A Molskista kaikki huumorilla häiriintyneet kivat ihmiset. Nyppii tää möllötys. Otimpa tuossa pari tuoppia....tuoppiin tehtyä paukkua oikeastaan jos rehellisiä ollaan. Tupakkikin maistuu ja sitä pitää tuolla pihalla pipo korvilla käydä väliin vetämässä. Jos ketä vaivaa sairaus nimeltä sairaan höperö mielikuvitus lisättynä puheripuliin niin kirjoita ihmeessä mitä sylki suuhun tuo koska juuri sellaista tässä nyt voisi olla illan piristykseksi vaille.. Ehkä moni muukin kuin minä.. juttua mihin voisi heittää jotain kivaa aina väliin. En ole koskaan osallistunut tällaiseen keskusteluun niin että keleet.. toivottavasti osaan tällä rakkineella sitten vastata jos joku jatkaa tätä juttua. Niin että mitäpä jos otettais vaikka ihan pienet sen kunniaksi kun nyt toivottavasti löysin teidät :)
Yksin kotona n45
Yksin kotona
4
420
Vastaukset
- se sekopää on vapaa
Tattoo Manille kannattaa soittaa, se sekopää jättää aina yhteystietonsa tänne keskiyön tienoilla, tässä kuva kaverista:
http://kuvaton.com/bshit/orris2.jpg - chattiin,
siellä voi keskustella reaaliajassa.
- YKSIN KOTONA
OK ANTAA OLLA. UNOHDETAAN KOKO PASKA
- LIHAVA
HEIPPA
OLEN YKSINÄINEN LIHAVA NAINEN,ONKO MUITA?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818