Varma seksin tappaja?

persona-non-grata

Onko naisella jokin varma keino tappaa miehen kiihottuneisuus? Mummoalkkarit, pitkät kalsarit, sänkimäiset säärikarvat, etc.

Mitä mieltä miehet olette?

29

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Siinä yksi ja suurin syy siihen miksei apinani suostu nousemaan...

• persona-non-grata

himaan, ettei niin pääse käymään? Vai näyttääkö joskus pikku maistissa rumempikin kauniimmalta?:)

• Kerran kokenut

Feminismi tappaa halut tehokkaimmin.

• MMies

Puhe jälkikasvusta.

• persona-non-grata

laannuttaa niitä himoja:).

• psykiatrian tohtori

Hyvin usein vastaanotolleni tulee nainen, joka minulle kertoo sen, ettei mieheni minua enää halua seksuaalisesti. Nainen saattaa olla muodoltaan ja olemekseltaan mitä viehättävin. Miksi siis mies ei enää häntä halua? Kerta toisensa jälkeen terapiassa emme pääse juurikaan eteenpäin. Päätän kutsua myös miehen mukaan yhteiseen istuntoomme.

Useiden käyntikerojen jälkeen huomaan pariskunnan olevan valovuosien päässä toisistaan henkisesti. Ymmärrän haluttomuuden johtuvan tästä keskinäisestä henkisestä etäisyydestä. Järkitasolla he ovat kuin yksi ihminen, myös ideologioiltaan ja maalliselta katsantokannaltaan. Olennaisinta seksuaalisen vietin tarpeitten kannalta he eivät voi saavuttaa koska heiltä puuttuu yhteinen henkinen tekijä. Turha siinä on naisen silkiinn pukeutua, eroottisilla vaatteilla itsensä viekoittelevaksi tehdä. Se vain yksinkertaisesti ei voi toimia. Näin on säädetty.

Kun toista rakastaa sielunsa silmin, mummoalkkarit houkuttavat luokseen suuren kiihoituksen saattelemana. Pitkät kalsarit on luotu pois riisuttavaksi, säärikarvat pois ajeltavaksi.

• persona-non-grata

arvon psykiatrian tohtori heidän kohdallaan päätyi?:)

• vänkyrä-nainen

Siis niin samaa mieltä. Mä en ainakaan koskaan ole väheksynyt sitä henkistä yhteyttä, vaan pidän sitä tärkeimpänä. Liian moni vaan tuntuu panostavan siihen fyysiseen yhteensopivuuteen unohtaen sen henkisen sopivuuden vallan.

• psykiatrian tohtori
        persona-non-grata kirjoitti:

arvon psykiatrian tohtori heidän kohdallaan päätyi?:)

Koskaan en voi amattini etiikasta johtuen antaa valmiita ratkaisumalleja. Luon vain visioita, joista jokainen jotain ottakoon opikseen tai olkoon ottamatta. Jokaisella ihmisellä on vastuu lähinnä itsestään, niin myös elämästään. Meidät psykiatrithan yleisesti syyllistetään pelkästään psyykkisten lääkkeiden määrääjinä. Tähän tautiin itse henkilökohtaisesti en lääkkeitä määräisi. Tämä olkoon nyt sitten vain henkilökohtainen mielipiteeni.

• persona-non-grata
        psykiatrian tohtori kirjoitti:

Koskaan en voi amattini etiikasta johtuen antaa valmiita ratkaisumalleja. Luon vain visioita, joista jokainen jotain ottakoon opikseen tai olkoon ottamatta. Jokaisella ihmisellä on vastuu lähinnä itsestään, niin myös elämästään. Meidät psykiatrithan yleisesti syyllistetään pelkästään psyykkisten lääkkeiden määrääjinä. Tähän tautiin itse henkilökohtaisesti en lääkkeitä määräisi. Tämä olkoon nyt sitten vain henkilökohtainen mielipiteeni.

kellekään antaakaan, vaan kaikki on kiinni omista kyvyistä oivaltaa ja ymmärtää asioita ja sitten sisäistää ne. Tiedätkö, miten pariskunnalle avioliitossaan kävi myöhemmin tai, miten luulet, toivot sen päätyneen kyseisen asian suhteen?

• psykiatrian tohtori
        persona-non-grata kirjoitti:

kellekään antaakaan, vaan kaikki on kiinni omista kyvyistä oivaltaa ja ymmärtää asioita ja sitten sisäistää ne. Tiedätkö, miten pariskunnalle avioliitossaan kävi myöhemmin tai, miten luulet, toivot sen päätyneen kyseisen asian suhteen?

Asiakkainani kun on käynyt niin monenlaisista lähtökodista olevia pareja. Jotkut ovat löytäneet uudelleen toisensa henkisellä ulottuvuus tasolla, jolloin heidän seksuaalinen elämänsäkin on alkanut toimimaan moitteettomasti. Ovat kuulemani mukaan unohtaneet jopa entiset kiihoitteluasusteensa ja keinonsa. Minun tietysti oppineena ihmisenä ei pitäisi turvautua junttimaisiin sanontoihin, no tällä kertaa suonette anteeksi käytän sanaa himo, koska se kuvastaa heidän uudelleenlöytämisensä tunnetta seksuaalisuuden saralla. On toki ollut sellaisiakin asiakkoita, jolloin vain toinen osapuoli on ollut halukas löytämään yhteisen hengellisyyden. Silloin apuni on ollut aivan turhaa. Mitään siitä eivät yhteisesti hyötyneet. Mikä sitten heille neuvoksi? Mitä heidän tai hänen pitäisi tehdä? Tarkoitan tässä hänellä sitä, joka yhteistä henkisyyttä kaipaisi, siitä kärsisi. Nyt minun pitäisi muuttaa kokonaan ammatistani yksityisyyteeni. Alkaa pohtimaan asiaa itseni valossa. Tämä on äärimmäisen vaikeaa meille lokeroituneille ammattiauttajille, jotka tunnemme olevamme jotain ylitse muiden. Luultavasti minä etsisin salarakkaan sellaisesta ihmisestä, joka minun tunteeni ja henkisyyteni täydelliseksi tekisi. No tämä nyt oli vain minun mielipiteeni.

• piste.

Pisteet sulle nimimerkistä.;D *tyrsk*

• psykiatrian tohtori kirjoitti:

Asiakkainani kun on käynyt niin monenlaisista lähtökodista olevia pareja. Jotkut ovat löytäneet uudelleen toisensa henkisellä ulottuvuus tasolla, jolloin heidän seksuaalinen elämänsäkin on alkanut toimimaan moitteettomasti. Ovat kuulemani mukaan unohtaneet jopa entiset kiihoitteluasusteensa ja keinonsa. Minun tietysti oppineena ihmisenä ei pitäisi turvautua junttimaisiin sanontoihin, no tällä kertaa suonette anteeksi käytän sanaa himo, koska se kuvastaa heidän uudelleenlöytämisensä tunnetta seksuaalisuuden saralla. On toki ollut sellaisiakin asiakkoita, jolloin vain toinen osapuoli on ollut halukas löytämään yhteisen hengellisyyden. Silloin apuni on ollut aivan turhaa. Mitään siitä eivät yhteisesti hyötyneet. Mikä sitten heille neuvoksi? Mitä heidän tai hänen pitäisi tehdä? Tarkoitan tässä hänellä sitä, joka yhteistä henkisyyttä kaipaisi, siitä kärsisi. Nyt minun pitäisi muuttaa kokonaan ammatistani yksityisyyteeni. Alkaa pohtimaan asiaa itseni valossa. Tämä on äärimmäisen vaikeaa meille lokeroituneille ammattiauttajille, jotka tunnemme olevamme jotain ylitse muiden. Luultavasti minä etsisin salarakkaan sellaisesta ihmisestä, joka minun tunteeni ja henkisyyteni täydelliseksi tekisi. No tämä nyt oli vain minun mielipiteeni.

pareja, joissa seksuaalinen tyydyttämättömyys on tavoite ja nautinto itsessään. Onko tällaista tullut vastaan? :)
        Miksiköhän he muuten käyvät psykiatrilla, eivätkä psykologilla? Käsittääkseni psykiatrilla ongelmana on se, että mikäli potilaalle ei ole määrätty lääkkeitä, ei lääkärille määrätä palkkaa. XD

• psykiatrian tohtori
        dazu kirjoitti:

pareja, joissa seksuaalinen tyydyttämättömyys on tavoite ja nautinto itsessään. Onko tällaista tullut vastaan? :)
        Miksiköhän he muuten käyvät psykiatrilla, eivätkä psykologilla? Käsittääkseni psykiatrilla ongelmana on se, että mikäli potilaalle ei ole määrätty lääkkeitä, ei lääkärille määrätä palkkaa. XD

Ensinnäkin kiitos mielenkiinnostasi. Mitä tulee ensimmäiseen kysymykseeesi siitä, onko vastaanotollani käynyt pareja, joilla on ollut yhteinen tavoit seksuaalinen tyydyttämättömyys parisuhteessaan, totean, ettei ole toistaiseksi käynyt. Toki terapiassani on ollut lukuisa joukko pareja, jotka ovat väittäneet, ettei kumppani häntä tyydytä. Kysymyksessä on kuitenkin aina ollut muu syy kuin yhteinen sopimus tyydyttämättömyydestä. En nyt ala palstatilan ja rajallisen aikani puitteissa niitä syitä tarkemmin analysoimaan, mitkä johtivat tyytymättömyyteen/tyydyttämättömyyteen. Olen tehnyt merkillisen havainnon kun olen ylös kirjannut noiden vastaanotolla käyneiden kokemuksia ja mielipiteitä. Joskus parisuheterapiassani vierailleet ovat alkaneet puhua merkillisen sekavia. Ilmeisen tyytyväisinä seksuaalielämänsä puutteisiin alkavatkin puhua yhteisestä hengellisyydestään ja tunnetasonsa yhdenmukaistumisesta. Ikään kuin järjen valolla ja seksuaalisuuden toteuttamisella päivittäin ei olisikaan merkitystä. No minä ammattiauttajana toki ymmärrän heidän hihhulismiin taipuvaisuuttaan. Määrään kenties jotain rauhoittavia saattaakseni heidät edes jonkilaiseen kontrolloituun olotilaan.

Sitä miksi käyvät vastaanotollani, eivätkä mene psykologien vastaanotolle, minä en voi tietää. Eikä asia sitäpaitsi minulle kuulukaan. Päättäkööt itse. Minä aina määrään lääkkeitä, siten varmistan oman palkkioni.

• runontaja edelleen puskassa

kiinni naisesta, jotkut näyttävät seksikkäältä (mitä se sana loppujenlopuksi tarkoittaa?)
      vaikka olisi juuttinarusta tehty perunasäkki yllä.

• Kun tekee mieli (eli aina!), ni ei sitä halua mikään tapa tai latista.. X)

• cat_on_fire

Onks varma? Mä olen kuullut sellaisia juttuja, et sultakin varmaan halut katois taivaan tuuliin;o)

Mut se on hienoa, että edes ajamattomat säärikarvat ja mummoalkkarit ei saa miestä haluttomaks, sillon ei välitetä pienistä. X)

• cat_on_fire kirjoitti:

Onks varma? Mä olen kuullut sellaisia juttuja, et sultakin varmaan halut katois taivaan tuuliin;o)

Mut se on hienoa, että edes ajamattomat säärikarvat ja mummoalkkarit ei saa miestä haluttomaks, sillon ei välitetä pienistä. X)

eppäilen et ei kyllä katoais..mut eihän sitä voi tietää! ;)

Mut ei nyt ainakaa mitkään mummoalkkarit tai säärikarvat o mikään este tai edes hidaste! X)

• Ygg

ne on ne viikset.

• rusalkaa

Varma seksintappaja.

• Oikkuliininen

Kyllä se on joo kaikista pahin, jos miehellä ei seiso..! kerran niin käynyt... mut eipä huvita enää kännisiä miehiä raahata raflasta kotii... :D säästyy siltäki vaivalta... :D

• vänkyrä-nainen

seksin aikana..:D

• yksittäinen

asia saa haluja katoamaan. Enemmän se kokonaisvaikutelma. Jos nainen on kovin tarkka kaikesta miten seksi tai erotiikka yleensä järjestyy ja etenee niin se tappaa halut. Se muuttuu rituaaliksi tai suoritukseksi ja se ei oo kiihottavaa. Kaikenlainen spontaani lankeaminen himoon on kiihottavaa. Se ei kysy kalsarien tai karvoituksen laatua.

• scale

nainen sammuu alle kesken aktin.

• e.m.

Kun on tarpeeksi pitkään yhdessä, ei varmasti seksiä tarvi ajatella. Se on luonnonlaki. Molemmilla on ylimääräisiä läskipoimuja, akalla vaihdevuodet ja ukolla ei seiso (miksi pitäiskään?)

• nelikymppisetkin

harrastavat vielä seksiä, jos vaan suhde toimii...

• ja justiinsa
        nelikymppisetkin kirjoitti:

harrastavat vielä seksiä, jos vaan suhde toimii...

Siinäpä se. Sanoisin näin, että kun näet topakan pirttihirmun helttaa leuan alla ja tuhti ihratoppaus vatsan seudulla , niin voit olla melko varma, että hänen armas ukkonsa harrastaa seksiä korkeintaan ollessaan matkoilla ilman akkaa.

• Tony DiNozzo

Siitä puhe mistä puute.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe