oon jo pitkään harrastanu sauvakävelyä, 7.4km/3-4kertaa viikossa on mun normaali viikko. Lisäksi teen viikonloppuna pidemmän 2tuntisen lenkin. Välillä nykyisin otan sauvat kainaloon ja hölkkäilen. Juokseminen ei kuitenkaan ole mun juttu. Tuntuu etten saa kävelystä enää mitään irti ja aika ei piisaa lisäämäänkään kävelyä. Reittejäkin vaihtelen ja välillä mennä rymistän pitkin metsiä että sais hupia kävelyyn.... vaan kun alkaa tympiin. AAaaaaapuuuuva!!!! -pelkään että into katoaa...
Kuinka pitkiä matkoja, montako kertaa viikossa
8
2340
Vastaukset
- eläkeläinen.......
Olen ns. aktiivinen eläkeläinen, joten minulla on aikaa harrastaa sauvakävelyä. Aloitin viisi vuotta takaperin eläkkeelle jäädessäni lähes nollasta. Nyt menee jo 60-70 km/viikko, kolme - neljä kertaa viikossa. Täytyy myöntää, että nuorena meni maraton alle kolmen tunnin, mutta sitten kunto lässähti, kun lopetin aktiivisen liikunnan. Ja tietysti painoa tuli lisää.
- alkup sauvari
Oon työssä, opiskelen, kolme lasta... en voi käyttää aikaa enempää kävelyyn =)
- punttia taskuun
Lisäpainot auttaa. Mulla on sukeltajien lyijypainoja vyössä, taskussa ja repussa. Kun laittaa sellanen 14kg extraa niin kyllä siinä askel lyhenöö ja huomaa että kuntokin kasvaa jos vielä kävelee mäkimaastossa.
- että...
että voiskohan sauvojen kanssa hölkätä. Itse käyn hölkällä, en ole sauvojen kanssa kävellyt, ja mietin harrastaako kukaan sauvojen kanssa hölkkäämistä? toisi tehokkuuta hölkkämiseen nuo sauvat.
- Sauvakävely
Mulla toimii mp3 soitin korvilla. Musiikin temmon mukaan menee lenkki mukavasti, teho vaihtelee biisin mukana... Tykkään kovasti. 7km lenkki 2-6krt7vko. Toisinaan maistuu puulta koko kävely, silloin kannattaa pitää tauko, tehdä jotain muuta. Itse varmaan sekoisin sauvoissa, jos pistäisin juoksuksi.
- mersunen
olen jo muutamia vuosia harrastanut sauvakävelyä ja lähes joka päivä nyt talven aikana käyny noin 3-4 km lenkkejä,kesällä pitempiä.
- Mikke
vaimon kanssa käveltyä yleensä n. 4 - 6 kilometrin lenkkejä. talvella ja rospuutto-aikoina kevyenliikenteen väylillä, jolloin liukkaimmillaan on laitettava liukuesteet kenkiin. Kesällä suosin enemmän maastolenkkejä kuntololulla. Talvella tuli hankituksi nilkkoihin kiinnitettävät lisäpainotkin, mutta niistä ei vielä ole sulan maan tuntumaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875