Jos oot, kuinka selvisit siitä..?
Oletko koskaan ollut tuuliajolla?
19
667
Vastaukset
selviämiskeinona on ollut jukuripäisyys.
- cookos
ja unelmointi paremmasta on vieneet eteenpäin. Usko omaan itseen, omaan hyvyyteen ja tulevaisuuteen. Siihen että voin itse vaikuttaa oman elämän kulkuun.
- ollu,
kerran sammui veneen moottori ulapalla...soudin lähinpään rantaan.
- cookos
oisit tehnyt niin kuin mun serkku..se melo lähinpään laituriin, joka sattu olemaan sen pomon ..ja lainas bensiiniä.
Kerropas minullekin, mitä sillä tarkoitetaan?
Olinko tuuliajolla, kun olin työtön, mutta raitis ja avoliittoni voi hyvin? Entä kun olin töissä ja onnellisessa parisuhteessa, mutta dokasin liikaa? Entä kun olin sinkku, mutta töissä meni hyvin ja dokasinkin kohtuudella?
Miten täytyisi olla hunningolla, että määritelmäsi täyttyisi? Vai olenko jatkuvasti tuuliajolla?- cookos
istumaan :)..määritelmä? Vois olla se, että tuntee, ett ei voi asioihin vaikuttaa niin kuin haluais. Ei kykene ei pysty, asiat vaan tapahtuu..ehkä sattumia liikaa samaan aikaan.Siis aika paha tilanne.
Jonkinlaisesta elämän hallinnasta vois olla kyse. cookos kirjoitti:
istumaan :)..määritelmä? Vois olla se, että tuntee, ett ei voi asioihin vaikuttaa niin kuin haluais. Ei kykene ei pysty, asiat vaan tapahtuu..ehkä sattumia liikaa samaan aikaan.Siis aika paha tilanne.
Jonkinlaisesta elämän hallinnasta vois olla kyse.Minuthan on palstalla pistetty jo monta kertaa virtuaalirinkiin, koska uskon aina olevani oman elämäni seppä. Siitäkin huolimatta, että RR voi huomenna ottaa hatkat, maanantaina voin saada potkut, tiistaina syövän tai kuolla keskiviikkona.
Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskun on liian kiire, mikä aiheuttaa stressiä, mutta se on aina ohimenevää. Onneksi.- cookos
Ratikkakuski kirjoitti:
Minuthan on palstalla pistetty jo monta kertaa virtuaalirinkiin, koska uskon aina olevani oman elämäni seppä. Siitäkin huolimatta, että RR voi huomenna ottaa hatkat, maanantaina voin saada potkut, tiistaina syövän tai kuolla keskiviikkona.
Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskun on liian kiire, mikä aiheuttaa stressiä, mutta se on aina ohimenevää. Onneksi.mulle kaikki sattuu ryppäänä..niin kuin nytkin.
Hyvin järkevät ihmiset ovat oman onnensa seppiä, mutta heillä on sit taipumus jossain vaiheessa kokeilla päästä siitä tylsästä järkevyydestä
Itsellä myös..mun on kiiruhdettävä hiljaa, joka aiheuttaa stressiä. Pitää ennättää, mutta rauhallisesti. Ja se on jatkuvaa.
Kamala päivä.
- rapiskarpalo
http://www.youtube.com/watch?v=8tbx_QndSkw
aikani juoksentelin ja renttuilin, kunnes aloin tunnistamaan heikkouksiani ja opettelemaan elämään itseni kanssa ja ennenkaikkea myöntämään itselleni menneitä asioita etten voi niistä syyttää itseäni, mutta kaikki on vain taakse jäänyttä elämää... :>>- cookos
mun mielimusaa muutenkin :D.
on onni renttuilla nuorena..vanhana kun sen tekee, siitä ei hyvä seuraa. Nuorena osaa ottaa opikseen, vanhempana ..no jaa. On ihmeissään. - rapiskarpalo
cookos kirjoitti:
mun mielimusaa muutenkin :D.
on onni renttuilla nuorena..vanhana kun sen tekee, siitä ei hyvä seuraa. Nuorena osaa ottaa opikseen, vanhempana ..no jaa. On ihmeissään.kolmen lapsen äiti kouluttautunut ja hyvässä duunissa lopettaa kaiken ja juoksee kuin päätön kana sekoilemassa ympäriinsä, mutta ei sitä kauaa kestänyt, eikä siitä hyvää seurannut aluksi mutta sen jälkeen kyllä kun tarpeeksi kauan kuuntelin seuraavaa biisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=ehi-Z6LDKRk
No...vielä mä nousin ja maailmalle nauran... ja mun uusin lapsi (jonka synnytystä aloin työstämään jo silloin kuin salaa yksinäni nauraessa) kaiken johdosta päättyi sanoihin ...koska mä voin tehdä niin (se on vaan rapis sit joka on tekstien takana jos joskus osuu käteen, just se sama joka ei osaa kirjoittaa edes oikein)
Nuorihan mä vieläkin ja enkä vetänyt itteeni hirteen, enkä vedä :>>
- thin.ice
Mulla on mukava koti ja ihanat, kauniit ja terveet lapset. Hyvä työpaikka jossa viihdyn oikeasti, muutama tosi hyvä ystävä. Ja olen keskellä avioeroa, jota kylläkin itse halusin, mutta silti....
- cookos
kyllä kriisi varmaan, mutta ei sen tarvi sinnuu tuliajolle viedä. toivotaan siihen sopua, että ei tuu pahoja riitoja.
- thin.ice
cookos kirjoitti:
kyllä kriisi varmaan, mutta ei sen tarvi sinnuu tuliajolle viedä. toivotaan siihen sopua, että ei tuu pahoja riitoja.
tämän eron kanssa, mutta tänään olen jättänyt itkevän lapsen isänsä luo (ei olisi halunnut jäädä sinne). Nyt on omatkin fiilikset hiukka matalalla ja oon juonut jo kaksi kaljaa :)
- cookos
thin.ice kirjoitti:
tämän eron kanssa, mutta tänään olen jättänyt itkevän lapsen isänsä luo (ei olisi halunnut jäädä sinne). Nyt on omatkin fiilikset hiukka matalalla ja oon juonut jo kaksi kaljaa :)
jos lapset pieniä. Mut kyllä ne tottuu, kun vanhemmat tekee kaikkensa tapaamisten onnistumiseksi.
- k32v
mutta hunningolla varmaankin joskus vuosia sitten.
- cookos
on se eri asia, se on jotain pahempaa..tuliajolla voi olla hyvin, mutta hallitsematonta.
- monestikin.
teimme lakanoista purjeet.
olen ollut! Miten selvisin... tulin tänne. XD
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959