Tietäiskö joku minkä nimisiä vaateketjuja mahtaa olla isokokoisille, että osais suunnistaa niihin suoraan? Jenkkilässä, jos missä, luulis olevan isokokoisille (54) tyylikkäitä vaatteita.
Isoja kokoja Jenkkilässä
10
1067
Vastaukset
sivustolla on koottu lista nettikaupoista yms.
erittäin toimiva sivusto muutenkin! kiiiiitos perustajille ja ylläpitäjille.- Ei enää Lindex linjaa
En etsi nyt nettikauppoja, vaan olen menossa Jenkkeihin. Olis mukavaa saada vinkkejä, ettei turhaan aikaa kuluta muissa vaateliikkeissä.
Netistä koluamalla löysin Macy's ketjun, jolla ainakin olisi isojakin kokoja. Tietääkö joku jotain muuta? - Iiiiiiso
Ei enää Lindex linjaa kirjoitti:
En etsi nyt nettikauppoja, vaan olen menossa Jenkkeihin. Olis mukavaa saada vinkkejä, ettei turhaan aikaa kuluta muissa vaateliikkeissä.
Netistä koluamalla löysin Macy's ketjun, jolla ainakin olisi isojakin kokoja. Tietääkö joku jotain muuta?Itse olen todella isokokoinen, ja New Yorkin Macy's oli kuin taivas olisi auennut. Valtavasta tavaratalosta yksi kokonainen kerros on varattu pelkästään ns. plus size -vaatteille. Ja kokoja oli paljon; vielä minuakin huomattavasti isommille.
Esim. tarvitsin erityisen hienon iltapuvun, sellaisen jota Suomesta ei kokoiselleni saa varmaan mistään, paitsi ehkä erikseen tilaamalla ja maksamalla itsensä kipeäksi (mikä on ihan ymmärrettävää, sillä eihän täällä tietenkään voi olla kysyntää samalla tavalla), ja siellä niitä oli rekki toisensa jälkeen. Oli ihana tunne kun oli valinnanvaraa! - Ei enää Lindex linjaa
Iiiiiiso kirjoitti:
Itse olen todella isokokoinen, ja New Yorkin Macy's oli kuin taivas olisi auennut. Valtavasta tavaratalosta yksi kokonainen kerros on varattu pelkästään ns. plus size -vaatteille. Ja kokoja oli paljon; vielä minuakin huomattavasti isommille.
Esim. tarvitsin erityisen hienon iltapuvun, sellaisen jota Suomesta ei kokoiselleni saa varmaan mistään, paitsi ehkä erikseen tilaamalla ja maksamalla itsensä kipeäksi (mikä on ihan ymmärrettävää, sillä eihän täällä tietenkään voi olla kysyntää samalla tavalla), ja siellä niitä oli rekki toisensa jälkeen. Oli ihana tunne kun oli valinnanvaraa!Pitääpä varatakin sitten reilusti tilaa matkalaukkuun, kun pitäiskin ensi kesälle hommata mm. se "edustusmekko" ;-) Ei tartte säkkiin pukeutua.
- wondeful things
Iiiiiiso kirjoitti:
Itse olen todella isokokoinen, ja New Yorkin Macy's oli kuin taivas olisi auennut. Valtavasta tavaratalosta yksi kokonainen kerros on varattu pelkästään ns. plus size -vaatteille. Ja kokoja oli paljon; vielä minuakin huomattavasti isommille.
Esim. tarvitsin erityisen hienon iltapuvun, sellaisen jota Suomesta ei kokoiselleni saa varmaan mistään, paitsi ehkä erikseen tilaamalla ja maksamalla itsensä kipeäksi (mikä on ihan ymmärrettävää, sillä eihän täällä tietenkään voi olla kysyntää samalla tavalla), ja siellä niitä oli rekki toisensa jälkeen. Oli ihana tunne kun oli valinnanvaraa!Macy's on ihan unelma kävin just tsekkaas nettisivujen tarjonnan.. wou.. sinne on pakko päästävä. Suurin haaveni ois matkustaa new yorkkiin ja kun se päivä koittaa meen ensimmäisenä tonne kauppaan ... ihanaa ihanaa ihanaa!!!
Tylsää, kun suomessa ei oo mitään tollasta.. tai jos oon jotain missannut niin kertokaa.. hesan kaupat tiien ja oon kolunnut lpäi
http://www1.macys.com/catalog/product/index.ognc?ID=369441&CategoryID=37040
Toi ois niin mun näkönen, nyyh saahan siitä haaveilla :( rakastan vaatteita, kenkiä, asusteita kaikkee mut kokoni puolesta en saa mitään kivaa :( tylsää
- kysymyksesi
Plasan Muotifriikit -keskusteluun. Siellä kirjoittelee aktiivisesti pari Jenkeissä asuvaa.
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/c267- Ei enää Lindex linjaa
Kävin laittaan sinnekin kyselyä.
toivottavasti tästä on edes hieman apua. terveisin nimimerkki "tahtoo kans jenkkilään vaateostoksille"
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000296&posting=22000000038070809- Ei enää Lindex linjaa
Tuoltahan löytyi jo monta vinkkiä.
- tuuulia
itse kävin usassa vuonna 2004 ja silloin niitä vaatteita tuli ostettua! ja osa niistä on vieläkin käytössä, että ei mitään turhia ostoksia tullut tehtyä.
kaupat joista minä tein löytöjä olivat old navy ja lane bryant. tuo jälkimmäinen oli täysin isokokoisille suunnattu. ja myyjätkin olivat hieman rehevämpiä. ja löysin sieltä jopa rintsikoita!
toivottavasti et ole vielä ehtinyt lähteä sinne tai sait kuitenkin apua tästä, näin toivon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780