Työpaikassani kaksi naimisissa olevaa miestä osoittivat minua kohtaan vakavaa kiinnostusta. Toinen jopa lupasi "kymmeniä vuosia" yhteiseloa, toinen ei ehtinyt puhua mitään mutta osoitti avoimesti aikeensa.
Tästä seurasi muutaman työpaikan naisen yhteinen päätelmä: minä vikittelen ukkomiehiä. En vikitellyt ketään, päinvastoin, olin kuuluisa luoksepääsemättömyydestäni.
Naiset kuitenkin lyöttäytyivät yhteen ja isossa firmassa, jossa ollaan kaukanakin toisistaan,eivät kaikki ole aina paikalla itse toteamassa asioiden kulkua,ja silloin riittää kun joku sanoo että asia "on näin".
Siitä seurasi että en ole enää siinä työpaikassa töissä mutta en myöskään suostunut minkäänlaisiin suhteisiin.
Miehet ja naiset työpaikalla
Merja
0
316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078