Mike Oldfield Helsingissä 1981

Oldfieldnisti

Kiinnostaisi tietää, onko Suomessa ihmisiä, jotka muistaisivat olleensa Miken showta katsomassa Helsingin Messukeskuksessa vuonna 1981. 'Keräilijänä' ammentaisin lisää tietoa tästä mysteeristä, jos tietoa jostain saisin.

7

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IKU

      KYLLÄ KÄVIN PAIKALLA.HYVÄ KEIKKA OLI

      • Oldfieldnisti

        Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!


      • Mikko Vanhalaidun / Mike Ol...
        Oldfieldnisti kirjoitti:

        Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!

        Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

        Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

        Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.


      • Oldfieldnisti
        Mikko Vanhalaidun / Mike Ol... kirjoitti:

        Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

        Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

        Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.

        ... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.


      • mouhi
        Oldfieldnisti kirjoitti:

        ... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.

        Arkistoja skannaan ja löytyy keikasta MV-kuvia


    • XYZaBCXYZ

      Muistatteko minä päivänä (pp/kk) keikka oli. Olin paikalla itse paikalla. Loistava keikka!

    • Mouhi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe