Kiharat hiukset ?

.m26.

Moniko nainen tykkää, kun miehellä on luonnonkiharat hiukset ? Suunilleen tälläiset, vähän ehkä lyhyemmät:

http://www.geocities.com/c-leaper/frodo/Frodo071604.jpg

Olen pitänyt kaljua muutaman vuoden, mutta ajattelin taas kevään kunniaksi antaa kasvaa. Muistelen, että niillä kyllä sai hauskaa huomiota. Tyttöjen oli pakko päästä koskettamaan niitä:D

16

3620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen-

ei ne miestä rumenna,voi jopa komeentaa,varsinkin pitkät kiharat...

• kuin..

Miljonääri jussillakin oli?

• .m26.

Eikai ne ees ollu luonnolliset ? Mun kiharat on paljo laajempia, eikä mitää gigolon korkkiruuveja:)

• hhhjhhhh
        .m26. kirjoitti:

Eikai ne ees ollu luonnolliset ? Mun kiharat on paljo laajempia, eikä mitää gigolon korkkiruuveja:)

jossei afroksi muutu kuitenkaan niin kiharat on vaan hyvä ;)

• mmooi

mun mielestä, kiharat hiukset ovat ihan kivoja se riippuu miten hoidat itseäsi jos olet kammottava etkä tee esim hiuksillesi mitään niin se voisi kyllä mennä hieman yli, mutta jos tavallaan hullat itseäsi niin pidät hiuksiasi sopivan mittaisina ei liian lyhyinä ei liian pitkinä mikä on makusi? On olemassa suoristusrautoja ja kaikenmaailman geelejä, jos haluat suoristaa tukkaasi,MUTTA ole oma itsesi se on tärkeintä, sinulla voi olla oma persoonallisuutesi ja sinut voidaan muistaa siitä minkä tyylinen olet, ei sinulle välttämättä sovi suorat hiukset, olen itse ainakin nähnyt niin söpöjä poikia vaikka niillä on suorat hiukset. Oliko tästä mitään hyötyä, toivottavasti sait edes jotain neuvoa. :)mutta eiköhän se luonne ole tärkeintä!

• .m26.

Kiitos vastauksesta!
        Joo kyl kiharat on vissii iha hyvin mun tyyliin istuvat. Ne on sellaset villit. Itsestä huolehtiminen myös hallussa:)

• N27+

ihanaa.

• idäntyttö

Kiharat ovat minusta ihan kivat, jos tukka on ihan lyhyt, sellainen parisenttinen. Tuo kuvan tukka taas on minusta liian naisellinen. :)

• en tykkää mistään pitemmänlaisista, saati kiharista, mutta kaippa niitä silti olis kiva aina koittaa koskettaa, ei siinä mitään.

• tystkä___

Tykkään kyl huomattavasti enemmän kiharista kun kaljusta. (: Frodosta varsinkin.

• Itse henk.koht. tykkään että miehellä on luonnonkiharat. Vaikka olisivat jopa puolipitkät hiukset (muoto tulee esiin paremmin). Mutta kunhan joskus ovat nähneet parturin & ovat pestyt ja puhtaat.

Tulos: Aivan ihanat! :D

• n......

ite tykkään kaljuista miehistä, kiharat ei sytytä yhtään, mut kaikilla oma maku....

• pitkätukkien perään..

Kyl tämän typyn pään ainakin kääntää hyvinhoidettu kihara kuontalo! Ja mikä parasta, sellaisen pörröttäminen on aivan taivaallista, toisinkuin nahkean ja sänkisen kaljun=/ Lyhyet hiukset ja kalju on yksinkertasesti tylsät!

• naisnaisten sisäpiireily

Janina Frostell hyvänä esimerkkinä CidescoSkyy-alagenrestä meikkitaiteen osastolla.

Kiharaa kiharran luomuna koska se on iholleni parempi.Tigiltä löytyy ylläpitoo foxycurlseihin.I love myself today,as usual.

• hermu:D

luonnonkiharat kunniaa : D

• hymygööl

Tärkeimpänä pidän kuitenkin että oli kalju tai kihara että pää skulaa eli ei oo bimbo mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe