Olis sellanen ongelma, että mun silmät turposi ja ilmeisesti tulehtu yön aikana! Mä näytän ihan myyrältä ja illalla olis tarkoitus mennä juhlimaan. Mulla on antibioottia sisältäviä silmätippoja jolla hoidan tulehduksen, mutta millä ihmeen konstilla saan järkyttävän turvotuksen pois. Silmät on melkee muurautunu kiinni!Olisko kellään jotai kotikonsteja tai ihan mitä ideoita vaan!
turvonneet silmät
2
370
Vastaukset
- Lilli
Mul on suht usein samanlainen silmätulehdus ja valitettavasti sillon ei kannata laittaa silmiin muuta kuin lääkettä muuten menee pahemmaks :( Jos vedät ripsarit niin sen jälkeen heitä ns. bakteerinen ripsari mäkeen tai saat huomata että tulehdus on toisessa silmässä... Meet kato vaan bailaa ja laitat toisen silmän upeeks ja sit ainakin saat huomiota! He he he... Et muuta vinkkiä ei oo, sorge!
- anna
Kyllä mä ymmärrän että nyt olis parasta vaan hoidella itseään kotona ja jättää juhlat väliin, mutta ärsyttää vaan kun simmut on puoliksi kiinni eikä oikeen nää mitään. Auttaisko joku kylmäkääre silmien päälle tai veden juominen ja hyppeleminen, että sais nesteet kiertoon elimistössä ja sitä kautta turvotuksen laskemaan? Silmäluomiinhan on kerääntynyt nyt ylimääräistä nestettä, siitä siis turvotus??? Korjatkaa jos oon väärässä! Miten sen saa laskemaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468