Naisvihan juuret

_Tutkija_

Viime aikoina on ihmetelty, mistä näitä katkeroituneita nuoria miehiä sikiää. Ilmiölle on yksinkertainen selitys. Alla oleva graafi kertoo naisten keskimääräisen tulotason suhteessa miehiin (sisältää työllisyysprosentin). Graafiin on myös arvioitu naisten vaatimustasoa miesten tulotasosta. Oletuksena on, että naiselle kelpaa keskimäärin 10% itseään enemmän tienaava mies. Näin parisuhde-elämästä ulostippuvien miesten määrä kasvaa samassa suhteessa kuin naisten tulotaso kasvaa.

http://img6.imageshack.us/img6/6716/tiivistysnaisetvstulotamb5.png

5

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tyhmyys käyrä" mikä olis jo 2000v kohdalla mennyt yli ton ylärajan?

• Taasnäitä

Hae naisesi sellaisen tulotason maasta jossa ylität naisten vaatimustason. Suomalaisnaiset voivat sitten vastaavasti... no ei se ole mun ongelma, vetäköön sauvaan.

• almasty

Provo näit oikein vaivaa sen verran että tekaisit tuommoisen käyränkin.

• vanhempi*

Miesten tulotasolla on ainakin ennen ollut suuri merkitys tuohon pariutumiseen. Se vain tuossa yli 40 vuoden jälkeen kääntyy naisia vastaan, kun ero tulee ja menee huonosti, niin se rikas mies katselee nuoremman puolison. Ja ne aikoinaan huonosti hankkineet yksin jääneet miehet eivät enää kelpuutakkaan niitä eronneita naisia, vaan tulevat mieluummin yksin toimeen.

Tässä olisi naisille paikka ajatella aikoinaan viisaammin, mikä olisi jatkuvuuden kannalta parempi vaihtoehto. Jos palkat tasoittuvat ja kriteerit kovenevat voi tuo pariutuminen olla melko harvinaista tulevaisuudessa. On vain lapsentekokoneita, mutta perhe-elämä pitkäjänteisesti loppuu kokonaan. Tai sitten se menee tuohon tuontipuolisoon yhä enenevässä määrin tulevaisuudessa.

Miesten ja naisten välinen perinteinen kanssakäyminen menettää merkityksensä lopulta kokonaan, ja mennään siihen luolamies menttaliteettiin uudestaan. Letistä kiinni ja luolaan halusipa tai ei.

• Paranna sairaus!

Ja jälleen! Kyllä te negatiivisuutta julistavat miehet ootte ihan veen tyhmiä, oikeesti! Siitä se naisvihakin johtuu.
      Taas yksi tapa pitää olla miesten oma alemmuuden tuntoa, siis tehdä itse itsestään surkea luuseri... HEH ja HAA! Ei voi olla mitään typerämpää, että nää miehet, oikeesti luulee jotenkin haukkuvansa naisia: että naiset etsii tälläsiä ja tollasia miehiä, mutta ei näitä ja noita. No, koska kaltaisensa miehet ei paremmastakaan tiedä, eikä osaa oikein näitten "tutkimus tulosten" kanssa aivojaan käyttää, he uskovat ja itse huonontavat omia mahiksiaan. Säälittävää.

Siis, on, joo, osa naisista pinnallisia, niinkun miehistäkin. Aina on ihmisiä, jotka katsoo rahaan ja maineeseen tai johonkin muuhun, vaikka ulkonäköön, niin määräävästi, että kaikesta muusta voidaan tinkiä. Mutta haloo, haloo, liikkuuko siellä päässä mitään??!!
      Voisi ajatella näinkin:
      Esimerkiksi kun mulla itsellä on hyvät tulot, mun ei tarvitse välittää miehen tuloista: joten mun ei tarvitse miettiä turvallisuuttani sillä osastolla enää, voin pitää huolen siitä itse. Mikä taas laajentaa, eikä suinkaan kavenna, sitä, miten miehiä katsoo.
      Kun mulla on omat mahdollisuudet edetä urallani, mun ei tarvitse enää nostaa statustani miehen kanssa, vaan voin itse olla sitä mitä haluan, niinkun miehetkin ovat voineet olla, ja silloin, mun ei tarvitse katsoa asemaan, uraan, rahaan jne.

Kaikkien miesten mahdollisuudet siis paranevat naisten menestyksen myötä!

Katkeroituneita nuoria miehiä sikiää, kun miehet itse lietsovat omaa pahaa mieltään ja huonoa itsetuntoaan joka paikkaan. Kun vaatimukset on ihmisten keskuudessa vallanneet inhimillisyyden. Kun itsetunto rakennetaan pinnallisten kuvien varaan. Silloin katkeroituu kun luulee, että kaikki muutkin ovat sellaisia. Ja kuten sanottu, se on kyllä hemmetin typerää. Eikä muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe