nussiinpa äsköön akalta aivot pellolle. Kuinka moni muu on tehny saman näin naintipäivän kunniaksi?
(ei siis mun akkaa nussinu, vaan omaansa, tai jonkun muun kuin mun akkaa nusaassu)
haa haa,
25
778
Vastaukset
- mua ei oo
kukkaan vielä ehtinyt naia tännään...
otanpa vahingon huomenna takasi Parhaani tein ja siltikin sillä tuntuu olevan aivot päässä. :-(
mene kertoilemaan julkisesti noin yksityiskohtaisia juttuja, tiiä vaikka mantereet peittyis siitä kosteuden määrästä mitä tämä sun juttu aiheuttaa kaikissa maailman naisissa.
minä, minun pikku pippelini, kaalimato, hieromasauva ja pikkudelfiini hoiti akalle kyllä aika makiat orkut.
Mut sä et taida tietää tollasesta mitään.relaxed_eyes kirjoitti:
minä, minun pikku pippelini, kaalimato, hieromasauva ja pikkudelfiini hoiti akalle kyllä aika makiat orkut.
Mut sä et taida tietää tollasesta mitään.kuinka paljon rouvan hekuma olis siitä hiipunut ilman sitä pikkupippeliä??
yrmio kirjoitti:
kuinka paljon rouvan hekuma olis siitä hiipunut ilman sitä pikkupippeliä??
paljon, tää ei oo veikkaus.
relaxed_eyes kirjoitti:
paljon, tää ei oo veikkaus.
sovitaan sit näin :-)
Tää kait nyt on sitä surullisen kuuluisaa toivo-henkeä ja optimismiä.yrmio kirjoitti:
sovitaan sit näin :-)
Tää kait nyt on sitä surullisen kuuluisaa toivo-henkeä ja optimismiä.mä vaan kerroin miten asiat on.
- jappe69
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut sä et taida tietää tollasesta mitään.Leiki sä vaan sun pikkusurisioilla!
http://www.keltainenruusu.fi/product_info.php/cPath/22_30_193/products_id/2721
- palvelun-
tuottajaksi. Yleensähän tuo naisen tyydyttäminen on miehille enemmänkin henkimaailman hommaa.
Itse tilasin tilipäivän kunniaksi yhdeltä tutulta thaikulta luksushoidon eiliseksi. Session päätteeksi typy sai meikäläisen laukeamaan 2 kertaa peräkkäin ja pelkällä kielellä!!- teki sen,
relaxed_eyes kirjoitti:
nuoli?
mutta olin totaalisen sekaisin koko session ajan =DD
- kipitit
tänne siitä kertomaan? Ja vaimo jäi sänkyyn pötköttämään aivot pellolla. En oikeen osaa kuvitella: sulla oli äsken mukava hetki sängyssä ja nyt oot jo netissä, eiks sun pitäisi olla vaimosi vieressä nauttimassa jälkihöyryistä
- viestittelet
relaxed_eyes kirjoitti:
jälkihöyrrytkin on jo otettu. Sitä paitsi avokki makaa mun vieressä ne aivot pellolla.
netissä. Omituinen suhde
- panit?
ja vielä aivot pellolle, olet aika pervho
nain mä sinne päähänkin.
Ja kyllä mä varmaan aika pervo oon kaikkine latexi-,saapas ja sitomisfetisseini, mut hei! Kuka meistä ei olis?
- Naisen..
orkku on vähän...hmmmm...tota juu
Kiitos nyt tästäkin tärkeästä tiedotteesta.
relaxed_eyes kirjoitti:
oli niin köppääsen näkösiä alotuksia, että piti jotain keksiä.
...viime aikoina olleet. Eilen jo meinasin kysyä, että eikö kenelläkään ole mitään asiaa...tai edes mitään turhanpäiväistä kysymystä heittää. Kukaan kysynyt edes sitä, että miks mies ei soita.
Richartti kirjoitti:
...viime aikoina olleet. Eilen jo meinasin kysyä, että eikö kenelläkään ole mitään asiaa...tai edes mitään turhanpäiväistä kysymystä heittää. Kukaan kysynyt edes sitä, että miks mies ei soita.
on menny siinä mielessä vähä liian pitkälle, että ei täältä kukaan viitti mitään todellista enää kysellä. Mun mielestä.
- Linnanneito47
Sinä olet ihana mies.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483