Isoja kokoja Jenkkilässä

Ei enää Lindex linjaa

Tietäiskö joku minkä nimisiä vaateketjuja mahtaa olla isokokoisille, että osais suunnistaa niihin suoraan? Jenkkilässä, jos missä, luulis olevan isokokoisille (54) tyylikkäitä vaatteita.

10

1067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustolla on koottu lista nettikaupoista yms.
      erittäin toimiva sivusto muutenkin! kiiiiitos perustajille ja ylläpitäjille.

• Ei enää Lindex linjaa

En etsi nyt nettikauppoja, vaan olen menossa Jenkkeihin. Olis mukavaa saada vinkkejä, ettei turhaan aikaa kuluta muissa vaateliikkeissä.

Netistä koluamalla löysin Macy's ketjun, jolla ainakin olisi isojakin kokoja. Tietääkö joku jotain muuta?

• Iiiiiiso
        Ei enää Lindex linjaa kirjoitti:

En etsi nyt nettikauppoja, vaan olen menossa Jenkkeihin. Olis mukavaa saada vinkkejä, ettei turhaan aikaa kuluta muissa vaateliikkeissä.

Netistä koluamalla löysin Macy's ketjun, jolla ainakin olisi isojakin kokoja. Tietääkö joku jotain muuta?

Itse olen todella isokokoinen, ja New Yorkin Macy's oli kuin taivas olisi auennut. Valtavasta tavaratalosta yksi kokonainen kerros on varattu pelkästään ns. plus size -vaatteille. Ja kokoja oli paljon; vielä minuakin huomattavasti isommille.

Esim. tarvitsin erityisen hienon iltapuvun, sellaisen jota Suomesta ei kokoiselleni saa varmaan mistään, paitsi ehkä erikseen tilaamalla ja maksamalla itsensä kipeäksi (mikä on ihan ymmärrettävää, sillä eihän täällä tietenkään voi olla kysyntää samalla tavalla), ja siellä niitä oli rekki toisensa jälkeen. Oli ihana tunne kun oli valinnanvaraa!

• Ei enää Lindex linjaa
        Iiiiiiso kirjoitti:

Itse olen todella isokokoinen, ja New Yorkin Macy's oli kuin taivas olisi auennut. Valtavasta tavaratalosta yksi kokonainen kerros on varattu pelkästään ns. plus size -vaatteille. Ja kokoja oli paljon; vielä minuakin huomattavasti isommille.

Esim. tarvitsin erityisen hienon iltapuvun, sellaisen jota Suomesta ei kokoiselleni saa varmaan mistään, paitsi ehkä erikseen tilaamalla ja maksamalla itsensä kipeäksi (mikä on ihan ymmärrettävää, sillä eihän täällä tietenkään voi olla kysyntää samalla tavalla), ja siellä niitä oli rekki toisensa jälkeen. Oli ihana tunne kun oli valinnanvaraa!

Pitääpä varatakin sitten reilusti tilaa matkalaukkuun, kun pitäiskin ensi kesälle hommata mm. se "edustusmekko" ;-) Ei tartte säkkiin pukeutua.

• wondeful things
        Iiiiiiso kirjoitti:

Macy's on ihan unelma kävin just tsekkaas nettisivujen tarjonnan.. wou.. sinne on pakko päästävä. Suurin haaveni ois matkustaa new yorkkiin ja kun se päivä koittaa meen ensimmäisenä tonne kauppaan ... ihanaa ihanaa ihanaa!!!

Tylsää, kun suomessa ei oo mitään tollasta.. tai jos oon jotain missannut niin kertokaa.. hesan kaupat tiien ja oon kolunnut lpäi

http://www1.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=369441&CategoryID=37040

Toi ois niin mun näkönen, nyyh saahan siitä haaveilla :( rakastan vaatteita, kenkiä, asusteita kaikkee mut kokoni puolesta en saa mitään kivaa :( tylsää

• kysymyksesi
      • Ei enää Lindex linjaa

Kävin laittaan sinnekin kyselyä.

• Ei enää Lindex linjaa

Tuoltahan löytyi jo monta vinkkiä.

• tuuulia

itse kävin usassa vuonna 2004 ja silloin niitä vaatteita tuli ostettua! ja osa niistä on vieläkin käytössä, että ei mitään turhia ostoksia tullut tehtyä.
      kaupat joista minä tein löytöjä olivat old navy ja lane bryant. tuo jälkimmäinen oli täysin isokokoisille suunnattu. ja myyjätkin olivat hieman rehevämpiä. ja löysin sieltä jopa rintsikoita!
      toivottavasti et ole vielä ehtinyt lähteä sinne tai sait kuitenkin apua tästä, näin toivon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe