Järkytys

Järkyttynyt

Katsoin itseäni tänään takaa ja OH MY GOOOOOOD!!!!!
Selluliittia.... sitä se on. Ja olen vielä nuori hoikka tyttö! Nyt alan heti liikkumaan mutta mikäköhän liikunta auttaisi pepun ja reisien seudulle? Ajattelin että ehkä aerobic? Ja se voisi olla aika mukavaa.. Sitten haluaisin vähän tietää jos olis jotain poppakonsteja jotka saattais vähän auttaa.... ;) Jaaa sitten olisi kiva tietää mitä se kuivakuppaus ja kuivaharjaus on?
Voi että olisi ihana saada kroppa kuntoon kesäksi niin sitten kehtaa mennä ottamaan aurinkoa jonnekin rannalle. Tosiaan tarvitsisin vähän neuvoja! Kiitos paljon jos joku viitsii vastata.

5

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla...

      ...naisilla on ainakin jonkin verran näkyvää selluliittia, riippumatta siitä onko hoikka vai vähemmän hoikka. Selluliitti aiheutuu sidekudoksen veltostumisesta, joka taas on seurausta naisen normaalista hormonitoiminnasta. Helpointa itselle olisi siis yrittää hyväksyä ihan ensimmäiseksi tämä tosiasia, ja pistää asiat oikeaan mittakaavaan: Mainosten photoshopatut siloreitiset naiset eivät ole totta, ja selluliitti ei maailmaa kaada.

      Parhaiten selluliittia saa ennaltaehkäistyä syömällä terveellisesti, juomalla tarpeeksi ja urheilemalla. Kun selluliittia on päässyt syntymään, niin sitä on aika vaikea saada pois.

      Joka tapauksessa paras keino pitää selluliitti minimissä on pitää aineenvaihduntansa kaikin puolin kunnossa elämällä terveellisesti, eli juomalla sopivasti vettä, syömällä oikein (kasvispainotteisesti, pehmeitä rasvoja, kuituja) ja harrastamalla liikuntaa. Lisäksi voi paikallisesti virkistää ongelmakohtien aineenvaihduntaa pehmeän harjan tai pesukintaan kanssa pyörivällä liikkeellä hieromalla.

      Kalliit selluliittivoiteet ja muut "poppakonstit" ovat useimmiten rahojen tuhlausta. Kuitenkin ihoa kiinteyttävä voide voi auttaa, koska ihon kiinteytyessä selluliitti kuultaa ihon läpi vähemmän. Myös rusketus (auringosta tai purkista) häivyttää visuaalisesti selluliittia, kun iho ei ole ihan niin kalpea ja läpikuultava.

      • Ei enää niin pahasti Järkyt...

        Siinä oli hyvä vastaus! Kiitos. :)


      • ei oo kaikilla selluliittia

        ei mulla oo yhtään selluliittia ja oon 25 v. eikä tule olemaan. en perusta semmoista. ;)


      • parantamisen varaa?
        ei oo kaikilla selluliittia kirjoitti:

        ei mulla oo yhtään selluliittia ja oon 25 v. eikä tule olemaan. en perusta semmoista. ;)

        Kirjoitin edellisessä kommentissani tarkalleen näin:
        "Lähes kaikilla naisilla on ainakin jonkin verran näkyvää selluliittia"

        En siis sanonut, että kaikilla naisilla olisi selluliittia, vaan että LÄHES KAIKILLA naisilla sitä on. En millään tavoin kommentissani kieltänyt selluliitittömien naisten olemassaoloa.

        Haluaisin lisäksi toivottaa sinulle onnea tulevaisuutta silmälläpitäen. Jos kuvittelet, että kehosi on immuuni kaikelle, josta et satu perustamaan, niin voi olla, että tulet jossain vaiheessa pettymään...


      • tyttötötterö
        ei oo kaikilla selluliittia kirjoitti:

        ei mulla oo yhtään selluliittia ja oon 25 v. eikä tule olemaan. en perusta semmoista. ;)

        niin miksi ihmeessä surffailet täällä selluliittipalstalla:o???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe