Armeijassa pettäminen

Nanna

Nyt tuntuu että se tapahtu mulle...mä luulin että mä voisin luottaa siihen...tuntuu aivan helvetin pahalta!!! Ollaanhan me 4 vuotta seurusteltu. Näinkö rakas mä sitte olinki??!!!

Eilen se sano että lähtee käymään toisella paikkakunnalla baarissa iltalomalla. Hermostuin siitä vähän ja toinen sano kai puoliksi vahingossa että voisinhan mä olla kertomattaki etkä sä tietäis mitää. Jäi kaihertelemaan ja nyt tänään kun se sit meni sinne baariin, tapahtu kaikenlaista outoa...siis puhelimessa... Sen piti juoda vaan pari ja mennä takasin sit, no soitin sille ja se sano että se on menossa jo takasin...puolen tunnin päästä soitin uudestaan ja ne oli kuulemma kääntyny takasi ja menny sinne baariin. No, yritin soittaa ja luuria tuli korvaan monta kertaa. Soitin sitte eri numerosta ja sit vastattiin. Oli kuulemma kova kiire ku pitää pelata korttia. No, yritin soittaa monta kertaa eikä vastattu (ilmeisesti oli keksitty pistää puhelin äänettömälle). No, nyt se hetki sitte soitti ja selitti sitte puhelimes että ku ne pelas korttia. Mä sanoin etten oikein usko ja se vähä nauro kuinka tyhmä mä oon ku epäilen. Löin luurin korvaan ja se soitti monta kertaa ja löin luuria korvaan. Sit se soitti kotipuhelimeen ja vastasin. Nyt se sit kyselee, et nytkö sä suutuit ku hän lähti kavereitten kans viihteelle...sanoin etten suuttunu siitä, vaan siitä kun se valehteli siitä poislähtemisestä ja siitä ku sain luuria korvaan...

Emmä tiä enää mistään mitää. Eikai se nyt sentää mua pettäny (rupee tuntumaan ku puhuin sen kans) mutta aika helvetin epämääräseltä toi kuulosti. Ja muutenki ku ollaan yhessä käyty baareissa aina ja sit ku lähtee yksin ni heti tulee tollanen. Vielä kun ollaan niin kaukana toisistaan, ettei nähä kahteen viikkoon.

Mitä mun pitäis tehä? Jotenki mulla on sen suhteen sellanen tunne, että mä tuun vaan loukkaamaan itteni pahasti...ja kuitenkaan en haluais erota siitä. Rakastan sitä paljon. Mutta pettämistä en hyväksy enkä tollasta sähläämistä. Tuntuu vaan tosi pahalle...

Tästä tuli nyt kauhee novelli, mut toivottavasti joku osais antaa hyviä neuvoja, koska niitä mä tarvin... Päätin, etten ainakaan aio leppyä vähään aikaan. Luulen, että se ottaa sille koville. Mutta ihan oikein, ehkä se oppis kuinka naista pitää käsitellä.

13

3844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juba

Heppu on intissä - ei sekään kuule aina tiedä mistään mitään. Se ehkä sekoilee sillee miten se ei oo ennen tehny? Ja se voi kuule tarkoittaa että se vaan pääsee kavereitten kanssa tekemään ihan sitä mitä se just sillä hetkellä haluaa, että kukaan ei sano sille yhtään mitään mitä sen pitäisi tehdä. Se saa siellä intissä rajoituksia ihan tarpeeksi.

Että koita vaan leppyä, kerro sille (rauhallisesti)miltä susta tuntuu, kerro kuinka paljon haluat olla sen kanssa mutta jos se haluaa joskus olla myös kavereitten kanssa niin pyydä reilusti kertomaan sulle! Ja anna sen välillä vähän lentää. Mut ei tietty toisten naisten kanssa.

• teinirakkaus

...kuitenkaan kestä ikuisesti, joten ota relaa. Äijäs tulee sua 100% varmasti jossain vaiheessa kuitenkin pettämään joten turhaa itket. Ja toi sun marina ja soittelu kuulostaa tosi omistuksenhaluiselta, ei tota kukaan kestäis.

Tervetuloa elämään :)

• jou

Mulla oli sama homma, teinirakkaus suhde ja mitä enemmän ikää tuli sitä enemmän huomasin että miten päin vittuja se suhde oli. Muija soitteli koko ajan ja kyseli menemisiäni kavereiden kanssa ei oikeestaan ois voinu mennä minnekään ellei ollu puhelinlinja jo valmiiks päällä jne. hullukshan siinä tuli! nyt erottiin ja jumalauta että tuntuu hyvälle :)

• Piru

Toinen on menossa iltlaomilla kaverien kans baariin. Ei tarttis sulle kertoa, koska tietää jo valmiiksi, että otat pulttia.

Tää äijä kuitenkin luulee sun olevan jo päässy teini-iästä yli ja kertoo sulle tämän asian. Sinä tottakai hermostut ja sitte hermostuu mieskin, että oishan tää pitäny tietää, että kertomatta paras.

Sitten et anna edes rauhassa viettää sitä iltaa, vaan pommitat koko ajan puhelimella. Niin kuin ei ois jo muutenkin ilta pilalla sun raivoomisen takia. Sitten ei jaksa enää ees vastata, koska ehkä voi tulla vielä hauska ilta. no tämähän vasta saa sut vauhtiin ja alat pommittaa toisesta puhelimesta!

"Päätin, etten ainakaan aio leppyä vähään aikaan"

No sehän on helvetin hyvä idea! Haluat siis että se jättää sut? Seuraavan kerran ku menet tyttöjen iltaa viettään, niin toivottavasti se soittaa sulle 50 kertaa minuutin välein ja tulee vielä sinne baariin vahtiin sua.

• ........

Ei todellakaan ole herkkua kun mustasukkainen tyttöystävä soittelee minuutin välein että no mitäs nyt tapahtuu ja mitä teet ja missä oot. Aika helvetin ärsyttävää!!
        Oisit antanu äijän viettää rauhassa jätkien kanssa iltaa. Kyl se sit ois soitellu sinulle kun ois ollu aihetta tai ikävä tms.
        Ei ketään voi omistaa.

• ...
        ........ kirjoitti:

Ei todellakaan ole herkkua kun mustasukkainen tyttöystävä soittelee minuutin välein että no mitäs nyt tapahtuu ja mitä teet ja missä oot. Aika helvetin ärsyttävää!!
        Oisit antanu äijän viettää rauhassa jätkien kanssa iltaa. Kyl se sit ois soitellu sinulle kun ois ollu aihetta tai ikävä tms.
        Ei ketään voi omistaa.

mikä pentu...

• Nanna
        ........ kirjoitti:

Ei ketään voi omistaa.

Soitin kerran, ja kun lyötiin luuria korvaan, ihmetttelin mikä on (tiedän nimittäin mieheni luonteen...voi, niin houkutuksille altis..). Huolestuin tietysti. Siksi soitin kolmisen kertaa. Minulle oli juuri tullut uusi liittymä, ja koitimpa soittaa siitä KERRAN, jolloin siihen vastattiin heti... Enkä ollut häjynä sitä ennen. Ja raivona en missään välissä. Tarkotus ei ollu soittaa joka välissä (mitä en tehnytkään) vaan hän lupasi soittaa kun pääsee perille (vaan soittoa ei kuulunut, siksi huolestuin.). Eikä tapoihin kuulu muutenkaan soitella joka välissä ;) Hän se on meistä se mustasukkaisempi! Minähän en edes saa lähteä baariin nimittäis!! Tälläiset säännöt on annuttu, mutta päätimpä "uhmata" ja aion tänään sanoa, ette samat oikeudet molemmille. Eli aion lähteä myös viettämään baari-iltaa.

Miten te miehet voitte ajatella niin, että ite saa tehä mitä huvittaa mutta toisen menoja pitää rajoittaa??? Koska mä oon aina ajatellu, että saa kun antaa, eli en oo rajoitellu toisen menemisiä, mutta siltikin mun menemisiä on rajoiltu. Että kumpikohan meistä on oikeissa, mieheni vai minä?

• n24
        Nanna kirjoitti:

Soitin kerran, ja kun lyötiin luuria korvaan, ihmetttelin mikä on (tiedän nimittäin mieheni luonteen...voi, niin houkutuksille altis..). Huolestuin tietysti. Siksi soitin kolmisen kertaa. Minulle oli juuri tullut uusi liittymä, ja koitimpa soittaa siitä KERRAN, jolloin siihen vastattiin heti... Enkä ollut häjynä sitä ennen. Ja raivona en missään välissä. Tarkotus ei ollu soittaa joka välissä (mitä en tehnytkään) vaan hän lupasi soittaa kun pääsee perille (vaan soittoa ei kuulunut, siksi huolestuin.). Eikä tapoihin kuulu muutenkaan soitella joka välissä ;) Hän se on meistä se mustasukkaisempi! Minähän en edes saa lähteä baariin nimittäis!! Tälläiset säännöt on annuttu, mutta päätimpä "uhmata" ja aion tänään sanoa, ette samat oikeudet molemmille. Eli aion lähteä myös viettämään baari-iltaa.

Miten te miehet voitte ajatella niin, että ite saa tehä mitä huvittaa mutta toisen menoja pitää rajoittaa??? Koska mä oon aina ajatellu, että saa kun antaa, eli en oo rajoitellu toisen menemisiä, mutta siltikin mun menemisiä on rajoiltu. Että kumpikohan meistä on oikeissa, mieheni vai minä?

"Hän se on meistä se mustasukkaisempi! Minähän en edes saa lähteä baariin nimittäis!! Tälläiset säännöt on annuttu, mutta päätimpä "uhmata" ja aion tänään sanoa, ette samat oikeudet molemmille. Eli aion lähteä myös viettämään baari-iltaa. Miten te miehet voitte ajatella niin, että ite saa tehä mitä huvittaa mutta toisen menoja pitää rajoittaa??? Koska mä oon aina ajatellu, että saa kun antaa, eli en oo rajoitellu toisen menemisiä, mutta siltikin mun menemisiä on rajoiltu. Että kumpikohan meistä on oikeissa, mieheni vai minä? "

Miten aikuista ihmistä voi rajoittaa/kieltää menemästä jonnekin? Olet säkin aika dorka, jos annat jonkun tyypin sanella sun tekemisiäsi. Ei tosta hyvä heilu. Mutta jos tykkäät miehestä, joka sua määräilee, niin "nauti" sitten täysin rinnoin.

Miten se voi sua estää? Kai sullakin nyt on omat aivot, joita käyttää. Ja tuskin olet hänen holhouksensa alainen. Hyvä nainen! Hanki elämä!!

• harmaasilmä
        n24 kirjoitti:

"Hän se on meistä se mustasukkaisempi! Minähän en edes saa lähteä baariin nimittäis!! Tälläiset säännöt on annuttu, mutta päätimpä "uhmata" ja aion tänään sanoa, ette samat oikeudet molemmille. Eli aion lähteä myös viettämään baari-iltaa. Miten te miehet voitte ajatella niin, että ite saa tehä mitä huvittaa mutta toisen menoja pitää rajoittaa??? Koska mä oon aina ajatellu, että saa kun antaa, eli en oo rajoitellu toisen menemisiä, mutta siltikin mun menemisiä on rajoiltu. Että kumpikohan meistä on oikeissa, mieheni vai minä? "

Miten aikuista ihmistä voi rajoittaa/kieltää menemästä jonnekin? Olet säkin aika dorka, jos annat jonkun tyypin sanella sun tekemisiäsi. Ei tosta hyvä heilu. Mutta jos tykkäät miehestä, joka sua määräilee, niin "nauti" sitten täysin rinnoin.

Miten se voi sua estää? Kai sullakin nyt on omat aivot, joita käyttää. Ja tuskin olet hänen holhouksensa alainen. Hyvä nainen! Hanki elämä!!

Kylläpäs te kovalla kouralla kohtelette ongelmaista. Hänhän selitti, ettei soittanut kun muutaman kerran ja kyllä se teidänkin puhelimenne alkaisi laulamaan jos te huomaisitte jotakin epänormaalia käytöksessä.

Muistan oman hanini armeija-ajasta myös tuollaiset kummalliset "bailaus" illat. Osa niistä on jäänyt vieläkin selvittämättä sillä vastausta niihin ei ole ollut antaa miehellänikään. Ilmeisesti hän ei ole kuitenkaan pettänyt, mutta jotenkin ala-arvoista käytös on ollut siltä häneltä kerran vahingossa lipsahti jutellessaan kaverinsa kanssa (ja minun ollessa auton takapenkillä) että pöydän muijat olivat saaneet herneen nenään kuullessaan hänen seurustelevan Olivat surkutelleet minua kun poikaystäväni on sellainen ja haukkuneet miestäni paskaksi.

Hieman kyllä huvittaa muisto. Kaverinsa vilkaisi takapenkille silmät suurina ja oma kundi muisti vasta silloin, että olin paikalla. Kysyin että millaista se käytös sitten oli ollut ja hän selitteli vaan vitsailleen mutta naiset otti sen flirttinä. No just joo, kovinpa typeränä hän minua pitää jos kuvittelee asian menneen noin läpi. Mutta mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä. Miestä ei enää myöhemmin naurattanutkaan kun luki päiväkirjasta että olin rakastunut toiseen laivaristeilyllä...

Sitä minä vaan, että naisen/miehen vaisto on aika herkkä kun on kyse ihmisestä jonka tuntee. Jos tietty juttu epäilyttää, sitä kannattaa tarkastella sillä jos ei ole kovin mustasukkainen henkilö, kykenee nämä merkit "uskottomuudesta" lukemaan.

• keeni

kuulostais kyllä vähän siltä että se yksinkertaisesti ärsyyntyi sinuun koska pommitit sitä puhelimella koko ajan!! Mielestäni jos kerran luotat poikaystävääsi niin miksi et voi antaa hänen viettää iltaa poikien kanssa?
      itse olen tyttö mutta kyllä olisin minäkin ärsyyntynyt jos poikaystävä soittelisi 'mustasukkaisesti' koko ajan perää..

• boner

Miehestä mikään ei ole vittumaisempaa kuin itkuinen nalkuttava tyttöystävä joka soittelee baariin kontrollipuheluita. Jos haluat ettei poikakaverisi oikeasti vaihda sinua täyspäisempään niin mietihän nyt omaa käytöstäsi.

• tähti
        boner kirjoitti:

Miehestä mikään ei ole vittumaisempaa kuin itkuinen nalkuttava tyttöystävä joka soittelee baariin kontrollipuheluita. Jos haluat ettei poikakaverisi oikeasti vaihda sinua täyspäisempään niin mietihän nyt omaa käytöstäsi.

että mies pettää iltalomilla..tiedän muutaman tapauksen.tosin nämä tyypit ovaat semmoisia jotka on pettänyt siviilissä.oma mies tällä hetkel intis,ja mistäs mä tiedän et se ei ois mua baaris pettäny(sen muutaman kerran mitä on siel käyny)..mut kyl sitä toisaalta toiseen niin paljon luottaa.

meillä tosin tällä hetkel semmone juttu et avomiehen eräs sukulainen levittelee kaupungil juttuu et mä petän mun miestä..mikä ei oo totta.ja onneks mun mies tietää sen.

saattaa olla et sun mies on vaan suuttunu jos oot tiuskinu tms..kun ei se intti taida niin kauheen helppoo olla fyysísesti/henkisesti,et en epäile jos sil on pinna kireel..

• kissa

Me olemme kohta seurustelleen 6 vuotta, ikää on molemmilla 24.

Oma ukkoni on nyt viettämässä iltaa kavereittensa kanssa. Laittoi nahkatakkinsa, uudemmat kenkänsä ja partavettäkin. Ai ai, että oli fiksun näköinen!

Onkohan minussa jokin vika, kun en ole hiukkaakaan huolissani?

Toivon vain, että ukolla on oikein hauskaa ja pippaloitsee sydämensä kyllyydestä, kun on niin kovin töitä tehnyt. Sitäkin toivon, ettei aivan tolkuttomaan kuntoon itseänsä joisi, ettei menisi seuraava päivä hukkaan kupluttaessa ja surkeillessa. Ja että yöllä nukkuessaan hönkisi poispäin minusta!

En ole soittanut kertaakaan, enkä soita - ehkä sitten, jos ei 4-5 aikaan ala kömpimään kotio, että onko sattunut jotain pahaa?

Säännöt on selvät: jos ukko pettää, hän lentää parvekkeelta alas kuin leppäseiväs. Sama koskee minua.

Ei parisuhteesta voi ikinä olla 100% varma. Korkeintaan voi olla varma 50%, kun on varma itsestään.

Mieheni päästää minut myös kapakkeihin - joskus lähden siskoni kanssa viettämään tyttöjen iltaa. Kaikki opiskelutoverini ovat miehiä - saan lähteä heidänkin kanssaan iltaa viettämään jos tahdon.

Mieheni ei ole vielä käynyt armeijaa. On varmasti surkeaa olla niin kauan erossa rakkaastaan :(

Kestämisiä teille! Pidä pää kylmänä ja pistä jäitä hattuun. Omapa on virheensä ja häpeänsä, jos sinua pettää. Tuo hänen seikkailunsa kuulostaa enemmän siltä, että poikaporukassa piti viettää "miehistä" aikaa ja soittelusi ärsytti. Miehet tarvitsevat "miehisiä" menoja. Kaljaa ja örisemistä, takovat toisiansa selkään ja ovat "helvetin hyviä jätkiä", puhuvat kulkuvälineistä ja pallourheilusta. Joskus ovat herkkiä.

kissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe