Miten vastata naisen

lähestymiseen?

Baarien ihmeellinen logiikka.

Naisten lähestyminen baareissa ei ole mulle kauhean helppoa. Naiset kuitenkin silloin tällöin lähestyy tulemalla eteen tanssimaan. Pari kertaa olen sitten laittanut kädet lantiolle tanssin aloittaakseni, mutta onkin tullut pois työntävä käsi ja vihainen katse.

Eilen todella mielenkiintoinen nainen kävi kolmesti edessäni tanssimassa ja hiuksiaan pöyhimässä niin lähellä ettei ollut epäselvyyttä oliko se lähestyminen. En vaan voinut tehdä mitään kun en tiedä voinko koskettaa, mihin, mitä se nainen odottaa. Olisi ärsyttänyt koskea ja saada taas kylmät pakit.

Joten mitä ne naiset odottavat miehen tekevän kun tulevat eteen? :D Jotain erikoista? Vai olenko vain törmännyt pariin erikoiskylmään tapaukseen?

18

1469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Tapahtuuko tämä siis niin, että molemmat olette tanssilattialla, tanssimassa, vai oletko lattian reunalla, katsomassa?

No, joka tapauksessa. Jos haluat tanssia sen naisen kanssa, niin miks et aloittaisi ilman kosketusta? Pysyttelet hänen edessään, otat katsekontaktia, hymyilet jne. Jossain sopivassa kohtaa voit kysäistä (eleellä, jos on meluisaa), lähtiskö nainen vaikka tauolle välillä.

• lähestymisiä

Tanssilattialla tämä tapahtuu. Toi katsekontakti hymy olisi jo sitten mun lähestyminen :)

Ihmettelin sitä kun nainen lähestyy, selkä edellä tanssilattialla, niin mitä se silloin odottaa? Mun järki sanoo että kosketusta, takaraivolle kun on turha alkaa hymyilemään tai puhumaan :)

Pari torjuntaa on kumminki tullut, joten oliko ne tapaukset jotain peliä: nainen halus testata saako kiinnostusta ja kun sai niin voi heittäytyä kylmäks. Harmillista jos noin on käyny ku moni tilaisuus on menny hukkaan vaan sen takia että on inhottanu vastata lähetymiseen ku voi saada sen ärsyttävän torjunnan vaikka tilanne kertoi jotain aivan muuta. (Sehän on ihan normaalia jos mies menee aloitteen nimissä kähmimään eikä nainen siitä lähestymistavasta tykkää) Näissä tapauksissa joista kysyn, nainen on jo tyrkyllä siinä edessä.

Mutta eipä tähän muiden ole helppo vastailla. Itseni täytyy vaan laittaa likoon vaikka torjunnan riski on olemassa. Jos en vastaa lähetymisiin ni en saa varmasti mitään :)

• ........
        lähestymisiä kirjoitti:

Tanssilattialla tämä tapahtuu. Toi katsekontakti hymy olisi jo sitten mun lähestyminen :)

Ihmettelin sitä kun nainen lähestyy, selkä edellä tanssilattialla, niin mitä se silloin odottaa? Mun järki sanoo että kosketusta, takaraivolle kun on turha alkaa hymyilemään tai puhumaan :)

Pari torjuntaa on kumminki tullut, joten oliko ne tapaukset jotain peliä: nainen halus testata saako kiinnostusta ja kun sai niin voi heittäytyä kylmäks. Harmillista jos noin on käyny ku moni tilaisuus on menny hukkaan vaan sen takia että on inhottanu vastata lähetymiseen ku voi saada sen ärsyttävän torjunnan vaikka tilanne kertoi jotain aivan muuta. (Sehän on ihan normaalia jos mies menee aloitteen nimissä kähmimään eikä nainen siitä lähestymistavasta tykkää) Näissä tapauksissa joista kysyn, nainen on jo tyrkyllä siinä edessä.

Mutta eipä tähän muiden ole helppo vastailla. Itseni täytyy vaan laittaa likoon vaikka torjunnan riski on olemassa. Jos en vastaa lähetymisiin ni en saa varmasti mitään :)

En siis hoksannut, että nainen lähestyy selkä edellä. Jotenkin automaattisesti ajattelen, että jos itse lähestyn jotakuta, niin kasvot edellä meen.

Ehkä tämä on just se ongelma. Olisiko mahdollista, että nainen ei välttämättä olekaan lähestymässä sinua? Mielenkiinto on kuitenkin usein siellä, missä katse. Eri asia siis, jos nainen vilkuilee sua olkansa yli kutsuvasti.

Tanssilattialla on usein kuitenkin enemmän tai vähemmän ahdasta, sekavaa ja hämärää. Aika vaikea siellä olis olla ilman, että on aina jonkun lähellä, halusi tai ei. Itselläni ainakin katoaa helposti ajan ja paikan taju, kun rytmi vie mukanaan. Silloin en tiedä, kenen "edessä" olen, mut "tyrkyllä" en ole missään tapauksessa.

Suosittelen siis, että kierrät sen naisen etupuolelle, ja sit jatkat kohdasta katse ja hymy, jos näyttää, että yhteys syntyy. Ei suoraan käsiksi, eikä missään nimessä takaapäin. Eihän se toinen välttämättä tiedä, kuka häneen tarttuu.

• käden laittamiset

lantiolle ovat olleet ehdoton turn off.(Omassa tapauksessani olen tanssinut kavereideni kanssa omaksi huvikseni,enkä miehille,mutta en sitten tiedä olenko antanut tahattomasti vääriä signaaleja.)

• jotain sinulle

"Joten mitä ne naiset odottavat miehen tekevän kun tulevat eteen? :D Jotain erikoista?"

Tanssilattialla voi olla sen verran ahdasta, että nainen vaan joutuu tanssimaan siihen kohtaan missä sä olet päivystämässä. Vaihda paikkaa ja katso seuraako nainen sua.

No jos nainen olisi sinusta kiinnostunut, niin hän varmaan toivoo että
      a.) tuut siihen tanssimaan (tanssiminen ei tarjoita lääppimistä).
      b.) naisen tanssin päätyttyä hakeudut seuraan juttelemaan niitä näitä. Juttele vaikka hyvästä tanssimusasta, kehu paikan fiilistä ja kysy haluaisko nainen janojuomaa kun on niin suuren urheilusuorituksen tehnyt?

• ja hyvää päivää

Lantion lääppiminen kuvaamassasi tilanteessa = ehdottomasti menee metsään, lopullisesti ja ikuisesti.

Joko se nainen ei ole edes huomannut sua, kunhan tanssii. Tämä nyt tulee mieleen ainakin tosta selkä edellä "lähestymisestä". Nauratti lähinnä, vain mies voi olla niin itseään täynnä että kuvittelee kaiken ympärillä tapahtuvan koskevan juuri häntä. Tai sitten, jos nainen on huomannut sinut, niin lähde sitten tanssimaan mukaan mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE LÄÄPPIMÄÄN!

• avoimia kirjoja :)

"Nauratti lähinnä, vain mies voi olla niin itseään täynnä että kuvittelee kaiken ympärillä tapahtuvan koskevan juuri häntä."

-Naiset eivät mielellään kokeile miesten kiinnostusta kasvotusten, siksi kiipeävät puuhun perä edellä. ;) Perä edellä lähestyminen kun nyt on sääntö eikä poikkeus naisten lähestymisessä. :)

Tiedän kyllä kun selkä edellä tanssivan etäisyys on 4,5cm ja ahtaus ei sitä etäisyyttä edellytä että nainen on lähestynyt, eikä vahingossa siinä pöyhi sitä tukkaansa :D Erehtymisen mahdollisuus on pieni.

Juu, käteni pystyn kyllä pitämään erossa. :) Ei vaan ole vahvaa hajua miten tanssia naisen kanssa koskematta häneen. Eihän nainen silloin edes tiedä että olen vastannut lähestymiseen. Odottavatko naiset että siirrytään eteen? Eteen siirtyminen epäilyttää mua koska juurihan nainen ujoutensa tähden tuli siihen takaperin. =päässäni tapahtuu error :)

• teilläpäin
        avoimia kirjoja :) kirjoitti:

"Nauratti lähinnä, vain mies voi olla niin itseään täynnä että kuvittelee kaiken ympärillä tapahtuvan koskevan juuri häntä."

-Naiset eivät mielellään kokeile miesten kiinnostusta kasvotusten, siksi kiipeävät puuhun perä edellä. ;) Perä edellä lähestyminen kun nyt on sääntö eikä poikkeus naisten lähestymisessä. :)

Tiedän kyllä kun selkä edellä tanssivan etäisyys on 4,5cm ja ahtaus ei sitä etäisyyttä edellytä että nainen on lähestynyt, eikä vahingossa siinä pöyhi sitä tukkaansa :D Erehtymisen mahdollisuus on pieni.

Juu, käteni pystyn kyllä pitämään erossa. :) Ei vaan ole vahvaa hajua miten tanssia naisen kanssa koskematta häneen. Eihän nainen silloin edes tiedä että olen vastannut lähestymiseen. Odottavatko naiset että siirrytään eteen? Eteen siirtyminen epäilyttää mua koska juurihan nainen ujoutensa tähden tuli siihen takaperin. =päässäni tapahtuu error :)

Ujouttaan tulevat tutustumaan selkä edellä tukkaansa pöyhien. Mikäs maakunta mahtaa olla kyseessä. Taitaa olla savolainen tämä kirjoittaja... sanotaanhan että kun savolainen avaa sanaisen arkkunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle ;)

• Älä välitä

Vain nainen voi olla niin itseään täynnä että kuvittelee kaiken ympärillä tapahtuvan koskevan juuri häntä. Tästä on hyvänä esimerkkinä se että kun miehet vilkaisee hetken naista tämä luulee heti että häntä katsottiin koska hän on niin kaunis.

• Älä välitä
        teilläpäin kirjoitti:

Ujouttaan tulevat tutustumaan selkä edellä tukkaansa pöyhien. Mikäs maakunta mahtaa olla kyseessä. Taitaa olla savolainen tämä kirjoittaja... sanotaanhan että kun savolainen avaa sanaisen arkkunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle ;)

Kun nainen avaa sanaisen arkkunsa, vastuu siirtyy kuulijalle.

• Tristar

Älä koske ilman lupaa. Ikinä.

• Mies1985

Voi kuvitella jonkun tädin heristämään sormea "soo,soo,noin ei lapsonen tehdä".

• Älä välitä

"Älä koske ilman lupaa. Ikinä."

Tuohan on juuri se tapa jota kiltit miehet käyttävät ja jäävät juuri siksi ilman naista koska toiset miehet tunkevat kättään röyhkeästi naisen milloin mihinkin.

• Kosketelkaa toisianne

Aivan todella harvoin on mahdollista alkaa jotain lupia kyselemään / odottelemaan, ja näyttää samalla kuulilta ja kokeneelta mieheltä. Jota naiset siis usein odottavat.

Kyllä koskea melkein täytyy, mutta ei mihinkään liian trategiseen paikkaan. Esim. käteen ja selkään voi mielestäni aluksi aika helposti koskea, eikä sitä koeta ahdisteluna.

• Täytyy olla

provo koska eihän toista mennä lääppimään käsillä.

Se oli kutsu tanssiin ilman mitään kosketteluja. Naisen tulee sitten kyllä lähelle jos haluaa että kosketat.

Edes stripparibaarissa ei kosketella naisia.

• läskien määrästä

elämän julmat lait.

Jos et ole itse tilavuuden täyttämä, vaan omaat suuren supliikin ja suuren määrän mammonaa tunnetussa olevaisuudessa ihraisuutesi lisäksi, niin eiköhän se siitä "Ludviudu", tuo epäuskoisuutesi.

Jopa lihavuuden täyttämät "kylmäkiskoisuudet" ymmärtävät kaltaisiaan, jossa tilavuus ja ulkonäkö on sivuseikka yltäkylläisyyden ihraisuuden maailmassa.

• Älä välitä

Naiset nyt vaan on tommosia narsistisia prinsessoja. Tämän takia käyn itse yöelämässä todella harvoin koska on niin vastenmielistä seurattavaa se naisten huomiohuoraaminen ja itse kun vielä komeana miehenä vedän tätä naisten pelleilyä puoleeni.

• ei voi mitään

Minusta on aika surullista, jos joku istuu baarissa miettimässä, että olen mä komee ja noi naiset haluaa multa vaan huomiota, *** narsistiset prinsessat ja huorat pelleilee... Etenkin jos tuommoset ajatukset lähtee jo siitä, kun joku sattuu suurinpiirtein vilkaisemaan, mutta ei ymmärrä heti tulla antamaan ja/tai menemään naimisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6464
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3873
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3250
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      376
      1764
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1013
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe