Ero kulman takaa

täysin puulla päähän lyöty

Sain juuri tietää, että tyttöystäväni haluaa erota.
Hän on kuulema jo pitkään suunnitellut tätä ja nyt ilmoitti, että minulla on kaksi viikkoa aikaa etsiä itselleni asunto. Hän itse on kaikessa hiljaisuudessa hankkinut itselleen asunnon ja nyt tää tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. ero.

En siis todellakaan ole aavistanut mitään, vaikka olemme olleet yhdessä saman katon alla kolme vuotta. Hän on käyttäytynyt aivan normaalisti koko ajan, ihan kuin kaikki olisi ollut hyvin. Sanonut rakastavansa, harrastettu seksiä jne... siis en todellakaan osannut odottaa mitään tälläista.

Voitte kuvitella millainen olo minulla tällä hetkellä on. Herään ja saan tälläisen uutisen aamupalaksi.

11

1682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Healing...

Otan todellakin osaa, mulle kävi hiljattain aivan sama juttu.. :( Ei asuttu yhdessä, mutta umpirakastuneita oltiin ( tai niin luulin ) ja aivan yhtäkkiä Hän tahtoikin olla sinkku, mitä ihmeellisimmillä syillä mukamas...

Shokissa meni varmaan pari kuukautta ja nyt vasta pystyn edes käsittelemään koko asiaa, hajoilemalla ja ikävöimällä tietenkin....

Kertoiko sun tyttöystävä mitään järkevää syytä vai miten? Toivottavasti voitte jutella vielä jotta saisit edes jonkun kunnon syyn tytön käytökseen...

• pettynyt

Minulle kävi samoin. Oltiin yhdessä useampi vuosi ja yhtäkkiä mies vain kertoi ettei enää halua olla minun kanssa. Mitään ennakkovaroitusta tai mitään keskustelua ei käyty ennen tätä pommia. Kylmästi vain ilmoitti ja jätti. Ihan kuin menneillä vuosilla ei olisi mitään merkitystä. Hänelle ei varmaan ollut. Yritä siinä sitten luottaa enää toiseen jonka joskus tapaat. Minunkin puoliso sanoi että rakastaa minua juuri muutama päivää ennen tätä inhottavaa ilmoitustaan ja sängyssä oltiin ihan kuin ei mitään, vaikka mies oli miettinyt jo tätä jonkin aikaa. Valheita siis kaikki sen tekemiset ja sanomiset. On kieltämättä hyväksikäytetty olo. Syyllistän itseäni, mutta tiedän että mies vain oli minun kanssani siksi että sai minusta hyötyä. Todellinen rakkaus ei noin vain katoa. En usko että välitti tosissaan minusta. Kihloihin mentiin yms. suunniteltiin kaikenlaista tulevaisuutta, mutta nyt tajuan ettei hän minun kanssa tulevaisuutta edes todellisuudessa halunnut. Tiedä siis miltä sinusta tuntuu. Yritä kestää ja toivotaan että aika parantaa ainakin osan haavoista.

• ....

Oli ihan kuin minun elämästäni olisit kirjoittanut!!!!!!!!!!!!!!!! eli sama tunne täälläkin pettyneellä

• Toinen pettynyt

Samoin kävi minulle. En voi kuin ihmetellä miten rakkaus voi toisen (avomieheni) mielestä yhtäkkiä kuolla. Miten kuukausi sitten vielä asiat oli hyvin ja iso riita sovittiin ja päätettiin, että yhdessä ollaan ja molemmat yritetään. Yhteinen asunto on jota yhdessä remontoitu, sisustettu ja laitettu mieleiseksi. Nyt sitten Pam! päin naamaa ilmoitus erosta ja asunto myyntiin eikä järkevää selitystä sille miksi valehteli asioiden olevan hyvin vaikka mielessään on miettinyt eroa jo kauan. Ei kai tästä voi kuin selviytyä:(

• tuotakin

osaavat tehdä puolin ja toisin kummatkin. Yllättäähän se, kun luulee kaiken olevan hyvin. Eikä näköjään olekaan. Ihmismieli on kummallinen. Toinen ei näe, toinen ei halua nähdä, joku ei usko, vaikka näkisikin... Ja joku osaa ihan coolina näyttää, ettei tässä mitään.
      Nyt etsit sen asunnon, punkkaa vaikka jossakin, ellet muuta vielä saa. Jatkat elämääsi, suret surusi ja kuinka ollakaan; saattaapi se exä tulla ovellesi haluten takaisin. Siinä vaiheessa tiedät mitä teet. Rohkeutta!

• omasta suhteesta

...Oltiin oltu vajaa kolme vuotta yhdessä, kaksi kihloissa ja häät oli suunniteltu ensi kevääksi.
      Joulun jälkeen sain kuulla että naisen tunteet on kuolleet,loppuneet jonkin aikaa sitten. Kuitenkin tunsin rakkautta siihen ilmoitukseen asti suht samalla lailla kuin nämä vuodet ja asiat sujuivat muutenkin niinkuin aina. Eli hyvin jotkut osaavat pohjimmaiset tuntensa peittää.

Eikä kyseessä ole mikään nuoren ihmisen päähänpisto, olemme molemmat n. 40.

Kuulin siinä sitten keskustellessamme että sellaista on sattunut ennenkin. Joillekin on vaan helppoa alkaa kylmäksi, tunteettomaksi, erota ja alkaa uuden ihmisen kanssa. Niinkuin ei mitään olisi tapahtunut kun on sellainen "tunnevamma" joka estää asioiden ja epäkohtien käsittelyn normaalilla tavalla. Olisikin kai kamalaa jatkaa yhdessä niin myötä kuin vastoinkäymisissä.

Palkitsevaa ja kannustavaa on vaan saada kiitokseksi kolmen vuoden syvästä rakkaudesta ja osoittamistaan tunteista eteensä pahvilaatikoita joihin pakata tavaransa ja aloittaa taas kerran elämä alusta, oppineena ainakin sen ettei uskalla enää luottaa keneenkään.

• Lähti

itse tulin kotiin matkoilta ja avovaimo oli tyhjentänyt kämpän ja muuttanut pois ilman ennakkovaroitusta. Sen verran kova shokki että kyllä siinä taju lähti.

• vielä samanlainen

Heips kaikki kohtalotoverit.
        Mun miesystävä kanssa jätti ilman mitään ennakkovaroitusta. Edellisenä päivänä suunniteltiin tulevaa lomaa, seuraavana sanoi että haluaa olla sinkku. Olin kuin puulla päähän lyöty. Oltiin seurusteltu tosi tiiviisti puolitoista vuotta. Molemmat yli 40 v, joten ei mitään pentuja oltu enää. Meni muutama kuukausi shokista toipumiseen. Otin koiranpennun itselleni, se oli paras lääke suruun ja yksinäisyyteen. Tossa se nukkuu jaloissa, ihana otus =)

• mirame81
        vielä samanlainen kirjoitti:

Heips kaikki kohtalotoverit.
        Mun miesystävä kanssa jätti ilman mitään ennakkovaroitusta. Edellisenä päivänä suunniteltiin tulevaa lomaa, seuraavana sanoi että haluaa olla sinkku. Olin kuin puulla päähän lyöty. Oltiin seurusteltu tosi tiiviisti puolitoista vuotta. Molemmat yli 40 v, joten ei mitään pentuja oltu enää. Meni muutama kuukausi shokista toipumiseen. Otin koiranpennun itselleni, se oli paras lääke suruun ja yksinäisyyteen. Tossa se nukkuu jaloissa, ihana otus =)

Ja toivottavasti on viellä 15-vuoden päästäkin ihana koira

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe