T's tattoo Joensuussa

Kysyn vain :)

Kokemuksia paikasta? Millaista porukkaa siellä tekee? Osataanko tehdä? Onko hygienia kohdallaan? Jne.. Kertokaahan, että kannattaako mennä. Olisin menossa ottamaan ensimmäistä tatuointiani tässä nyt ihan lähiaikoina.

17

6772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FTW2

On varmaan SE paikka mihin Joensuussa kannattaa mennä. On kokemusta vaikka muille jakaa, ja osaamista löytyy. Käy toteamassa paikka, sillä siitä selviää..

• paikkka

varmaan Joensuun paras paikka, ammattitaitoinen tekijä, mukava ja tietoa tosiaan löytyy. Hinnatkin kohdallaan

• T <3

Tipi on ihana ja osaa todellakin hommansa! itse en muilla kävisi, otin viikko sitten toisen kuvani ja on parantunut älyttömän hyvin..ei edes rupea tullut :) ja huomaa jonoistakin että on kysyttyä. saattaa mennä jopa 2kk aikaa odotellessa..

• tyttöö.
        T <3 kirjoitti:

Tipi on ihana ja osaa todellakin hommansa! itse en muilla kävisi, otin viikko sitten toisen kuvani ja on parantunut älyttömän hyvin..ei edes rupea tullut :) ja huomaa jonoistakin että on kysyttyä. saattaa mennä jopa 2kk aikaa odotellessa..

KANNATTAA KÄYDÄ!

itse otin huulilävistyksen, ja tipi teki sen mahdollisimman äkkiä ja kivutta. todella mukava mies, ja todellakin osaa hommansa! (=

• 004
        tyttöö. kirjoitti:

KANNATTAA KÄYDÄ!

itse otin huulilävistyksen, ja tipi teki sen mahdollisimman äkkiä ja kivutta. todella mukava mies, ja todellakin osaa hommansa! (=

millaista jonoo tällä hetkellä ?

• -O-
        004 kirjoitti:

millaista jonoo tällä hetkellä ?

Kävin itse varaamassa ajan pari kuukautta sitten, tänään ois tatuoinnin teko. Kannattaa ihan hyvissä ajoin varata. Pienemmille kuville saattaa löytyä aikaa parin viikon varotusajalla, mutta kyllä sitä melkeistäkin saa varautua kuukauden-parin odotteluun.
        Hyvä paikka, suosittelen!

• murunen33
        -O- kirjoitti:

Kävin itse varaamassa ajan pari kuukautta sitten, tänään ois tatuoinnin teko. Kannattaa ihan hyvissä ajoin varata. Pienemmille kuville saattaa löytyä aikaa parin viikon varotusajalla, mutta kyllä sitä melkeistäkin saa varautua kuukauden-parin odotteluun.
        Hyvä paikka, suosittelen!

tekevätkö tatuointeja liikkeessä alle 18-vuotiaille huoltajan suostumuksella?

• LÖLlol
        murunen33 kirjoitti:

tekevätkö tatuointeja liikkeessä alle 18-vuotiaille huoltajan suostumuksella?

usko että tipi tekee alaikäisille, jos haluat alaikäisenä kuvan niin kinkylle hakemaan

• Kiinnostunu
        LÖLlol kirjoitti:

usko että tipi tekee alaikäisille, jos haluat alaikäisenä kuvan niin kinkylle hakemaan

Onko missään kuvia tipin tekemistä kuvista. Oon kuullu et mies ois taitava. mut missään ei ole kuvia. Kokemuksia??? Osaako tehdä myös tarkkoja. Eli ei mitään tribaaleja. Esim muotokuvia yms..

• kerrankävin
        Kiinnostunu kirjoitti:

Onko missään kuvia tipin tekemistä kuvista. Oon kuullu et mies ois taitava. mut missään ei ole kuvia. Kokemuksia??? Osaako tehdä myös tarkkoja. Eli ei mitään tribaaleja. Esim muotokuvia yms..

priima jälkeä

• excely
        kerrankävin kirjoitti:

priima jälkeä

nopeasti tekee ja jälki on silti todella priimaa

• kyselijää
        excely kirjoitti:

nopeasti tekee ja jälki on silti todella priimaa

Ei ole enää Isossa Myyssä nimittäin? Minne muutti?

kyselijää kirjoitti:

Ei ole enää Isossa Myyssä nimittäin? Minne muutti?

Liike löytyy Kontiolahdesta, kannattaa googlata T's tattoo, niin löytyy osoite.

• Jnslainen

oo paikkaa minne mennä, joten kaavailin Hesaa ja JVSkylää, mutta tosia asiassa mullei ole paljoa rahaa, joten meneekö kaikki vannomaan tuon paikan olevan SE paras paikka Joensuussa?

Otto'siin en mene ainakaan, koska vaikka asiakaspalvelu on huono, niin se oikea syy olla menemättä on ne huhut, että se tyyppi siellä on tehnyt omia muutoksia asiakkaan pyytämään kuvaan, ilman asiakkaan suostumusta.

Toinen realistisempi vaihtoehto Joensuun jälkeen olisi Kuopio, että jos siellä on vielä parempia tekijöitä, niin kyllä kiinnostaisi vaikka sinne asti lähteä.
      Periaatteessa tää mun eka tatuointini tulisi olemaan peruskamaa, hyvin yksinkertainen, mutta siitä huolimatta mä haluan että se näyttää hyvältä, ja mun toiveet otetaan huomioon. Voi olla että piirrän itse sen kuvan jonka haluan, joten tahdon että se myös näyttäisi siltä mitä pyydänkin.

• Se sama.

Onko minkä hintaisia?

Jos joku aikoo ees mitään tähän vastata.

• tattooed_jns

Otto's on pilannut itseltäni yhden tatuoinnin ja lävistyksetkin on menneet vähän niin ja näin (esim liian kapealla neulalla, jolloin survotaankin neulaa paksumpaa korua paikalleen).

Tatuoinneissa kääntyisin ehdottomasti Tipin puoleen, eli
      http://www.ts-tattoo.com/. Itselläni on hänen tekemiään kuvia 4 ja tyytyväinen olen ollut. Loisto tyyppi ja mielestäni hinnat ovat erittäin kohtuulliset. Ainakin itse maksan mielelläni laadukkaasta kuvasta.

• Pushover3000

Ite suosittelisin hexed inkiä...hexan kuvat on kyl vertaansa vailla, sen jo kertoo monien kuukausien jonot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33