Mike Oldfield Helsingissä 1981

Oldfieldnisti

Kiinnostaisi tietää, onko Suomessa ihmisiä, jotka muistaisivat olleensa Miken showta katsomassa Helsingin Messukeskuksessa vuonna 1981. 'Keräilijänä' ammentaisin lisää tietoa tästä mysteeristä, jos tietoa jostain saisin.

9

1254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IKU

KYLLÄ KÄVIN PAIKALLA.HYVÄ KEIKKA OLI

• Oldfieldnisti

Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!

• Mikko Vanhalaidun / Mike Ol...
        Oldfieldnisti kirjoitti:

Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!

Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.

• Oldfieldnisti
        Mikko Vanhalaidun / Mike Ol... kirjoitti:

Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.

... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.

• mouhi
        Oldfieldnisti kirjoitti:

... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.

Arkistoja skannaan ja löytyy keikasta MV-kuvia

• XYZaBCXYZ

Muistatteko minä päivänä (pp/kk) keikka oli. Olin paikalla itse paikalla. Loistava keikka!

• Mouhi
    • Anonyymi

Eikös eka kerta ollut jo 70 luvulla. Ainakin olin paikalla.

• Anonyymi

Korjaus . Se olikin juuri tuo 81 konsertti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      120
      4120
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3425
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      67
      2057
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      219
      1501
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1412
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      232
      1078
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      785
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      736
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      726
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      705
    Aihe