turvonneet silmät

Anna

Olis sellanen ongelma, että mun silmät turposi ja ilmeisesti tulehtu yön aikana! Mä näytän ihan myyrältä ja illalla olis tarkoitus mennä juhlimaan. Mulla on antibioottia sisältäviä silmätippoja jolla hoidan tulehduksen, mutta millä ihmeen konstilla saan järkyttävän turvotuksen pois. Silmät on melkee muurautunu kiinni!Olisko kellään jotai kotikonsteja tai ihan mitä ideoita vaan!

2

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilli

Mul on suht usein samanlainen silmätulehdus ja valitettavasti sillon ei kannata laittaa silmiin muuta kuin lääkettä muuten menee pahemmaks :( Jos vedät ripsarit niin sen jälkeen heitä ns. bakteerinen ripsari mäkeen tai saat huomata että tulehdus on toisessa silmässä... Meet kato vaan bailaa ja laitat toisen silmän upeeks ja sit ainakin saat huomiota! He he he... Et muuta vinkkiä ei oo, sorge!

• anna

Kyllä mä ymmärrän että nyt olis parasta vaan hoidella itseään kotona ja jättää juhlat väliin, mutta ärsyttää vaan kun simmut on puoliksi kiinni eikä oikeen nää mitään. Auttaisko joku kylmäkääre silmien päälle tai veden juominen ja hyppeleminen, että sais nesteet kiertoon elimistössä ja sitä kautta turvotuksen laskemaan? Silmäluomiinhan on kerääntynyt nyt ylimääräistä nestettä, siitä siis turvotus??? Korjatkaa jos oon väärässä! Miten sen saa laskemaan???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe