Mikähän lienee ajoneuvoasentajan palkka merkki liikkeissä eri puolilla suomea esim. pirkanmaa, Oulu? Rehellisistä vastauksista kiittäen.
Ajoneuvoasentajan
9
9014
Vastaukset
- Asentajana
Eli en enää ,mut olen tehnyt n. 10-vuotta sitten ja onneksi lopettanut niin palkka oli silloin n.50 markkaa/h...
Ilmeisesti nyt hyville maksetaan jopa 15€/h.
Mut uusille n.10€/h olisi villi veikkaus.
Isäni autonasentaja äiti perushoitaja eli lähäri ja hankkinut aina paljon enemmän kuin isäni vuosiansioina ja lomia n.4-viikkoa vuodessa enemmän äidilläni...
Et alana terveydenhuollossa repii isommat tilit ja on töitä.- tienaa sen 20e/h
kyllä ne pitkään (>5v) talossa olleet ja ammattitaitoisiksi osoittautuneet tienaa sen 20e/h.
Varma tieto, katsottu verotiedoista. - !!????
tienaa sen 20e/h kirjoitti:
kyllä ne pitkään (>5v) talossa olleet ja ammattitaitoisiksi osoittautuneet tienaa sen 20e/h.
Varma tieto, katsottu verotiedoista.Ainaskaan muualla kuin pääkaupunki seudulla..
200km suomea ylöspäin niin vuosiansioissa ei pääse mitenkään 35000€ vaikka oli minkälainen guru!
Ehkä sitten jos on mahdollisuus/voi/saa tehdä ylitöitä.
Uusilla tosiaan palkka luokkaa 10€/h.
Itse tiedän 14€/h oli ihan huippu palkka (huipulla) vuonna 2006.
Tämä oli sitten kymenlaaksossa. - Kun katsooo
Varma tieto, katsottu verotiedoista.Niin naapurin sairaanhoitajalla on vuosiansio 41700€ ja pitkiä lomia tuntuu pitelevän !?
Samoin parilla työkaverilla hoitsu muijina ja tienaavat enemmän kuin me oikeissa töissä eli yli 35000€ paukkuu ja nämä ovat verovaroin palkkakuopassa !? - juu varmasti
Varma tieto, katsottu verotiedoista.enn usko
- Mekaanikko
Heti alkuun TIEDÄN eetä tämä on jo vanha ketju mutta tuli googlettaessa vastaan. Työehtosopimuksessa mainitaan että tutkinnon omaavalle 18 vuotiaalle on maksettava vähintään reilut 12 €/h joka on ykköspalkka luokka eli se missä aloittelijat on. Kyllä varmasti pääkaupunki seudulla maksetaan yli 20€/h. Ja luonnollisesti ammattitaidosta maksetaan enemmän eli taitavampi saa enemmän ja aloitteleva kokemat vähemmän
- asentaja94
1800 e suoraan koulusta ilman työ kokemusta ja nousee:-)kohta
- Rasvanäppi.
Itse otan kaikki mistä ei kuittia pyydetä niin ministeri hautalan hyväksymällä tyylillä takataskuun. mm. pienet huollot, öljynvaihdot jne.
Näistä kertyy semmoinen 1500-2500€ nettoa kuukaudessa. Näillä elän ja päivitän autoni aina uudempaan. Ja makselen kakaroitten harrastukset.
Sitten verollista tulee vielä 1000-3000€ kuukaudessa siihen päälle toiminimelle, jotka pistän oikein virallista reittiä kuititkin kirjanpitäjälle. Näistä maksan toimipaikan lyhennyksen ja älvärin lyhennyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693