Osaisiko joku neuvoa miten tehdään kaunis silmämeikki? En käytä tavallisesti luomiväriä ja nyt haluaisin pikkujouluihin jotain vähän voimakkaampaa meikkiä! Silmät on ruskeat. Sais olla räväkkäkin meikki, ja tärkeitnä on tietää mihin kohtaan se väri oikeastaan laitetaan??
Mistä löytyy muutenkin meikkausohjeita? Oisko netissä jossain kun en ole löytänyt??
Silmämeikin ohjeita?
5
996
Vastaukset
- jarna
Laittaisin ruskeasilmäisenä ensin silmämeikin pohj.ainetta(Lumenella edullinen)että meikki pysyy kauniina koko illan.Sitten vaaleaa pohjaväriä,esim kermaan vivahtava(vaikkapa Lorealin) ja banaanivarjostus pinkillä tai luumulla.Kulmaluulle kimallegeeliä.Kulmakarvat pitää olla siistit.Rajaus mustalla,ripsiin reilusti mustaa.Ja poski-ja huulipuna kruunaa meikin!Varo liikaa puuteria!Jos sinulla on hyvä iho,ohut meikkivoide riittää.
- miksi
Mutta miksi pilata iho meikkivoiteella, jos iho on luonnostaan hyvä? Silloin ei mielestäni tarvitse ohuttakaan kerrosta meikkivoidetta. Minun mielipiteeni, mutta minä ainakin saan kauniin meikin ilman meikkivoidetta. Muuten ohjeesi oli hyvät.
- Tipi79
miksi kirjoitti:
Mutta miksi pilata iho meikkivoiteella, jos iho on luonnostaan hyvä? Silloin ei mielestäni tarvitse ohuttakaan kerrosta meikkivoidetta. Minun mielipiteeni, mutta minä ainakin saan kauniin meikin ilman meikkivoidetta. Muuten ohjeesi oli hyvät.
Meikkivoide tasoittaa ihon pintaa ja väriä, joten yleensä se on tarpeen. Onneksi olkoon jos et sitä katso tarvitsevasi, mutta useimmat sitä kuitenkin tarvitsevat... Eikä se todellakaan ihoa pilaa, vaan antaa tarvittavaa kosteutta.
- Mimmi
Kiitos vastauksesta!
Voisitko vielä neuvoa tarkemmin sen banaanivarjostuksen.. Jos sen luomivärin laittaa väärään kohtaan niin se näyttää just hassulta.. Laitetaanko väri luomivakoon, koko luomelle vai mitens?
- Saija
Tässä sinulle ohjeita, toivottavasti vielä tarpeen
http://www.lumene.com/fin/meikkivinkit/silmameikki2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155