Naisten esineellistäminen

(n)

Joidenkin miesten mielestä olen kuin sänky...

12

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. patja

ei esinettä ilman...

• kumpaa olet

120 leveä vai 160 miesten mielestä?

• (n)

vaan tuon kuulema sängyn heidän mieleensä ja loput sitten arvaatkin...

• seurasi
        (n) kirjoitti:

alkaa nukuttaa

• (n) kirjoitti:

oot pehmoinen ja lämmin... molemmista tulee äidin syli mieleen. :D

• vai kampi

Oletko sitten vesisänky vai rautasänky?

• disadora

älä ota liian vakavasti..tuleehan tuo toisinaan itselläkin sänky mieleen kun oikein herkullisen kaverin tapaa.

• scale

Toivottavasti se ei tarkoita vanhaa ja narisevaa :)

• Takas makkariin siitä, sängyt eivät kirjoittele internetiin!

• esineellistetty. Joidenkin miesten mielestä olen kitara:) Soittotunteja odotellessa...

• MichikoXX

Olen ollut miehelleni saksofoni, jääköön sanomatta missä olosuhteissa ;-)

• kerrassaan!

Jos minä sanon, että sinun aloituksesi on yhtä tyhjän kanssa, niin tuletko syyttelemään minua esimerkiksi kateelliseksi sinulle? Mikäs ajatus tollaselle persoonalle tästä ajatuksestani heräisi, häh?

Mä inhoan, siis INHOAN tuonlaisia aloituksia, joissa ei ole mitään sisältöä. Osaatko muunlaisia laatia? Kenties sinä ja palstahemmot dazu tms. mitä teitä buddy-loveja jne. on, tykkäätte tuonlaisesta 'älyllisyydestä', mutta minuun se ei vetoa.

Mitä pitäis sanoa? Mitä tohon sun aloituksees mielestäsi VOI sanoa? Ihaillako sinua pitäis vai? Kritisoida sitä, että olet mielestäsi "joidenkin miesten mielestä kuin sänky"? Jokatapauksessa sun OMASTA persoonastas sä siinä haluat keskusteltavan pääosin ja se näkyy kilometrin päähän aloituksestasi. Mikä vika olis asioissa, täh? Joo voisin minäkin vääntää yhden lauseen aloituksen, että MÄ muuten olen miesten mielestä sitä tätä tai tota,. mutten koskaan kehtaisi tehdä sitä, kuin korkeintaan vitsillä (jos edes sitenkään) syystä, että tiedän, että tämä ensinnäkään a.) ei ole mikään personointijohdannainen deittipalsta tms., vaan julkinen keskustelupalsta ja koska lisäksi tiedän senkin, että b.) yhden lauseen aloitukset ovat aivan(!) tajuttoman epäkohteliaita lukijoita kohtaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      59
      4462
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      159
      1435
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      160
      1387
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1371
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      250
      1183
    7. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      201
      1092
    8. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      146
      1047
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      60
      948
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80