Onko tämän miehen kiinnostus hiipunut?

enhaluamenettää

Tapasin miehen n. kuukausi sitten baarissa. Tapailimme ja mies oli aluksi todella kiinnostuneen oloinen ja otti itse koko ajan yhteyttä ja ehdotteli tapaamisia. Itse en ollut vielä varma, mitä tunnen miestä kohtaan. Viihdyin kyllä hänen seurassaan todella, mutta en ollut varma olinko kiinnostunut hänestä muuten kuin kaverimielessä.
Mies ehdotti seurustelua, mutta en ole vieläkään antanut hänelle vastausta, seurustelemmeko vaiko emme.
Nyt tilanne on kuitenkin se, että mies pyysi minua viime perjantaina kaverinsa synttäreille seurakseen ja meninkin ja kaikki meni ihan hyvin.
Olen kuitenkin huomannut, että mies ei ole itse ottanut yhteyttä. Minä laitoin hänelle viime lauantaina viestiä baarista. Ei vastausta.

Tekstasin sitten viime sunnuntaina, että näkisimmekö joku pv viikolla ja tiedustelin, että haluaako hän edes nähdä, kun jäänyt semmoinen fiilis, että joku on pielessä. Ei vastausta.
Sitten laitoin muutaman tunnin päästä viestin, jossa sanoin, että tykkään hänestä oikeasti paljon ja toivon, ettei juttumme ollut tässä. Ja lisäsin vielä, että syynä siihen, että en ole vastannut hänen seurusteluehdotukseensa ei ole se etten tykkäisi hänestä tarpeeksi vaan se, että olen aina ollut epävarma ja seurustelu tuntuisi vain vielä aika viralliselta.
Tämän viestin jälkeen hän vastasi heti, mutta ei kommentoinut jälkimmäistä viestiä mitenkään vaan sanoi vain, että "aijoo ei mikään oo yhtään pielessä. Don't worry :) Ja nähää vaa täs viikolla joku pv, ku saan tietää työvuorot.."

Sovimme sitten, että näkisimme eilen(torstaina), mutta hän ilmoittikin keskiviikkona, että on kipeänä. Sanoi perään kyllä, että "katellaan ihmees sit vkl, mut nyt tosiaa sen verran kipee olo"
Ja lisäksi tekstareissa kävi selväksi, että hänellä on iltavuoroa koko ensi viikko eli emme tule näkemään nyt tulevana viikkonakaan. Eli tämä vkl olisi ainoa mahdollisuus :S

Nyt vaan jotenkin semmonen fiilis, että miehestä ei kuulu mtn. Pitääkö minun siis vain odottaa josko mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista? Jos mies ei ota koko vkl yhteyttä, onko parempi antaa olla ja yrittää jatkaa eteenpäin? Onko miehen kiinnostus yllättäen lopahtanut? :/

2

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoin keissi

että miehen kiinnostus on lopahtanut. Toisaalta kaikki ovat tänä päivänä ainakin olevinaan niin kiireisiä että tapaamisen jäjestäminen on hankalaa varsinkin jos tekee vuorotöitä. Ja asettaa kaverit/harrastukset etusijalle, kuten moni tekee aikana jolloin vain tapaillaan ja suhde käy läpi epävarmuuden aikaa. Moni priorisoi kyllä seurustellessakin monet muut asiat suhteen edelle.

Soita hänelle ja kysy suoraan. Mutta älä painosta.

• Suora Puhe

Jep. Sä olet menettämässä tuon miehen omaa passiivisuuttasi. Koska olet passiivinen ja odotat että mies tekee kaiken annat samalla kuvan että sinua ei henkilökohtaisesti nappaa ottaa minkäänlaista suuntaa tuota miestä kohtaan joka tarkoittaa sitä että sinusta jää hänelle hyvin välinpitämätön kuva.

Ajattele nyt itsekin - löydät jotain josta innostut mutta kun alat tutustua ja toimia hänen kanssaan huomaat että toinen on uppiniskainen ja vastaanhangoittleeva. Ei ota juurikaan itse yhteyttä - tai jos ottaa niin helvetillisen tsemppauksen jälkeen vasta. Kuinka kauan jaksat yksipuolisesti koittaa olla aktiivinen tuollaista kohtaan? Sulla on taatusti joku raja jonka jälkeen ajatus on : "Ok, tuota nyt ei vaan kiinnosta selvästikään tarpeeksi". Sitten pettyneenä pois.

Jos sä et haluu menettää niin sitten sun on oltava valmis tekeen paljon enemmän kuin tähän saakka olet tehnyt.

Mut don't worry babe, sun kaltaisia naisia tää maa on tasan tarkkaan täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe