Mike Oldfield Helsingissä 1981

Oldfieldnisti

Kiinnostaisi tietää, onko Suomessa ihmisiä, jotka muistaisivat olleensa Miken showta katsomassa Helsingin Messukeskuksessa vuonna 1981. 'Keräilijänä' ammentaisin lisää tietoa tästä mysteeristä, jos tietoa jostain saisin.

9

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IKU

KYLLÄ KÄVIN PAIKALLA.HYVÄ KEIKKA OLI

• Oldfieldnisti

Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!

• Mikko Vanhalaidun / Mike Ol...
        Oldfieldnisti kirjoitti:

Oliko paikkana messukeskuksen UKK-halli? Ei sulla olisi mitään valokuvia tai muuta siellä käynnistä
        muistona. Mun email on [email protected].
        Näitkö Pohjolan Pekkaa yleisössä? Pekka on tehnyt yhteistyötä Miken kanssa.
        Tämä asia on mulle tosi tärkeä ja tieto tulee vain yksityis-käyttöön.
        Mulla on tapahtuneesta pieni lehtileike ja sen mukaan paikalle oli kerääntynyt vain 'kourallinen' yleisöä eli pitääkö paikkaansa?
        Hävetkää Suomalaiset!!!

Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.

• Oldfieldnisti
        Mikko Vanhalaidun / Mike Ol... kirjoitti:

Finland 22.09.82 Helsinki Jäähalli
        Five Miles Out Tour

Tuolla olin paikalla ja jokunen kuvakin diana löytyy kun vain jaksais kaivella arkistoita kun on noita kuvia muutamia tuhansia .

Tuolle 81 keikalle en päässyt vaikka hain lomaa intistä sitä varten mutta ei myönnetty voi v..... sanoin minä silloin.

... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.

• mouhi
        Oldfieldnisti kirjoitti:

... voi hitto soikoon! Et saanut lomaa intistä Oldfieldin 1981 keikalle ja jäi näkemättä koko show?!?
        Kirjoittele sähköpostiin [email protected] tai soittele 045-1320737 diojen johdosta. Asia tärkeä, koska keräilijä olen. Mulla on ainoastaan vain yksi hesarista leikattu kuva 1981 vuoden showsta ja se showkin on osittain vain onnenkauppaa, koska Oldfield ei löytänyt muualta sillä hetkellä 'harjoittelupaikkaa' Skandinaaviyleisölle, kuin Helsingistä, jos nyt oikein muistan leikkeen tekstin.

Arkistoja skannaan ja löytyy keikasta MV-kuvia

• XYZaBCXYZ

Muistatteko minä päivänä (pp/kk) keikka oli. Olin paikalla itse paikalla. Loistava keikka!

• Mouhi
    • Anonyymi

Eikös eka kerta ollut jo 70 luvulla. Ainakin olin paikalla.

• Anonyymi

Korjaus . Se olikin juuri tuo 81 konsertti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1175
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe