Kuinka usein käytte kampaajalla?

tyhmä kysymys

Kiinnosdtaisi tietää kuinka usein muut naiset käy kampaajalla? :) Itse käyn 2 kk välein.

5

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn :)

Kasvatan pituutta, joten 3 kuukauden välein nyt, jos alkaa näyttää erityisen ylikasvaneelta ja pahalta. :) Yleensä muutoin minäkin noin kahden.

• Nainen 28

Käyn epäsäännöllisen säännöllisesti kampaajalla, väli on yleensä 2-6 kk. Viimeksi kävin kampaajalla syyskuussa, ja ajattelin käydä ehkä kuukauden-parin päästä seuraavan kerran. Edellisellä kerralla kampaaja leikkasi mallin, josta en tykännyt niin olenpa nyt vähän kasvatellut hiuksia, jotta näistä saa jotain uutta tehtyä.

Minulla on aina ollut melko pitkät hiukset, edellinen kampaus on elämäni lyhin ja siinäkin lyhimmät pituudet peittivät korvat. Eli minulla ei ole mikään malliinleikattu tukka yleensä ollut, eli tämä ei pääse kasvamaan ylipitkäksi tai "ulos muodostaan".

Kampaajakäyntien välillä olen usein värjännyt hiuksiani itse suoraväreillä tai kevytsävytteillä, josta kerronkin aina kampaajalle seuraavan käynnin yhteydessä. Nykyään on saatavilla marketeistakin tyvivärejä, joilla tyvikasvun saa kätevästi piiloon käyntien välillä.

• sanna211

Itse käyn joka kuukausi leikkaamassa 1cm ja 1,5kk välein värjäämässä tyveä.

• Nina18v

koskaan käyny kampaajalla ku osaan leikata ja värjätä itse hiukset : ) monetki kaverit on kysyny joskus et missä kampaajalla oot käyny.. :D enkä oo koskaan värjänny semmosilla peroksidia tai ammoniakkia sisältävillä väreillä,hiukset on pysyny tosi hyvinä..

• tigimaniac

En käy. Leikkaan lantiolle asti ulottuvien hiusteni latvat itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe