mitään hyötyä. Vai silkkaa kusetusta? Onko kellään konkreettisia kokemuksia joko hyviä tai huonoja?
onko noista ostoskanavan
8
429
Vastaukset
- autokuskia
joka istuu monta tuntia päivässä jonkinlaisessa tärinässä tai värinässä. Paino vain nousee..
Vähennä pullat ja namut ja limut pois. Ei mitään kevytlimuja sun muuta turhaa, jotka rasittaa elimistöä.
Lisää kasviksia pastan ja riisin tilalle. Muista syödä lihaa, jotta saat proteiinia. Juo vettä. - ...tyllerö
Tuskin niistä paino nousee, mutta kauanko kukaan jaksaa olla tollasissa kidutuslaitteissa? Kävelylenkki voi oikeasti olla kivempi.
Kai niitä olisi terveyskeskuksissa, jos ne tehokaita olisi. Nyt saa lähetteitä kuntosalille.
Kuinka luotettavilta muut ostoskanavan vempaimet vaikuttaa?- ainoo mitä tekee
ainoo mitä saattaa tehä niin rentouttaa kipeitä lihaksia mut ei muuta
- aloittaja
ainoo mitä tekee kirjoitti:
ainoo mitä saattaa tehä niin rentouttaa kipeitä lihaksia mut ei muuta
oikein konkreettista sanottavaa, ei pelkkiä musta tuntuu-juttuja?
- löytyy
aloittaja kirjoitti:
oikein konkreettista sanottavaa, ei pelkkiä musta tuntuu-juttuja?
niin kysyit onko konkreettista kokemusta eikä vaan tuntemuksia. Ite olin tosi epäluulonen koko vibralaitetta kohtaa kunnes sitte ite sain semmosen lahjaks tädiltä. (vissii joku vinkki..) ja mitä nyt oon puol vuotta sitä käyttäny nii iho on kiinteytyny ja selluliittia hävinny. se on tosi rentouttava ja kyllä sillä tärinällä saa rasvaaki pois, ainaki iteltä on lähteny. ja testasin vielä sillee että vasta nyt oon ruvennu kuntoilemaan siihen lisäks ettei oo kuntoilukaan vaikuttanu sitte tuloksiin.
- hyötyä
itsellä on ollut moinen jo jonkun aikaa. enimmäkseen olen käyttänyt kyllä selkä hierontaan, mutta kyllä on jenkkakahvat pienentyneet. ja pienellä käytöllä selluliitit tasoittuneet muualla huomattavasti. itse kyllä tykkään käyttään.
- ameliahh
Heh meille porukat hankki joskus sellaisen vatsalihaspenki, mikähän sen nimi olikaan. Mainostivat että maha litistyy kun tekee viikossa joka päivä 3 min liikkeitä sillä... niin varmaan..
- Kuntokuuri
Sen vibratonen. Odotan sitä saapuvaksi. Tulee ihan 2 yhden hinnalla:)
Ennen tilaamista kävin netissä lukemassa kokemksia.
Elleistä tms löytyy pitkä keskustelu.
Aika selkeä jako oli kommenteissa. Ne jotka olivat käyttäneet olivat pääosin saaneet siitä jonkilaista hyötyä ja apua.
Sitten se osa joka mollasi ja linja pelkkää huuhaata niin ei lainkaan kokemusta. Jännää.
Esille tuli käyttäjistä, että olivat kiinteytyneet, verenkierto parani, iho siloutui, kokoivat sen mukavaksi hieronnaksi jne..
Tosin käyttivät sitä paljon. 30 min-2h per päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740