niin totta tosiaan annan samantien vähän väitteille lihaa luiden päälle! Ettei turhasta syytä.
- aamun paras
1. Mikä vaiettu? IL kertoo. Sinä puhut (toistuvasti tämä sama aloitus)?
2. Mielenkiintoista muuten että sen kerran kun olen naisen kanssa (ei parisuhteessa vaan selvänä baarissa) joutunut riitelyyn muuten vaan se on päättynyt vastapuolen yritykseen huitaista minua.
heh heh Ja tämä on ehdottomasti naissukupuolen vika, että JOKA kerta tosiaan baari-iltasi päättyy näin? Erittäin mielenkiintoista.
Naiset muuten ei suostuneet siihen hesalaissinkunkaan ajatukseen, että naisille määrättäisiin 2 vuoden p...unjakamispakko työskennenellen bordelleissa kansalaisvelvollisuuttena. Moni uhkasi totaalikieltäytymisellä (itsemurha, vankila) tai turvapaikan haulla Belgiasta. Kiittämätöntä sakkia!- Mä vaan
"heh heh Ja tämä on ehdottomasti naissukupuolen vika, että JOKA kerta tosiaan baari-iltasi päättyy näin? Erittäin mielenkiintoista. "
Tässä on kasinaismoraali huipussaan. Muistuuko mieleen feministien "sukupuolittunut väkivalta" termi? - aamun paras
Mä vaan kirjoitti:
"heh heh Ja tämä on ehdottomasti naissukupuolen vika, että JOKA kerta tosiaan baari-iltasi päättyy näin? Erittäin mielenkiintoista. "
Tässä on kasinaismoraali huipussaan. Muistuuko mieleen feministien "sukupuolittunut väkivalta" termi?No jos joku nainen väittäisi, että aina baarissa miehet yrittää raiskata hänet, ja "sen kerran kun baariin menen, niin joku mies yrittää lyödä" niin en väittäisi ensimmäisenä, että näissä ulkopuolissa on ehdottomasti se vika. ;-)
- ihminen on...
"Naiset ovat mestareita henkisessä väkivallassa ja osaavat myös fyysisen väkivallan. " Just, siis yllähän ihminen on väkivaltainen olento, se nyt lienee tyhmemmällekin selvää, kun uutisia katsoo, mutta nyt sä ehkä ilmaiset asian niinkuin kaikki naiset ois jotenkin väkivaltaisia... Hieman ehkä liioiteltua.
"Jos mies on väkivaltainen, nainen on uhri joka tarvitsee apua.
Jos nainen on väkivaltainen, nainen on uhri joka tarvitsee apua. "
Miehille on lyömätön linja ja apuryhmiä, mitä naisille on? Naisten väkivallasta ei saa edes puhua, ilman tuomiota: niinhän sinäkin nyt teet. Miesten väkivallasta puhuminen tuo apua sekä heidän uhreilleen, että heille. Sillä uhrejahan heidän väkivaltansa kohteet ovat (ei se toisen kärsimystä vähennä että toinenkin kärsii, ei se mikään kilpailu ole??!!), mutta väkivaltaista naista ei auta kukaan. Ei auta kyllä niinkään hänen mahdollista miesuhriaan, vaikkakin tyypillisin uhri on aina heikompi, eli tässä tapauksessa lapsi: nainen suoraan tuomitaan.
Niin, siinäpä sinulle miettimistä, miksi.
"Jos mies on uhri hän on tossun alla oleva luuseri joka jos uskaltaa myöntää tulleensa naisen kaltoin kohtelemaksi saa vain muidenkin naisten vihan päälleensä tai sitten säälin joka viimeistään kastroi hänet kaikesta miehisyydestä naisten silmissä. "
Tämä on JÄLLEEN yksi niistä MIESTEN ITSENSÄ ylläpitämistää luuloista, millä he itse heikentävät itseään. Mihin perustat sen, että väkivallan uhri saa muitten vihan päälleen? Itse olen kyllä keskustellut vaimonsa pahoinpitelemän miehen kanssa, eikä sävy ollut ollenkaan tuomitseva. Että kyllähän sinäkin taas itse ja omalta kohdaltasi kasvatat luuloa siitä, ettei miehillä ole oikeutta puhua tai hakea apua.
"Mielenkiintoista muuten että sen kerran kun olen naisen kanssa (ei parisuhteessa vaan selvänä baarissa) joutunut riitelyyn muuten vaan se on päättynyt vastapuolen yritykseen huitaista minua. " Jaa, no ei voi kommentoida sinänsä, kun ei tiiä, mistä ja miten ootte sitten riidellyt, mutta sen kerran, ja sä väität olevas joku naisten väkivalan asian tuntija? Okei, hankipas hieman paksumpaa pohjaa, tai keskustele avoimemmin, koska on ihan oikea asia kyllä, kertoja vaan pohjauttaa tietonsa luuloihin ja siihen yhteen kertaan kun on baarissa haastanut riitaa selvinpäin. Niin, riitelyynhän tarvitaan kaksi.
"Kun verbaaliset keinot loppuvat nainenkin nostaa nyrkkinsä ja kuvittelee ettei mies vastaa. Kun mies vastaa niin verbaalisesti ja fyysisesti nainen aloittaa pillityksen uhrina olemisesta. "
Älä nyt jauha paskaa, ei todellakaan nyrkillä lyödä sillai normaalisti. Mä en tiedä missä sairaassa maailmassa sä elät, mutta tule hyvä mies pois sieltä. Sitäpaitsi sen mitä olen nähnyt naisten lyövän, ja myös itse itseasiasssa pysäyttänyt yhden naisen nyrkin, niin se on kun lapselta ottais tikkarin pois verrattuna siihen, että mies voi lyösä oikeasti yhdellä iskulla naaman murskaksi tai tappaa.
Siksi yleensä nainen käyttää esim. perheväkivallassa, jos se siis kohdistuu mieheen, eli vahvempaan, asetta. Ja on humalassa.
Itse väkivallan kanssa tuttavuutta tehneenä voin kertoa, ettei siellä sinun päässä taas ole harmainta hajuakaan mistä jauhetaan ja tota normi-ihmisen turvallista mutua tulee tuutin täydeltä. Syyllisten etsiminen ei ole ollenkaan niin helppoa kun luullaan ja ihan sukupuolesta riippumattta. Sitä voit yhtenä päivänä olla uhri ja seuraavan kerran herätä kun olet siiirtynyt tekijäksi. Kaikki väkivalta jättää arvet ja ne on syviä. Voin kertoa, että siinä kun väkivallasta jotain tuntee, tietää sen kaverin niin kieroksi, että ymmärtää jokaisen, sukupuolielimistä riippumatta, kannattaa välttää ja ettei syyttäminen ja tuollainen vitun typerä "kyllä nää on pahempia ku nää" sonta auta ketään. Ei ketään.
Miehet. Lopettakaa itse se teidän oma tuomitsemisenne, saattaa olla, että kun itse lakkaatte ylläpitämästä myyttiä miesten kaikkivoipaisuudesta, joudutte palaamaan maan pinnalle, mutta saatte myös hakea apua, silloin kun sitä tarvitsette.- Sivusta seurannut
Aika liuta tuntui olevan mutua sinunkin tekstissäsi, mutta sitä paremmin voimme jatkaa omakohtaisilla kokemuksilla. Typerimmältä kuulosti, että sinusta ilmeisesti ei ole väkivaltaa eikä mitään moukaroida nyrkein, jos ei pysty toista yhdellä iskulla tappamaan. Naurettavaa.
Olen nähnyt lukuisia pareja, joissa nainen on esiintynyt väkivaltaisesti julkisissakin tiloissa. Kun on joskus nähnyt näiden parien miehiä mustasilmäisinä, heitä olisi varmaan lohduttanyt tieto, että naiset sillai niinku lyö epänormaalisti. Ihan oikeasti pahvi, herää jo. Ei satuttamiseen tarvita koviakaan voimia. Pääsääntö väkivallassa on, että jos yllät, iske heikkoihin kohtiin. Tämä tarkoittaa usein kasvoja (menemättä genitaalialueille), joiden ruhjomiseen ei useinkaan tarvita kuin oikein osunut täräytys; nenä on helppo murtaa, silmät mustata tai pahempaa, jos sopivin sormuksin teloo, iho kuoria eivätkä hampaatkaan kaikkea kestä. Näitä kokeneita miehiä varmaan hitosti lohduttaa, että nainen ei välttämättä voisi sentään tappaa heitä yhdellä nyrkin iskulla.
Tuosta tuomitsemisesta sitten eräs yksittäin näkemäni tilanne, jälleen julkiselta paikalta. (Niin ja en puhu missään vaiheessa baareista ja humalaisesta toiminnasta, koska baareissa en kulje enkä humalaisten kanssa viihdy.) Pariskunnan riitely yltyi siihen, että nainen raivopäissään kävi takomaan miestään. Miehen yritys pitää nainen loitolla päättyi naisen kaatumiseen ja loukkaantumiseen. Ikävä tilanne, mutta typerryttävintä oli, että jälkikäteen muu paikalla ollut väki supisi pääsääntöisesti, kuinka väkivaltainen mies oli. Tämä siis koskee sekä naisia että, ainakin hyväksyvästi mumisseita, miehiä. Ei tuossa syyllistämisessä ole vain miesten asenteista kyse, vaan se on jotenkin kirjoitettu yhdeiskunnan normeihin, ettei väkivaltainen nainen ole kuin korkeintaan itse uhri. Tuosta olisi hyvä päästä eroon, mutta siihen ei riitä vain miesten välisen ymmärrys, naisten olisi korkea aika alkaa ottaa vastuuta teoistaan.
- suhteessa, oli
väkivallan tekijä sitten nainen tai mies, oli uhri sitten nainen tai mies, on aina tärkeintä huomata se, että siihen ei pidä jäädä, sen ei pidä antaa jatkua, siitä voi lähteä, ja siitä pitääkin lähteä pois.
Ei ole mitään mieltä syyttää yhtä sukupuolta sen enempää kuin toistakaan, kun vika on yksilöissä itsessään, jokaisen yksittäisen ihmisen omassa valinnassa ryhtyä väkivaltaa käyttämään sen sijaan, että lähtisi pois tilanteesta jossa pinna palaa.
On ehdottomasti parempi olla yksin kuin satuttaa toista fyysisesti, tai edes henkisesti.
On ehdottomasti parempi olla yksin kuin antaa toisen satuttaa itseään fyysisesti, eikä henkistäkään väkivaltaa ole mitään syytä hyväksyä.
Rakkaus ei satuta toista ihmistä. Suhde jossa toista, tai toinen toistaan, satutetaan kerta toisensa jälkeen ei ole rakkautta. Suhteen jatkamisessa ei silloin ole mitään mieltä.
Yhteiset asuntolainat yms sellaiset asiat eivät oikeasti estä sairaan suhteen lopettamista, ne ovat vain tekosyy jatkaa jotakin sellaista mikä on haitallista niin itselle, kuin kumppanillekin.
Yhteisille lapsillekin on ehdottomasti aina parempi kasvaa väkivallattomassa ympäristössä, vaikka sitten ilman toista vanhempaansa, tai molempiakin vanhempiaan, väkivallan uhan loppuminen on kuitenkin loppupeleissä lapsen kehityksen kannalta tärkeämpää kuin isän tai äidin näkeminen, jos isää tai äitiä ei voi nähdä muuten kuin väkivallan pelon kanssa.
Väkivallan on loputtava.
Ei mies, ei nainen saa vahingoittaa läheisiään. Siinä kaikki.
Ei tarvitse syyttää. Tarvitsee vain lopettaa.
Jos ei yksin onnistu, terapian tai lääkkeiden avulla sitten.
Kävele pois. - almasty
Ainahan tuo asetelma on haluttu nähdä niin että mies on aina se väkivaltainen osapuoli.Naisen väkivaltaisuutta ei ole koskaan noteerattu väkivaltaisuudeksi.Minuunkin feministipropaganda on uponnut siinä määrin että tuo 40 prosenttia naisten tekemästä parisuhdeväkivallasta oli minulle yllätys.Tiedän elävästä elämästä kaksi väkivaltaista naista,joista kumpikaan ei pahemmin häpeä käytöstään päinvastoin toinen oikein retostelee baaritappeluillaan.Eikä toinenkaan siekaile lyödä kaikkien nähden jotakuta jos provosoituu riittävästi ja puhuu rettelöimisestään yhtä avoimesti kuin kaupassa käynnistä.Silti ei kukaan tuomitse häntä hänen seurapiireissään vaikka ovatkin huomattavasti järkevämpiä ja rauhallisempia.ROKSIN ja Bellan ystävät huutavat kurkku suorana sitä kuinka miehet sitä miehet tätä,jos kuitenkin katsotaan kuinka paljon suomessa on vankeja no muutama sata joista vain harva on seksuaali ja henkirikosten tekijä.Niin aika pieneksi tämä luku jää koko miesväestöstä.Mielenkiintoista sen sijaan on se että naisvangeista suuri osa on henkirikosten tekijöitä tai muita väkivaltarikollisia.En tässäkään asiassa usko sukupuolten vaan yksilöiden väliseen eroon naiset nyt vain ovat oppineet hakkaamisen siinä samalla kun ovat 1900 luvun vapautumisen myötä oppineet juopottelun,irtosuhteet ja syrjähypytkin.Minä en tästä aiheesta vaivautuisi kirjoittamaankaan ellei minua niin pirusti nyppisi se että miehet ja naiset halutaan toisinaan panna jotenkin vastakkain ja vääntää siitä kummat ovat parempia tai pahempia.
- Kaksinaismoralismia
testata asenteita pienellä provolla josta jokainen sana oli kuitenkin totta.
Näette vastauksista kuinka aihetta vältellään ja annetaan kuva kuinka ketjun aloittajana olisin väärässä.
Jos vastaava asia puhuttaisiin miehistä niin täällä olisi kaikki naiset kertomassa miten kauheita miehet ovat väkivallassa.
Kaksinaismoralismia, nyt ihan todistetusti. - Taasnäitä
En tiedä johtuuko se sisäsiittoisuudesta vai kulttuurista mutta suomalaisissa naisissa on kyllä varsin paljon tuota mielenvikaisuutta. Minuakin on yksi nainen huitaissut mutta se loppui siihen kun tinttasin sitä mahaan niin, että se oli lattialla 5 minsaa ihan hiljaa. Yleensäkin väkivaltaisia naisia täytyy vetää turpaan, ei ne muuten opi että lyöminen sattuu.
Toinen juttu on, että mikä pakko sitä suomalaisten naisten perässä on kulkea? Maailma on täynnä naisia, Virossakin esim. on niitä vaikka kuinka paljon ja ne puhuu ihan suomea. Nätempiäkin ne on kuin suomalaiset köntykset. - pääsee karkuun.
Sinne voivat miehetkin hakeutua turvaan. Turvakoteja pitäisikin olla enemmän. Miksi muuten lyödyn pitää lähteä pois omasta kodistaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105