Ajoneuvoasentajan

palkka

Mikähän lienee ajoneuvoasentajan palkka merkki liikkeissä eri puolilla suomea esim. pirkanmaa, Oulu? Rehellisistä vastauksista kiittäen.

9

9014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asentajana

Eli en enää ,mut olen tehnyt n. 10-vuotta sitten ja onneksi lopettanut niin palkka oli silloin n.50 markkaa/h...
      Ilmeisesti nyt hyville maksetaan jopa 15€/h.
      Mut uusille n.10€/h olisi villi veikkaus.

Isäni autonasentaja äiti perushoitaja eli lähäri ja hankkinut aina paljon enemmän kuin isäni vuosiansioina ja lomia n.4-viikkoa vuodessa enemmän äidilläni...

Et alana terveydenhuollossa repii isommat tilit ja on töitä.

• tienaa sen 20e/h

kyllä ne pitkään (>5v) talossa olleet ja ammattitaitoisiksi osoittautuneet tienaa sen 20e/h.

Varma tieto, katsottu verotiedoista.

• !!????
        tienaa sen 20e/h kirjoitti:

kyllä ne pitkään (>5v) talossa olleet ja ammattitaitoisiksi osoittautuneet tienaa sen 20e/h.

Ainaskaan muualla kuin pääkaupunki seudulla..

200km suomea ylöspäin niin vuosiansioissa ei pääse mitenkään 35000€ vaikka oli minkälainen guru!
        Ehkä sitten jos on mahdollisuus/voi/saa tehdä ylitöitä.

Uusilla tosiaan palkka luokkaa 10€/h.

Itse tiedän 14€/h oli ihan huippu palkka (huipulla) vuonna 2006.
        Tämä oli sitten kymenlaaksossa.

• Kun katsooo

Niin naapurin sairaanhoitajalla on vuosiansio 41700€ ja pitkiä lomia tuntuu pitelevän !?
        Samoin parilla työkaverilla hoitsu muijina ja tienaavat enemmän kuin me oikeissa töissä eli yli 35000€ paukkuu ja nämä ovat verovaroin palkkakuopassa !?

• juu varmasti

enn usko

• Annelitippa

• Mekaanikko

Heti alkuun TIEDÄN eetä tämä on jo vanha ketju mutta tuli googlettaessa vastaan. Työehtosopimuksessa mainitaan että tutkinnon omaavalle 18 vuotiaalle on maksettava vähintään reilut 12 €/h joka on ykköspalkka luokka eli se missä aloittelijat on. Kyllä varmasti pääkaupunki seudulla maksetaan yli 20€/h. Ja luonnollisesti ammattitaidosta maksetaan enemmän eli taitavampi saa enemmän ja aloitteleva kokemat vähemmän

• asentaja94

1800 e suoraan koulusta ilman työ kokemusta ja nousee:-)kohta

• Rasvanäppi.

Itse otan kaikki mistä ei kuittia pyydetä niin ministeri hautalan hyväksymällä tyylillä takataskuun. mm. pienet huollot, öljynvaihdot jne.

Näistä kertyy semmoinen 1500-2500€ nettoa kuukaudessa. Näillä elän ja päivitän autoni aina uudempaan. Ja makselen kakaroitten harrastukset.

Sitten verollista tulee vielä 1000-3000€ kuukaudessa siihen päälle toiminimelle, jotka pistän oikein virallista reittiä kuititkin kirjanpitäjälle. Näistä maksan toimipaikan lyhennyksen ja älvärin lyhennyksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe