Monten puskaviha

Mitä mieltä?

mie en puskien sympatioita
Kirjoittanut: monte24 14.2.2009 klo 03.06

HUOLI,EN NYT ENKÄ IKINÄ.

15

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thin.ice

puska. Siis mikä tai kuka on puska? Ja mikä on rekattu vai mikä se nyt oli :) Tää on taas aivan pihalla ja aivan päissään

• tuo monte on :

viestit vaan katoavat

• thin.ice
        tuo monte on : kirjoitti:

viestit vaan katoavat

sanotkos sinä mikä se puska on tai sitten rekattu. Voisin päätellä että puskalla ei ole rek. nimimerkkiä ja taas rekattu on nimimerkillinen. Haluatko sinä riidellä sanallisesti :)

• joka ei :
        thin.ice kirjoitti:

sanotkos sinä mikä se puska on tai sitten rekattu. Voisin päätellä että puskalla ei ole rek. nimimerkkiä ja taas rekattu on nimimerkillinen. Haluatko sinä riidellä sanallisesti :)

kirjoita tunnistettavalla nimimerkillä

• thin.ice
        joka ei : kirjoitti:

mutta kyllähän minäki voin kirjoitella "puskana" jos en kirjaudu sisään. Elämän kummallisia oikkuja. Tai oikeesti tämä ole edes mitään elämää, tämähän on vain oheissuorittamista. Joko ärsyttää Montea tarpeeksi, join rähinäviinaa vahingossa

• olet :
        thin.ice kirjoitti:

mutta kyllähän minäki voin kirjoitella "puskana" jos en kirjaudu sisään. Elämän kummallisia oikkuja. Tai oikeesti tämä ole edes mitään elämää, tämähän on vain oheissuorittamista. Joko ärsyttää Montea tarpeeksi, join rähinäviinaa vahingossa

puskarekka :)

• noh,
        joka ei : kirjoitti:

Eikös asia nyt kuitenkin ole niin, että joskus rekisteröitykin voi olla yhtä anonyymi, kuin rekisteröitymätönkin? Näin minä ainakin olen asian mieltänyt, nettikulttuuriin sen verran vähän perehdyttyänikin, kuin mitä olen.

Samaten fakta on, että ainakin rekisteröitymätöntä nimimerkkiä voi aina käyttää moni. Et voi olla varma, kuka kirjoituksen takana olisi, vaikka sinänsä "tunnistaisitkin" nimimerkin jostakin yhteydestä. Ja jos sitten m*lkkuihinkin tms. m*lkkutoimintaankin (yleistasolla ilmaistakseni) mennään, niin varmaan sellainenkin saattais joskus olla mahdollista(?), että yhtä ja samaa rekisteröityäkin nimimerkkiä saattaisi käyttää moni.

Mä itse & henkilökohtaisesti miellän "puskaksi" kirjoittajan, joka joko a.) ei ole rekisteröitynyt jonkun nettipalvelun käyttäjäksi omilla henkilötiedoillaan, mutta esiintyy silti jollakin rekisteröityneellä nimimerkillä ja/tai joka b.) jollakin muulla tapaa esiintyy anonyymisti nettiyleisölle siten, ettei henkilöllisyys käy ilmi. "Puskia" (yleisesti) nettiviidakossa on siis aika paljon. Myös muita kuin meitsin kaltaiset rekkaamattomat keskustelupalstakirjoittajat, tässä niinkuin näin.;)

• jo tuon :
        noh, kirjoitti:

Eikös asia nyt kuitenkin ole niin, että joskus rekisteröitykin voi olla yhtä anonyymi, kuin rekisteröitymätönkin? Näin minä ainakin olen asian mieltänyt, nettikulttuuriin sen verran vähän perehdyttyänikin, kuin mitä olen.

Samaten fakta on, että ainakin rekisteröitymätöntä nimimerkkiä voi aina käyttää moni. Et voi olla varma, kuka kirjoituksen takana olisi, vaikka sinänsä "tunnistaisitkin" nimimerkin jostakin yhteydestä. Ja jos sitten m*lkkuihinkin tms. m*lkkutoimintaankin (yleistasolla ilmaistakseni) mennään, niin varmaan sellainenkin saattais joskus olla mahdollista(?), että yhtä ja samaa rekisteröityäkin nimimerkkiä saattaisi käyttää moni.

Mä itse & henkilökohtaisesti miellän "puskaksi" kirjoittajan, joka joko a.) ei ole rekisteröitynyt jonkun nettipalvelun käyttäjäksi omilla henkilötiedoillaan, mutta esiintyy silti jollakin rekisteröityneellä nimimerkillä ja/tai joka b.) jollakin muulla tapaa esiintyy anonyymisti nettiyleisölle siten, ettei henkilöllisyys käy ilmi. "Puskia" (yleisesti) nettiviidakossa on siis aika paljon. Myös muita kuin meitsin kaltaiset rekkaamattomat keskustelupalstakirjoittajat, tässä niinkuin näin.;)

jatkuvan provoamisen :)

• noh,
        jo tuon : kirjoitti:

jatkuvan provoamisen :)

Katsoitko nimimerkkikentän?! Siinä ei lukenut "e.W". Aikoinaan kyseistä nimimerkkiä käytin, en ole käyttänyt enää aikoihin, aikoihin...

Älä viitsi provosoida. En ole kiinnostunut leikkimisestä. Yritin keskustella asiasta.(Ilmeisesti turhaa.)

• puskien :
        olet : kirjoitti:

puskarekka :)

maineen, kylä näi o....

• noh,

Jos(?) tuo kommentti pitää paikkansa, että olisi monte24:lta, niin eipä sitten passaa montelle jutustella.:/ Mikäs siinä sitten.;D

• joopapajuu

ai? kaikella on vesipöhö vaikka uskoin välillä toisin. kullia? ei sitä! 355 367 3111111 5. vai mitä 5542, oksettaako. MIETI SITÄ

-Rauhanen, Ana äl ii

• että mikä ihimeen puska -sana täälä aina vilahtelee?

• anarkia :

puskat ja rekat taistelevat elintilasta

• anarkia : kirjoitti:

puskat ja rekat taistelevat elintilasta

mutta että PUSKA? taidan minäki olla tullu tänne liian myöhään tämän kaiken sisäistääkseni, puskia ja rekkoja ja puskarekkoja.. mitähän seuraavaksi..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe