alusvaatteet valkoisen mekon alle

apua kaivataan

Ostin valkoisen mekon kesäksi siskon rippijuhlia varten. Ongelmana on että vaikka alushousut ovat valkoiset niin niiden rajat näkyy kuitenkin. Myös valkoiset rintaliivit loistavat läpi. Löytyykö mitään alusvaatteita jotka eivät näkyisi sellaisten vaatteiden läpi jotka ovat vartalonmyötäisiä ja valkoisia? Tai mikä näkyisi mahdollisimman vähän?

16

10363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehdot ovat

vaaleanpunaiset stringit ja ns. t-paitaliivit. Jos oma ihonvärisi on tummempi, myös beige voi sopia, mutta itselläni on hyvin kalpea suomalainen ihotyyppi ja siksi vaaleanpunainen värinä nimenomaan sopii parhaiten.

• ...

valkoinen näkyy varmaan parhaiten valkoisen alta.... Eli melkein mikä tahansa muu väri olisi parempi. Ei sen beige tarvitse olla.... Persikka ja vaaleanpunainen ja aika tummakin persikka saa olla niin ei näy ollenkaan....

Vaaleansininenkään ei välttis näy, mutta paras varmaan mennä uudestaan kauppaan valkositen vaatteiden kanssa sovittamaan eri värejä sinne alle. :)

• -hän

Se tylsä puuterin väri toimi varmimmin...

• apua kaivataan

Kiitos kaikille vastanneille, näistä oli varmasti apua. :)

• Vielä yksi

Jollei millään löydy oikeanvärisiä alusvaatteita, etsi ihonvärinen kokoalushame, siis vähän kuin pitkä, ohut toppi. Alusvaatteidesi rajat katoavat näkyvistä heti. (Muista pitää mekko päällä, jotteivät kaverit pääse hihittelemään mummovaatteellesi.)

• valkoinen...
        Vielä yksi kirjoitti:

Jollei millään löydy oikeanvärisiä alusvaatteita, etsi ihonvärinen kokoalushame, siis vähän kuin pitkä, ohut toppi. Alusvaatteidesi rajat katoavat näkyvistä heti. (Muista pitää mekko päällä, jotteivät kaverit pääse hihittelemään mummovaatteellesi.)

...kokoalushame voisi toimia. Jos ei oikeanmallista ja -pituista löydy kaupasta, niin ei ole edes kovin vaikea tehdä sellaista itse: Juhlamekosta vaan ottaa suurinpiirtein kaavat (jos mekossa on hihat, niin hihattomana), ja joustavasta liukkaasta kankaasta huristaa ompelukoneen joustotikillä tai siksakilla olka- ja sivusaumat.

• "Parhain" älä men...

1)Pidä mekkoa salaisesti jossakin kesämökillä,2)Vaihda paksumpi kankaiseen.3)Lähetä vain rippilahja postissa Shekki.piste

• valkoiselle

Anna liivien näkyä.

Olen tehnyt itse niin ja ainakin miehet tykkäsivät.

• ei ikinä!

Minä en ainakaan halua esitellä "salaa" alusvaatteitani! Jos haluan näyttää alusvaatteeni, niin heitän sen mekon pois ja sitten...
        EI KOSKAAN valkoista valkoisen alle eikä mustaa mustan läpikuultavan alle. Minulla on suurin osa alusvaatteista nimenomaan ihon- tai puuterinväristä juuri sen takia ettei tarvitse miettiä että näkyyköhän - ei näy.

Viime lauantaina kävi moka. Aamulla kiireessä vetäisin päälle liian ohuen tunikan ja vasta matkalla huomasin että valkoisten rintsikoiden pitsikukat suorastaan loistaa kankaan läpi. Oli myöhäistä palata kotiin vaihtamaan asua, piti vaan esiintyä yleisötilaisuudessa mielestäni nolostuttavassa asussa.

• tylsistyneille
        ei ikinä! kirjoitti:

Minä en ainakaan halua esitellä "salaa" alusvaatteitani! Jos haluan näyttää alusvaatteeni, niin heitän sen mekon pois ja sitten...
        EI KOSKAAN valkoista valkoisen alle eikä mustaa mustan läpikuultavan alle. Minulla on suurin osa alusvaatteista nimenomaan ihon- tai puuterinväristä juuri sen takia ettei tarvitse miettiä että näkyyköhän - ei näy.

Viime lauantaina kävi moka. Aamulla kiireessä vetäisin päälle liian ohuen tunikan ja vasta matkalla huomasin että valkoisten rintsikoiden pitsikukat suorastaan loistaa kankaan läpi. Oli myöhäistä palata kotiin vaihtamaan asua, piti vaan esiintyä yleisötilaisuudessa mielestäni nolostuttavassa asussa.

Monenlaista näkee rippijuhlilla. Usein näkee väkeä valkoisissa paitapuseroissa alla vitivalkoiset pitkät ainakin 8-hakasen rintaliivit.
        Kirkossa takanaseisovat miehet laskivat puoliääneen hakasia, paras tulos taisi olla 12 paria.
        Eikös ne beiget liivit kuitenkin ole mummojen juttu?

• !!!
        tylsistyneille kirjoitti:

Monenlaista näkee rippijuhlilla. Usein näkee väkeä valkoisissa paitapuseroissa alla vitivalkoiset pitkät ainakin 8-hakasen rintaliivit.
        Kirkossa takanaseisovat miehet laskivat puoliääneen hakasia, paras tulos taisi olla 12 paria.
        Eikös ne beiget liivit kuitenkin ole mummojen juttu?

Kyllä beigen ja puuterin värisiä alusasuja on kaikkea muutakin kuin mummoasuja. Minulla on noissa väreissä hyvinkin kauniita pitsirintsikoita. Eikös ne lohenpunaiset (oikeammin vaaleanpunaiset) pitkäpunttiset löysät kalsarit ja paidan malliset löysät "liivit" ole niitä mummoasuja.

Kyllähän minultakin löytyy hyvinkin seksikkäitä asuja, jopa räiskyvissä väreissäkin. Mutta eikös nekin muutu mummoasuiksi kun tällainen mummo vetää ne päälleen. :D

• grrrr

Onpahan miehilläkin jotain ajankulua tylsissä rippijuhlissa...

• mieshän minä

eiköhän se ole ihan seksyä että jotain mitä tirkistellä...

mutta jos laittaa narustringit,tangat, riot, ni ei varmaan paljo näy oli väri mikä tahansa

rintsikoissa olkaimettomat tai miten jos ei laita mitään?
      onkos se sit maailman synti...
      riippuu nännikkeistä tietty
      tuollaiset mekot on vaa hieman hankalia ja siksi sellaista ei voi suositella...!
      joka leikkiin ryhtyy...

• Tissineiti

Tässä on varmaan jo mainittu tämäkin, mutta laitanpa silti.. Tuollaisen asun alle sopii parhaiten sileät, ihonväriset (yleensä kauppanimellä 'Nude' tai 'Beige') alusvaatteet.

Eli niin sanotut t-paitaliivit tarpeen mukaan joko olkaimettomina tai olkaimellisina ja sileät, ohuet ja saumattomat alushousut.

Ei kannata luottaa stringien olevan automaattisesti näkymättömät, yleensä niiden saumat kun paistavat asujen läpi ihan siinä missä "tavallistenkin" alushousujen, erona vaan että ne paistavat peffan yläosasta eivätkä pakaroiden päältä. Mm. Sloggilta löytyy laserleikattuja hipsters-, shorts- ja thong-mallisia alushousuja, joista voit oman makusi mukaan valita kivoimmat ja mukavimmat, ne ovat siis täysin reunasaumattomat ja ohuet eli eivät näy ohuenkaan alaosan läpi. Tässä linkki josta näkee minkälaisia pöksyjä tarkoitan, näitä kaiken todennäköisyyden mukaan kyllä myydään myös Suomessa:

http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product_id=SI-27414&mci=&size=&colour=&image=r442975-p120415-front

• satu m

Moro!

Jos kaapista ei löydy mitään, niin susosittelen siinä vaiheessa pitsisiä rintsikoita ja stringit alle.Jos kerran näkyy rajat niin rohkealla mausteella eteenpäin ja katseita satelee.Kuitenkin pitää muistaa että jokainen käyttää alusvaatteita!

• liisa mari

Moro!

ei niitä saumoja tai läpikuultavuutta voi säädellä vaaleet liivit ja stringit vaan alle!Rohkeesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5126
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3646
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2946
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      141
      1733
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe