Mitäs epäonnista teille on tänään sattunut?
Mulle ei toistaiseksi ole sattunut muuta epäonnista, kuin se, että nukuin liian pitkään. :)
Perjantai ja 13. päivä
30
699
Vastaukset
- (n)
typerä aihevalinta ja nyt sitten varmaan oletat, että taikauskoiset rynnivät kertomaan kokemuksistaan?
- sä oot jotenkin
söötti naisena:)
- testari
sinun kaltaisiasi ihmisiä.
- (n)
testari kirjoitti:
sinun kaltaisiasi ihmisiä.
Kaipaan perusteluja...
(n) kirjoitti:
Kaipaan perusteluja...
Jos aloitus on mielestäsi typerä, niin miten helvetin typerä sinä olet, että siihen vielä vaivaudut vastaamaan? Oletko siis syntymätyperä vai ottanut tunteja?
- sininen_sitruuna
parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian kireällä. :) Ei kaikkea varmaankaan tarvitse ottaa niin vakavasti.
- Mallari :
sä oot jotenkin kirjoitti:
söötti naisena:)
kuulostaa jotenkin katkeralta ihmiseltä
- On-The-Rocks
ei vielä ole sattunut mitään epäonnista. Mutta onhan tässä vielä päivää...
- ......
hajosi (eikä edes vain termostaatti)
- ......
runontaja kirjoitti:
oletan.
hyvinkin, onneksi asun vuokralla niin ei mene omaan piikkiin
- gek-ko
...... kirjoitti:
hyvinkin, onneksi asun vuokralla niin ei mene omaan piikkiin
pari talvea sitten :D
Pakastinlokeron ympärille ja koko pirun kaappiin kertyi jäätä saatanasti. Koko ajan sai olla sulattamassa ja jäitä irrottamassa.
Sitten paloi käämi, otin ruuvimeisselin käteen ja paukautin vasaralla kantaan. Tiellä ollut jäälohkare irtosi ja tehosteena kuului pamaus :D
Selitin vuokranantajalle että juu, minä hajotin sen, mutten olis hajottanut ellei toi olis ihan paska. Se sanoi joo ja haki uuden jääkaapin.
enkä kaatunut.
Naapurin ihmisarka koira ei juossut karkuun, melkein hyppäsi syliini.
Sain työpaikan kesäksi, sielläkään en kaatunut, vaikka kulkuväylät oli jäästä liukkaat.
Kävin uimassa ja uimahallin sauna oli hyvälöylyinen.
Ruoka oli hyvää
Löysin uuden läppärin, minkä ostaisin, mikäli tarvitsisin sellaista nyt.
Olisipa muutkin päivät yhtä "epäonnekkaita" mitä tänään.
Pitäisikö lähteä viihteelle, jos vaikka "epäonni" jatkuisi?- gek-ko
kun kusetin koiria.
En satuttanut itseäni. Liskot muksahtavat matalalta ja tottuneesti. - sininen_sitruuna
vaikutti hirmuisen hyvältä päivältä. :)
gek-ko kirjoitti:
kun kusetin koiria.
En satuttanut itseäni. Liskot muksahtavat matalalta ja tottuneesti.Itse aikoinaan kun pyöräilin kesärenkain täysijäisellä tiellä, muksahdin muutaman kerran nurin, kun pyörä yksinkertaisesti lähti alta pois.
Eikä tullut mustelman mustelmaa.- gek-ko
runontaja kirjoitti:
Itse aikoinaan kun pyöräilin kesärenkain täysijäisellä tiellä, muksahdin muutaman kerran nurin, kun pyörä yksinkertaisesti lähti alta pois.
Eikä tullut mustelman mustelmaa.kun kaatuu.
tässä muuta kuin en ole saanut vielä mitään kovin hyödyllistä aikaiseksi. Mutta lienee vain tyyntä huomisen edellä..
- gek-ko
että ne lentokoneet törmäsivät WTC:iin 11. päivä? Vai monesko se oli... ja oliko se vielä keskiviikko?
Lisäksi muistan yhden sukulaisen joka sai infarktin viikon alkupuolella, ei suinkaan perjantaina.
Näiden havaintojen perusteella ehdotan yleistä ja yhteistä paranoiaa.- gek-ko
runontaja kirjoitti:
13 päivä on perjantai.
Samoin marraskuussa 13 päivä perjantai.voisiko sitä välttää mitenkään?
gek-ko kirjoitti:
voisiko sitä välttää mitenkään?
ettei voi välttää, saan varmaan ensikuun 13 tiedon, että minut on hyväksytty mökkitalkkarikurssille.
Mistä sinänsä pitää luopua, koska kurssi alkaisi 17.3 ja ehtisin olla siellä tasan kaksi viikkoa.
Tosin taitaa se tieto tulle ennen 13.3.
Hmm, millainen häärybtäys mahtaa olla vuonna 13.3.-13?
- En.kerro
bussista aamulla. Mutta epäonni kääntyi onneksi. Pääsin perille paljon kivemmalla kyydillä :)
Ja toistaiseksi ei ole mitään kamalaa sattunut... - hyin...
..on päiväni mennyt. Ja illalla viihteelle! Toivottavasti mua ei raiskata tai murhata matkan varrella... :O
- sirpamaikkarilta
kuin että sain jumalattoman siivousvimmakohtausen. Vapaapäivä meni siivotessa! Saatana!
- sininen_sitruuna
...äärettömän vakavalta. :)
Pistäs tänne se kohtaus huomiselle... - sirpamaikkarilta
sininen_sitruuna kirjoitti:
...äärettömän vakavalta. :)
Pistäs tänne se kohtaus huomiselle...Itteeni ihan puistattaa minkä kauheuden tämä pahanonnenpäivä toikaan tullessaan.
Ja huono onni senkun jatkuu. Palkka tuli ja laskut pitäs maksaa. Kirottu olkoon perjantai 13.!!!!!!!!!!!!
- cookos
melkein peruutti autonsa mun auton kylkeen. Onneksi ei ihan, mä mietin töistä lähtiissä, että varo sitten liikenteessä.
Sit tää päivä on mullistus. - Anonymous random visitor
Tuo vanha vihollinen nostaa päätään aina silloin tällöin vaikkei kylmää sotaa enää polittisesti olekaan niin voin kertoa että meillä täällä se on juuri nyt hyytävimmillään. Jos jotain voi tehdä hankalasti joko syystä että ei osaa suorempaa reittiä asiaa hoitaa tai vain kiusallaan niin venäläiset kyllä tuon osaavat.
Päätän raporttini tähän ja toivon ettei enää yhtään viestiä tule Veenäjältä tämän illan aikana. - thin.ice
Ulko-oven lukko hajosi, muksut ei päässeet sisälle ja minä olin töissä. Onneksi naapurin äijä soitti lukkosepälle ja ovi toimii taas (lasku seuraa perästä) Enkä saanut kampaaja-aikaa vaikka soitin melkein joka kampaamoon. Nyt on tukka huonosti ja ketuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805