Voisitko seurustella ihmisen kanssa, jolta puuttuu näkyvästi hampaita? Esim. jokin etuhammas, eikä olisi mitään aikomusta korjauttaa.
Puuttuvat hampaat
33
2386
Vastaukset
- voisin !
Mutta ehkä keskustelisin asiasta ja yrittäisin saada korjauttamaan.
hyväksytkö galleriaystäväksesi henkilön, jolta puuttuu näkyvältä paikalta hammas/hampaita.
Ja jos itse menettäisin hampaan, hankkisin oitis hammasistukkeen tilalle.
- Hyhhyhh
tosi pinnallinen.
- wätykset :
Hyhhyhh kirjoitti:
tosi pinnallinen.
on tuollaisia kunnottomia :)
Hyhhyhh kirjoitti:
tosi pinnallinen.
Millainen ihminen ei haluaisi hoidattaa hampaitaan kuntoon? Syvällinen?
- dfgfgf
Ratikkakuski kirjoitti:
Millainen ihminen ei haluaisi hoidattaa hampaitaan kuntoon? Syvällinen?
Köyhät ei ainakaan hoidata ja kyse ei ole halusta etteikö tarttuisi tilaisuuteen jos sellainen on.
- parempaan...
ei olisi varaa. Onneksi on =o)
- ...
Olen seurustellutkin. Ei ne puuttuvat hampaat häiritse kunhan pitää hyvää huolta jäljellä olevista hampaistaan.
- ldjgqwh
lätkänpelaajista.
Ei kyl sois puuttuvan yhtään. Mut sivummalta ... mikäettei. Kyl se Mona Lisakin rapistuu hiljalleen enkä mä kuolevaisista naisistakaan muuta osaa odottaa :)
Itseltäni puuttuu yks hammas alaoikealta ja se on mun mieletä itseasiassa hirveen Gorillaz-sympaattista eikä oo käyny mielessäkään että hankkisin implanttia. Ja jos hankkisinkin niin en ottais hammasta vaan jonkun teräspallon tai jotain muuta vastaavaa.
http://www.youtube.com/watch?v=qpDer9wdUEw&feature=related- On-The-Rocks
Huolestuttavaa tuossa on se, että henkilö ei halua korjauttaa hampaitaan... Miksi ihmeessä ei?! Eli vastaukseni on ei, en halua olla ihmisen kanssa joka ei halua huolehtia itsestään ja ulkonäöstään edes hieman. En tarkoita että miehen pitäisi laittaa itseään, ei missään nimessä, vaan nimenomaan tuollaisia perusjuttuja.
- tiedäkään :
mut voitaif laittaa hamfaat famaan lafiin yökfi
- rapiskarpalo
sitten ku itsellänikin alkaa hampaat putoilee ja alan tekareita katselemaan. :>>
Olen seurustellutkin miehen kanssa jolta pari hammasta puuttui kilpaharrasteen vuoksi, mutta kävi se sitten uusimassa ne hampaansa.
Ihmetyttää tuo ettei ole aikomustakaan korjauttaa, niin miksi ihmeessä ei ole? Ei ole varaa vai? - St.Jude
ois tietysti ihan mukavat,jos ne paikoillaan olis..mut jos tyyppi ois muuten aivan nappiin..niin enpä tiedä..ehkä voiskin..ehkä:D
- thin.ice
voisi varmaan rakastaa. Enhän mä niitten hampaitten kanssa seukkais. Vois ehkä ihmetyttää miksei se halua korjauttaa hampaitaan. Yleensäkään ulkonäkö ei mun mielestä oo tärkeintä ihmisessä, kunhan ei nyt ihan susiruma ole
Niin onko hampaat silloin rikki?
Ei vaikuta purentaan, ei ole hygieninen haitta, ien on terve ja täyttää hampaan paikan.
Mikä olisi implantin tarkoitus - paitsi henkinen "olen taas täydellinen" ajatuksen jahtaaminen jolla ei ole mitään tekemistä turpavärkin toiminnan kannalta?- thin.ice
Kukkomies kirjoitti:
Niin onko hampaat silloin rikki?
Ei vaikuta purentaan, ei ole hygieninen haitta, ien on terve ja täyttää hampaan paikan.
Mikä olisi implantin tarkoitus - paitsi henkinen "olen taas täydellinen" ajatuksen jahtaaminen jolla ei ole mitään tekemistä turpavärkin toiminnan kannalta?mut jos multa iteltä puuttuis hammas niin kyllä laitattaisin tilalle uuden ja siksi ihmettelen miksi se toinen ei laittais. Olkoonkin ehkä täydellisyyden tavoittelua mutta olisihan se vähän niinkuin huolitellumman olosta kun olis kaikki hampaat suussa.
thin.ice kirjoitti:
mut jos multa iteltä puuttuis hammas niin kyllä laitattaisin tilalle uuden ja siksi ihmettelen miksi se toinen ei laittais. Olkoonkin ehkä täydellisyyden tavoittelua mutta olisihan se vähän niinkuin huolitellumman olosta kun olis kaikki hampaat suussa.
Pari puuttuvaa palaa on elämänläheistä realismia joten en ottaisi.
Sitäpaitsi tuo on mitä parahin tapa päästä eroon nirppanokkaisista naaraista :D- thin.ice
Kukkomies kirjoitti:
Pari puuttuvaa palaa on elämänläheistä realismia joten en ottaisi.
Sitäpaitsi tuo on mitä parahin tapa päästä eroon nirppanokkaisista naaraista :Dhörökorvat, voiskos sellasen kanssa seukata jolla on semmoset. Oliskos sekin elämänmakuista realismia. Ja niinkuin sanoin ni mulle ihmisen ulkonäkö ei oo se ratkaiseva juttu
thin.ice kirjoitti:
hörökorvat, voiskos sellasen kanssa seukata jolla on semmoset. Oliskos sekin elämänmakuista realismia. Ja niinkuin sanoin ni mulle ihmisen ulkonäkö ei oo se ratkaiseva juttu
Helposti. Heti tuli yks likka tosta melkein naapurista jolla on hörikset ja muutenkin se on vähän jänskän näköinen kasvoiltaan ja miksei kropaltaankin mut silti ihan sellaista mulletoi.com tasoa.
- thin.ice
Kukkomies kirjoitti:
Helposti. Heti tuli yks likka tosta melkein naapurista jolla on hörikset ja muutenkin se on vähän jänskän näköinen kasvoiltaan ja miksei kropaltaankin mut silti ihan sellaista mulletoi.com tasoa.
Juu en taida tietää mitä tarkoittaa mulletoi.com taso, paitsi jos se on ihan sanatarkasti se :)
thin.ice kirjoitti:
Juu en taida tietää mitä tarkoittaa mulletoi.com taso, paitsi jos se on ihan sanatarkasti se :)
Että tapaus on todellakin viehättävä ja haluttava hörökorvineen kaikkineen. Ja muutenkaan hörikset ei ole mitenkään miinusta. Naiset on turhan kriittisiä luonnon suomaa kohtaan mun mielestä, ikään kuin olis olemassa joku muotti jota kohti pitäis pyrkiä.
Voi olla että on joku henkinen asennemaailma jossa on joku muotti jota osa miehistä noudattaa orjallisesti ja vaatii naisesta sitä sun tätä - täysin järjettömiä juttuja - mut kannattaako sellaisten miesten tarvelistaa sitten edes alkaa koittaan täyttää? Itsensä siinä riittämättömäksi tuntee lopulta.
Olemalla itsensä antaa mahdollisuuden niille joille se mitä on on toivottavaa ja kaunista :)- thin.ice
Kukkomies kirjoitti:
Että tapaus on todellakin viehättävä ja haluttava hörökorvineen kaikkineen. Ja muutenkaan hörikset ei ole mitenkään miinusta. Naiset on turhan kriittisiä luonnon suomaa kohtaan mun mielestä, ikään kuin olis olemassa joku muotti jota kohti pitäis pyrkiä.
Voi olla että on joku henkinen asennemaailma jossa on joku muotti jota osa miehistä noudattaa orjallisesti ja vaatii naisesta sitä sun tätä - täysin järjettömiä juttuja - mut kannattaako sellaisten miesten tarvelistaa sitten edes alkaa koittaan täyttää? Itsensä siinä riittämättömäksi tuntee lopulta.
Olemalla itsensä antaa mahdollisuuden niille joille se mitä on on toivottavaa ja kaunista :)puhua kauniisti. Niin eihän se ihmisen ulkonäkö oo se tärkein pointti, vaan se luonne. No sen verran tietenkin pitää sitä ulkonäköäkin olla ettei joka aamu herätessä säikähdä kumppania :)
- täti
thin.ice kirjoitti:
mut jos multa iteltä puuttuis hammas niin kyllä laitattaisin tilalle uuden ja siksi ihmettelen miksi se toinen ei laittais. Olkoonkin ehkä täydellisyyden tavoittelua mutta olisihan se vähän niinkuin huolitellumman olosta kun olis kaikki hampaat suussa.
Hammas maksaa tonnin. Kaikki eivät miellä puuttuvaa hammasta niin suureksi asiaksi, että haluaisivat sijoittaa rahansa implanttiin.
- en,
En voisi. En todellakaan.
Luulis, että joku hampaiden puuttuminen olis niin paha yleinen estettinen haitta jo esim. työnsaanninkin kannalta, että tyyliin joku instanssi korvaisi sellaiselle hampaita vailla olevalle edes tekarit. Ja luulis, että tyyppi itsekin haluaisi hampaansa korjauttaa.
Yök. Ei kiinnostaisi. Ei koskaan, eikä millään tavalla. - Narsissineksäkö
Minulta puuttuu kulmahampaat:( Ihan sen tähden että ne olivat heikot,hammaslääkärin sanojen mukaan:(
Eks mieheltä puuttui kokonaan ylähampaat:S
kauhia sitä ääntä kun söi,lonksutti leukojaan.
Alhaalla 4 hammasta,nekin märäntyneet...
ja muutenki tunnoton retale koko mies.Pitäköön ken haluaa.
Kasvoilta komea,mutta siivoton:S Kyllä mä vakavasti olen ajatellut, ettei hampaattomuus ole este.
- arvio, olehyvä
Sulla on ihan nätti nassu, mutta perse oli sen verran laatikko, että ei varmaan seisoisi. Yritä reenata siihen muotoja, niin sitte. Kun istuu netin ääressä kaiket päivät, se litistyy. Koko oli ok.
arvio, olehyvä kirjoitti:
Sulla on ihan nätti nassu, mutta perse oli sen verran laatikko, että ei varmaan seisoisi. Yritä reenata siihen muotoja, niin sitte. Kun istuu netin ääressä kaiket päivät, se litistyy. Koko oli ok.
Niin? Ja mitä se mua liikuttaa?
- Puuttuva hammas:.!1%
.
Puuttuva hammaf on lähinnä katfoftava haafteena
. :D no enpä osaa kuvitella, tulee kieltämättä tiettyjä tilanteita mieleen.. ehkä silloin jos oisi saimi nousiaisen näköinen niin oltais näyttävä pari, toiselta puuttuu kulmat ja toiselta hampaat.
- en vois
Jääkiekkoiijat on ällöttäviä.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219