Järkytys

Järkyttynyt

Katsoin itseäni tänään takaa ja OH MY GOOOOOOD!!!!!
Selluliittia.... sitä se on. Ja olen vielä nuori hoikka tyttö! Nyt alan heti liikkumaan mutta mikäköhän liikunta auttaisi pepun ja reisien seudulle? Ajattelin että ehkä aerobic? Ja se voisi olla aika mukavaa.. Sitten haluaisin vähän tietää jos olis jotain poppakonsteja jotka saattais vähän auttaa.... ;) Jaaa sitten olisi kiva tietää mitä se kuivakuppaus ja kuivaharjaus on?
Voi että olisi ihana saada kroppa kuntoon kesäksi niin sitten kehtaa mennä ottamaan aurinkoa jonnekin rannalle. Tosiaan tarvitsisin vähän neuvoja! Kiitos paljon jos joku viitsii vastata.

5

1702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla...

...naisilla on ainakin jonkin verran näkyvää selluliittia, riippumatta siitä onko hoikka vai vähemmän hoikka. Selluliitti aiheutuu sidekudoksen veltostumisesta, joka taas on seurausta naisen normaalista hormonitoiminnasta. Helpointa itselle olisi siis yrittää hyväksyä ihan ensimmäiseksi tämä tosiasia, ja pistää asiat oikeaan mittakaavaan: Mainosten photoshopatut siloreitiset naiset eivät ole totta, ja selluliitti ei maailmaa kaada.

Parhaiten selluliittia saa ennaltaehkäistyä syömällä terveellisesti, juomalla tarpeeksi ja urheilemalla. Kun selluliittia on päässyt syntymään, niin sitä on aika vaikea saada pois.

Joka tapauksessa paras keino pitää selluliitti minimissä on pitää aineenvaihduntansa kaikin puolin kunnossa elämällä terveellisesti, eli juomalla sopivasti vettä, syömällä oikein (kasvispainotteisesti, pehmeitä rasvoja, kuituja) ja harrastamalla liikuntaa. Lisäksi voi paikallisesti virkistää ongelmakohtien aineenvaihduntaa pehmeän harjan tai pesukintaan kanssa pyörivällä liikkeellä hieromalla.

Kalliit selluliittivoiteet ja muut "poppakonstit" ovat useimmiten rahojen tuhlausta. Kuitenkin ihoa kiinteyttävä voide voi auttaa, koska ihon kiinteytyessä selluliitti kuultaa ihon läpi vähemmän. Myös rusketus (auringosta tai purkista) häivyttää visuaalisesti selluliittia, kun iho ei ole ihan niin kalpea ja läpikuultava.

• Ei enää niin pahasti Järkyt...

Siinä oli hyvä vastaus! Kiitos. :)

• ei oo kaikilla selluliittia

ei mulla oo yhtään selluliittia ja oon 25 v. eikä tule olemaan. en perusta semmoista. ;)

• parantamisen varaa?
        ei oo kaikilla selluliittia kirjoitti:

ei mulla oo yhtään selluliittia ja oon 25 v. eikä tule olemaan. en perusta semmoista. ;)

Kirjoitin edellisessä kommentissani tarkalleen näin:
        "Lähes kaikilla naisilla on ainakin jonkin verran näkyvää selluliittia"

En siis sanonut, että kaikilla naisilla olisi selluliittia, vaan että LÄHES KAIKILLA naisilla sitä on. En millään tavoin kommentissani kieltänyt selluliitittömien naisten olemassaoloa.

Haluaisin lisäksi toivottaa sinulle onnea tulevaisuutta silmälläpitäen. Jos kuvittelet, että kehosi on immuuni kaikelle, josta et satu perustamaan, niin voi olla, että tulet jossain vaiheessa pettymään...

• tyttötötterö
        ei oo kaikilla selluliittia kirjoitti:

niin miksi ihmeessä surffailet täällä selluliittipalstalla:o???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2564
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2416
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2323
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2040
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1769
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1559
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      17
      1273
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1123
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      957
    Aihe