Tissit

vastaa rehellisesti

Tissikysely: 1) Onko sinulla pienet, keskisuuret vai suuret rinnat? 2) Onko rintojesi malli pyöreä, suippo, patalappu vai kauppakassi? 3) Tykkäätkö kun rintojasi nuollaan ja näykitään?

19

7578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantaa

      tuohon koko kysymykseen sen enempää.. Kaipa minulla ihan sopivan kokoiset on kroppaan nähden.. Kysymykseen nro 3 vastaus on että en tykkää ja mitä olen joskus muiden naisystävien kesken keskustellut niin aika moni nainen ei pidä siitä. Jos haluaa nappuloita väännellä niin voi mennä säätämään vaikka radiota...

      • mr orange

        Ovatkohan noissa keskusteluissa kaikki olleet rehellisiä. En muista tavanneeni naista, joka ei olisi pitänyt rintojen hyväilystä, suutelemisesta, imemisestä, näykkimisestä,...

        Jos en ole aina älynnyt olla riittävän aktiivinen, näitä juttuja on pyydetty minulta.


      • Voivoi....

        tainnu olla vaan kädettömiä kokemuksia?Nooh,ei kaikilta luonnistu .Ihan ok.On kiva (jopa yllättävän usein) yllättää nainen sillä että mitä kaikkea osaava mies voi saada aikaan!


      • vänkyrä-nainen
        mr orange kirjoitti:

        Ovatkohan noissa keskusteluissa kaikki olleet rehellisiä. En muista tavanneeni naista, joka ei olisi pitänyt rintojen hyväilystä, suutelemisesta, imemisestä, näykkimisestä,...

        Jos en ole aina älynnyt olla riittävän aktiivinen, näitä juttuja on pyydetty minulta.

        enkä ole keneltäkään tutulta naiselta ainakaan koskaan kuullut, etteivät pitäisi.


      • Sexitys

        ooooooooooooooh minä niin rakastan kun miehet tuijottavat minun tissejäni tai vievät minut hotelli huoneeseen ja avavat tissiliivit ja nuolevat ja puristeevat niitä. ei minua haittaa vaikkei hän näyttäisi penistään. minä aloitin olla käyttämättä ylä osaa rannalla 12 v. ja harrastamaan sexiä jo 15 v. tissejä pullistin 16v ja menin naku baariin töihin jossa annettiin lasten tissiliivit joissa oli vain pitempi naru ja stringit. siellä sitten miehet vähän innostu ja sexsas mun kää ja PURISTELI mun tissejä se oli ihanaa!!!


    • on....

      putkitissit, isot. Olen mies mies...

      • nainen 23

        minä ainakin suorastaan vaadin miestä huomioimaan rakkaita rintojani kaikin mahdollisin puolin!!!!mitä enemmän nuollaan,näykitään(suht.hellävaraisesti kuitenkin)kosketellaan ja puristellaan,niin sitä ihanampaa..
        minun rintojani ei mies voi liikaa lutkuttaa..;)
        ja mitä koko puoleen tulee niin rintani ovat kokoa B(-C)ja melkoisen terhakat nuoren naisen ulokkeet:)


    • kyllä

      siitä, kun nännejä nuollaan ja rintoja puristellaan (ei kuitenkaan liian rajusti). näykkimisestä en niin välitä, enkä varsinkaan imemisestä, jota yllättävän monet miehet tekevät. varmaan äitin tissiä ikävä..:) ei siis seksikästä.

      • ei kiitos

        Niin, että rintojen hipelöinti, puristelu ym on paljon parempaa kuin pelkkä nänniin kohdistuva imeskely. Mun rinnat ainakin on luotu niin, et silloin kun oli imetettävä, ne kesti sen, mut nykyään alue on liian herkkä eikä kiihota yhtään MUA. Mies ihmettelee, et no, miksei... SORRY
        Koko on 75D ja nyt alkaa kuihtua eli rintaruhane kutistuu, jää vain pala nahkaa ja rasvaa...nyyh. ikä 48.


      • laku

        kirjoitit että äidin tissit en oikeen ymmärtänyt että etkö pidä sinä pidä henkilösesti siitä kun rintoja ja nnnejä nuollaan itse pidänerityisesti siitä kun saan nuolla rintoja eikä kyllä tule mieleen missään vaihessa äitini rinta. vaan tahdon todella hyväillä sitä mitä nuolen kielen kärjellä toivon että saat joskus kunnon niin sanotusti suuseksiä se hienoa.


    • n 40

      koskettelu, hyväily, suutelu ihanaa (liian usein unohdetaan/ohitetaan, kai siksi kun a kuppi..), mutta ei liian rajusti! ei näykkimistä, puremista tms. ei kai miehetkään pidä, jos herkimpiä alueita purraan..?! :/

      • §1234

        Mieheni katselee muiden rintoja netistä joka päivä. Minun rintoja ei katso tai koske, tuntuu tosi alentavalta.


    • että..

      Keskisuuret (C-kuppi) ja aika pyöreät, kiinteät.. Tyytyväinen olen.. :)

      Ja kyllä sellainen sopiva koskettelu kielellä tuntuu todella hyvältä! Mutta ainakin itsellä kyseiset paikat on myös herkkiä, ei saa olla liian raju.. Rajut otteet voi toteuttaa sitten jollain muulla tavoin.. ;)

    • iinA87

      1) pienet 2) pyöreät/suipot, vähän molempia :D 3) tykkään nuolemisesta ja jos hellästi näykkii

    • Mukavat on

      85c pyöreät, ei pidä jos nuollaan , ärsyttää kuulemma liian voimakkaasti
      puristelu tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun joku nuolee mun rintoja

    • Anonyymi

      pyöreät ja suuret ja rakastan nyppimistä

    • Anonyymi

      Valtavat.

      Pystyrinnat.

      Tottakai, koko ajan tissi jonkun huulilla.

    • Anonyymi

      Vaimolla on pyöreät ja keskisuuret. Tuntuu tykkäävän niiden nuolemisesta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe