kun sinulta kysytään jotain? Et siis avaa suutasi vastatessasi.
Vastaatko koskaan *mmm*,
7
210
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
vastaan..Eiks kaikki muka noin joskus tee?
- _Ib-
kuin suomalaiset ja tekevätkö kaikki suomalaiset?
Jotkut ulkomaalaiset ovat suuttuneet, kun olen vastannut *mmm*. - vänkyrä-nainen
_Ib- kirjoitti:
kuin suomalaiset ja tekevätkö kaikki suomalaiset?
Jotkut ulkomaalaiset ovat suuttuneet, kun olen vastannut *mmm*.sanonut ulkomaalaiselle *mmm*. Tarvii varmaan kokeilla joskus. En silti usko, et mulle kukaan vois suuttua, koska oon niin herttaisen näköinen :D
- scale
naisväelle, innllä kun on kokoajan jotakin sanottavaa.
Oikeesti en edes aina tiedä mistä höpistään, vastailen välillä vaan joo, mmm, jne.
Sitten jos pulina äkisti loppuu, ja olen sanonut, vaikka joo, niin sitten täytyy äkkiä korjata, "eikun siis ei", koska silloin on tullut vastanneeksi myöntävästi vaikka seuraavaan kyssään. "onko sun mielestä mulla liian iso takapuoli?".
Huokaus, kyllä miehen elämä on vaikeeta. a mmmmmm. Hmmm!
mmm-m tulee vastattua kuin mmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584