haa haa,

nussiinpa äsköön akalta aivot pellolle. Kuinka moni muu on tehny saman näin naintipäivän kunniaksi?

(ei siis mun akkaa nussinu, vaan omaansa, tai jonkun muun kuin mun akkaa nusaassu)

25

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mua ei oo

      kukkaan vielä ehtinyt naia tännään...
      otanpa vahingon huomenna takasi

      • no mä oon sit nainu senkin edestä. :)


    • Parhaani tein ja siltikin sillä tuntuu olevan aivot päässä. :-(

      • varmasti pystyt parempaankin.


    • mene kertoilemaan julkisesti noin yksityiskohtaisia juttuja, tiiä vaikka mantereet peittyis siitä kosteuden määrästä mitä tämä sun juttu aiheuttaa kaikissa maailman naisissa.

      • minä, minun pikku pippelini, kaalimato, hieromasauva ja pikkudelfiini hoiti akalle kyllä aika makiat orkut.

        Mut sä et taida tietää tollasesta mitään.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        minä, minun pikku pippelini, kaalimato, hieromasauva ja pikkudelfiini hoiti akalle kyllä aika makiat orkut.

        Mut sä et taida tietää tollasesta mitään.

        kuinka paljon rouvan hekuma olis siitä hiipunut ilman sitä pikkupippeliä??


      • yrmio kirjoitti:

        kuinka paljon rouvan hekuma olis siitä hiipunut ilman sitä pikkupippeliä??

        paljon, tää ei oo veikkaus.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        paljon, tää ei oo veikkaus.

        sovitaan sit näin :-)

        Tää kait nyt on sitä surullisen kuuluisaa toivo-henkeä ja optimismiä.


      • yrmio kirjoitti:

        sovitaan sit näin :-)

        Tää kait nyt on sitä surullisen kuuluisaa toivo-henkeä ja optimismiä.

        mä vaan kerroin miten asiat on.


      • jappe69

    • palvelun-

      tuottajaksi. Yleensähän tuo naisen tyydyttäminen on miehille enemmänkin henkimaailman hommaa.

      Itse tilasin tilipäivän kunniaksi yhdeltä tutulta thaikulta luksushoidon eiliseksi. Session päätteeksi typy sai meikäläisen laukeamaan 2 kertaa peräkkäin ja pelkällä kielellä!!

      • nuoli?


      • teki sen,
        relaxed_eyes kirjoitti:

        nuoli?

        mutta olin totaalisen sekaisin koko session ajan =DD


    • kipitit

      tänne siitä kertomaan? Ja vaimo jäi sänkyyn pötköttämään aivot pellolla. En oikeen osaa kuvitella: sulla oli äsken mukava hetki sängyssä ja nyt oot jo netissä, eiks sun pitäisi olla vaimosi vieressä nauttimassa jälkihöyryistä

      • jälkihöyrrytkin on jo otettu. Sitä paitsi avokki makaa mun vieressä ne aivot pellolla.


      • viestittelet
        relaxed_eyes kirjoitti:

        jälkihöyrrytkin on jo otettu. Sitä paitsi avokki makaa mun vieressä ne aivot pellolla.

        netissä. Omituinen suhde


    • panit?

      ja vielä aivot pellolle, olet aika pervho

      • nain mä sinne päähänkin.

        Ja kyllä mä varmaan aika pervo oon kaikkine latexi-,saapas ja sitomisfetisseini, mut hei! Kuka meistä ei olis?


    • Naisen..

      orkku on vähän...hmmmm...tota juu

    • Kiitos nyt tästäkin tärkeästä tiedotteesta.

      • oli niin köppääsen näkösiä alotuksia, että piti jotain keksiä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        oli niin köppääsen näkösiä alotuksia, että piti jotain keksiä.

        ...viime aikoina olleet. Eilen jo meinasin kysyä, että eikö kenelläkään ole mitään asiaa...tai edes mitään turhanpäiväistä kysymystä heittää. Kukaan kysynyt edes sitä, että miks mies ei soita.


      • Richartti kirjoitti:

        ...viime aikoina olleet. Eilen jo meinasin kysyä, että eikö kenelläkään ole mitään asiaa...tai edes mitään turhanpäiväistä kysymystä heittää. Kukaan kysynyt edes sitä, että miks mies ei soita.

        on menny siinä mielessä vähä liian pitkälle, että ei täältä kukaan viitti mitään todellista enää kysellä. Mun mielestä.


    • Linnanneito47

      Sinä olet ihana mies.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe