Minulla on sanomattoman

minäkö arkis

...ikävä sinua. Mitä tämä oikein on?? Kallonkutistajan paikkako, vaiko mitä - en enää itsekkään ymmärrä!Miksen pääse sinusta eroon vaikka yritän, ajatuksissani siis olet jatkuvasti....ja odotan että laittaisit viestin - edes. Eikä meillä ole edes koskaan ollut mitään suhdetta....Että voikin olla kummallista....

23

2203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitilumihiutale

Niinpä... Sama täällä.. En kyllä tajua tätä. Ensinnäkään meillä ei saisi olla ikävä toisiamme, ei tällä tavalla. Mutta onpas vaan.. Odotan koko ajan jotain merkkiä susta: meiliä, viestiä tai puhelua. Miten hitossa me jouduttiin tähän vaikkei ole ollut mitään suhdetta, muutamia viattomia kosketuksia vain.. Vai oliko ne sittenkään viattomia.. Tämän ikävän perusteella ei..

• alkuperäinen kirjoittaja

Viet sanat suustani! Ja ne kosketukset....tahattomia mutta ...mikä vaikutus!
        Saatat jopa olla hän....en kuitenkaan oikein usko....no, anna vinkki? Mitä ajattelet minun tekevän kohta?

• alkuperäinen kirjoittaja

älä vastaa jos tuntuu "kummalta"! Voitaisikohan me puhua tästä?Sitten kun nähdään, vai eikö meistä ole siihen....ikävä silti Sinua, nytkin!
        Ei saisi, ei pitäisi...minkäs teet? Tilanne on todella hirveä!

• tunteet nämä
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

älä vastaa jos tuntuu "kummalta"! Voitaisikohan me puhua tästä?Sitten kun nähdään, vai eikö meistä ole siihen....ikävä silti Sinua, nytkin!

meillä on ihanan veemäisiä, tiedän.

• Alkuperäinen.....
        tunteet nämä kirjoitti:

meillä on ihanan veemäisiä, tiedän.

Niin, mitä ehdotat? Ollaanko kuten nyt eli ei olla huomaavinamme, ei edes katsota juurikaan, teeskennellään....pakko kai? Tee sinä vuorostasi aloite, minähän olen jo huonolla tuloksella yrittänyt....edes joku vinkki? siihen asti; ikävä on.

• neitilumihiutale
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

.. että palataan asiaan jonain päivänä jollain tavalla?

Tää on tosi outo ja uusi tilanne mulle. Me ei olla perinteinen pari ollenkaan, mutta ihan järjetön kemia ja ikävä. Helpompaa olis molemmille jos voitais vaan unohtaa, mutta kun poissa silmistä ei todellakaan ole poissa mielestä.. Mä en voi sanoa mitään tuntomerkkejä, mutta oon aika vakuuttunut, että sä voisit olla sä.. Ja jos sä toteat, että sä tykkäät musta ja mä susta niin sekin riittää ja auttaa vähäksi aikaa.. Mutta tästä on pakko joskus puhua..

• minäkö arkis
        neitilumihiutale kirjoitti:

.. että palataan asiaan jonain päivänä jollain tavalla?

Tää on tosi outo ja uusi tilanne mulle. Me ei olla perinteinen pari ollenkaan, mutta ihan järjetön kemia ja ikävä. Helpompaa olis molemmille jos voitais vaan unohtaa, mutta kun poissa silmistä ei todellakaan ole poissa mielestä.. Mä en voi sanoa mitään tuntomerkkejä, mutta oon aika vakuuttunut, että sä voisit olla sä.. Ja jos sä toteat, että sä tykkäät musta ja mä susta niin sekin riittää ja auttaa vähäksi aikaa.. Mutta tästä on pakko joskus puhua..

Niin, olen melko varma että olet Hän,jokin vain kertoo sen....minä todella enemmän kuin välitän sinusta, tiedäthän sen.Minulle riittää kun joskus laitat viestin tai ilmoittelet itsestäsi,riittää kun tiedän että välität!Tulee vielä aika että tästä asiasta voidaan keskustella - eikö? eihän tämä maailma tähän kaadu,ja - sitten joskus, toivottavasti, voin edes puristaa sinut syliini...

• neitilumihiutale
        minäkö arkis kirjoitti:

Niin, olen melko varma että olet Hän,jokin vain kertoo sen....minä todella enemmän kuin välitän sinusta, tiedäthän sen.Minulle riittää kun joskus laitat viestin tai ilmoittelet itsestäsi,riittää kun tiedän että välität!Tulee vielä aika että tästä asiasta voidaan keskustella - eikö? eihän tämä maailma tähän kaadu,ja - sitten joskus, toivottavasti, voin edes puristaa sinut syliini...

.. miten tuleekin sellainen tunne, että voisit todellakin olla se kenen haluan sinun olevan..

Ja kyllä me molemmat tiedämme, että välitetään toisistamme, paljon. Kyllä ne eleet on kertoneet enemmän kuin tuhat sanaa.. Emme kuitenkaan ole tehneet mitään pahaa tai loukanneet ketään, mutta tunteita on todellakin olemassa.

Mutta siis jonain päivänä me puhumme tästä ja ainakin sen hetken olemme olemassa vain toisillemme.. Sitä odotellessa viestien tms. on riitettävä. Ikävä on suuri, mutta se kertokoon myös tunteidemme voimakkuudesta.

• minäkö arkis

.. miten tuleekin sellainen tunne, että voisit todellakin olla se kenen haluan sinun olevan..

Ja kyllä me molemmat tiedämme, että välitetään toisistamme, paljon. Kyllä ne eleet on kertoneet enemmän kuin tuhat sanaa.. Emme kuitenkaan ole tehneet mitään pahaa tai loukanneet ketään, mutta tunteita on todellakin olemassa.

Mutta siis jonain päivänä me puhumme tästä ja ainakin sen hetken olemme olemassa vain toisillemme.. Sitä odotellessa viestien tms. on riitettävä. Ikävä on suuri, mutta se kertokoon myös tunteidemme voimakkuudesta.

juuri hän, näin on!Kyllä, hyvin riittää viestit jms.! Ymmärrät kyllä miksi oletan niiden alullepanijan olevan sinä...joten; pienikin viesti - on siis paikallaan, ihan "neutraali" siis.Ei, mitään pahaa ei olla tehty, ei.Ei minulle ole koskaan aikaisemmin näin käynyt, nyt kun on niin ok!Ja, tämä ei todellakaan ole mikään perinteinen jutsku...sepä se! Mutta; yksi elämä,kerrallaan. Eletään se, toisia loukkaamatta!Kyllä tämä tästä.Ajatuksin; hyvää yötä!

• neitilumihiutale
        minäkö arkis kirjoitti:

juuri hän, näin on!Kyllä, hyvin riittää viestit jms.! Ymmärrät kyllä miksi oletan niiden alullepanijan olevan sinä...joten; pienikin viesti - on siis paikallaan, ihan "neutraali" siis.Ei, mitään pahaa ei olla tehty, ei.Ei minulle ole koskaan aikaisemmin näin käynyt, nyt kun on niin ok!Ja, tämä ei todellakaan ole mikään perinteinen jutsku...sepä se! Mutta; yksi elämä,kerrallaan. Eletään se, toisia loukkaamatta!Kyllä tämä tästä.Ajatuksin; hyvää yötä!

... ja lupaan kyllä laittaa viestiä, mutta ei se aina minullekaan ole helppoa.. Ajattelen joskus ettet pidä niistä tai ne häiritsee muuten, mutta toisaalta tiedän kyllä totuuden.. Ainakin nyt.

Ajatellaan ja kirjoitellaan nyt toistaiseksi, siitä tuskin joutuu kukaan minnekään helvetin roviolle.. Mutta joskus tulee väistämättä se hetki jolloin ne eivät enää riitä meille. Mutta niinkuin sanoit, tilanne kerrallaan. Ollaan iloisia, että meillä on toisemme edes tällä tasolla.

Hyvää yötä ja kauniita unia (ja...)

• minäkö arkis

... ja lupaan kyllä laittaa viestiä, mutta ei se aina minullekaan ole helppoa.. Ajattelen joskus ettet pidä niistä tai ne häiritsee muuten, mutta toisaalta tiedän kyllä totuuden.. Ainakin nyt.

Ajatellaan ja kirjoitellaan nyt toistaiseksi, siitä tuskin joutuu kukaan minnekään helvetin roviolle.. Mutta joskus tulee väistämättä se hetki jolloin ne eivät enää riitä meille. Mutta niinkuin sanoit, tilanne kerrallaan. Ollaan iloisia, että meillä on toisemme edes tällä tasolla.

sanooko tämä kappale mitään?
        http://www.youtube.com/watch?v=eaxNTaw2Q_U
        Jos olet Hän niin jotain ehkä tulee mieleen....
        Ja jään odottamaan lupaamaasi viestiä tms. - Ajatuksin....

• minäkö arkis

http://www.youtube.com/watch?v=OglNPNPWvSo

• minäkö arkis

Sinäkö kuitenkin nyt jo, minut unohdit??Ei viestiä, ei mitään....

• on tällaista
        minäkö arkis kirjoitti:

Sinäkö kuitenkin nyt jo, minut unohdit??Ei viestiä, ei mitään....

väliaika terapiaa.., kuinka kauan jaksaa uskoa kummallisia tunteita ja niin eespäin. En ole unohtanut, hyvin pyörit päässä edelleen...;)

• minäkö ar...
        on tällaista kirjoitti:

väliaika terapiaa.., kuinka kauan jaksaa uskoa kummallisia tunteita ja niin eespäin. En ole unohtanut, hyvin pyörit päässä edelleen...;)

Odotan yhä, yhteydenottoasi.On hyvä selvittää sen, mitä tuntee ja todella ITSE haluaa. Niitä esteitähän on, mutta....ei tarvitse romuttaa sitä mikä on, voi myös ottaa jotain uutta tilalle.Eli....

• aatokset

Etpä sattuisi olemaan mies Etelä-Suomesta päin? Kannattaa yrittää. Että voikin olla ujo ja tuppisuu lähelläsi, vaikka muuten tarinaa pulppuaa.

• näitä viestejä

Ja minkähän takia et itse voi sitä viestiä laittaa?

• tunteiden vanki

väkisin saada toista pois ajatuksista! Siellä se on ja pysyy. Mieti miten saisit hänet myös lähentymään, eli: tunteethan on poltettava pois, kesto päivän, kuukauden, vuosikymmenen...
      Celine Dion "My Love" - Official Video

• minäkö arkis

Näin, eiköhän ole aika lopettaa tämä....kuuntelehan vielä yksi laulu - melko kiva. Kaikkea hyvää - ihan kaikille. Minä jatkan....
      http://www.youtube.com/watch?v=3QapwJpAe7w

• sinäkö se oot

sinä tummatukkainen.....tuo oli "meidän kappale"!
      Viimeeksi katsoit niin hellästi.....

• alkuperäinen skriivaaja

..sitä tässä mietin! On tietenkin samantapaisia juttuja muillakin joten kaikkea hyvää...kaikille!

• neitilumihiutale

... en tiedä olinko se minä... Enkä myöskään tiedä olinko se oikeasti minä joka meni ja ihastui varattuun mieheen.. Ei siinä ollut mitään järkeä, ei todellakaan. Edelleenkin ajatukset harhailee ja en ymmärrä miten tästä pääsisi yli.. Jotenkin vain on niin ikävä. Jossain toisessa elämässä ja ajankohdassa en olisi ikinä päästänyt sinusta irti, mutta nyt on kai pakko...

• alulle laittaja

... en tiedä olinko se minä... Enkä myöskään tiedä olinko se oikeasti minä joka meni ja ihastui varattuun mieheen.. Ei siinä ollut mitään järkeä, ei todellakaan. Edelleenkin ajatukset harhailee ja en ymmärrä miten tästä pääsisi yli.. Jotenkin vain on niin ikävä. Jossain toisessa elämässä ja ajankohdassa en olisi ikinä päästänyt sinusta irti, mutta nyt on kai pakko...

niin eihän tästä tunteesta pääse vain haluamalla...se seuraa ja seuraa..Annetaan tunteiden olla ja mennään kuluvan ajan mukana, liu`taan....ehkäpä asiat asettuvat paikoilleen ilman sen kummempia? Even - minulla on sinua ikävä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe