ONKO KAIKKI MIEHET SAMANLAISIA,ELI AINA HETI EKOILLA TREFFEILLÄ HALUAVAT SÄNKYYN? TEIN EKOJA TREFFEJÄ ERÄÄN MIEHEN KANSSA,JA HÄN ILMOTTI ETTÄ KUN TAVATAAN, MENNÄÄN SÄNKYYN SITTEN. SE EI TAAS KUULUNUT MUN SUUNNITELMIINI,HALUAN TUTUSTUA RAUHASSA. NO NYT HÄNELTÄ MENI SITTEN TAPAAMISFIILIKSET.JA ETTÄ TAIDAN OLLA HÄNELLE SITTENKIN LIIAN RAUHALLINEN NAINEN. HÄN HYPPÄÄ SÄNKYYN SILLOIN KUN HÄN NIIN HALUAA. MEIDÄN PITÄISI TAVATA NYT SITTEN ENSI VIIKOLLA,EN TIEDÄ TULEEKO HÄN,KUN EN MENE SÄNKYYN KANSSAAN. OLENKO JONKUN MIELESTÄ NIPO?
Ainako seksi mielessä?
18
1693
Vastaukset
- yleensä mulla
on mennyt muutaka kuukausi ennen sänkypuuhia. Kerran olen mennyt saman iltana sänkyyn, koska nainen halusi. Seurustelimmekin saman tien 8 kk.
- oo ...
"hän hyppää sänkyyn silloin kun haluaa.."
kusipää se eniten on. Eli pidät linjastas kiinni ja jos ei käy hänelle, niin kenkää vaan ja katse eteenpäin.
Ei tuollaisen kanssa muistakaan sovitteluista yleensä mitään tule. - nipo...
Liian rauhallinen nainen kun ei mene sänkyyn ekoilla treffeillä?!! huh huh, johan oot tyhmän miehen tavannut!
- tyypillinen ? mies
Vastaus otsikon kysymykseen: ei välttämättä jatkuvasti, mutta aloitteen tekevällä miehellä varmasti. Kun miehen yleensä oletetaan tekevän aloitteen, kannattaisi samalla muistaa, että ainoa mikä miestä motivoi aloitteellisuuteen on seksi. Jos on itse passiivinen, on turha valittaa jälkeenpäin, että mies halusikin vain seksiä. On suorastaan luonnonlaki, että joka ainut aloitteen tekevä mies tahtoo vain seksiä - ei hänellä mitkään muunlaiset romanttiset ajatukset ole mielessä, vaikka nainen tahtoisi sellaista itselleen uskotella. Naiset tehkööt itse aloitteita, jos haluavat tutustua miehiin, joilla seksi ei ole ensimmäinen ajatus.
- ei ainakaan..
haluais uskoa:
"tahtoo vain seksiä - ei hänellä mitkään muunlaiset ajatukset ole mielessä,.."
Että mahdollinen parisuhde olisi vain ylimääräinen taakka sen vuoksi, että tahtoo seksiä, mutta sietää sen, kun on ajateltava, että onhan se kuormansa kannettava..
Sen kyllä uskon, että et ole ainoa lajissasi; "tyypillinen" vs "kunnollinen", onkohan ne toisensa poissulkevia ryhmiä miesten joukossa? Tuo aloitejuttu vois olla vähän kulttuurissa/kasvatuksessa, sitä voi kyllä miettiä. - tyypillinen ? mies
ei ainakaan.. kirjoitti:
haluais uskoa:
"tahtoo vain seksiä - ei hänellä mitkään muunlaiset ajatukset ole mielessä,.."
Että mahdollinen parisuhde olisi vain ylimääräinen taakka sen vuoksi, että tahtoo seksiä, mutta sietää sen, kun on ajateltava, että onhan se kuormansa kannettava..
Sen kyllä uskon, että et ole ainoa lajissasi; "tyypillinen" vs "kunnollinen", onkohan ne toisensa poissulkevia ryhmiä miesten joukossa? Tuo aloitejuttu vois olla vähän kulttuurissa/kasvatuksessa, sitä voi kyllä miettiä.Ei mies pidä parisuhdetta taakkana. Kyllä hänen ajatuksensa siitäkin ovat yleensä myönteiset. Mutta eivät niin myönteiset, että ne innostaisivat ja rohkaisisivat häntä lähestymään naista, joka kenties on vain ulkonäöltä tai nimeltä tuttu. Ainoastaan seksi on se, joka tekee miehestä aloitteellisen. Et kai oleta, että aloitteen tekeminen on miehelle jotenkin luonnostaan helpompaa kuin naiselle? Jos koet aloitteen tekemisen vieraalle omalla kohdallasi vaikeaksi, voin vakuuttaa, että yhtä vaikeaa se on useimmille miehillekin. Jokin hyvin vahva motiivi siihen tarvitaan eikä se motiivi ole mikään haaveilu tulevasta perhe-elämästä vaan ihan primitiivisesti seksi. Aloitetta tehdessään miehen mielessä on vain seksi, vaikka hän tutustumisen jälkeen saattaisi alkaa nauttia muunkinlaisesta yhdessäolosta.
- :-o
tyypillinen ? mies kirjoitti:
Ei mies pidä parisuhdetta taakkana. Kyllä hänen ajatuksensa siitäkin ovat yleensä myönteiset. Mutta eivät niin myönteiset, että ne innostaisivat ja rohkaisisivat häntä lähestymään naista, joka kenties on vain ulkonäöltä tai nimeltä tuttu. Ainoastaan seksi on se, joka tekee miehestä aloitteellisen. Et kai oleta, että aloitteen tekeminen on miehelle jotenkin luonnostaan helpompaa kuin naiselle? Jos koet aloitteen tekemisen vieraalle omalla kohdallasi vaikeaksi, voin vakuuttaa, että yhtä vaikeaa se on useimmille miehillekin. Jokin hyvin vahva motiivi siihen tarvitaan eikä se motiivi ole mikään haaveilu tulevasta perhe-elämästä vaan ihan primitiivisesti seksi. Aloitetta tehdessään miehen mielessä on vain seksi, vaikka hän tutustumisen jälkeen saattaisi alkaa nauttia muunkinlaisesta yhdessäolosta.
innostavalta tuollainen:
"..motiivi ole mikään haaveilu tulevasta perhe-elämästä vaan ihan primitiivisesti seksi"
Ehkä löytyy muitakin kuin ns.tyypillisiä miehiä, niitä joiden mielessä asioiden tärkeysjärjestys on toinen. Sellaistahan ketjun aloittajakin kaipaa. - tyypillinen ? mies
:-o kirjoitti:
innostavalta tuollainen:
"..motiivi ole mikään haaveilu tulevasta perhe-elämästä vaan ihan primitiivisesti seksi"
Ehkä löytyy muitakin kuin ns.tyypillisiä miehiä, niitä joiden mielessä asioiden tärkeysjärjestys on toinen. Sellaistahan ketjun aloittajakin kaipaa."Ehkä löytyy muitakin kuin ns.tyypillisiä miehiä"
Ihan varmasti löytyy - siis sellaisia joilla seksin OHELLA muutkin asiat ovat tärkeitä. Mutta sellaisen löytääkseen naisen on ITSE tehtävä aloite. Sitähän tässä olen nimenomaan tähdentänyt. Aloitteen tekevillä miehillä on vain ja ainoastaan seksi mielessä ja muut asiat luultavasti jokseenkin yhdentekeviä. Syyttäköön nainen itseään, jos on sitä mieltä että aloite kuuluu aina miehelle ja noudattaessaan tuota periaatetta ei koskaan kohtaa muita kuin vain seksistä kiinnostuneita miehiä.
- pitää...
..pimppaa saada heti ensi kerralla. Tässähän se suuri ja paha juju juuri onkin. Jos ei saa, niin ei välitä jatkaa, ja jos saa, alkaa empiä, että millainenhan tuokin nainen mahtaa olla, kun heti on jalat levällään. Jos nainen on aidosti kiinnostunut, niin homma pitää hoidella jotenkin niin, että mies luulee kaiken hyvän tulevan naisen puolelta...joo, ja sitten vielä, tissejä pitää osata tyrkyttää....niistä miehet tykkää..
- on kohteliasta
ja houkuttavaa, jos mies haluaa seksiä kanssasi.
Itse teet päätökset miten nopeasti tahdot edetä. Noin yleisesti ottaen, pieni odottelu voi monestikin tehdä ihan hyvää suhteen kehitykselle.- work mate
Jos on sellainen tilanne kuin minulla, että mies ehdottanut tapaamista, ja vähän epäröin, ja puoliks leikillään torjuin, vaikka olisin halunnutkin, mutta kun se vain on niin, että naisen on näyteltävä hieman vaikeasti tavoiteltavaa (työpaikkasuhde). Ok, mutta katseet ovat pitkiä, ja keskutelut mukavia. Minä vain epäröin mistä on kyse, onko se pelkkää ystävällisyyttä vai flirttiä, on niin vaikeaa tietää, eikä ole rohkeutta itse naisena nyt tehdä aloitetta. Pattitilanne, hermostuttaa, ja vähän kaduttaakin se, etten lupautunut, miten sitä nyt enää kukaan uskaltaa kysyä!
- eri tilanne
work mate kirjoitti:
Jos on sellainen tilanne kuin minulla, että mies ehdottanut tapaamista, ja vähän epäröin, ja puoliks leikillään torjuin, vaikka olisin halunnutkin, mutta kun se vain on niin, että naisen on näyteltävä hieman vaikeasti tavoiteltavaa (työpaikkasuhde). Ok, mutta katseet ovat pitkiä, ja keskutelut mukavia. Minä vain epäröin mistä on kyse, onko se pelkkää ystävällisyyttä vai flirttiä, on niin vaikeaa tietää, eikä ole rohkeutta itse naisena nyt tehdä aloitetta. Pattitilanne, hermostuttaa, ja vähän kaduttaakin se, etten lupautunut, miten sitä nyt enää kukaan uskaltaa kysyä!
kuin aloittajalla, missä mies yrittää tunkea päälle vaikka väkisin :)
Voisko työpaikan tuella saada selville taustoja, esim.onko mies varattu ym., ne kun periaatteessa vaikuttavat kiinnostuksen luonteeseen
Ajan kanssa patti laskee, siellä kun on toistuvasti tilaisuus näkemiseen... - work mate
eri tilanne kirjoitti:
kuin aloittajalla, missä mies yrittää tunkea päälle vaikka väkisin :)
Voisko työpaikan tuella saada selville taustoja, esim.onko mies varattu ym., ne kun periaatteessa vaikuttavat kiinnostuksen luonteeseen
Ajan kanssa patti laskee, siellä kun on toistuvasti tilaisuus näkemiseen...todennäköisesti varattu, en ole ihan varma, mutta luulen, että silläkin vain seksi mielessä, kai se kiinnostus pikkuhiljaa laskee sitten, kun ymmärrän, että ajatus mahdoton.
- nainen---
work mate kirjoitti:
todennäköisesti varattu, en ole ihan varma, mutta luulen, että silläkin vain seksi mielessä, kai se kiinnostus pikkuhiljaa laskee sitten, kun ymmärrän, että ajatus mahdoton.
Onko tuo nyt totta, että miehillä on aina seksi mielessä? Pitkän parisuhteen jälkeen yksin jäätyäni minusta on tullut yhtäkkiä varovainen. Tarkoitan sillä tavalla, että ennen, kun olin aviossa, pystyin ihan avoimesti juttelemaan ja toimittamaan asioita, ja heittämään huulta ikäisteni miesten kanssa. Nyt on toisin, enpä tiedä miksi, mutta en vaan rohkene enää samaan, olen alkanut epäröidä, että onkohan tuollakin nyt seksi mielessä. Missähän mahtaa mennä se flirttailun ns raja miesten puolelta, että voisin tietää, milloin se on ihan viatonta, vai onko se todella niin, että aina vaan on mielessä seksi? tarkoitan varatuillakin miehillä, niin että mielipiteitä olisi kiva kuulla.
- Turkulainen Mies
nainen--- kirjoitti:
Onko tuo nyt totta, että miehillä on aina seksi mielessä? Pitkän parisuhteen jälkeen yksin jäätyäni minusta on tullut yhtäkkiä varovainen. Tarkoitan sillä tavalla, että ennen, kun olin aviossa, pystyin ihan avoimesti juttelemaan ja toimittamaan asioita, ja heittämään huulta ikäisteni miesten kanssa. Nyt on toisin, enpä tiedä miksi, mutta en vaan rohkene enää samaan, olen alkanut epäröidä, että onkohan tuollakin nyt seksi mielessä. Missähän mahtaa mennä se flirttailun ns raja miesten puolelta, että voisin tietää, milloin se on ihan viatonta, vai onko se todella niin, että aina vaan on mielessä seksi? tarkoitan varatuillakin miehillä, niin että mielipiteitä olisi kiva kuulla.
Ihan varmasti miehiä on erilaisia. Älä tuomitse kaikkia suoralta kädeltä vaan pidä avoin mieli ja ole valmis uskomaan että joku ehkä ei ole sellainen.
Toisaalta myös, uskon että tämä on stereotyyppi ihan syystä. Varmasti miehillä on erittäin vahva seksivietti noin keskimääräisesti, ja pieni terve skeptisyys ja kyynisyys miehen lähestymistä kohtaan voi olla ihan fiksua, kunhan se ei ole niin vahvaa että ampuu alas sen harvan miehen joka ei olekaan Sen Perään.
Ja pidetään mielessä sekin että jos joku haluaakin sut sänkyyn niin ei se tarkoita sitä etteikö sen kanssa voisi jutella ja toimittaa asioita. Esimerkiksi yksi mun parhaista kavereista tietää että olen ihan kuumana siihen ja tekisin mitä vain että saisin sen sänkyyn, mutta me ollaan puhuttu asia halki ja hengataan yhdessä vaan kavereina. Helvetin kivaa meillä on yhdessä vaikkei se annakaan. :D - no kuule...
Turkulainen Mies kirjoitti:
Ihan varmasti miehiä on erilaisia. Älä tuomitse kaikkia suoralta kädeltä vaan pidä avoin mieli ja ole valmis uskomaan että joku ehkä ei ole sellainen.
Toisaalta myös, uskon että tämä on stereotyyppi ihan syystä. Varmasti miehillä on erittäin vahva seksivietti noin keskimääräisesti, ja pieni terve skeptisyys ja kyynisyys miehen lähestymistä kohtaan voi olla ihan fiksua, kunhan se ei ole niin vahvaa että ampuu alas sen harvan miehen joka ei olekaan Sen Perään.
Ja pidetään mielessä sekin että jos joku haluaakin sut sänkyyn niin ei se tarkoita sitä etteikö sen kanssa voisi jutella ja toimittaa asioita. Esimerkiksi yksi mun parhaista kavereista tietää että olen ihan kuumana siihen ja tekisin mitä vain että saisin sen sänkyyn, mutta me ollaan puhuttu asia halki ja hengataan yhdessä vaan kavereina. Helvetin kivaa meillä on yhdessä vaikkei se annakaan. :Dvai turkulainen mies, oletko muuten itse varattu?
Eihän seksissä sinänsä mitään pahaa:) Harmi ettei se anna.. - Turkulainen Mies
no kuule... kirjoitti:
vai turkulainen mies, oletko muuten itse varattu?
Eihän seksissä sinänsä mitään pahaa:) Harmi ettei se anna..En ole varattu mutta enpä taitaisi olla sellaiseen valmiskaan näinä aikoina. Traumaattinen kokemus takana josta toipuminen tulee viemään aikansa... :)
- ed.
Turkulainen Mies kirjoitti:
En ole varattu mutta enpä taitaisi olla sellaiseen valmiskaan näinä aikoina. Traumaattinen kokemus takana josta toipuminen tulee viemään aikansa... :)
Niin se elämä meitä kolhii, sitten täytyy vaan jatkaa ja toivoa että valoa rupeisi näkymään tunnelin päässä. Kevättä kohti mennään, kaikkea hyvää toivottelen. toipilas myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089