Mitä tehdä, kun hullu mies seurailee mua postiin, pankkiin, uimahalliin, kauppaan, joka paikkaa minne menen.Haluaa tietää kenen kanssa liikun ja millä asioilla. Onko uutta miesystävää yms....
Huutelee rivouksia minusta, sukulaisteni ja ystävieni läsnäollessa.
On uhannut tulla työpaikalleni suureen ääneen arvostelemaan minua.
Ajelee taloni ohi autollaan monta kertaa päivässä.
Muutaman kerran on tullut tontilleni ja yöllä heitellyt kiviä ikkunoihini.Naapurit tulivat apuun, kun kuulivat ikkunoiden helinää.
Mies oli kiinnostunut vain sukuni rahoista ei minusta. Nyt kun jäi tyhjin käsin, häntä harmittaa.
Mies on käynyt minuun käsiksi ja pieneen lapseeni.En uskaltaisi mennä enää poliisin puheille. Hän vain provosoituisi lisää.
Antakaa hyviä neuvoja.
Sairaanloisen mustasukkainen mies seurailee
4
739
Vastaukset
- Huolestunut lakipoika
Noilla faktoilla lähestymiskiellon saaminen on rutiinijuttu. Hankit ehdottomasti sellaisen! Tuskin mies uskaltaa sitä rikkoa, koska siitä saa sakkoja ja joutuu vankilaan.
Nyt heti poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus! Älä lykkää viikonlopun yli. Kipin kapin!- Huolestunut lakipoika
Tässä. Lue tämä ja toimi. Sinun ja lapsesi ei tarvitse enää elää pelossa!
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/C280A5917CF634CEC2256F6D0046F3B4?opendocument - Näin on pakko toimia.
Huolestunut lakipoika kirjoitti:
Tässä. Lue tämä ja toimi. Sinun ja lapsesi ei tarvitse enää elää pelossa!
http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/C280A5917CF634CEC2256F6D0046F3B4?opendocumentHullu soitti tänään esimiehelleni....ja haukkui minua....
Olen julkisessa virassa ja siksi hän seurailee netistä tekemisiäni ja etenemistäni uralla...
Voi hyvin ja pidä Sinäkin itsestäsi huolta.
- njsidkmm
Ehdottomasti laita miehelle "kova kova vastaan". Eli ainoa oikea ratkaisu on poliisin puheille ja lähestymiskielto. Lopeta kiltin tytön rooli ja näytä itsellesi ja muille, miten puolustaudut itse. Älä anna koskaan kenenkään kohdella sinua kaltoin. Siinä sinulle elämän sääntö TOP 1. En sinun tarvi hävetä, jos teet ilmoituksen poliisille. Virkavalta on meitä kansalaisia varten, jotta he auttavat meitä, juuri tälläisia ihmisiä varten, jotka ovat vaaraksi meidän yhteiskunnassa. Jatkossa, ole tarkkana kenen miehen kanssa olet tekemisissä. Voimia sinulle! T. Samaa kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444826Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612701Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711034- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?185878- 137865
- 49864