Kuulin juuri, että kova treenaus ja alhainen rasvaprosentti laskee miehen testosteroonipitoisuutta, ja näin ollen seksihaluja. Mieheni on muutama vuosi sitten aloittanut juoksemiseen ja nyt menee maratoneja vuodessa jo useita. Senkö takia kiinnostus seksiin on hänellä aika olematon nykyään?
Seksihalut
12
2069
Vastaukset
- seksihaluja
mutta voi olla että mieheltäsi on seksihalut vähentynyt ja tilalle on tullut treenaaminen.
- Urheilijatässä
Kyllä kovalla treenaamisella on vaikutusta himoihin. Toisinaan, kun oikein kunnolla treenaa, ei seksi käy koko päivänä mielessä. Tuohon testosteroniarvojen laskuun en usko, päinvastoin. Energia siinä tulee vain kulutettua. Väsymykseltä on vaikea innostua.
Omalla kohdallani päivän/parin hengähtäminen nostaa himotusta huomattavasti. Koitapa houkutella äijääsi sänkyyn välipäivien iltoina, tai aamulla, ennen treenejä.- yksilöllistä
Meillä pannaan ennen sekä jälkeen maratonin.
- minulla on ihan
samanlainen juttu, että kunnolla treenatessa ei se naiminen kyllä tule mieleen.
Siihen en osaa vastata, mutta itse kyllä huomaan, miten kunnon treeni vie hetkellisesti halut. Varmaan elimistö saa minulla samaa tyydytystä, kun "piiskaan" sitä kovalla treenillä.
Siksi minulla on treenipäivät ma-pe ;)))) - tärkeää
minulla on ihan kirjoitti:
samanlainen juttu, että kunnolla treenatessa ei se naiminen kyllä tule mieleen.
Siihen en osaa vastata, mutta itse kyllä huomaan, miten kunnon treeni vie hetkellisesti halut. Varmaan elimistö saa minulla samaa tyydytystä, kun "piiskaan" sitä kovalla treenillä.
Siksi minulla on treenipäivät ma-pe ;))))se seksi sitten on?
nim. jo unohtanut - minulle se on
tärkeää kirjoitti:
se seksi sitten on?
nim. jo unohtanuthyvinkin tärkeää. Meitä ihmisiä on sen asian suhteen, useampaan junaan ja itse olen seksin suhten hyvinkin aktiivinen.
Tämä treenaminen ma-pe, sopii minulle todella hyvin, koska naisystäväni asuu toisella paikkakunnalla ja tapaamme vain viikonloppuisin. Tällä tavalla treeniä tulee 7 päivää viikossa, 5 juosten ja kaksi naimalla. Kunnon rakastelu on ihan hyvään juoksulenkkiin verrattava suoritus, rasituksen suhteen.
- aasintuntija
Ehkäpä ukkos alotti juoksun just sun takias. Hän ei halua seksiä sun kaa ja juoksu on pelkkä veruke.
Seksi on täysin yliarvostettu elämän osa-alue joten sää kyllä pärjäät ilman sitäkin kuten miehesikin! - on se,
että juoksijan kuikelit on niin kuivia ruikkuja ja tylsiä sängyssä että niiden muijat juoksee muiden miesten perässä kun haluthan niilläkin hyrrää!
- innokas juoksija
ihan maratooneja myöten, mutta seksihalut on erinomaiset. Ja kuntoakin riittää ihan tarpeeksi.
Aikasemmin olin naimisissa juoksemattoman miehen kanssa mutta kyllä seksi oli harvemmassa vaikka oli nuorempi.
Tämä juoksija-ukko on niin hanakka että monesti suoraan lenkiltä mennään sänkyyn. Kerran kiireessä vetäsi toisen lenkkarin nauhan umpisolmuun ja sitten temmellettiin äijällä tossu jalassa ja housut nipussa nilkan ympäri. Mutta kyllä sekin homma perille saatiin.
- tehnyt asian
korjaamiseksi mitään? Naisilla tuntuu olevan käsitys, että mies hoitaa tuossa hommassa aina kaiken. Samaa akkaa kun on jyystänyt monta vuotta, alkaa tympiin.
Osta vaikka pitsihepeneitä ja odottele ukkoa lenkiltä niissä (tai vaikka nahkavetimet, mikä nyt voisi kiinnostaa). - ja kova liikunta lisää
haluja. addiktoituu. ja testos vie hiukset 8järki myös)
- Hummani hei
Joku väitti, että naiminen on juoksemiseen verrattava urheilusuoritus.
Ei sinne päinkään. Jos on tottunut juoksemaan vaikkapa puolitoista tuntia kerrallaan ja itse "akti" kestää kymmenen minuuttia maksimissaan niin eipä se treenistä käy.
Tietenkin voi puhua paskaa itselleen ja muille ja väittää, että nai tuntitolkulla metrimelalla, mutta jos ollaan rehellisiä niin ei siinä seksissä juuri syke nouse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774