Oli sitten kyse lastenkasvatuksesta tai muuten elämästä.
MITÄ TEKISIT TOISIN
5
190
Vastaukset
Mitäkö tekisin toisin, mut teen silti. Sitäkö tarkotat, vai onko olettamuksena se että JOS joskus saan lapsia niin mitä tekisin toisin verrattuna vanhempiini. Vai onks tilanne se että pitää samaistuu vanhempiini ja elää elämä niiden kautta, noin teoriassa.
Liian paljon kyssäreitä että tuota jaksas alkaa purkaa.- cookos
kaiken ihan samoin kuin vanhempani, histori on siis toistanut itseesä. Ei opi siis vanhempien virheistä. Se on kuin kohtalo.
Mutta niitä toisin tehtäviä asioita olen tehnyt ja tulen vastaisuudessakin tekemään niin paljon, että vähä jaksaa luetella.
- uk-ko
tekisin - tai paremminkin olen tehnyt - toisin.
Mutta jos ajattelen kokonaisuutta, niin hyvinkin samankaltaisesti ole elänyt: kyllä arvot periytyvät.
Omaa lapsuuttani leimasi lähinnä vanhempien jonkunmoinen pyrkimys lapsen kunnioittamiseen, eettisten perusarvojen opettamiseen ja kovan kiihkoilun välttämiseen. Keskustelu oli arvossaan. Osapuilleen noin olen omia lapsiani pyrkinyt kasvattamaan, vaikka toteutuksissa on tietysti eroja.
Suurin ero vanhempiini nähden on ollut se, että en ole ollut läheskään yhtä turvallisuushakuinen, talodessa tai parisuhteissa. He olivat vielä puutteen ajan lapsia ja erityisesti talodellinen turvallisuus oli arvojen kärjessä. Itsellä se on mennyt vähän toisin, koskapa olen kuitenkin saanut elää vaurauden Suomessa lapsesta asti. - Ygg
tapauksessa pitäisin sen minkä lupaan. On aika hyödytöntä enää myöhemmin ja lukuisten pettymysten jälkeen yrittää rakentaa läheisempää suhdetta kun lupaukset on jo niin moneen kertaan petetty. Siinä on varmaan pääsyy miksi oma isä on jäänyt etäiseksi tuttavuudeksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744