Oletko koskaan ollut tuuliajolla?

cookos

Jos oot, kuinka selvisit siitä..?

19

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviämiskeinona on ollut jukuripäisyys.

• cookos

ja unelmointi paremmasta on vieneet eteenpäin. Usko omaan itseen, omaan hyvyyteen ja tulevaisuuteen. Siihen että voin itse vaikuttaa oman elämän kulkuun.

• ollu,

kerran sammui veneen moottori ulapalla...soudin lähinpään rantaan.

• cookos

oisit tehnyt niin kuin mun serkku..se melo lähinpään laituriin, joka sattu olemaan sen pomon ..ja lainas bensiiniä.

• Kerropas minullekin, mitä sillä tarkoitetaan?

Olinko tuuliajolla, kun olin työtön, mutta raitis ja avoliittoni voi hyvin? Entä kun olin töissä ja onnellisessa parisuhteessa, mutta dokasin liikaa? Entä kun olin sinkku, mutta töissä meni hyvin ja dokasinkin kohtuudella?

Miten täytyisi olla hunningolla, että määritelmäsi täyttyisi? Vai olenko jatkuvasti tuuliajolla?

• cookos

istumaan :)..määritelmä? Vois olla se, että tuntee, ett ei voi asioihin vaikuttaa niin kuin haluais. Ei kykene ei pysty, asiat vaan tapahtuu..ehkä sattumia liikaa samaan aikaan.Siis aika paha tilanne.

Jonkinlaisesta elämän hallinnasta vois olla kyse.

• Ratikkakuski
        cookos kirjoitti:

istumaan :)..määritelmä? Vois olla se, että tuntee, ett ei voi asioihin vaikuttaa niin kuin haluais. Ei kykene ei pysty, asiat vaan tapahtuu..ehkä sattumia liikaa samaan aikaan.Siis aika paha tilanne.

Jonkinlaisesta elämän hallinnasta vois olla kyse.

Minuthan on palstalla pistetty jo monta kertaa virtuaalirinkiin, koska uskon aina olevani oman elämäni seppä. Siitäkin huolimatta, että RR voi huomenna ottaa hatkat, maanantaina voin saada potkut, tiistaina syövän tai kuolla keskiviikkona.

Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskun on liian kiire, mikä aiheuttaa stressiä, mutta se on aina ohimenevää. Onneksi.

• cookos
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minuthan on palstalla pistetty jo monta kertaa virtuaalirinkiin, koska uskon aina olevani oman elämäni seppä. Siitäkin huolimatta, että RR voi huomenna ottaa hatkat, maanantaina voin saada potkut, tiistaina syövän tai kuolla keskiviikkona.

Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskun on liian kiire, mikä aiheuttaa stressiä, mutta se on aina ohimenevää. Onneksi.

mulle kaikki sattuu ryppäänä..niin kuin nytkin.
        Hyvin järkevät ihmiset ovat oman onnensa seppiä, mutta heillä on sit taipumus jossain vaiheessa kokeilla päästä siitä tylsästä järkevyydestä

Itsellä myös..mun on kiiruhdettävä hiljaa, joka aiheuttaa stressiä. Pitää ennättää, mutta rauhallisesti. Ja se on jatkuvaa.

Kamala päivä.

• rapiskarpalo

http://www.youtube.com/watch?v=8tbx_QndSkw

aikani juoksentelin ja renttuilin, kunnes aloin tunnistamaan heikkouksiani ja opettelemaan elämään itseni kanssa ja ennenkaikkea myöntämään itselleni menneitä asioita etten voi niistä syyttää itseäni, mutta kaikki on vain taakse jäänyttä elämää... :>>

• cookos

mun mielimusaa muutenkin :D.
        on onni renttuilla nuorena..vanhana kun sen tekee, siitä ei hyvä seuraa. Nuorena osaa ottaa opikseen, vanhempana ..no jaa. On ihmeissään.

• rapiskarpalo
        cookos kirjoitti:

mun mielimusaa muutenkin :D.
        on onni renttuilla nuorena..vanhana kun sen tekee, siitä ei hyvä seuraa. Nuorena osaa ottaa opikseen, vanhempana ..no jaa. On ihmeissään.

kolmen lapsen äiti kouluttautunut ja hyvässä duunissa lopettaa kaiken ja juoksee kuin päätön kana sekoilemassa ympäriinsä, mutta ei sitä kauaa kestänyt, eikä siitä hyvää seurannut aluksi mutta sen jälkeen kyllä kun tarpeeksi kauan kuuntelin seuraavaa biisiä:

http://www.youtube.com/watch?v=ehi-Z6LDKRk

No...vielä mä nousin ja maailmalle nauran... ja mun uusin lapsi (jonka synnytystä aloin työstämään jo silloin kuin salaa yksinäni nauraessa) kaiken johdosta päättyi sanoihin ...koska mä voin tehdä niin (se on vaan rapis sit joka on tekstien takana jos joskus osuu käteen, just se sama joka ei osaa kirjoittaa edes oikein)

Nuorihan mä vieläkin ja enkä vetänyt itteeni hirteen, enkä vedä :>>

• thin.ice

Mulla on mukava koti ja ihanat, kauniit ja terveet lapset. Hyvä työpaikka jossa viihdyn oikeasti, muutama tosi hyvä ystävä. Ja olen keskellä avioeroa, jota kylläkin itse halusin, mutta silti....

• cookos

kyllä kriisi varmaan, mutta ei sen tarvi sinnuu tuliajolle viedä. toivotaan siihen sopua, että ei tuu pahoja riitoja.

• thin.ice
        cookos kirjoitti:

kyllä kriisi varmaan, mutta ei sen tarvi sinnuu tuliajolle viedä. toivotaan siihen sopua, että ei tuu pahoja riitoja.

tämän eron kanssa, mutta tänään olen jättänyt itkevän lapsen isänsä luo (ei olisi halunnut jäädä sinne). Nyt on omatkin fiilikset hiukka matalalla ja oon juonut jo kaksi kaljaa :)

• cookos
        thin.ice kirjoitti:

tämän eron kanssa, mutta tänään olen jättänyt itkevän lapsen isänsä luo (ei olisi halunnut jäädä sinne). Nyt on omatkin fiilikset hiukka matalalla ja oon juonut jo kaksi kaljaa :)

jos lapset pieniä. Mut kyllä ne tottuu, kun vanhemmat tekee kaikkensa tapaamisten onnistumiseksi.

• k32v

mutta hunningolla varmaankin joskus vuosia sitten.

• cookos

on se eri asia, se on jotain pahempaa..tuliajolla voi olla hyvin, mutta hallitsematonta.

• monestikin.

teimme lakanoista purjeet.

• olen ollut! Miten selvisin... tulin tänne. XD

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe