Hei!
Onko kukaan työskennellyt Gaius- säätiön Heseva- kodissa, Helsingissä? Millainen ilmapiiri, palkka jne?
olen sair.hoit. opiskelija ja tarvitsisin kesäduunin.
Heseva- koti
8
6017
Vastaukset
- ollut joskus Hesevassa
... työpaikka ihan ok, mutta vakinaisuutta ei kannata edes harkita.
Hoitohenkilökunta on kaikilla osastoilla ammattitaitoista, mutta johtoporras (lähinnä osastonhoitajat) eivät juurikaan arvosta henkilökuntaansa.- Ninni1980
Olin 3 kuukautta ja mulle riitti. Kannattaa katsella muita paikkoja.
- Anonyymi
Pätee vieläkin tänä päivänä..
- jghjk
millainen työpaikka nyt vuonna 2011?
- Marjutti
Todella kiva paikka! Olen viihtynyt jo kaksi vuotta - eikä loppua näy. Toki, paikassa kuin paikassa ongelmansa, mutta siltikin mielestäni hyvä paikka olla töissä. Osastonhoitajat arvostavat työtä ja ovat sinun puolella. Toimii! Töihin vaan :)
- c/o Hesevakoti
Hyvä tietää... oma isoäitini on kyseisen puulaakin asiakkaana ollut jo vuosia...
- Hoitsu
Hei!
Älä mene missään nimessä. Tämän sanon sydämellä.- LH opiskelija
MIksi ei kannata mennä? Olen ajatellut harjoittelu paikkana Heseva kotia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841