Hei! Mulla on erittäin omistushaluinen, kateellinen ja mustasukkainen naispuolinen ystävä.Mulla ei saisi olla ketään muita ystäviä kuin hän, mutta hänellä on kyllä muitakin. Ulos kun menemme, niin en saa jutella muiden kanssa vain hänen. Yhteisien tuttavien nähden hän yrittää mollata minua.Minun ystäviini hän pitää saada heti tutustua, mutta hän ei esittele minua muille hänen omille ystävilleen. Onneksi hän lähti vähäksi aikaa ulkomaille, mutta tulee valitettavasti kohta takaisin. Hän väittää että muut ystäväni käyttävät minua hyväkseen, mutta tuntuu että hän käyttää.Valitettavasti olemme samassa työpaikassa töissä.Onko muilla samanlaisia ongelmia? Olisi kiva kuuulla miten olette selvittäneet sen, puhuminen ei auta.
omistushaluinen ystävä
2
722
Vastaukset
- Tipah
On kyllä kokemusta tuon tapaisesta touhusta. Vähän pakkohan siinä oli sitten jossain vaiheessa älähtää asiasta, mistä sitten menikin välit poikki pariksi vuodeksi (koska näillä tyypeillä on yleensä - ainakin pohjimmiltaan - melko heikko itsetunto eivätkä he kestä että heidän toimiaan kritisoidaan). Nykyään olemme taas ihan ok kavereita mutta kuitenkin sen verran "etäisiä" että vastaavia ongelmia ei pääse enää syntymään. Ja oikeastaan kyseinen henkilökin on tainnut hieman aikuistua sitten niiden aikojen. Omasta mielestäni kyllä melko ala-astetasoista touhua tuollainen kavereista mustistelu.
- ..........
Itse olen juuri harkinnut joko lopettavani tällaisen "ystävyyden" joko kaikessa hiljaisuudessa tai sanovani tälle ihmiselle, että ystävyys ei ole mahdollista jatkua, jos hän ei muutu. Sinulla on kyllä vaikea tapaus, kun olette samassa työpaikassa. Tällainen henkilö voi olla todellinen rasite työpaikalla, jos hänelle sanoo, että ei pidä hänen käytöksestään. Tällainen ihminen ei yleensä kestä kritiikkiä eli hänellä on vääristynyt kuva itsestään. Tällä ihmisellä on ilmeisesti kova pelko jäädä yksin. Jos puhuminen ei auta, ei ole kai muuta vaihtoehtoa kuin työpaikan vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760