Minulla on imetyksen jälkeen venähtäneet rinnat, 75b. Meinaan laittaa "korkea profiilisen" implantin 450cc. (ajattelin että tarvin myös jonku kohotusleikkauksen mutta lääkäri oli sitä mieltä että tää implantti nostaa rinnan niin ettei roiku, laatukirurgiassa kävin)
Tää laitetaan siis rintalihaksen päälle (muistaakseni siksi koska rinnat on venyny ja jos ne joskus tulevaisuudessa vaikka venyy ja implantti on lihaksen alla, se voi näyttää huonolta..)
Onko kellään lihaksen päällä ja miltä rinta näyttää? En halua siis isoa roikkuvaa rintaa vaan kiinteän missä ei kynä pysy alla ;)
Implantti lihaksen päällä, kellä?
3
807
Vastaukset
- Oma kokemus
Hei!
Minulle tehtiin rintojen suurennus sekä kohotus myös Laatukirurgian kautta. Rintani olivat roikkuvat D-kupit imetysten jäljiltä.
Halusin myös saada kiinteät ja roikkumattomat rinnat tyhjien ja venyneiden nahkojen tilalle.
Itselleni laitettiin rintalihaksen päälle Mentorin korkeaprofiiliset 300cc implantit, ja tällä proteesikoolla sain suurennettua rintani DD-kupiksi. Rintani roikkuvat kohotuksesta huolimatta sen verran, että alla pysyisi edelleen "kynä taikka useampi" ja tämä kyllä harmittaa... Rinnat ovat kyllä kiinteämmän tuntuiset, mutta odotin tuloksen olevan enemmän "kohottuneempi".
Kannattaa varmaan käydä muissakin paikoissa kysymässä mielipidettä tuon kohotuksen tarpeesta, ettet vain joudu pettymään tulokseen. Onnea! :)- minniiiiii
Minut leikataan tässä muutaman päivän kuluttua. Kävin ensi laatukirurgialla ja sanoivat samaa pyöreä lihaksen päälle. Sitten menin Hilkka Peltomäelle Kl sairaalaan. Hän antoi erittäin hyvät perusteet miksi minulle ei kannata laittaa pyöreää lihaksen päälle. Lopputulos on roikkuvaan tissiin pallo säkissä.. Ei muuta rinnan muotoa tuo kokoa. Lihaksen alla implantti on tuetumpi ylhäältä. Rinta ei pääse jatkossakaan venähtämään sillä vauhdilla millä menee lihaksen päällä. Sehän on varmaa että ikä yms tuo silariinkin muutosta. Ei ikääntymistä voi estää.Minulla ei ole niin löysät rinnat, että jouduttaisiin tekemään kohotuksen kautta, mutta toki sekin on mahd, jos sinulla on ihan tyhjää. Suosittelen Hilkkaa. Hänellä on suuri kokemus ja ammattitaito. Leikkaa mm. rintasyöpä potilaita.Osaa katsoa naisen näkökulmasta. Tietää miten tärkeät naiselle rinnat on. Ei ole mikään kullanmaa joka vaan iskee munkin sisään ja tikkaa kiinni. Hän visualisoi ja luo ihan taidetta :) Miellyttävä ihminen. Eikä paha hinta n.7000e super siisti sairaala helsingissä. Itse ja ystäväni ovat tyytyväisiä. Voin kertoa vielä mielipiteen leikkauksen jälkeen.
- on...
minniiiiii kirjoitti:
Minut leikataan tässä muutaman päivän kuluttua. Kävin ensi laatukirurgialla ja sanoivat samaa pyöreä lihaksen päälle. Sitten menin Hilkka Peltomäelle Kl sairaalaan. Hän antoi erittäin hyvät perusteet miksi minulle ei kannata laittaa pyöreää lihaksen päälle. Lopputulos on roikkuvaan tissiin pallo säkissä.. Ei muuta rinnan muotoa tuo kokoa. Lihaksen alla implantti on tuetumpi ylhäältä. Rinta ei pääse jatkossakaan venähtämään sillä vauhdilla millä menee lihaksen päällä. Sehän on varmaa että ikä yms tuo silariinkin muutosta. Ei ikääntymistä voi estää.Minulla ei ole niin löysät rinnat, että jouduttaisiin tekemään kohotuksen kautta, mutta toki sekin on mahd, jos sinulla on ihan tyhjää. Suosittelen Hilkkaa. Hänellä on suuri kokemus ja ammattitaito. Leikkaa mm. rintasyöpä potilaita.Osaa katsoa naisen näkökulmasta. Tietää miten tärkeät naiselle rinnat on. Ei ole mikään kullanmaa joka vaan iskee munkin sisään ja tikkaa kiinni. Hän visualisoi ja luo ihan taidetta :) Miellyttävä ihminen. Eikä paha hinta n.7000e super siisti sairaala helsingissä. Itse ja ystäväni ovat tyytyväisiä. Voin kertoa vielä mielipiteen leikkauksen jälkeen.
Lähtö myös tyhjä 75b kahden lapsen imettämisen jälkeen ja tallinnassa Christina clinikillä leikattiin, 340cc very high profile lihaksen päälle ja lopputulos älyttömän kaunis C tai pieni D!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914