Skodassa kovat penkit

.............................

Ihmeellistä, että Skodan penkit ovat nykyään jopa kovemmat, kuin vanhoissa malleissa. Tähän lisättynä kova alusta on kaukana ajonautinnosta.

19

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja muuallakin

      Aika monessa jakkaratehtaassa on huomattu, että ranskalaistyyppinen löllö ei ole terveellinen. Mukavuus ja terveys eivät kulje käsi kädessä - ikävä kyllä.

      Pehmeys on kyllä helppo saavuttaa säästämällä jousien ja niiden materiaalin määrässä.

      • yuguygu

        Kyllä mä kuitenkin istun ennemmin pehmeällä mukavalla istuimella, kuin idän ihmeen puupenkillä.


      • tasa-arvojuttu
        yuguygu kirjoitti:

        Kyllä mä kuitenkin istun ennemmin pehmeällä mukavalla istuimella, kuin idän ihmeen puupenkillä.

        Skodaasi laitettiin puupenkit, jota sinulla olisi puuta molemmissa päissä.


    • YMMÄRRÄ

      yksinkertaísta asiaa: Skoda ei ole ollut itäauto enää VW-ryhmään kuulumisensa jälkeen eli ei yli vuosikymmeneen.

      Mitä vanhoissa Skodissa oli, se on itäautoa, nykyiset mallit eivät tietenkään kuulu tänne.

      • ............................

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.


      • Cobra 8
        ............................ kirjoitti:

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.

        Itäauto tai ei, niin penkit on aivan saman kovuiset, kuin Volkkareissa ja Audeissa. Taitaa vieläpä Seatissakin olla saman kaliperin penkit. Tosiaan vuodesta -92 Skoda on kuulunut volkkari konserniin. Skoda on voittanut useampana peräkkäisenä vuotena WAG konsernin laatupalkinnon, enkä ainakaan itse ihmettele sitä yhtään. Itsellä edellisessä volkkarissa v. 2001 oli niin paljon vikoja, että ostin Octavian v.07. Nyt takana 40tkm, eikä minkäänlaisia häiriöitä.


      • varjo.
        ............................ kirjoitti:

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.

        Noin sitä aloitellaan ketjuja ja kirjoitellaan sitten väliin muutama "tukikommentti" ...


      • Ajan Scanialla
        ............................ kirjoitti:

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.

        On mielenkiintoista seurata eri palstoja ja todeta mös sinun tekevän niin aktiiviena kirjoittajana. Se on hyvää harjoitusta keskusteluun. Tarvitset taitoa, kun olet ohittanut mopoiän.


      • Hauskat keskustelut
        ............................ kirjoitti:

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.

        Mitä siitä vaikka kaikilla maailman autoilla olisi ns. itäauton maine/viitta. Toyotallakin on esimerkiksi erinomainen maine ympäri maailman ja se on itäauto. Nyt kun Skoda melkein jo hiihtelee monen muun jo aikaisemmin menestyneen "länsiauton" ohi myynneissä ja parantaa laatuun kuitenkaan hintojen nousematta pilviin..Niin eiköhän ala vihreän(kateuden) hajuinen mekkala siitä kun Skoda joskus on ollut täyttä P...aaa. Itselläni ollut fordejA, Audi, Toyota ,Nissan nyt 2 skodaa...


      • Hauskat keskustelut
        Cobra 8 kirjoitti:

        Itäauto tai ei, niin penkit on aivan saman kovuiset, kuin Volkkareissa ja Audeissa. Taitaa vieläpä Seatissakin olla saman kaliperin penkit. Tosiaan vuodesta -92 Skoda on kuulunut volkkari konserniin. Skoda on voittanut useampana peräkkäisenä vuotena WAG konsernin laatupalkinnon, enkä ainakaan itse ihmettele sitä yhtään. Itsellä edellisessä volkkarissa v. 2001 oli niin paljon vikoja, että ostin Octavian v.07. Nyt takana 40tkm, eikä minkäänlaisia häiriöitä.

        Vähän samaa rataa kävi mulla. Aikaisemmat kokemukset Volkkareista oli Audi A6 vm.1998hieno peli (MUTTA) ajoin 30 tkm ja vikoja niin pirusti! välissä oli muita autoja. Ja nyt niin hyvät kokemukset uudesta fabiasta vm07 että vaihdoin uuteen octaviaan09(1.4tsi) isomman kaipuussa. on muuten Hienon koneen volkkari kehittänyt.siitä pisteet emolle!


      • vaan idempää
        ............................ kirjoitti:

        Kummalista vaan, että te Skodailijat viihdytte kuitenkin niin hyvin täällä itäauto-osastolla.

        Eipä se siitä miksikään muutu, Skoda on itäauto ennen, nyt ja aina.

        tuli minun autoni. Ilmansuunta ei vakuttanut valintaani mitään.


      • oijoijoij
        Hauskat keskustelut kirjoitti:

        Vähän samaa rataa kävi mulla. Aikaisemmat kokemukset Volkkareista oli Audi A6 vm.1998hieno peli (MUTTA) ajoin 30 tkm ja vikoja niin pirusti! välissä oli muita autoja. Ja nyt niin hyvät kokemukset uudesta fabiasta vm07 että vaihdoin uuteen octaviaan09(1.4tsi) isomman kaipuussa. on muuten Hienon koneen volkkari kehittänyt.siitä pisteet emolle!

        Ensin ratsastatte Audin ja VW:n maineella laatuautona ja samaan hengenvetoon kerrotte kuinka paljon vikoja niissä oli..!? Sitten vielä kehutte VW:n tekemää moottoria, vaikka siinä autossa vikaa onkin..

        Kannattaa pysyä kaukana noista ylihinnoitetuista kansanautoista, sillä niiden laatu on pelkkä kupla.


    • kierrellyt

      Jos joskus pääset ajamaan vaikka Eurooppaan tuollaisen esim. 5000 tkm reissun, niin havaitset kyllä Skodan penkkien erinomaisuuden ja jämäkkyyden. Ajo-ominaisuuksien puolestahan Ocu on referenssitasoa, senhän kumminkin tiesit itsekin. Ei sitä suotta ole käytetty esim. laajojen rengastestien työkaluna.

      • ..............................

        Kyllä 200 km:n matka on näyttänyt tämän itäauton ajomukavuuden. Tai sitten se ajomukavuus paranee siellä viidessätuhannessa, kun paikat ovat jo tunnottotomat.


      • vai onko?
        .............................. kirjoitti:

        Kyllä 200 km:n matka on näyttänyt tämän itäauton ajomukavuuden. Tai sitten se ajomukavuus paranee siellä viidessätuhannessa, kun paikat ovat jo tunnottotomat.

        jaa,no kerroppa mikä tekee skodillacista esim,vw:tä huonomman,satuu vaan olemaan lähes täysin samoista osista kasattu peli,ja laatu on jopa parempi kun volkkarissa.onko volkkarissakin pirttikalusto penkkeinä?


      • oijoijoij
        vai onko? kirjoitti:

        jaa,no kerroppa mikä tekee skodillacista esim,vw:tä huonomman,satuu vaan olemaan lähes täysin samoista osista kasattu peli,ja laatu on jopa parempi kun volkkarissa.onko volkkarissakin pirttikalusto penkkeinä?

        Se että joku auto on yhtä laadukas kuin VW, ei kyllä ole kovin suuri meriitti. Omistin kolmisen vuotta sitten VW Golfin, joka oli ylivoimaisesti surkein auto, mitä ikinä olen omistanut. Aivan paska, joka oli aina rikki.
        ..ja kyllä, myös volkkarissa oli puupenkit.


      • Persaukisen ongelma
        oijoijoij kirjoitti:

        Se että joku auto on yhtä laadukas kuin VW, ei kyllä ole kovin suuri meriitti. Omistin kolmisen vuotta sitten VW Golfin, joka oli ylivoimaisesti surkein auto, mitä ikinä olen omistanut. Aivan paska, joka oli aina rikki.
        ..ja kyllä, myös volkkarissa oli puupenkit.

        Kun auto menee rikki, on normaalia viedä se korjaamoon, eikä pitää pihalla ja surkutella joka aamu, että yhä edelleen se on rikki. Ei kannata ostaa minkäänmerkkistä autoa, jos ei ole varaa korjauttaa tai kykyjä korjata itse.


      • ei raha
        Persaukisen ongelma kirjoitti:

        Kun auto menee rikki, on normaalia viedä se korjaamoon, eikä pitää pihalla ja surkutella joka aamu, että yhä edelleen se on rikki. Ei kannata ostaa minkäänmerkkistä autoa, jos ei ole varaa korjauttaa tai kykyjä korjata itse.

        No siellä korjaamolla se paskakasa seisoikin jos kotona ei ehditty / osattu laittaa. Olisi haluttanut tyrkätä mereen, mutta oli siinä rahaa kiinni sen verran että en raaskinut. Onneksi toimi myyntipäivänä sen verran, että sain vahingon kiertämään. Vieläkin puistattaa kun näen tollasen kansanvaunun.


    • Ford

      Octavia 2006. Alusta oli mukava mutta penkit turhan pehmeät. Seuraavaan otan dynamic-paketin niin saadaan penkitkin kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe