Pakkasta -3 C ja umpipilvessä. Tuleekohan tänään lisää lunta? Kevättä kohden ollaan kuitenkin menossa - raittiina :)
Sunnuntai 22.2.2009
12
506
Vastaukset
- åpoi
lasketellaan selevänä
niinku ennen sanottiin piiitkiä pellavia
enkä aio huomiselle hommata kohomaaselevinpäin kävin mäkeä laskemassa ja laskiaisherkut herenekeitot ja pullat popsittu:)
Aurinkoisia kevään odotus päiviä sinulle kuin myös kaikille palstalaisille.t pörri
- Nassenaama
Nyt on itsellä se tilanne, että tänään meinaan aloittaa nekunvalkaisun, toivottavasti mahdollisimman pitkän sellaisen. Mietityttää jo valmiiksi millainen on ensi ja seuraava yö, sitten se lähtee helpottamaan.
Aika kamalaa on se, kun jo nyt tekee mieli juoda. Edellisen kerran eilen illalla. Joka ilta olenkin juonut ainakin kolmisen kuukautta. Eli haasteena on, miten saa kitkettyä tämän pahan tavan ja ajatustavan päästäni pois, että mukamas haluan juoda - kun samaan aikaa järki sanoo, ettei touhussa ole mitään järkeä.
Kyllä ihminen on kummallinen otus. Ainakin minä.- Spriten_voimalla
Olethan varannut riittävästi alkoholitonta juotavaa päivän ja illan varalle. Itse ainakin raittiuteni alussa tarvitsin koko ajan jotakin juotavaa (siitä nimimerkkikin). Olin tottunut, että aina on lasissa jotakin.
Elä hetkessä. Älä ajattele sitä, miten kestät illan tai huomisen päivän. Aina kun ajatus kääntyy juomiseen, ryhdy tekemään jotakin, joka vie ajatuksesi muualle.
Näillä keinoin minä pääsin alkuun. Ensi viikonloppuna tulee 9 kuukautta raittiutta täyteen, mutta päivä kerrallaan sinne etenen.
Yksi keino, joka minua auttoi, oli se kun kirjoittelin tänne. Kirjoituksiani lopettamisen vaikeudesta ja kaikesta muusta voi vieläkin käydä lueskelemassa, jos vain jaksaa selata palstan tiedot viime vuoden kesäkuulta. - Nassenaama
Spriten_voimalla kirjoitti:
Olethan varannut riittävästi alkoholitonta juotavaa päivän ja illan varalle. Itse ainakin raittiuteni alussa tarvitsin koko ajan jotakin juotavaa (siitä nimimerkkikin). Olin tottunut, että aina on lasissa jotakin.
Elä hetkessä. Älä ajattele sitä, miten kestät illan tai huomisen päivän. Aina kun ajatus kääntyy juomiseen, ryhdy tekemään jotakin, joka vie ajatuksesi muualle.
Näillä keinoin minä pääsin alkuun. Ensi viikonloppuna tulee 9 kuukautta raittiutta täyteen, mutta päivä kerrallaan sinne etenen.
Yksi keino, joka minua auttoi, oli se kun kirjoittelin tänne. Kirjoituksiani lopettamisen vaikeudesta ja kaikesta muusta voi vieläkin käydä lueskelemassa, jos vain jaksaa selata palstan tiedot viime vuoden kesäkuulta.Kiitos neuvoista ja tsempistä!
Päivä meni osin työhommissa, joiden jälkeen lähdin ulos (väsyttämään itseäni). Tein kuten neuvoit, eli kävin hakemassa alkoholintonta juomaa (kivennäisvettä) kunnon satsin.
Tuo oli hyvä neuvo, että pitäisi elää hetkessä. Se varmasti auttaa paljon tässä asiassa. Myös neuvo siitä, jos tulee ajatuksia juomisesta, tulisi tehdä jotain muuta, oli erittäin hyvä.
Nyt on kaikki neuvot ja keinot tervetulleita.
Minä olen sen verran itsepäinen luonne, että toivon senkin auttavan tässä juomisen lopettamisessa. Helppoa ei takuulla tule olemaan, vaan tästä päivästä alkaa tie kohti raittiutta!
tänäänkin.
Tänään helmikuun viimeisenä sunnuntaina, se on kohta kevät.
- Ceet!
Raittiina rinteeseen.
- Oskari2
mutta silti raittiina.
Hyvää helmikuun loppupuolta kaikille lukijoille.
Kyllä kuitenkin tuntuu, että kevättä alkaa olla jo ilmassa. Muistelisin, että joskus pikkupoikana ollessani tähään aikaa vuodesta oli vielä koviakin pakkasia.Oskari. Näin sitä vaan ollaan talven yli selvitty ja kesää kohden mennään:))Eipä täällä meillä kyllä mikään kunnon talvi ole ollut,mutta on nyt kuitenkin lunta vähän ja pikkasen viileämpää kuin kesällä.
Juu,kyllähän ne lapsena kesätkin olivat paljon pidempiä ja lämpimämpiä.Näinköhän se aika kultaa.....
No,nyt vaan odotellaan että mitä se tuleva kevät ja kesä tuokaan tullessaan,toivottavasti aurinkoisia iloisia raittiita päiviä:)t pörri
- ma-sa
Raittiina lasketellaan täälläkin.Nollakelissä ja räntäsateen saattelemana.
- N32*
Tervehdys! Eilen tuli vedettyä melkoiset kumarat. Huh huh. Käyn todella harvoin ulkona paukuttelemassa, ja eilen sitten paukuttelinkin huolella. Loppuillasta sekoilin ja kaatuilin jatkuvasti lumipenkkoihin. Lopulta onneksi selviydyin kotiin. Puoliso kaatoi kaltsut viemäriin ja hyvä niin. Tämä päivä on mennyt levätessä. Oli ihan hyvä reissu ja kunnon nollaus, mutta nyt pitää yrittää valkaista ihan urakalla tässä viikolla...
Letkeää laskiaista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813307BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512130- 682019
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411311MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641040
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973