liian paljon laihdutettavaa

väsynyt ja ahdistaa

olen saattanut itseni kuntoon jossa todellakin pitäisi nyt laihduttaa itseni puolikkaaksi mitä tällä hetkellä olen. ahdistaa jotenkin niin pitkä matka. vaikka yritän asetella pienempiä tavoitteita niin silti ajattelen väistämättä sitä pidempää tavoitetta (n.50-60kg normaalipainoon).
Ja siitä tulee hirveä ahdistus ja masennus :/

8

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristiina...

sama minulla, sellaisdet 50 kg pitäisi saada pois ja toivottomuus on päätunne.
      Tsemppiä!

• 1234

Minulla kanssa painoa n.80kiloa ylimääräistä.Tsemppiä sinulle laihdutukseen!Minulla paino lähti nousuun kun miesystävä jätti ja nyt on tullut lisää kun jouduin lomautetuksi.No elämä jatkuu.Ei muuta kuin yritetään hymyillä!Hyvää ystävänpäivää!T.PAULIINA

• herkut pois

kohta on sairauksia,, sitten ei ainankaan pysty nauttimaan elämästä täyspainoisesti.
        ruokavalion muutos ja kiireesti.

• AP...
        herkut pois kirjoitti:

kohta on sairauksia,, sitten ei ainankaan pysty nauttimaan elämästä täyspainoisesti.
        ruokavalion muutos ja kiireesti.

olen muuttanut ruokavaliotani jo joulukuussa ja sen jälkeen on tippunut n. 10kg. ja syön tosi terveellisesti, kävelen joka päivä lenkin. Jotenkin vaan silti ahdistaa tämä.

• sulla..
        AP... kirjoitti:

olen muuttanut ruokavaliotani jo joulukuussa ja sen jälkeen on tippunut n. 10kg. ja syön tosi terveellisesti, kävelen joka päivä lenkin. Jotenkin vaan silti ahdistaa tämä.

Jatkat vaan, kohta on lämpimät kelitkin kävellä,
        kilot tippuu ja kuntokin kasvaa.
        Varmasti kannattaa,itse olen samalla tyylillä laihduttanut yli 20kg,

• myös laihduttelija
        AP... kirjoitti:

Sinullahan on ihan hyvä vauhti päällä, hienoa! Jatkat vaan samaan malliin, kohta jaksat jo juosta lenkillä. Mukavaa ja kevyttä kevättä sinulle.

• takana päin

Heippa... tiedän itse hyvin tuon tunteen kun minä havahduin siihen että pitäisi laihduttaa. Otin niskasta kiinni ja liityin kuntosaliin. Nämä iänikuiset "liian kalliita, ei ole aikaa jne" puheet saivat jäädä kun ne ovat vain tekosyitä :)) Sitten sen jälkeen aloin miettiä miten pitäisi syödä ja kuinka usein liikkumaan. Hyvin se nähtävästi sitten toimi kun nyt 11KK olen laihtunut nuo 34kiloa ja enää ei olisi kun 4 kiloa tavoitteeseen :) olin kokoa 48-50 nyt olen 38 kokoa ja hienolta tuntuu.. opin sen että herkkuja ei pidä pistää täydellisesti pannaan...pidän kerran kuukaudessa herkuttelu päivän jolloin syön niin paljon kun haluan ja mitä haluan, ja se ei sitä elämänmuutosta kaada :) Kyllä tekin pystyte siihen!! onnea matkaan.

• pitkä matka

68 kiloa on täälläkin liikaa. Nyt enää jäljellä 34 kg. Ai, näyttää olevan puolessa välissä.

Mutta että edes tämäkin onnistui, oli kyllä löydettävä monta tekijää. Ensinäkin löytää fysiatri, joka korjasi lannerankavaivan, josta olen kärsinyt niin kauan kuin muistan, siis pikkulapsesta saakka.

Kilpirauhasen vajaatoiminta löydettyä. Kärsin siitä vuosia, koska sairastin autoimmuunista sairautta, johon liittyy kilpirauhasen tulehduksia ja tulehdusta seurasi aina vajaatoiminta, jota silloin ei lääketieteellisesti hoidettu mitenkään. Kärsin siitä aika kauan oireista päätelleen, silloin kun se jäi pysyväksi tilaksi se kilpirauhasen vajaatoiminta.

Sanokaa mitä sanokaa, mutta aineenvaihdunnassa tapahtui radikaalia muutosta pitkäaikaisen antibioottihoidon aikana, ja paino lähti putoamaan kuin itsestään. Ja mm. viimeisen kuukauden aikana se on pudonnut 10 kg ilman että olen edes mitenkään laihduttanut.

Takana on monia laihdutusyrityksiä ja jopa tuloksia, mutta sellaisella rääkillä, jolla paino saatiin putoamaan, sillä ei ollut ihmisarvoista elämää.

Jos tämä painon putoaminen tapahtuu näin heloposti nyt, kun jotain radikaalia muutosta on aineenvaihdunnassa tapahtunut, eihän tuo jäljellä olevakaan 34 kiloa tunnu mitenkään mahdottomalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe