Kutsu nyt alkaa yhtäköyttäyhdistyksen kokus

viivi-amaldiina

ilmottaudu ja tuo oma asiasi samalla julki, mitä meidän pitäisi käsitellä. Huumoria ja huuhaata sitten mukaan.
Puheen johtajaakaan ei tarvita, ei olla niin virallisia.

132

3695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajunköyttä

Otan vain mukaani pajunköyttä, sitä siellä kuitenkin tarvitaan.

• viivi-amaldiina

no joo voin linnun ruokaa (rasvapalloja) pujotella siihen.

• Pajunköysi
        viivi-amaldiina kirjoitti:

Pysyy kasassa rautalangan kanssa:)

• Hömppähullu *(/:<())))

mukhaan ollenkhaan, kö sie et siitä rautalangasta vääntäny mulle mistä oikhein on kysymys.
        Mie tulin kuiteski nyt tällä jäläkijunala, noita etelän turistien jättämiä jäläkiä pitkin.
        Poikkesin mie välilä vähän joronjäliläki, silläki mie myöhästyin kokkouksesta, mutta mulla on mukana ulukopuolista tietoa vielä tuola pullon pohojala, minkä mie sain ko mie kysyin yheltä tuola kavun kulumasa yölä, että onks tietoo missä se yhenköyven kokhoontuminen on, niin se tuikkas mulle pullon kourhaan, ja sano että älä kuitenkhaan tee sitä selevinpäin, ja anna muilekki joukkohirttäjile ryyppy.

No en mie sille alakanu enempää selevithään mithään että ei semmosesta oo ollenkhaan kysymys, kö sain pullon nin lähin nulakasemhaan. Nyt mie ilimottauvun paikala olevaksi, tai ainaski käynheeksi.(Hajustaki päätellen)
        Evhäänä mulla on kuivattua poroa, kyllä sillä hiuka lähtee ja janoki paranee.

Mie pyyvän sitte, että kokhous häätyypi olla vähintäänki kakspäivänen, ko sen kerranko kokhoonnuthaan niin kokhoonnuthaan kunnola.
        mie alanki kuivalihavellin keithoon, näin aluksi.
        hilloja on jäläkkäriksi spermavaahola, eikö kermapaavola, vai mitä se valakonen höttö on.
        Mie vatkhaan sen iiriskriimistä.
        Ruokajuomana on lumesta sulatettua vettä.

• viivi-amaldiina
        Hömppähullu *(/:<()))) kirjoitti:

mukhaan ollenkhaan, kö sie et siitä rautalangasta vääntäny mulle mistä oikhein on kysymys.
        Mie tulin kuiteski nyt tällä jäläkijunala, noita etelän turistien jättämiä jäläkiä pitkin.
        Poikkesin mie välilä vähän joronjäliläki, silläki mie myöhästyin kokkouksesta, mutta mulla on mukana ulukopuolista tietoa vielä tuola pullon pohojala, minkä mie sain ko mie kysyin yheltä tuola kavun kulumasa yölä, että onks tietoo missä se yhenköyven kokhoontuminen on, niin se tuikkas mulle pullon kourhaan, ja sano että älä kuitenkhaan tee sitä selevinpäin, ja anna muilekki joukkohirttäjile ryyppy.

No en mie sille alakanu enempää selevithään mithään että ei semmosesta oo ollenkhaan kysymys, kö sain pullon nin lähin nulakasemhaan. Nyt mie ilimottauvun paikala olevaksi, tai ainaski käynheeksi.(Hajustaki päätellen)
        Evhäänä mulla on kuivattua poroa, kyllä sillä hiuka lähtee ja janoki paranee.

Mie pyyvän sitte, että kokhous häätyypi olla vähintäänki kakspäivänen, ko sen kerranko kokhoonnuthaan niin kokhoonnuthaan kunnola.
        mie alanki kuivalihavellin keithoon, näin aluksi.
        hilloja on jäläkkäriksi spermavaahola, eikö kermapaavola, vai mitä se valakonen höttö on.
        Mie vatkhaan sen iiriskriimistä.
        Ruokajuomana on lumesta sulatettua vettä.

ei paljon mistään eikun katsos kokoonnuttiin yhteen näin porukalla köyden merkeissä, siis yhtäköyttä yhteen ja silleen.
        Kyllä sitä joku tuolla alempana kerkesi jo kiskomaaanki olan-takaa, vaik loppujen lopuksi vetikin sitä julmetun suurta nakkikiekuraa pirttiinsä. :) - pirre sitä on tämän päivän syönyt siellä.

Aina pareen sinunkin paikalla olo näin myöhemminkin, kuin ei ollenkaan.

Se kuivattu poro, joko söit sen tais olla aika kuivaa, no pullo on ainakin tyhjä.

Kaksi päiväiset tästä istunnosta nyt ainakin tulikin ompahan ainakin kokkoonnuttu sitten kerranki kunnolla.
        Hyvässä hengessä on täällä oltu ja naurun pyrskähdyksiäkin kuultu. :)

Mutta nyt huolestuttaa tuo sinun vaahto, mitähän vaahtoa loppujen lopuksi olet syönyt. No ei se minulle vatsanpuruja tuo, mutta oliko se ihan valkoista, ja kestikö kupin kääntää nuriapäin, silloin se on ilmeisesti kermaa ollut.
        Lumesta sulatettu vesi, siinä on paljon elämäneliksiiriä tuolta taivaan ja maan väliltä.

• Meriläinen

ei paljon mistään eikun katsos kokoonnuttiin yhteen näin porukalla köyden merkeissä, siis yhtäköyttä yhteen ja silleen.
        Kyllä sitä joku tuolla alempana kerkesi jo kiskomaaanki olan-takaa, vaik loppujen lopuksi vetikin sitä julmetun suurta nakkikiekuraa pirttiinsä. :) - pirre sitä on tämän päivän syönyt siellä.

Aina pareen sinunkin paikalla olo näin myöhemminkin, kuin ei ollenkaan.

Se kuivattu poro, joko söit sen tais olla aika kuivaa, no pullo on ainakin tyhjä.

Kaksi päiväiset tästä istunnosta nyt ainakin tulikin ompahan ainakin kokkoonnuttu sitten kerranki kunnolla.
        Hyvässä hengessä on täällä oltu ja naurun pyrskähdyksiäkin kuultu. :)

Mutta nyt huolestuttaa tuo sinun vaahto, mitähän vaahtoa loppujen lopuksi olet syönyt. No ei se minulle vatsanpuruja tuo, mutta oliko se ihan valkoista, ja kestikö kupin kääntää nuriapäin, silloin se on ilmeisesti kermaa ollut.
        Lumesta sulatettu vesi, siinä on paljon elämäneliksiiriä tuolta taivaan ja maan väliltä.

työpaikan tyky päivässä oli kaiken laista ohjelmaa köydelläkin, piti viiden ihmisen tehdä kaksi solmua yhteen köyteen siten että jokainen piti kahdella kädellä kiinni köydestä ja irrottaa ei saanut. Aikaa siihen meni mutta kyllä se onnistu.
        Tässä nyt tää mun kertomus.

• viivi-amaldiina
        Meriläinen kirjoitti:

työpaikan tyky päivässä oli kaiken laista ohjelmaa köydelläkin, piti viiden ihmisen tehdä kaksi solmua yhteen köyteen siten että jokainen piti kahdella kädellä kiinni köydestä ja irrottaa ei saanut. Aikaa siihen meni mutta kyllä se onnistu.
        Tässä nyt tää mun kertomus.

pitikö pujottautua silmukoidenläpi kokonaisen ihmisen, :)) vai miten se onnistu.

• Meriläinen

pitikö pujottautua silmukoidenläpi kokonaisen ihmisen, :)) vai miten se onnistu.

jotenkin meni, lenkki maahan ja siitä sitten vedettiin jotenkin sen ihmisen yli.
        Siellä oli paljon hauskoja leikkejä mutta mahtavinta oli koskenlasku, sitä olis tehnyt kauemminkin oli aika lyhyt reissu.
        Ja se tapahtui tietty viime syksynä ei nyt jäiden aikaan.

• Mä vaarin sitä,sil mä haluun aina kuoria omenan yhtenä pitkänä kuoririmpsuna.
      Keskimäärin tulee metrin suikale ja kahtmetrii haluaisin koittaa,tulek joku muu samalaisen halun omaava porukkaan?

• viivi-amaldiina

tyyli omenan kuorinnassa, minä aina sanon et pääsenkö ameriikkaan, jos saan yhtenä ketjuna kuoren pois omenasta. :)

• warbu

..saada omena kuorittua yhtenä rimpsuna,ja kyllä harmittaa jos katkipoikki menee,oikein kiukustuttaa silloin :D
        No jos vaatimaan saa alkaa,niin minä vaadin tuoteselostuksiin isommat kirjaimet,nykyään kaikki kirjoitetaan niin pienellä ettei selvää saa :D

• viivi-amaldiina kirjoitti:

tyyli omenan kuorinnassa, minä aina sanon et pääsenkö ameriikkaan, jos saan yhtenä ketjuna kuoren pois omenasta. :)

kun minä kuorin mut olis kiva koittaa kuinka pitkän saa oikein isosta omenasta.

• viivi-amaldiina
        warbu kirjoitti:

..saada omena kuorittua yhtenä rimpsuna,ja kyllä harmittaa jos katkipoikki menee,oikein kiukustuttaa silloin :D
        No jos vaatimaan saa alkaa,niin minä vaadin tuoteselostuksiin isommat kirjaimet,nykyään kaikki kirjoitetaan niin pienellä ettei selvää saa :D

saa melkein isonnuslasin kanssa mennä kauppaan jos haluaa tutkia tarkemmin pienet präntit.

• Vaadin!
        warbu kirjoitti:

bussipysäkeille ISOILLA numeroilla kirjoitetut aikataulut!
        Kun ei näe lukea niitä hiirenkakan kokoisia numeroja.

• neljän lohkot

Nykyisin teen ensin neljän lohkot, ja sitten siitä on aika kätevä ensin napsaista siemenet veks. Ja sen jälkeen ne kapeat kuorisiivut on helppo ottaa pois ja syödä omppu. Tämä on jotenkin hygieenisempää touhua, sillä se omena tahtoo kuorittaessa tummua ja valuttaa mehua käsille.

• Vaadin! kirjoitti:

bussipysäkeille ISOILLA numeroilla kirjoitetut aikataulut!
        Kun ei näe lukea niitä hiirenkakan kokoisia numeroja.

Ja busseihin iso teksti keulaan että BUSSI.

Mä kun viittoilen välillä bussipysälillä vahingossa rekoille ja kuormaautoillekin. Hih hih, vähän noloa on, kun nee tööttäävät ja vilkuttelevat takas....

• ent.tehtaantyttö
        miljoona kirjoitti:

Ja busseihin iso teksti keulaan että BUSSI.

Mä kun viittoilen välillä bussipysälillä vahingossa rekoille ja kuormaautoillekin. Hih hih, vähän noloa on, kun nee tööttäävät ja vilkuttelevat takas....

vielä "hyppää" aina väärään dösaanki..voihan hitsi...

t.friidu

• Hömppähullu*(/:<())))

kö mie kuvon sitte maton niistä rimsuista.
        Kyllä siinä on sitten omenainen olo ollessa kiikkustuolisa, sen maton päälä.

ent.tehtaantyttö kirjoitti:

vielä "hyppää" aina väärään dösaanki..voihan hitsi...

t.friidu

emskerralla vatupassin mukhaan, ja tarkastaapi bussin suoruuven ensin ennekö suostuu kyythiin.
        Älä ota sitä hölskyvää mallia, net voivat kieltää pääsyn koko dössään.

neljän lohkot kirjoitti:

Nykyisin teen ensin neljän lohkot, ja sitten siitä on aika kätevä ensin napsaista siemenet veks. Ja sen jälkeen ne kapeat kuorisiivut on helppo ottaa pois ja syödä omppu. Tämä on jotenkin hygieenisempää touhua, sillä se omena tahtoo kuorittaessa tummua ja valuttaa mehua käsille.

teimmä aina penskana. Teen mie kyllä vieläkin, jos ei rimsututa. Yleheensä kuiteski pistelen net kuorinheen ääntä kohin.
        Sitten senperästä kaivelen hamhaitten välistä siemenkottaa, ja kuoren palasia.
        Mie olen ollu siemennyskovassa öitäki.

• merkityksetön*
        Hömppähullu*(/:<()))) kirjoitti:

teimmä aina penskana. Teen mie kyllä vieläkin, jos ei rimsututa. Yleheensä kuiteski pistelen net kuorinheen ääntä kohin.
        Sitten senperästä kaivelen hamhaitten välistä siemenkottaa, ja kuoren palasia.
        Mie olen ollu siemennyskovassa öitäki.

Mikä on siemennyskota? Tehdäänkö siellä niitä uusia asioita, vai parannellaako vanhoja vaivoja. Oletkos muuten heräillyt talvihorroksesta, vai tuliko rommaani valammiiksi. Tämmösiä kyselleepi yks entinen aktiivi. :)

jk. kuorenpalaset tarttuvat hampaiden koloihin tehokkaasti, ja taitaa niissä olla niitä vieraita aineksiakin osansa.

• KIELLETTY hedelmä
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun minä kuorin mut olis kiva koittaa kuinka pitkän saa oikein isosta omenasta.

vai ?
        Haukkaisin.

merkityksetön* kirjoitti:

Mikä on siemennyskota? Tehdäänkö siellä niitä uusia asioita, vai parannellaako vanhoja vaivoja. Oletkos muuten heräillyt talvihorroksesta, vai tuliko rommaani valammiiksi. Tämmösiä kyselleepi yks entinen aktiivi. :)

jk. kuorenpalaset tarttuvat hampaiden koloihin tehokkaasti, ja taitaa niissä olla niitä vieraita aineksiakin osansa.

enimmäksheen ollu.
        Perkelheen lentsu ko teki tepposen kun sen viimein sain itele haalittua, ja kiusaapi vieläki.
        Käytti perkhele oikheen keuhkokuumheenki.
        Vielä häätyy yks kuva ottaa parinviikon päästä josko jo tuo helevetin kusi ois keuhkoista nousu takasi päähän.
        Tai ainakin kiinteämmäksi ainheeksi muovostunu.

Kyllä mie kirijotellukki oon, muttako oli välilä semmosesa kunnosa ettei makhuullakkaan jaksanu olla, vaikka on tuota hommaa jo usseemman vujen reenannu, niin ei sinä oikhen tahtonu ajatus juosta.
        Olen mie kuiteski emäntääki välilä rykässy.

Kyllä se peli tästä jatkuu, vaikka oliki pallo välilä hukasa.

Mulla on uus konekki millä mie nyt naputtelen.
        "Joulupukki" toi, ja tuumas, että kai tuola yhen kirijan saapi kirijotettua.
        Saapi näkiä. Pitäs tuo entinen tekele saaha alta pois, muttako taitaapi uus mennä vanhan eele, ja yks toinenki rojekti tunkee vielä välhiin. Mie en ota tuommosista enhään ressiä. Aika näyttää.
        Mulla olis noita iteoita vaikka muillekki jakkaa, ja hyvin ovat muutamat kauppansa tehenheetki.(suorasthaan varastettu, ko suunnitelin yhen konheen, niin ennenkö sain sen valamhiiksi kunnola, niin toset oli sen kansa jo lehessä esillä. Perkele oli yks entinen "hyvä kaveri" seuraamasa ko met sitä tehimmä, ja oli muka toisile omana ideanhaan sen valamistuksen opettanu).
        Ketkuksi se palijastu myöhemmin muutenki. Oli teheny sitä sun tätä. En mie mithään konheita ammatikseni ole suunitellu, kyllä sen leivän muualta olen hankkinu.
        En mie niistä hyötyä perustais, ko sitten joutuupi verolle pantavaksi, ja mie en ole semmosta harastannu koskhaan.(sitä että olis ollu verolakhaan pantavana;pantoja peräkhäin niin perhellesti. Semmonen koiravalijakko). Veroja kyllä maksan jatkuvasti eläkheestä ja kiinteistöitä, sähköstä, polttoainheesta, ruuasta, paskalla käynnistä jne.
        Kyllä mie verotarkastaja naisten kansa voisin vehatakki, mutta että ite karhule pantavaksi. EI KÄY. Ei kertakaikhiaan semmonen peli ei vetele, ainakhaan mua.
        Häätys lähettää emäntä sitte karhun peshään.
        Paniskohan se sitte halavala. Jokku on muaki yrithänheet panna halavala, ja osin onnistunukki, niinkö tuosa aikasemmin raatasin.

Onha niisä omenoisa myrkkyä, ko se eevaki houkuteli sen aatamin ottamhaan siitä kielletystä puusta, niin seurauksista saapi kärsiä vieläki.

Siemennyskoassa tietenki siemenhettään. Voipi sielä olla siementämättäki. Enempi nykyhään niin.

Joo että silleen tuli ja pani tälläkertaa näytöle kirijaimia peräkhäin.
        Pitäs alakaa kohta ripustaan lihoja kuivamhaan.
        Kohta net nuo suenkorennotki alakaa näyttämhään lentotaitojaan.:)

• ent.tehtaantyttö

emskerralla vatupassin mukhaan, ja tarkastaapi bussin suoruuven ensin ennekö suostuu kyythiin.
        Älä ota sitä hölskyvää mallia, net voivat kieltää pääsyn koko dössään.

tosi on ongelma tämä, friidun silmälasit kun aina hukassa; no kummasti nuo numerot sitte, "väliin" toiseksi taittuvat..friidulla kun aina kiire...niin ei siinä sitte, jouda kovin numeroita tarkastelemaan pidempään...no, eräänkin kerran friidu väärään bösaan hyppääpi, vai että, hölskymällä, no joh! sanon minä...naisellisesti sipustellen...sitä friidu..dösaan menee..

t.friidu

• merkityksetön nykyään

enimmäksheen ollu.
        Perkelheen lentsu ko teki tepposen kun sen viimein sain itele haalittua, ja kiusaapi vieläki.
        Käytti perkhele oikheen keuhkokuumheenki.
        Vielä häätyy yks kuva ottaa parinviikon päästä josko jo tuo helevetin kusi ois keuhkoista nousu takasi päähän.
        Tai ainakin kiinteämmäksi ainheeksi muovostunu.

Kyllä mie kirijotellukki oon, muttako oli välilä semmosesa kunnosa ettei makhuullakkaan jaksanu olla, vaikka on tuota hommaa jo usseemman vujen reenannu, niin ei sinä oikhen tahtonu ajatus juosta.
        Olen mie kuiteski emäntääki välilä rykässy.

Kyllä se peli tästä jatkuu, vaikka oliki pallo välilä hukasa.

Mulla on uus konekki millä mie nyt naputtelen.
        "Joulupukki" toi, ja tuumas, että kai tuola yhen kirijan saapi kirijotettua.
        Saapi näkiä. Pitäs tuo entinen tekele saaha alta pois, muttako taitaapi uus mennä vanhan eele, ja yks toinenki rojekti tunkee vielä välhiin. Mie en ota tuommosista enhään ressiä. Aika näyttää.
        Mulla olis noita iteoita vaikka muillekki jakkaa, ja hyvin ovat muutamat kauppansa tehenheetki.(suorasthaan varastettu, ko suunnitelin yhen konheen, niin ennenkö sain sen valamhiiksi kunnola, niin toset oli sen kansa jo lehessä esillä. Perkele oli yks entinen "hyvä kaveri" seuraamasa ko met sitä tehimmä, ja oli muka toisile omana ideanhaan sen valamistuksen opettanu).
        Ketkuksi se palijastu myöhemmin muutenki. Oli teheny sitä sun tätä. En mie mithään konheita ammatikseni ole suunitellu, kyllä sen leivän muualta olen hankkinu.
        En mie niistä hyötyä perustais, ko sitten joutuupi verolle pantavaksi, ja mie en ole semmosta harastannu koskhaan.(sitä että olis ollu verolakhaan pantavana;pantoja peräkhäin niin perhellesti. Semmonen koiravalijakko). Veroja kyllä maksan jatkuvasti eläkheestä ja kiinteistöitä, sähköstä, polttoainheesta, ruuasta, paskalla käynnistä jne.
        Kyllä mie verotarkastaja naisten kansa voisin vehatakki, mutta että ite karhule pantavaksi. EI KÄY. Ei kertakaikhiaan semmonen peli ei vetele, ainakhaan mua.
        Häätys lähettää emäntä sitte karhun peshään.
        Paniskohan se sitte halavala. Jokku on muaki yrithänheet panna halavala, ja osin onnistunukki, niinkö tuosa aikasemmin raatasin.

Onha niisä omenoisa myrkkyä, ko se eevaki houkuteli sen aatamin ottamhaan siitä kielletystä puusta, niin seurauksista saapi kärsiä vieläki.

Siemennyskoassa tietenki siemenhettään. Voipi sielä olla siementämättäki. Enempi nykyhään niin.

Joo että silleen tuli ja pani tälläkertaa näytöle kirijaimia peräkhäin.
        Pitäs alakaa kohta ripustaan lihoja kuivamhaan.
        Kohta net nuo suenkorennotki alakaa näyttämhään lentotaitojaan.:)

hyvinkin parantunut, kun tekstiä lukkee. Ja juttua piisaa vaikka muille möisi. On ne riettaat nuo hyvät tutut semmosia velikultia, että jos silmä välttää niin ne myyvät vaikka jakkaran altasi pois, emännästä puhumattakkaan.

Kyllä ne tauvit on riuhuneet muuallakin päin, vaikka itsellä ei ole ollutkaan, kun oon pysytelly seinien lämpimällä puolella. Ei pääse niin heleposti kulukeutummaan pirttiin.

Minä en ala veroja makselemaankaan ennää, aattelin jatkella luppoa. No, läheveron ne vievät vaikkei kummosta lähettäkkään ole. Alan valumaan minäkin elekettä kohti, ja tärväilen säästöni tässä sitä ennen. Eläke jää pieneksi, mutta kyllä sillä pärjää pienelläkin. Niinhän ne nykyisin pienen omistajat sanovat, että kyllä sillä itsensä tyytyväiseksi saa pienelläkin.

Olen minäkin yrittänyt vältellä kirjoittamisia tänne, joskus aina silloin tällöin lueskelen ja laitan mielipidettä joukkoon. Joululta jo aloin jarruttelemaan tätä hommaa, ja kyllä kai sitä kevään korvalla varmaan löytyy muutakin tekemistä kuin mielipiteen ilmaisua. Koskaanhan ei voi sanoa ei, sillä se tuo ihmisen mieli on yhtä herkkä kuin kielikin. Ei tiedä mitä se milloinkin mielii, ja kielii.

Siemennyskota juu juu, voisko tuohon sanoa mittään tämmönen lappia tuntematon. Vaan hyvät jatkot kirjoituksille uudella konehella, ja tännekkin. Kyllä niitä seuraillaillaan ja luetaankin, vaikka ei aina vastailla kiihkeästi.

tämmösiä terveisiä siltä yheltä savolaiselta.

• Hömppis*(/:<())))
        merkityksetön nykyään kirjoitti:

hyvinkin parantunut, kun tekstiä lukkee. Ja juttua piisaa vaikka muille möisi. On ne riettaat nuo hyvät tutut semmosia velikultia, että jos silmä välttää niin ne myyvät vaikka jakkaran altasi pois, emännästä puhumattakkaan.

Kyllä ne tauvit on riuhuneet muuallakin päin, vaikka itsellä ei ole ollutkaan, kun oon pysytelly seinien lämpimällä puolella. Ei pääse niin heleposti kulukeutummaan pirttiin.

Minä en ala veroja makselemaankaan ennää, aattelin jatkella luppoa. No, läheveron ne vievät vaikkei kummosta lähettäkkään ole. Alan valumaan minäkin elekettä kohti, ja tärväilen säästöni tässä sitä ennen. Eläke jää pieneksi, mutta kyllä sillä pärjää pienelläkin. Niinhän ne nykyisin pienen omistajat sanovat, että kyllä sillä itsensä tyytyväiseksi saa pienelläkin.

Olen minäkin yrittänyt vältellä kirjoittamisia tänne, joskus aina silloin tällöin lueskelen ja laitan mielipidettä joukkoon. Joululta jo aloin jarruttelemaan tätä hommaa, ja kyllä kai sitä kevään korvalla varmaan löytyy muutakin tekemistä kuin mielipiteen ilmaisua. Koskaanhan ei voi sanoa ei, sillä se tuo ihmisen mieli on yhtä herkkä kuin kielikin. Ei tiedä mitä se milloinkin mielii, ja kielii.

Siemennyskota juu juu, voisko tuohon sanoa mittään tämmönen lappia tuntematon. Vaan hyvät jatkot kirjoituksille uudella konehella, ja tännekkin. Kyllä niitä seuraillaillaan ja luetaankin, vaikka ei aina vastailla kiihkeästi.

tämmösiä terveisiä siltä yheltä savolaiselta.

vaikkei ollukhaan lippa vinosa.
        mulla kävi mielesä, että suenkorento on lähteny liihottelemhaan ensimmäisten auringon sätheitten innoittamana. Vaan molempi parempi.
        Siinähän ne säästöt hupenee säästölinijala ollesa, jos nuukaksi alakaa, niin perkule tuosta tienaamastaan rahasta ei kerekjiä ees nauthimmaan, ko sen arvo on puolittunu.
        Että ei muutako antaa palaa vaan omaksi hyväksi.
        Meikäkäisen ikäsenkhään ennää kauaa niin palijoa kerkiä semmosia nautinnolisia kulutusjuhulia pitämhään, ko alakaapi ne kolotusjuhulat.
        Kyllä kai neki tullee maksamhamhaan ja apteekkaria lihottamhaan.

Mie olen ajatellu kävästä ens kuusa jossain ulukomaila, muttako en vielä tiiä misä, ja mitä se minun kuva tuolta sisältä näyttää.
        Menenpä seku vaan viikoksi tai pariksi kattomhaan kesämekkojen pittuuksia, ettei sitten tule niin järkytyksenä, ja yllättäin.

Pallaillaanpa asijaan sitten toisela kertaa.
        Käytähän niitä sormia näppylöillä ko huomaat että mie olen piipahtamassa, kyllä mie vastaan huuthoon....

Sulla on tuo nikki taasen kyllä ihan paikalhaan, jälleen kerran.

Merkillinen merkityksetön naköjään nykyään.

• mulle pusu

pitääkö käydä ensin kirjautumassa vai pärjäänkö näin epävirallisena?

• viivi-amaldiina

niin käy ihmeessä. - hei ei pakko, :)

• kaverit voi olla vapaast ja villist.

• mulle pusu
        koti-kiusattu kirjoitti:

kaverit voi olla vapaast ja villist.

silloin kun on vapaasti ja villisti, eikös me niin sovittu:))

• mulle pusu kirjoitti:

silloin kun on vapaasti ja villisti, eikös me niin sovittu:))

Tottahan ny kiltti pitää olla ja sellaanen huamaavaanen. Tiituhan ny on kiltti sanomattaki ja ittekki oon aika hyvä sepäksi...
        terv. me Tiitun kans.

• vaito-nainen

mielellään.
      Yleinen ilonpito olisi päämääränä, ei aina jaksa vain olla ja möllöttää.

Kainalossa on kalastajalankaa, ja taskussa virkkuukoukku, jos kokouksista tulee pitkäveteisiä.

• viivi-amaldiina

hauskaa pitää viljellä ei masentavaa jaksa kukaan.
        Mitäpä ajattelit virkata. :)

• kun lankaa on kainalos ,mul on aina ollu päreitä,vaihretaanko välineitä.

• vaito-nainen

muinoin keskenjäänyttä päiväpeittoa. ;)
        Huumorilla jaksaa etiäpäin, vaikka joskus vähän potuttaisikin.

• vaito-nainen
        koti-kiusattu kirjoitti:

kun lankaa on kainalos ,mul on aina ollu päreitä,vaihretaanko välineitä.

Voin minä antaa pätkän kalastajalankaa, mutta niistä päreista on vaikea virkata mitään.

Onko ne niitä kuuluja päreitä?

Iltaa vaan täältä pakkaasenpurevalta pohojanmaalta.
        Täällä me istuskellahan kotona Tiitun kans, takkavalakian loistehes. Päivän työt ja touhut ollahan saatu päätöksehen. Rarioa kuuntelen toisella korvalla täs iltani ratooksi, tuloo kivoja levyjä.
        Meille käy kaikki jutun aiheet jos ei ny ruakareseptejä alijeta vaihtelemahan ku en niistä palijoa mitään ymmärrä, valitettavasti. Sukkaki taitaas jäärä tikkuamatta, kun en oppinu patalappuakaan virkkaamahan.
        Mutta muutoon ollahan kyllä henges mukana, tottahan ny.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen, iltalampun viereltä.

• viivi-amaldiina
        vaito-nainen kirjoitti:

muinoin keskenjäänyttä päiväpeittoa. ;)
        Huumorilla jaksaa etiäpäin, vaikka joskus vähän potuttaisikin.

haaveillut alkavani tehdä peittoa, ei sitä alkuakaan ole vielä tapahtunut. :(

• viivi-amaldiina
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa vaan täältä pakkaasenpurevalta pohojanmaalta.
        Täällä me istuskellahan kotona Tiitun kans, takkavalakian loistehes. Päivän työt ja touhut ollahan saatu päätöksehen. Rarioa kuuntelen toisella korvalla täs iltani ratooksi, tuloo kivoja levyjä.
        Meille käy kaikki jutun aiheet jos ei ny ruakareseptejä alijeta vaihtelemahan ku en niistä palijoa mitään ymmärrä, valitettavasti. Sukkaki taitaas jäärä tikkuamatta, kun en oppinu patalappuakaan virkkaamahan.
        Mutta muutoon ollahan kyllä henges mukana, tottahan ny.
        terv. seppä ja Tiitu pikkuunen, iltalampun viereltä.

sepälle ja tiituskalle.
        Täällä se ilta kuluu kivasti kun on seuraa, ja ei tarvi sinun sukkaa kutoa ja ruokaa laittaa.
        Pääasia että ollaan koossa ja sulassa sovussa.
        Tänään on ollut kova pakkanen koko päivän, ei astmaatikon ulkoilu ilma ollenkaan.

• vaito-nainen

haaveillut alkavani tehdä peittoa, ei sitä alkuakaan ole vielä tapahtunut. :(

Mun peittoa vaivasi se, että, sehän tehdään palasista, toisista tahtoi tulla leppoisasti leveitä, toisista kireästi kippuroita.
        Yhdistelepä niitä sitten.

Jospa tunteitten kilparata olisi "tähän ikään" mennessä tasaantunut, ja paloista tulisi tasalaatuisia.

sepälle ja tiituskalle.
        Täällä se ilta kuluu kivasti kun on seuraa, ja ei tarvi sinun sukkaa kutoa ja ruokaa laittaa.
        Pääasia että ollaan koossa ja sulassa sovussa.
        Tänään on ollut kova pakkanen koko päivän, ei astmaatikon ulkoilu ilma ollenkaan.

samaa sinne Sinulleki.
        En oo kuunnellu säätietoja kuinka pitkähän siitä ny pakkaasia piisaa. Pitää vaan pukia kunnolla päällensä. Kaikki kamppehet niskahan ja lopuut tuulenpuolelle kainalohon niin pitääs alakaa kuura niskaasta sulamahan.
        seppä ja Tiitu

• Kaupan hyllyyn takaisin niitä nuoruuren aikaisia vatsan ympäri ulottuvia pyyhkeitä.
      Nykyään ei sellaisia löyrä mistään

• Täti Tuppukyläst

korinkoneisiin kahvat, jost sais kantta.
        Kaupan miähet valittava pesukonei kantaes ko painava niin piruste, käret lipsu.
        Kui helppo simmonenki olis laitta, läpän taa piloo ja tarvittaes otta kahvat ja kantta,
        ettei ain tartte parkku ko käre lipsu, lipsu...

• Täti Tuppukyläst

Lait vaimo ompelema kaks suurt pyyhet yhte,
        sil onkelma ratke. Mul o simmone, löysi yhrest
        kaupast, lakana kokkone, menee kol kertta ympäril. :)

• %%%%%%%%%%%
        Täti Tuppukyläst kirjoitti:

korinkoneisiin kahvat, jost sais kantta.
        Kaupan miähet valittava pesukonei kantaes ko painava niin piruste, käret lipsu.
        Kui helppo simmonenki olis laitta, läpän taa piloo ja tarvittaes otta kahvat ja kantta,
        ettei ain tartte parkku ko käre lipsu, lipsu...

olisi löytää jäniksenkäpälä,jos tuo onni muuttuisi sen myötä,kun sen sanotaan olevan onnea tuova kalu.

• Täti Tuppukyläst kirjoitti:

Lait vaimo ompelema kaks suurt pyyhet yhte,
        sil onkelma ratke. Mul o simmone, löysi yhrest
        kaupast, lakana kokkone, menee kol kertta ympäril. :)

on paremp käyrä hakemas lainapeite tai soputeltta.

• viivi-amaldiina

ostaa froteeta suoraan pakasta, hä ompelee sinulle sellaisen ison pyyhkeen.

Kaksi sellaista pyyhettä olen tehnyt yhdelle isolle miehelle. :) - ja hä oli tyytyväinen.

• Täti Tuppukyläst
        %%%%%%%%%%% kirjoitti:

olisi löytää jäniksenkäpälä,jos tuo onni muuttuisi sen myötä,kun sen sanotaan olevan onnea tuova kalu.

Sun kannatta mennä eläinkauppa, siält voisis saara jäneksenkäpäli, ainaki kuivatui possunkorvi, vois olla simmonenki onnenkalu.
        Onk kukkaa kokeillu ? Jos ei ol, sää voisi ensiks kokeilla, tuak see onnee !
        Olis muute hiaano talismani, mut ota sit simmone
        hajuton, niit o monenlaissi !

• Pirre*

vai ennen sitä?

Pyyhkeen pesun..:)

• Pirre*

ostaa froteeta suoraan pakasta, hä ompelee sinulle sellaisen ison pyyhkeen.

Kaksi sellaista pyyhettä olen tehnyt yhdelle isolle miehelle. :) - ja hä oli tyytyväinen.

pyyhkeessäkin kuminauha, - sanotaan että esim. siitä tietää että nainen on keski-ikäinen, kun hän alkaa käyttää kuminauha vyötäröisiä pitkiksiä, - siis mie en ole :))

Kiusiksen pyyhkeet on kutistunu..

• tuli mieleen

tai teko-ohjeet kiinnostaisi. Maailmalla juorutaan tehtäneen jo melkein 550 metriä pitkä makkara ja ihmettelen sitä kuorta etä mistä sellaisen saa joka kestää noin pitkän putkituksen ehtaa massaa ja on vielä syötäväkin. Luotan teihin kuin tryhvelisika kärsäänsä.

• poistaa

sotty.

• viivi-amaldiina

jo ihan keinotekoinen, ei kai syötävä kuori tuollaista kestäisi,luulisin.

• kummasta päästä mie vedän?

:)

• viivi-amaldiina

kerro mitä sä, lakanoitako. :)

• Ku et vaan verä molemmista päistä yhtäaikaa, muutoon nakki katkioo. Paree työntää toisesta ja vetää toisesta päästä.
        sepän neuvoo pohojanmaalta

• verä vaan mut älä yritä työntää ,semmone ei onnistu eres pajunköyren kans.

• Pääasia ettet vedä nenästä...

• miljoona kirjoitti:

Pääasia ettet vedä nenästä...

Kolome samaanlaasta otsikkoa meillä,hih.
        Nauratti ku tua Pirre sai hyväänlaasia ohojeita pulmaansa.
        seppä..........

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

seppä..........

se oli justsa sitä...

kerro mitä sä, lakanoitako. :)

Vissihin nähäny johonaan sellaasen ylipitkän nakiin ja ny sen teköö mieli mennä vetämähän sitä,hih.
        seppä ja Tiitu.

seppä..........

mukava nainen ja suosittukin ,näköjään, koht se painelee rinta rottinkilla kylän raitilla.

• viivi-amaldiina

Vissihin nähäny johonaan sellaasen ylipitkän nakiin ja ny sen teköö mieli mennä vetämähän sitä,hih.
        seppä ja Tiitu.

60v naiselle ihan yks kaks. :)

• koti-kiusattu kirjoitti:

mukava nainen ja suosittukin ,näköjään, koht se painelee rinta rottinkilla kylän raitilla.

kovasti kultaanen tyttö myös meirään milijoona. Ja kyllä Viiviki tottahan ny ja muukki.
        seppä vaan...

• Pirre*

seppä ja Tiitu.

mutku kerran on köysiygistys kyseessä, niin kai sitä nyt kiskoa pittää..:))

• Pirre*

kuule..vielä on kaksi viikkoa aikaa, - tuohon himoon...:))

Juhlat oli varaslähtö...

kovasti kultaanen tyttö myös meirään milijoona. Ja kyllä Viiviki tottahan ny ja muukki.
        seppä vaan...

Kaikkia pitää yhtäpaljo kehua ja suukotella kun kerran yhtäköyttä ollaan...

No eikö näyttääs ny sellaaselta, on se uskottava. Vetämähän pitääs ny heti päästä, alakoo heti omimahan sitä nakkia,hih.
        sepään ja Tiitun huomioota, kirijootteli seppä itte.

• Pirre*

Ku et vaan verä molemmista päistä yhtäaikaa, muutoon nakki katkioo. Paree työntää toisesta ja vetää toisesta päästä.
        sepän neuvoo pohojanmaalta

purasen keskeltä..jos sitten vetäs yhestä päästä..hi..

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

verä vaan mut älä yritä työntää ,semmone ei onnistu eres pajunköyren kans.

käärmettä pyssyyn niinkö, - joo pittääpä sitten vetää vain, jonnekkii päin..:))

Mites sitten kun/jos pää tulee vetävän kätteen..:/

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

Pääasia ettet vedä nenästä...

ja eihän tässä yhistyksessä ookkaan nenästä veittäviä :))

Kaikki niin tomeraa köysiyhistys väkkee..

• Pirre* kirjoitti:

käärmettä pyssyyn niinkö, - joo pittääpä sitten vetää vain, jonnekkii päin..:))

Mites sitten kun/jos pää tulee vetävän kätteen..:/

tuli täyrelline oikosulku,mul on niin sanotusti hätä käressä eikä paperist tietookaan.

• Pirre*
        miljoona kirjoitti:

jätetä, - ja ainakkii seppä ja kotikiusis pittää siitä huolen että oikkeus tapahttuu, ja kukkaa ei jiä iliman nakkeja ja pusuja....:))

Eikö se pitäs ihan kirjata yhistyksen siäntölöihen? :)

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

tuli täyrelline oikosulku,mul on niin sanotusti hätä käressä eikä paperist tietookaan.

sovittaan että tää on semmonen piätön köys, joohan - kerran ei sitä paperiikkaa...

:)

• Pirre* kirjoitti:

jätetä, - ja ainakkii seppä ja kotikiusis pittää siitä huolen että oikkeus tapahttuu, ja kukkaa ei jiä iliman nakkeja ja pusuja....:))

Eikö se pitäs ihan kirjata yhistyksen siäntölöihen? :)

mä ja seppä oltais pusumoottoreita,nakit käressä ,oroteltais jos jollain olis nälkä ja halipula?

• viivi-amaldiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

mä ja seppä oltais pusumoottoreita,nakit käressä ,oroteltais jos jollain olis nälkä ja halipula?

sinappia, :) :))

• miljoona kirjoitti:

Onkoos siellä bussipysääkillä seisoja tarijennu pakkaasenkouris kuinka hyvästi?
        Tuas sä saisit ny vaikka lämmitellä varpaatas meirään takkakivellä Tiitun kans. Toisin mä sun jaloolles sellaasen lämpimän täkiin, kylymän varooksi.
        terv. me Tiitun kans.

Onkoos siellä bussipysääkillä seisoja tarijennu pakkaasenkouris kuinka hyvästi?
        Tuas sä saisit ny vaikka lämmitellä varpaatas meirään takkakivellä Tiitun kans. Toisin mä sun jaloolles sellaasen lämpimän täkiin, kylymän varooksi.
        terv. me Tiitun kans.

Hyvin olen tarennut, minulla on kunnon varusteet ulkona ja en ole ollenkaan arka jaloistani.

Ja näin sisätiloissa ihan paljain varpain, en filttejä enkä flanelleja käytä lainkaan ja takan äärellä tulee hiki ja ne vähäsetkin on liikaa...

• miljoona kirjoitti:

Hyvin olen tarennut, minulla on kunnon varusteet ulkona ja en ole ollenkaan arka jaloistani.

Ja näin sisätiloissa ihan paljain varpain, en filttejä enkä flanelleja käytä lainkaan ja takan äärellä tulee hiki ja ne vähäsetkin on liikaa...

Villasukaat minulla pitää olla jaloos ja sittenkin pakkaa paleltamahan. Kävin täs välillä kattomas tuata takkaa, saa pellin kiinni yöksi, tarkenoo nukkua. Vaikka lämminhän täällä kotona on. Nua autot on kylymiä ku ne tualta ulukoa ajetahan sisälle ja niitä ku joutuu ruuvaamahan aina päivän mittahan. Kevättä jo ootan, lämpöösiä auringonpaisteesia päiviä ja etelätuulta. Kevään muuttolintuja ja toukokuun sarettakin. Sitä on ku eri ihiminen lisääntyvän valoo kans.
        terv.me Tiitun kans täältä kotoa.

• Saddaminkin

kutsuivat Irakin yhtäköyttäyhdistykseen ja miten kävi...

• viivi-amaldiina

yhtään uhkakuvaa seinälle, ei.

• viivi-amaldiina

onko vielä semmoista keksintöä käytössä.
      Siis kyse on ihan kattovalaistuksesta, pitäisi olla sellainen tutka siel huonees, et kun viimeinen poistuu siitä huoneesta niin valo sammuu automaattisesti. Ja myös sytyy kun sinne joku menee, ja toimis näin pimeellä. :)

• liiketunnistemella varustettu valaisin,on käytös kerostaloissa ainakin.

• Saa niitä sellaasia valaasimia jokka on automatisootu, sellaasia liike tunnistemmella olevia lamppuja. Tualla minulla on ulukokäytöös sellaasia. Syttyvät ja sammuvat ittestäänsä.
        seppä.

• Pirre*
        koti-kiusattu kirjoitti:

liiketunnistemella varustettu valaisin,on käytös kerostaloissa ainakin.

uuvvella puolella semmoinen kattovalaisin, että valot syttyvät kolmeen huoneeseen kun siihen eteistilaan astuu..

• viivi-amaldiina
        Pirre* kirjoitti:

uuvvella puolella semmoinen kattovalaisin, että valot syttyvät kolmeen huoneeseen kun siihen eteistilaan astuu..

sellaisen minä tahdon.... jess.

• osata

kaikki solmut ennnenkuin hyväksytään?

• viivi-amaldiina

kiinni vaan. Kaik mahtuu. :)

kiinni vaan. Kaik mahtuu. :)

Ja köyreenvetoo ei oo vaikiaa, eikä käy järijen päälle. Niskasta näköö nyyttonit, milloon pitää helepottaa, tai naaman väriistä.
        seppä ja Tiitu.

• vaito-nainen

ja samalla lailla.

• Otto-Vaan

Jos vaikka miekin mahtusin.

Oikeastaan mua vois vähän käsitellä, mulla on vähän niska jumissa.

Sen jälkeen vasta kiireettömät asiat.:)

• vaito-nainen

nro.1, olisi sinun niskasi.
        Hyvä idea, omakin kaipaa käsittelijää.

Välillä tuntuu, että yläpäästä huippaa.

• tönitä
        vaito-nainen kirjoitti:

ja etuilla, minä olin ekkuna, heh?

• viivi-amaldiina
        vaito-nainen kirjoitti:

ja minä myös, Oton toiselle puolelle. Kaipaamme käsittelyä, jumittunneet paikat. :) kirjattu muistiin.

• vaito-nainen
        tönitä kirjoitti:

ja etuilla, minä olin ekkuna, heh?

ettet nekkuna.

Mun päällä on helppo kävellä. ;)
        Moon niin pikkunen.

• vaito-nainen

ja minä myös, Oton toiselle puolelle. Kaipaamme käsittelyä, jumittunneet paikat. :) kirjattu muistiin.

on kaksikätinen, joten simultaanihierontaa.

Sitten Hän saakin nelikätistä käsittelyä, ja vaikkapa jaloittelua, kuten entisaikaan selkää hoidettiin.

• viivi-amaldiina
        vaito-nainen kirjoitti:

Sitten Hän saakin nelikätistä käsittelyä, ja vaikkapa jaloittelua, kuten entisaikaan selkää hoidettiin.

kiiltää kun saa kunnon hoidon.:)

• Otto-Vaan
        vaito-nainen kirjoitti:

Mun kädet ei nyt taivu olkapäätä ylemmäksi.
        Noin monta käsiparia menee jo umpisolmuun:)
        Kukas solmun avaa.

• vaito-nainen
        Otto-Vaan kirjoitti:

Mun kädet ei nyt taivu olkapäätä ylemmäksi.
        Noin monta käsiparia menee jo umpisolmuun:)
        Kukas solmun avaa.

pannut sen kipukiekon, vai mikä se nyt oli?
        Vai oletko stressannut muiden puolesta ihan liikaa?

Ei ihme, jos lihakset menevät nippuriin, kuin tippaleipä.

Sen solmun avaamiseen meitä tarvitaankin kaksi hyvänäppistä naisihmistä.

Solmu Mäkelä on hieno taikuritaituri.

• Otto-Vaan
        vaito-nainen kirjoitti:

pannut sen kipukiekon, vai mikä se nyt oli?
        Vai oletko stressannut muiden puolesta ihan liikaa?

Ei ihme, jos lihakset menevät nippuriin, kuin tippaleipä.

Sen solmun avaamiseen meitä tarvitaankin kaksi hyvänäppistä naisihmistä.

Solmu Mäkelä on hieno taikuritaituri.

Kipukeppi on kyllä käytössä.Tähän tapaukseen vain ei oikein käy.
        Vetoa varmaan olkapäät ja niska saanut.
        (pieni kolotus perintöä moottoripyörä ajoilta)

Veto on taas tullut siitä kun on pitänyt ikkunoita raollaan.
        Tässä oliskin oikein vakava asia käsiteltäväksi.

Porraskäytävän nuoriso ei jaksa vetää luitaan
        ulos asti tupakille.Kessuttavat %&#&#:nat käytällä.
        Haju tuppaa tulemaan kämpän puolelle,
        panee yskimään meikä jätkänkin.

Kiellot ja tavan puhe menee aivan kuuroille korville.Olis ulosheittäjälle töitä.

• vaito-nainen
        Otto-Vaan kirjoitti:

Kipukeppi on kyllä käytössä.Tähän tapaukseen vain ei oikein käy.
        Vetoa varmaan olkapäät ja niska saanut.
        (pieni kolotus perintöä moottoripyörä ajoilta)

Veto on taas tullut siitä kun on pitänyt ikkunoita raollaan.
        Tässä oliskin oikein vakava asia käsiteltäväksi.

Porraskäytävän nuoriso ei jaksa vetää luitaan
        ulos asti tupakille.Kessuttavat %&#&#:nat käytällä.
        Haju tuppaa tulemaan kämpän puolelle,
        panee yskimään meikä jätkänkin.

Kiellot ja tavan puhe menee aivan kuuroille korville.Olis ulosheittäjälle töitä.

totta Mooses.

Niinpä, moottoripyöräilijä ei tervettä päivää nää, totta on sanonta tää.

Älä pidä ikkunaa tarpeettomasti auki, tulee vielä kasvohalvaus. Niin auton ikkunastakin tuleva tuuli voi tehdä.

Ne röökaa sisällä, että sitten vanhana jaksavat olla tupakoimatta ulkona. Tupakointihan on niin terveellistä, lisää ikää, ja parantaa ulkonäköä. :(

• Otto-Vaan

kiiltää kun saa kunnon hoidon.:)

Vähemmästäkin tässä nuortuu ja koukkuselkä suortuu.
        Täpästävä silmä kirkastuu.

Nyt Otto rupeaa ryhtymään hirsien vetoon(kerrankin ajoissa):)

• vaito-nainen
        Otto-Vaan kirjoitti:

Vähemmästäkin tässä nuortuu ja koukkuselkä suortuu.
        Täpästävä silmä kirkastuu.

Nyt Otto rupeaa ryhtymään hirsien vetoon(kerrankin ajoissa):)

ja rentouttavia hirsien vetoja!

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• Hilipatihippaa

Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa
      Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa, hei

• viivi-amaldiina

kun sävelen osaa, kivaa. :)

• matkit mua,

hilipatipippaa.
        Mää matkohis, hilipatipippaa.

Apuwa, naurattaa, hilipatipippaa, hai!

• Täti Tuppukyläst

kun sävelen osaa, kivaa. :)

Tulin kattoma ja voi kauhistus, nyy o kova kilpailu. Kaht köyttä veretä, saas nährä kui
        meitin käy. Mää menen ny soffal telkkari kattoma¨
        ja toivotan teil oikke Hyvää Yät !

• viivi-amaldiina
        Täti Tuppukyläst kirjoitti:

Tulin kattoma ja voi kauhistus, nyy o kova kilpailu. Kaht köyttä veretä, saas nährä kui
        meitin käy. Mää menen ny soffal telkkari kattoma¨
        ja toivotan teil oikke Hyvää Yät !

kauniit unet.

• Ykk: n hanuristi
        matkit mua, kirjoitti:

hilipatipippaa.
        Mää matkohis, hilipatipippaa.

Apuwa, naurattaa, hilipatipippaa, hai!

Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa
        Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa Hilipatihippaa, hilipatihippaa hilipatihilipatihilipatihippaa, hilipati hippaa, hilipati hippaa, hilipatihilipatihippaa, hei    

• voi tulla
        Ykk: n hanuristi kirjoitti:

hätä käteen, hilipatipippaa, hai ja hei.
        Kannatko seuraamukset, sun hailuvei?

• Xantippainen*

sävel mutta missä sanat?

Toiset laulaa ja sinä jäät lehdellä soittelemman? :)

• Mukana myös.....

...tänä iltana hanuristinne Mandi ; )

Hyvää yötä kaikille Hilipatihippaa ; )

• viivi-amaldiina
        Mukana myös..... kirjoitti:

...tänä iltana hanuristinne Mandi ; )

Hyvää yötä kaikille Hilipatihippaa ; )

elämässä niin nauru kuin musiikkikin.

• viivi-amaldiina tästä mukavasta ketjusta, - sai taas nauruhermo hierontaakin :)

Nyt pitää lähteä nukkumaan, joten Hyvää yötä Sinulle, ja kaikille muillekin joka tämän sattuu lukemaan.

• viivi-amaldiina

ja kiitos teille kaikille oli kiva kokoontua näin yhteen iloisissa merkeissä.

Nukkukaa hyvin ja kauniita unia teille.

• vaito-nainen

ja kiitos teille kaikille oli kiva kokoontua näin yhteen iloisissa merkeissä.

Nukkukaa hyvin ja kauniita unia teille.

sen avulla arkikin on ihan elettävää.

• vaito-nainen kirjoitti:

sen avulla arkikin on ihan elettävää.

Ei unoohreta hymyä. Oli kivaa taas ja saatihin hymyyllä ja nauraa. Kiitos sinulle kultaanen Viivi tästä illasta ja kaikille muillekki. Parasta antia palstalla. Hyvää ja levollista yön ihan jokaaselle.
        terv. seppä ja nukkuva Tiitu-kani, me lakeuren lapset.

• Juro-Ukko

Jos löytäisin jostain Saarenmaan kaupasta HK:n sinistä, HK:n nakkeja, Jalostajan hernekeittoa ja aitoja karjalanpiirakoita perunatäytteellä, olisi monet päiväni pelastettuja näitten kulinarististen nautintoaineden vuoksi.

Asiasta toiseen, asensin tänään koneelleni skypen, ei ollut vaikea toimitus, nyt puhelujen hinnat putoavat maailmalle ja toisiin skypen haltioille puhelut ovat maksuttomia.

• ent.tehtaantyttö

meidän Itiksen Sittari tilaisi sieltä Virosta, tuota tuota IHANAA ja MAUKASTA tummaa leipää...eilen vielä, oli myynnissä kun kävi esittelijä, tuolla kaupassa..no, hölmö yhen leivän vaan otin, kun ajattelin että, kyllä sitä tänäänkin varmasti saa..kaikki leivät kuitenkin menivät saman tien...aamulla kun meillä ei YHTÄKÄÄN palasta jäljellä kaapissa..

;) opettelepa vaimosi kanssa tuo piirakat itse leipomaan...varmasti kätevänä miehenä opit...mekin välillä innostutaan...ei se niin vaikeaa ole...kunnon puupulikan vaan hankit;)) peruna- ja ohrapiirakat meilläkin kauppansa tekevät...

Hyvää Yötä;

t.friidu

• yöpöllö**
        ent.tehtaantyttö kirjoitti:

meidän Itiksen Sittari tilaisi sieltä Virosta, tuota tuota IHANAA ja MAUKASTA tummaa leipää...eilen vielä, oli myynnissä kun kävi esittelijä, tuolla kaupassa..no, hölmö yhen leivän vaan otin, kun ajattelin että, kyllä sitä tänäänkin varmasti saa..kaikki leivät kuitenkin menivät saman tien...aamulla kun meillä ei YHTÄKÄÄN palasta jäljellä kaapissa..

;) opettelepa vaimosi kanssa tuo piirakat itse leipomaan...varmasti kätevänä miehenä opit...mekin välillä innostutaan...ei se niin vaikeaa ole...kunnon puupulikan vaan hankit;)) peruna- ja ohrapiirakat meilläkin kauppansa tekevät...

Hyvää Yötä;

t.friidu

**hauska ketju...täällä yössä hihittelin....

Taidanpa vielä yrittää vetää vaikka tuota peittoa päälleni ja josko unien lentävät pilvet veisivät mukanaan jonnekkin suloisille alueille!

Eikös olisikin kivaa kun vois näpäyttää unien kaukosäädintä....plinks!
        Ja sitten vaan katselemaan....zzzzzzzzzzz!

• Pirre*

Sinun täytyykin ruveta maahantuojaksi, ja tuot täältä sinne Saarenmaalle niitä luettelemiasi herkkuja, vai olisivatko liian kalliita sikäläiseen myyntiin, - riittäisikö niille ostajakuntaa?

P.s. pitää ihan uteliaisuuttaan kysyä, että olivatko lihaksesi kipeät seuraavina päivinä kiviaita urkon jäliltä? :)

• - lukija -
        Pirre* kirjoitti:

Sinun täytyykin ruveta maahantuojaksi, ja tuot täältä sinne Saarenmaalle niitä luettelemiasi herkkuja, vai olisivatko liian kalliita sikäläiseen myyntiin, - riittäisikö niille ostajakuntaa?

P.s. pitää ihan uteliaisuuttaan kysyä, että olivatko lihaksesi kipeät seuraavina päivinä kiviaita urkon jäliltä? :)

hauska ketju! Löytyy näköjään huumoriakin 50
        palstalta eikä aina nahistelua ja toisten
        arvostelua! Kiitos ketjun aloittajalle ja
        muillekin. Lisää tällaisia. Sain makeat naurut
        heti aamutuimaan.

• Juro-Ukko
        Pirre* kirjoitti:

En oikein usko, että suomalaiset makkarat virolaisille maistuu, toisaalta Oltermannin juusto on täällä hyllytuote ja paikalliset pitävät siitä kovasti.

Kyllä lihakset olivat hivenen jäykät, mutta lauantaina oli meillä uintipäivä kylpylässä ja annoin veden hieroa itseni päästä varpaisiin.
        Ei ruummillinen mulle niin työ vierasta ole, kun hyötyliikunta on mielestäni hyvä liikuntamuoto.

• susa51
        Juro-Ukko kirjoitti:

En oikein usko, että suomalaiset makkarat virolaisille maistuu, toisaalta Oltermannin juusto on täällä hyllytuote ja paikalliset pitävät siitä kovasti.

Kyllä lihakset olivat hivenen jäykät, mutta lauantaina oli meillä uintipäivä kylpylässä ja annoin veden hieroa itseni päästä varpaisiin.
        Ei ruummillinen mulle niin työ vierasta ole, kun hyötyliikunta on mielestäni hyvä liikuntamuoto.

Mukava ketju tämä on ollut.
        Yritän kans etsiä sitä köyden päätä, mistä vetää oikein.
        Edellä puhuttiin mustasta makkarasta. Mistähän sitä täällä Turun puolessa saisi, Tampereella käydessäni ostin usein sitä.

Se uiminen muuten on ihana liikuntamuoto.
        Tänäänkin tuli taas uiskenneltua ja hyvän olon sain. Suosittelen kaikille netin ääressä istujille.:))
        Se oikeastaan rasittaa kaikkia kehon osia paremmin, kuin vaikka salilla käynti.

• viivi-amaldiina

ostin Hk-sinisen ei ollut edes tarjous makkaraa, tiedätkö että se oli niin rasvamössöä, jäi kitalakeen sellainen tahmea kerros, en osta hetkeen taas sitä meille. :(

• viivi-amaldiina
        - lukija - kirjoitti:

hauska ketju! Löytyy näköjään huumoriakin 50
        palstalta eikä aina nahistelua ja toisten
        arvostelua! Kiitos ketjun aloittajalle ja
        muillekin. Lisää tällaisia. Sain makeat naurut
        heti aamutuimaan.

kiitos kiitoksista. :)

• viivi-amaldiina
        susa51 kirjoitti:

Edellä puhuttiin mustasta makkarasta. Mistähän sitä täällä Turun puolessa saisi, Tampereella käydessäni ostin usein sitä.

Tänäänkin tuli taas uiskenneltua ja hyvän olon sain. Suosittelen kaikille netin ääressä istujille.:))

ollaan vaan yhtäköyttä ilman vetoja.
        Pirrellä se on köydenpää pirtissä, veti niin kovaa. :) hauskaa kun on kivaa.

• viivi-amaldiina
        yöpöllö** kirjoitti:

**hauska ketju...täällä yössä hihittelin....

Taidanpa vielä yrittää vetää vaikka tuota peittoa päälleni ja josko unien lentävät pilvet veisivät mukanaan jonnekkin suloisille alueille!

Eikös olisikin kivaa kun vois näpäyttää unien kaukosäädintä....plinks!
        Ja sitten vaan katselemaan....zzzzzzzzzzz!

oiva keksintö ja vois vaihtaa viel kanaviakin mitä haluaisi katsovan. :)
        Mitähän me valitseisimme aiheeksi uniin.

• paksuleidi
        susa51 kirjoitti:

vesijuoksu se vasta laji on se käy pulskemmallekin immeiselle eikä rasita niveliä ,ett kaikki vaan altaaseen

• ent.tehtaantyttö
        paksuleidi kirjoitti:

vesijuoksu se vasta laji on se käy pulskemmallekin immeiselle eikä rasita niveliä ,ett kaikki vaan altaaseen

käyty pitkään...tosi kliffaa...

t.friidu

• Hömppis *(/:<())))

ostin Hk-sinisen ei ollut edes tarjous makkaraa, tiedätkö että se oli niin rasvamössöä, jäi kitalakeen sellainen tahmea kerros, en osta hetkeen taas sitä meille. :(

otti ohimhoon ko siitä ei yhesä vaiheesa ironnu kuori kunnolla, ja kirijoti tehtaale, että valimautukhaa irtisanomisiin tai laittakaa kuori sellaseksi, että sisälmys tullee suuhun kun sitä puristellee, tai kuoren päältä pureskellee. muuten uhkas lopetta viikottaisen ostamisensa.
        Kyllä parannusta tuli.
        Kokoajan kirijoitin oikeasta HK:n sinisestä.

Toinen minun kaveri lopetti tupakinpolton, ja ko mie siltä sitten kysäsin, että mitäs haittavaikutusta siitä on sulle tullu, niin se tuumas; ei minule itele mithään, mutta tehas jouti heti supistamhaan tuotantoaan, ja laittamhaan kaheksankymmentä ihimistä kilometritehtaale.
        (poltti ja tarijos 5-6 askia päiväsä)

Mihinkähän net niitä kilometrejä tekevät, kö siellä on niin mahottasti porukkaa jo töisä, ja lissää mennee kokoajan.
        Kaipa met niitä kulutamma niin palijon.
        mieki monenlaisela vehkheelä, jopa kävellenkin.
        Juosta mie en ennää viitti.
        Mie olen juoksukilometritki jättäny maratoonareille.
        Ennenhän ne makso josthain hommasta palakkaakin juoksukilometrien mukhaan, jos oli esim. tienharavaus urkko. Pieni tuntipalakka ja piiskat(juoksukilometrit)pääle.
        Muistelen joskus 60-luvun kesätöitä.

Vai jäi kitalakheen tahamea kerros:)

Miepä kerron sulle yhen "rasvasen" tosijutun:
        Kerran oli tuola pyssykyläsä(soankylä) yks porukka kokoustelemasa tuolta etelästä, ja net sitte olivat iltasela kievarisa naistenranseisa, ko oli jo kothiinlähtö seuraavana päivänä eesä.
        No yks sitte pääsi saatile, ja meni tyären kämpile "seurustelemhaan" ja harrastamhaan semmosta lähitaistelua. No väsyhän se kaverile tuli, ko oli lähtenny tulisen lapintyären mukhaan, ja se nukahti.
        Sittekö se heräs, ja vilikas kelloa, että ei jukolauta, miehä jään kyytistä, ja hopusti pukas vaatheet pääle, ja lähtöseremonioita (tyär itkee ja jätkä kussee) välthääkseen hiippaili ovele, ko petikaveri heräski kaverin kolhauttua vessan ovia menneshään. Tyär huusi: MIHIN SIE MENET!
        Kaveri hihkas takasi, että sylykäse pois jos et jaksa niellä.

Siehä et ollu mukhään kiriäpiponen, siksi mie sulle tämmöstä nytten pitkästä aikaa.
        Ekkö sie ollu se puskatäti?

• viivi-amaldiina
        Hömppis *(/:<()))) kirjoitti:

otti ohimhoon ko siitä ei yhesä vaiheesa ironnu kuori kunnolla, ja kirijoti tehtaale, että valimautukhaa irtisanomisiin tai laittakaa kuori sellaseksi, että sisälmys tullee suuhun kun sitä puristellee, tai kuoren päältä pureskellee. muuten uhkas lopetta viikottaisen ostamisensa.
        Kyllä parannusta tuli.
        Kokoajan kirijoitin oikeasta HK:n sinisestä.

Toinen minun kaveri lopetti tupakinpolton, ja ko mie siltä sitten kysäsin, että mitäs haittavaikutusta siitä on sulle tullu, niin se tuumas; ei minule itele mithään, mutta tehas jouti heti supistamhaan tuotantoaan, ja laittamhaan kaheksankymmentä ihimistä kilometritehtaale.
        (poltti ja tarijos 5-6 askia päiväsä)

Mihinkähän net niitä kilometrejä tekevät, kö siellä on niin mahottasti porukkaa jo töisä, ja lissää mennee kokoajan.
        Kaipa met niitä kulutamma niin palijon.
        mieki monenlaisela vehkheelä, jopa kävellenkin.
        Juosta mie en ennää viitti.
        Mie olen juoksukilometritki jättäny maratoonareille.
        Ennenhän ne makso josthain hommasta palakkaakin juoksukilometrien mukhaan, jos oli esim. tienharavaus urkko. Pieni tuntipalakka ja piiskat(juoksukilometrit)pääle.
        Muistelen joskus 60-luvun kesätöitä.

Vai jäi kitalakheen tahamea kerros:)

Miepä kerron sulle yhen "rasvasen" tosijutun:
        Kerran oli tuola pyssykyläsä(soankylä) yks porukka kokoustelemasa tuolta etelästä, ja net sitte olivat iltasela kievarisa naistenranseisa, ko oli jo kothiinlähtö seuraavana päivänä eesä.
        No yks sitte pääsi saatile, ja meni tyären kämpile "seurustelemhaan" ja harrastamhaan semmosta lähitaistelua. No väsyhän se kaverile tuli, ko oli lähtenny tulisen lapintyären mukhaan, ja se nukahti.
        Sittekö se heräs, ja vilikas kelloa, että ei jukolauta, miehä jään kyytistä, ja hopusti pukas vaatheet pääle, ja lähtöseremonioita (tyär itkee ja jätkä kussee) välthääkseen hiippaili ovele, ko petikaveri heräski kaverin kolhauttua vessan ovia menneshään. Tyär huusi: MIHIN SIE MENET!
        Kaveri hihkas takasi, että sylykäse pois jos et jaksa niellä.

Siehä et ollu mukhään kiriäpiponen, siksi mie sulle tämmöstä nytten pitkästä aikaa.
        Ekkö sie ollu se puskatäti?

ja se meni jonnekkin, ei tietoo minne. Hävis.
        Mutta vielä kokeilen, olen kyllä se täti sieltä puskasta.
        Ei ole pipo kireä mutta joskus potuttaa .......
        Hömppäillään taas kun törmäillään.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe