Hei! Täyttelen tässä kesätyöpaikkaan hakemusta ja sieltä löytyy kohta: Tietotekninen osaaminen (ohjelmat, ohjelmointi, yms). Minulla ei ole mitään erityistä atk-osaamista, niin mitkä ohjelmat tuohon kannattaa laittaa? En ole yhtään selvillä. Pitääkö se mainita, että osaa käyttää nettiä ja mitenkähän tuo asia kannattaisi ilmaista?
Atk-taidot työhakemukseen
5
16792
Vastaukset
- perustiedot
malliksi http://www.ura-arena.fi/tyonhaku/artikkelit/open.php?id=5383
- prius
Word ja Excel ovat hyviä yleispäteviä ohjelmia.
- piimäpää
voisko joku vetää netistä listan mitä kaikkia atk ohjelmia on. helpompi siitä katsoa mitä on käyttänyt. adeccolla on alasvetovalikoissa joten vaikea sieltä ettiä cvhen
- -Nowadays-
Maininta perusosaaminen ja esimerkit ohjelmista.
- Töissä toisinaan
- Perustiedot MS Office ja OpenOffice
- Internet, sähköposti, sosiaalinen media
- Linux harrastaja
- Kuvien muokkaus, digikuvat kamerasta koneelle ja jollain ohjelmalla niiden säätöä.
Joskus varmaan olet tehnyt jonkun lapun Wordillä ja Excelikin tullut nähnyksi, MS ja Open Officet ovat suht samanlain toimivia.
Internet, IE/Firefox/Gmail/Yahoo/Outlook/Facebook/Youtube yms. Facebookia ja Youtubea ei kannata pahemmin huudella, sosiaalinen media parempi.
Linux harrastaja, kaikkihan nyt on Ubuntusta joskus kuullu tai lukenu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894