Hei!
Onko kukaan työskennellyt Gaius- säätiön Heseva- kodissa, Helsingissä? Millainen ilmapiiri, palkka jne?
olen sair.hoit. opiskelija ja tarvitsisin kesäduunin.
Heseva- koti
9
6506
Vastaukset
- ollut joskus Hesevassa
... työpaikka ihan ok, mutta vakinaisuutta ei kannata edes harkita.
Hoitohenkilökunta on kaikilla osastoilla ammattitaitoista, mutta johtoporras (lähinnä osastonhoitajat) eivät juurikaan arvosta henkilökuntaansa.- Ninni1980
Olin 3 kuukautta ja mulle riitti. Kannattaa katsella muita paikkoja.
- Anonyymi
Pätee vieläkin tänä päivänä..
- jghjk
millainen työpaikka nyt vuonna 2011?
- Marjutti
Todella kiva paikka! Olen viihtynyt jo kaksi vuotta - eikä loppua näy. Toki, paikassa kuin paikassa ongelmansa, mutta siltikin mielestäni hyvä paikka olla töissä. Osastonhoitajat arvostavat työtä ja ovat sinun puolella. Toimii! Töihin vaan :)
- c/o Hesevakoti
Hyvä tietää... oma isoäitini on kyseisen puulaakin asiakkaana ollut jo vuosia...
- Hoitsu
Hei!
Älä mene missään nimessä. Tämän sanon sydämellä.- LH opiskelija
MIksi ei kannata mennä? Olen ajatellut harjoittelu paikkana Heseva kotia...
- Anonyymi00009
Miten Heseva kodissa nykyään menee työntekijän kannalta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03570- 433171
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562897Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342778- 162698
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452560- 442210
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262065- 421965
- 451749