Morjens miehet!
Kertokaa ja valaiskaa mua, miksi te tarvitsette rohkaisu ryyppyjä, ottaaksenne yhteyttä naiseen?
Esim.
Miehestä ei kuulu pitkään aikaan mitään, mutta kun hän on ottanut muutaman kaljan, niin jopas hän muistaa mut ja soittaa ja kehuu kuinka ihana ja hyvännäköinen ja fiksu nainen olen kuinka ihanaa olisi seurustella mun kanssa ja samalla pahoittelee, ettei ole soitellut?
Sanoo syyksi, ettei uskalla/kehtaa soittaa mulle selvinpäin?
Olen kiinnostunut miehestä, mutta en halua olla se, joka aina ensin laittaa viestiä..
Niin ja jos yritän soittaa hänelle ja hän ei vastaa, niin ei hän soita takaisinkaan..
Myöhemmin taas (pienessä sievässä) pahoittelee, että käyttäytyy kuin idiootti...
Että mitähän tää herra oikein meinaa vai meinaako mitään?
Rohkaisu ryypyt?
11
704
Vastaukset
- on sellainen
johon ei kannata välttämättä sekaantua. En tarvitse rohkaisu ryyppyä vaan rohkaisua. Jos ei tuo oma viestittelysi toimi rohkaisuna, niin silloin on jotain vinossa....
- Nainen24w
rohkaissut tätä miestä omasta mielestäni ihan hyvin.. Olen sanonut hänelle suoraan, että olen kiinnostunut hänestä.. ja hän väittää olevansa kiinnostunut musta..mutta..
Tuntuu vaan, että "alkava juttu ei ehdi edes alkaa, ennekuin loppuu" tällä menettelyllä..
Hän sanoi, että hän meni "lukkoon" kun ei ollut tottunut niin suoraan lähestymistapaan kuin mitä tein.. Nainen24w kirjoitti:
rohkaissut tätä miestä omasta mielestäni ihan hyvin.. Olen sanonut hänelle suoraan, että olen kiinnostunut hänestä.. ja hän väittää olevansa kiinnostunut musta..mutta..
Tuntuu vaan, että "alkava juttu ei ehdi edes alkaa, ennekuin loppuu" tällä menettelyllä..
Hän sanoi, että hän meni "lukkoon" kun ei ollut tottunut niin suoraan lähestymistapaan kuin mitä tein..Olen itekin todella ujo, mutta en sentään jätä puhelimeen vastaamatta, tai ole viestittelyn suhteen ujo. Eihän ujous viestittelyyn vaikuta.
- Nainen24w
dazu kirjoitti:
Olen itekin todella ujo, mutta en sentään jätä puhelimeen vastaamatta, tai ole viestittelyn suhteen ujo. Eihän ujous viestittelyyn vaikuta.
vastaa kyllä, mutta yleensä mä aina pistin ensin hänelle viestiä...
Kerran ei vastannut ja sanoi syyksi,että oli nukahtanut..ja pahoitteli asiaa taas..
- asia
olet pelkkä pano.
- Nainen24w
Jos hän kerta on pelkän panon perässä, miksei sano suoraan sitä? Ollaan juteltu seksistä vapaasti ja luulisi hänen tuntevan mut sillä tavalla, että jos hän panoa olisi vaille, sanoisi sen kyllä suoraan..
- pelkän panon
Nainen24w kirjoitti:
Jos hän kerta on pelkän panon perässä, miksei sano suoraan sitä? Ollaan juteltu seksistä vapaasti ja luulisi hänen tuntevan mut sillä tavalla, että jos hän panoa olisi vaille, sanoisi sen kyllä suoraan..
perässä, niin eihän sitä kuitenkaan suoraan sanota, jäis varma pano tod näk saamatta, ei ne miehetkään ihan tyhmiä ole. Mieti nyt haluatko tuollaista vässykkää joka pelkästään ryyppyjen jälkeen pystyy sulle soittamaan? :D Kuulosta todelliselta löydöltä.
- ujo ja
estynyt kaveri. Ottaa viinaa siihen lääkkeeksi?
Tuo olis yks skenaario.
Itekki olin nuorempana vähän vastaava. Vanhempi serkkupoika sano joskus, että kahden kaljan jälkeen minustakin tuli terve ja normaali ihminen. Minä olen vierestä seurannut todellisen pelailijan toimia ja kyllä tuo kuulostaa juuri sellaiselta.
- Yllätys?
Eikä seksikään aina kiinnosta. Ainakaan sun kanssa.
- from the bottle
Tai tuossa tapauksessa, Cupid with the tincan, saattaa olla kyseessä.
Rakkautta kun on saatavissa nykyään monessa muodossa. Astioistakin.
http://www.youtube.com/watch?v=OX06lBR-NXc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829