Sopivatko hyvin yhteen?
Veikatkaa suhteen onnistusmisprosentti.
Tiedemies ja huumehörhö
11
476
Vastaukset
- haluaa tietää
onko mahdollisuuksia ziiselin kanssa.
- 'å'
tä. tä.
- justiinsa,
Missä tällä palstalla muka joku tiedemies on ollut? Ja kuka se huumehörhö sitten on?
Jos tohon dazuun viittaat, niin mä veikkaisin, että siinä olis mahdollisesti neljännen (tms.?) vuoden opiskelija. Zisel olis kanssa opiskelija (ehkä?). Olenko veikkauksissani väärässä?:)- -valitettavasti-
peruskoulu kesken.
- justiinsa,
Korjaan edeltävää ilmaisuani sen verran, että minä en toki ajattele esim. ziselia mitenkään& minkäänlaisena huumehörhönä.
(Kyselin, että kuka ja missä vois olla sellainen, kun kys. termi aloituksessa mainittiin...*hmh*)
Lähinnä siksi nuo dazut ja ziselit tuli mieleen, kun niistä näkyy kohtuullisesti tässä palstan ekasivulla olleen juttua. Hmhp. - justiinsa,
-valitettavasti- kirjoitti:
peruskoulu kesken.
Jaah? Jäikö? No jos jäi, niin jäi ja jos ei jäänyt, niin ei. En oikein osaa ottaa kantaa.:)
Hmm. Tiedätkö tuon varmasti? No mutta juu. Olkoot.(!!)
Ei kiinnosta muakaan.;)
- Michiko_
Entä jos on sekä tiedemies että "huumehörhö"? Tuli vaan mieleen Timothy Learyn kokeet mm. LSD:n terapeuttisesta käytöstä.
Jostain syystä kaikki kanssakäymisissä kanssani täällä olleet naiset on enemmän, tai vähemmän teilattu. Onko tämä aloittajan tapa ohjailla minua kohti "oikeaa" päämäärää?
ps. mitäs jos kukaan ei nyt ole tiedemies, eikä huumehörhö.- utelias....
Ihan ensinnäkin sanoisin tästä, ettei nyt vain kenenkään tarvitse luulla ja/tai tarkoitushakuisesti vääristellä(!!) mitään, että minä en ole ketjun aloittaja. Ihan vain tiedoksi. Ja sitten: sinullekin nimimerkki dazu esittäisin sellaisen kysymyksen, että jos sinuakaan kerran eivät(?) nuo yhden lauseen "niinnittelijät" keskusteluissa inspiroi ( kuten eivät inspiroi esimerkiksi minua), niin miksi et osoita enempää kritiikkiä sellaisten kirjoittajia kohtaan? Olen havainnut, että minä olen tainnut tällä palstalla kuulua niiden harvempien joukkoon, jotka ylipäätään ovat yhden-kahden lauseen aloituksia tällä palstalla kritisoineet...Miksi?
Siksi toisekseen, JOS(?), huom, _jos_, olet sama kirjoittaja, kuin tuon allelaittamani linkin hyvin erikoisluontoisen aloituksen tekijä, niin kyllä minä teen siltä pohjalta omat päätelmäni sinun logiikastasi.:) Kysynkin, että oletko? Linkki on tuossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041374337
Sitten vielä, palatakseni takaisin tämän ketjun asiaan, ja sinun dazu kommentointiisi tämän ketjun aloittajalle. Kirjoitit ketjun aloittajalle näin:
"Jostain syystä kaikki kanssakäymisissä kanssani täällä olleet naiset on enemmän, tai vähemmän teilattu. Onko tämä aloittajan tapa ohjailla minua kohti "oikeaa" päämäärää?"
Ihan näin sivullisen ihmettelynä: Mistä päättelit, että ketjun aloittajan erityiskiinnostus suuntautuisi sinuun? Ihan uteliaisuudesta kysyn.:)
Ps. Jos olet se sama Dazu, jonka kanssa taannoin minun mielestäni erikoisesta nettituttu-naisestasi jubailtiin (oletko?), niin vieläkö olette pitäneet yhteyttä? Puhun nyt siitä tyypistä, jonka joku kirjoittajanimimerkki Dazu minulle kertoi saaneen "joogaamalla yhteyden johonkin naimisissa olevaan mieheen", ja jonka kanssa nimimerkki Dazu ei halunnut katkaista (kertomansa mukaan) ihmissuhdettaan, vaikkei se kyseinen nettituttu Dazun kertoman mukaan edes Dazua halunnut tavata?:D
Ihan tosiaan vain uteliaisuudesta kyselen, kun teitä näkyy vähän erikoisiakin persoonia palstalla välillä olevan. Ei pahalla Dazulle.:) utelias.... kirjoitti:
Ihan ensinnäkin sanoisin tästä, ettei nyt vain kenenkään tarvitse luulla ja/tai tarkoitushakuisesti vääristellä(!!) mitään, että minä en ole ketjun aloittaja. Ihan vain tiedoksi. Ja sitten: sinullekin nimimerkki dazu esittäisin sellaisen kysymyksen, että jos sinuakaan kerran eivät(?) nuo yhden lauseen "niinnittelijät" keskusteluissa inspiroi ( kuten eivät inspiroi esimerkiksi minua), niin miksi et osoita enempää kritiikkiä sellaisten kirjoittajia kohtaan? Olen havainnut, että minä olen tainnut tällä palstalla kuulua niiden harvempien joukkoon, jotka ylipäätään ovat yhden-kahden lauseen aloituksia tällä palstalla kritisoineet...Miksi?
Siksi toisekseen, JOS(?), huom, _jos_, olet sama kirjoittaja, kuin tuon allelaittamani linkin hyvin erikoisluontoisen aloituksen tekijä, niin kyllä minä teen siltä pohjalta omat päätelmäni sinun logiikastasi.:) Kysynkin, että oletko? Linkki on tuossa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041374337
Sitten vielä, palatakseni takaisin tämän ketjun asiaan, ja sinun dazu kommentointiisi tämän ketjun aloittajalle. Kirjoitit ketjun aloittajalle näin:
"Jostain syystä kaikki kanssakäymisissä kanssani täällä olleet naiset on enemmän, tai vähemmän teilattu. Onko tämä aloittajan tapa ohjailla minua kohti "oikeaa" päämäärää?"
Ihan näin sivullisen ihmettelynä: Mistä päättelit, että ketjun aloittajan erityiskiinnostus suuntautuisi sinuun? Ihan uteliaisuudesta kysyn.:)
Ps. Jos olet se sama Dazu, jonka kanssa taannoin minun mielestäni erikoisesta nettituttu-naisestasi jubailtiin (oletko?), niin vieläkö olette pitäneet yhteyttä? Puhun nyt siitä tyypistä, jonka joku kirjoittajanimimerkki Dazu minulle kertoi saaneen "joogaamalla yhteyden johonkin naimisissa olevaan mieheen", ja jonka kanssa nimimerkki Dazu ei halunnut katkaista (kertomansa mukaan) ihmissuhdettaan, vaikkei se kyseinen nettituttu Dazun kertoman mukaan edes Dazua halunnut tavata?:D
Ihan tosiaan vain uteliaisuudesta kyselen, kun teitä näkyy vähän erikoisiakin persoonia palstalla välillä olevan. Ei pahalla Dazulle.:)"jos sinuakaan kerran eivät(?) nuo yhden lauseen "niinnittelijät" keskusteluissa inspiroi ( kuten eivät inspiroi esimerkiksi minua), niin miksi et osoita enempää kritiikkiä sellaisten kirjoittajia kohtaan?"
No, en mä yleensäkään jaksa kiinnittää huomiota moderointiin, tai muiden keskustelijoiden viesteihin. Jos en kiinnostu avauksesta, jätän vastaamatta. Jos aloitusviestit ovat jollain tavalla rikollisia luonteeltaan, huomautan helposti asiasta.
"Siksi toisekseen, JOS(?), huom, _jos_, olet sama kirjoittaja, kuin tuon allelaittamani linkin hyvin erikoisluontoisen aloituksen tekijä, niin kyllä minä teen siltä pohjalta omat päätelmäni sinun logiikastasi.:) Kysynkin, että oletko?"
Kyllä olen. Tuolloin nikkivarkaat eivät kyenneet kovinkaan kummoisiin hengentuotteisiin. Edelleen totean aloituksestani samaa, kuin ennenkin, että muistan sinut mielenkiintoisena keskustelukaverina ja tulin tänne sinua katsomaan. Sinua ei näkynyt missään, mutta sinusta tehtiin avauksia. Tahdoin vähän kysellä näistä sinuun liittyvistä "mysteereistä". :)
"Ihan näin sivullisen ihmettelynä: Mistä päättelit, että ketjun aloittajan erityiskiinnostus suuntautuisi sinuun?"
Koska tämä puskanikki kritisoi nimenomaan naisia. Mies ei varmaankaan tällätavalla keskittyisi naisiin. Toinen asia on, että aloituksethan koskevat nimenomaan minua ja niissä kehutaan minua liioitellusti ja haukutaan tyttöystäviäni varsin rumasti.
"Ps. Jos olet se sama Dazu, jonka kanssa taannoin minun mielestäni erikoisesta nettituttu-naisestasi jubailtiin (oletko?), niin vieläkö olette pitäneet yhteyttä?"
Joo, eli kuten jo aiemminkin sanoin, niin en katkaise tavoitteellisesti välejä ihmisiin yleensä. Niin olen vain kerran tehnyt erään miespuoliseen ihmiseen, joka on luonteeltaan täysiverinen psykopaatti.
Olen pyrkinyt auttamaan tätä nettituttavaani, koska hän ilmeisesti apuakin minulta koitti hakea. Jutun ongelma on tosiaan se, että hän ei halua puhua. Miten voin auttaa ihmistä, joka ei esim. vastaa kysyttäessä...
Nyt, kun vihjasin hänelle, että hänellä ja meidän suhteessamme on jotain ongelmia, hän vaikutti ilmeisen kyvyttömältä näkemään itsessään näitä ongelmia ja ilmoitti samantien lopettavan yhteydenpidon.
Ajattelin kyllä vielä selostaa hänelle näistä asioista tarkemmin. Itse olen lähinnä huolestunut, koska henkilöllä on melko pieni lapsi.
"Ihan tosiaan vain uteliaisuudesta kyselen, kun teitä näkyy vähän erikoisiakin persoonia palstalla välillä olevan. Ei pahalla Dazulle.:)"
Niin, no eihän se ole mikään salaisuus, että olen erikoinen. Ei tämän ocd:n kanssa ihan normaali voi olla.
Ps. olet tavattoman suloinen.- utelias....
dazu kirjoitti:
"jos sinuakaan kerran eivät(?) nuo yhden lauseen "niinnittelijät" keskusteluissa inspiroi ( kuten eivät inspiroi esimerkiksi minua), niin miksi et osoita enempää kritiikkiä sellaisten kirjoittajia kohtaan?"
No, en mä yleensäkään jaksa kiinnittää huomiota moderointiin, tai muiden keskustelijoiden viesteihin. Jos en kiinnostu avauksesta, jätän vastaamatta. Jos aloitusviestit ovat jollain tavalla rikollisia luonteeltaan, huomautan helposti asiasta.
"Siksi toisekseen, JOS(?), huom, _jos_, olet sama kirjoittaja, kuin tuon allelaittamani linkin hyvin erikoisluontoisen aloituksen tekijä, niin kyllä minä teen siltä pohjalta omat päätelmäni sinun logiikastasi.:) Kysynkin, että oletko?"
Kyllä olen. Tuolloin nikkivarkaat eivät kyenneet kovinkaan kummoisiin hengentuotteisiin. Edelleen totean aloituksestani samaa, kuin ennenkin, että muistan sinut mielenkiintoisena keskustelukaverina ja tulin tänne sinua katsomaan. Sinua ei näkynyt missään, mutta sinusta tehtiin avauksia. Tahdoin vähän kysellä näistä sinuun liittyvistä "mysteereistä". :)
"Ihan näin sivullisen ihmettelynä: Mistä päättelit, että ketjun aloittajan erityiskiinnostus suuntautuisi sinuun?"
Koska tämä puskanikki kritisoi nimenomaan naisia. Mies ei varmaankaan tällätavalla keskittyisi naisiin. Toinen asia on, että aloituksethan koskevat nimenomaan minua ja niissä kehutaan minua liioitellusti ja haukutaan tyttöystäviäni varsin rumasti.
"Ps. Jos olet se sama Dazu, jonka kanssa taannoin minun mielestäni erikoisesta nettituttu-naisestasi jubailtiin (oletko?), niin vieläkö olette pitäneet yhteyttä?"
Joo, eli kuten jo aiemminkin sanoin, niin en katkaise tavoitteellisesti välejä ihmisiin yleensä. Niin olen vain kerran tehnyt erään miespuoliseen ihmiseen, joka on luonteeltaan täysiverinen psykopaatti.
Olen pyrkinyt auttamaan tätä nettituttavaani, koska hän ilmeisesti apuakin minulta koitti hakea. Jutun ongelma on tosiaan se, että hän ei halua puhua. Miten voin auttaa ihmistä, joka ei esim. vastaa kysyttäessä...
Nyt, kun vihjasin hänelle, että hänellä ja meidän suhteessamme on jotain ongelmia, hän vaikutti ilmeisen kyvyttömältä näkemään itsessään näitä ongelmia ja ilmoitti samantien lopettavan yhteydenpidon.
Ajattelin kyllä vielä selostaa hänelle näistä asioista tarkemmin. Itse olen lähinnä huolestunut, koska henkilöllä on melko pieni lapsi.
"Ihan tosiaan vain uteliaisuudesta kyselen, kun teitä näkyy vähän erikoisiakin persoonia palstalla välillä olevan. Ei pahalla Dazulle.:)"
Niin, no eihän se ole mikään salaisuus, että olen erikoinen. Ei tämän ocd:n kanssa ihan normaali voi olla.
Ps. olet tavattoman suloinen.Ensinnäkin: kiitos asiallisesta ja pohtivasta viestistäsi. Näyttää väliin (valitettavasti) tällä palstalla olevan niinkin, ettei aina oikein voi tietää, että kuka keskustelija oikeasti haluaisi vaihtaa ajatuksia ja kuka taas tehdä jotakin ihan muuta...Musta on tullut vähän skeptinen. Pahoitteluni siitä.:)
"No, en mä yleensäkään jaksa kiinnittää huomiota moderointiin, tai muiden keskustelijoiden viesteihin. Jos en kiinnostu avauksesta, jätän vastaamatta. Jos aloitusviestit ovat jollain tavalla rikollisia luonteeltaan, huomautan helposti asiasta."
Ymmärrän ajatustasi, tavallaan. Kuka sitä nimittäin nyt aina jaksaisi jokaiseen viestiin kritisoida. On fiksua ainakin useimmiten vastata niihin viesteihin, joissa näkee mahdollisuuden saada aikaan keskustelua... Sitä ihan oikeaa sellaista.:) On kuitenkin joskus varmasti myös niinkin, että ainoastaan aktiivisella kritiikillä jonkun keskustelupalstankin tasoa voidaan nostattaa. Sitä mä hain takaa edellä ilmaisemallani ajatuksellani yhden lauseen ns. "niinnittelijöiden" kritisoinnista.
Toivottavasti en kuulosta liian fanaattiselta tässä, mutta musta & mulle kritiikki on aina ollut uutta luova ja moninaisia asioita parempaankin suuntaan muokkaava voima.;) En nyt vain jotenkin osaa ymmärtää ihmisiä ( suhun ja sun persoonaas seuraavalla mitenkään viittaamatta), jotka vaan tumput suorana valittaa jonkun keskustelupalstan alhaisesta tasosta, mutta omalla toiminnallaan ts. kommenteillaan kuitenkin suosivat tasoltaan alhaista keskustelukulttuuria. Kyllä kuule ns. "niinnittelijät" olis äkkiä Nevadassa asti, jos tarpeeksi moni osoittaisi, ettei "niinnittelystä" ja yhden lauseen ns. utsa-kysymyksistä pidä.;D Minä uskon niin, minä henkilökohtaisesti.:)
Sitten sanoisin: e.W-juttuihin en tässä nyt oikein enempää jaksa kantaa ottaa, anteeksi se. Olen nimittäin kurkkuani myöten täynnä niitä...En aikoihin, aikoihin ole enää kyseistä nimimerkkiä käyttänyt, mutta aikoinaan kyllä em. kyseistä nimimerkkiä hetken aikaa tällä palstalla käytin. Minua häiriköineiden vuoksi päätin sitten kuitenkin siirtyä kirjoittamaan ilman vakituista nimimerkkiä. Paljon tuosta nimmarista on aloituksia kieltämättä tehty, sen olen havainnut, mutta kosken mä koskaan voi tietää, että keneen e.W:sta puhuttaessa kulloinkin viitataan, koko nimimerkistä tarinointi tällä palstalla jokseenkin mua henkilökohtaisesti tympäännyttää.:) Sen voin sanoa, että mulla ei koskaan ole ollut rekisteröityä nimimerkkiä, ei minkäänlaista. Sen koen tietysti ikävänä asiana, jos sitten niinkin olisi(?), että jotkut kenties tahallaankin(?) olisivat mua kirjoituksineni johonkin sellaiseen halunneet sotkea, mistä en mitään tiedä. Mä olen käynyt tällä keskustelupalstalla keskustellakseni.
"Koska tämä puskanikki kritisoi nimenomaan naisia. Mies ei varmaankaan tällätavalla keskittyisi naisiin. Toinen asia on, että aloituksethan koskevat nimenomaan minua ja niissä kehutaan minua liioitellusti ja haukutaan tyttöystäviäni varsin rumasti."
Pakko sanoa, etten mä vieläkään täysin käsitä (anteeksi se) asiayhteyttä juuri sun ja tämän ketjun aloituksen sisällön välillä, mutta sen voin sanoa, että melko lailla samaakin mieltä saattaisin kanssasi tän ketjun aloituksen ns. motiivista noin muilta olla, kuin miten viestissäsi ilmaisit. Kieltämättähän tuossa aloituksessa nostetaan "miestaho" positiivisessa mielessä esille (vrt. viittaus tiedeMIEHEEN), mutta johonkin (oletettavasti?) naistahoon viitataan hyvin negatiivisessa sävyssä. Kyllä mullakin kieltämättä mielessäni kävi sekin, että tämän ketjun aloittaja olisi ehkä juurikin nainen sukupuoleltaan, joskaan varma en voi olla. Aika typerä toi aloitus, ei voi muuta sanoa...
Olen joskus ihmetellyt tällä palstalla joitakin muihin naisiin hyvin vihamielisesti suhtautuvia aloituksia, naiskirjoittajiksi itseilmaisun perusteella julkituoduilta tahoilta. Esimerkin vuoksi mieleeni jääneitä juttuja tältä palstalta: joskus on joku (ilmeisesti naiskirjoittaja) oikein räyhätyylillä *reps* palstalla valittanut vaikkapa sellaista, että miksi _naiskirjoittajat_ vastaavat kysymyksiin, joissa kysytään miesten toiminnasta...Kyllä sellaisesta aika outo tunnelma jää. Keskustelupalsta varmasti nimittäin nyt mikään kilpailupaikka ole, eikä kenelläkään ole oikeutta vaatia, etteikö hänen oman sukupuolensa edustajilla myös olisi oikeutta kertoa näkemyksiään keskysteluissa.:/ *pudistelee päätään nauraen*
"Olen pyrkinyt auttamaan tätä nettituttavaani, koska hän ilmeisesti apuakin minulta koitti hakea. Jutun ongelma on tosiaan se, että hän ei halua puhua. Miten voin auttaa ihmistä, joka ei esim. vastaa kysyttäessä...
Ajattelin kyllä vielä selostaa hänelle näistä asioista tarkemmin. Itse olen lähinnä huolestunut, koska henkilöllä on melko pieni lapsi."
Ymmärrän huolesi dazu täysin, nettituttuasi koskien. Taidat vain olla hyvä ja välittävä ihminen.;) Anteeksi epäluuloisuuteni ja jyrkkyyteni, jos(?) mahdollisesti joskus jossakin keskustelussa(?) olisin persoonani junttimaisempia puolia osaksesi suonut. En voi kaikista palstasysteemeistä tietää. Musta sun kannattaisi yhä yrittää hakea konsensusta siihen nettituttuusi, jos & kun kerran sen ihmisen hyvinvoinnista välität. Ehkäpä sillä kyseisellä naisella olisi juuri nyt vain jokin tilapäinen voimia erityisesti vievä tilanne elämässään? Ehkä hän kertoo sinulle siitä vielä myöhemmin? Hankalaa tietysti varmasti pienen lapsen kanssa, jos elämään tulee haastavampia paikkoja. Itselläni ei ole lapsia, mutta ystäviäni pienokaistensa kanssa seuranneena tiedän, että pieni lapsi tarvitsee jatkuvaa huolenpitoa. Lapsi on sikäli erilainen asia, kuin mitkään muut sitoumukset ihmisen elämässä.
(Oli nyt pitkä viesti.Saa lukea tai jättää lukematta. Yritin kirjoittaa ajatuksella, ajatella edes vähän. *hmh*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972