Aivan loistava päivä.
Varmaan joskus syksyllä on viimeksi ollut näin hieno fiilis. Tän päivän ois kruunanut baari-ilta ja seksi pitkän kaavan kautta, mutta en mä nyt mahdottomii sentään ala edes haaveilemaan. Näinkin on hyvä.
Aamulla oli aivan loistavaa herätä auringon paisteseen mukavien unien jälkeen, päivän ohjelma oli valmiiksi suunniteltu ja toteutuskin onnistui ilman ongelmia. Olut maistuu poikkeuksellisen hyvältä näin saunan päälle....
Kuis teillä?
Ot: Saa nähdä kui palleja raavituttaa ensi viikolla, kun innostuin sheivaan itselleni "kiitoradan".
Tänään on ollut hyvä päivä,
99
1952
Vastaukset
- SINÄKIN
SIIS OLET HOMO?
...jeesaan mua tuon toteutumattoman seksihaaveen kanssa? Mä voisin sitoo sut ja tehdä kaikkee kivaa?
*Kaivaa pesäpallomailaa kaapista*
- HARVINAISEN!,
vastenmielisen aloituksen. Uskotko, että kukaan ei ole kiinnostunut intiimielämästäsi.
Niin?- KoppavaHoro
Minä nimittäin olen erittäin kiinnostunut kirjoittajien yksityiselämästä. Itse asiassa se kiehtoo minua noin miljoona kertaa enemmän kuin "miehen logiikka yleisellä tasolla".
- -alkulima-
on kiitorata? Vaalea viiva pallien välissä?
...aikaiseksi vaaleeta raitaa. Mun "raita" lähtee kyllä hepin tyvestä kohti napaa. Kuis sulla?
- -alkulima-
Richartti kirjoitti:
...aikaiseksi vaaleeta raitaa. Mun "raita" lähtee kyllä hepin tyvestä kohti napaa. Kuis sulla?
partatrimmeriä.
0 mm naamaan ja 4 mm alapäähän.
- cookos
Mulle ihan kiva normaali päivä, no ei kuitenkaan. Aamulla heräsin ja tiedostin, että kaikki muuttuu. Aattelin, olkoon niin kuin on tarkoitettu, mitäs minä sille voin.
Päivä meni muuttoo tehden, roskasäkki toisensa perään täytyi vanhoista papereista, savu pihalla kertoi kaiken vanhan haihtuvan savuna taivaan tuuliin. ´Taiteilua uuden ja vanhan välillä,...kiinnipitämistä kaikesta tutusta ja turvallisesta, kuitenkin uusi elämä odottaa.
Mun exä kyseli, pitäskö parta ajaa pois, kun siinä on harmaita karvoja? Saisko sillä pimppaa laivalla ens viikonloppuna? Sanoin, että älä aja, mee parturiin, ne laittaa värin siihen.
Ihan näin yksinkertasta.- cookos
ok-juttu :D. On siistimpää..
...voin vain yrittää kuvitella.
Koittakaa pysyä sovussa, jaksakaa uskoa tulevaan ja päästä yli menneestä.
Rohkee teko *nostaa hattua*, onnea tulevaisuudelle.- cookos
Richartti kirjoitti:
...voin vain yrittää kuvitella.
Koittakaa pysyä sovussa, jaksakaa uskoa tulevaan ja päästä yli menneestä.
Rohkee teko *nostaa hattua*, onnea tulevaisuudelle.sopua on kestänyt, kaveruutta. Mutta tänään räjähdin. Oli odotettavissa..vaan sitten taas tyynesti eteenpäin
Kiitos, pärjään, oon onnellisten tähtien alla syntynyt, lohikäärme :D
- KoppavaHoro
Tänäänhän on lauantai eikä mitään ohjelmaa. Tai olis ollut, mutta en sitten mennyt. Viimeyönä sain myös seksiä... puhelimessa *punastuu*
Siivottu koti, uunituoreen leivän tuoksu, puhtaat lakanat eikä mitään stressiä mistään... Aika hienoa! :)
Sitäpaitsi löysin haikailemani sohvan lähempää kuin uskalsin toivoakaan! Kohtaa alkaa muutosten tuulet puhaltaa!
Olut maistuu muuten erityisen hyvältä täälläkin.- KoppavaHoro
minäkin trimmailin karvoitustani. Majava meni sheivaukseen, kun vahan takia meni mikro mäsäksi ja uhrilahjana puolet vasemmasta kulmakarvasta.
...on tänään vikana kun on niin mahdottoman hyvää.
Puhelinseksiä.....hmm...onneksi en ole enkä tule niin humalaan, että alkaisin soittelemaan.- KoppavaHoro
Richartti kirjoitti:
...on tänään vikana kun on niin mahdottoman hyvää.
Puhelinseksiä.....hmm...onneksi en ole enkä tule niin humalaan, että alkaisin soittelemaan.ja kiroja... Ei maltettu odottaa tiistaihin. :)
Mutta oluesta. Ootko muuten kokeillut sitä, että pidät jääkaapissa vain yhtä? Se maistuu ihan samperin upealle ja on aina harvinaisen lyhyt kun vertaa siihen tilanteeseen, että on tullut raahattua se koko loota. KoppavaHoro kirjoitti:
ja kiroja... Ei maltettu odottaa tiistaihin. :)
Mutta oluesta. Ootko muuten kokeillut sitä, että pidät jääkaapissa vain yhtä? Se maistuu ihan samperin upealle ja on aina harvinaisen lyhyt kun vertaa siihen tilanteeseen, että on tullut raahattua se koko loota....kaikenlaisista suhteellisuuksista ja suhteettomuuksista, mut ei pysty...you know my history. Siks on parempi puhuu vaan oluesta.
Joo se yks ainoo maistuu niin hyvältä, että alkaa vaan harmittaan. Mulla on pitkästä aikaa ihan jääkylmää olutta koko mäyräkoirallinen ja se uppoo ihan uskomatonta tahtia alas. Puolitoistatuntia sitten aloitin ja mä nyt jo kirjoitan lähes virheetöntä tekstiä.
Tällä tahdilla mä puhun kello yhden aikaan täydellistä ruotsia skånen-murteella.- KoppavaHoro
Richartti kirjoitti:
...kaikenlaisista suhteellisuuksista ja suhteettomuuksista, mut ei pysty...you know my history. Siks on parempi puhuu vaan oluesta.
Joo se yks ainoo maistuu niin hyvältä, että alkaa vaan harmittaan. Mulla on pitkästä aikaa ihan jääkylmää olutta koko mäyräkoirallinen ja se uppoo ihan uskomatonta tahtia alas. Puolitoistatuntia sitten aloitin ja mä nyt jo kirjoitan lähes virheetöntä tekstiä.
Tällä tahdilla mä puhun kello yhden aikaan täydellistä ruotsia skånen-murteella.sä saavutat ehkä huipun joutumatta kuitenkaan norjan alkeiskurssille.
Mulla on, tai siis oli, jääkaapissa kolme lapparia ja ne maistuvat nyt tosi hyvältä! Mäyräkoira mulla on ihan jatkuvasti iloa tuomassa, mutta on sitä lämpimämpää laatua.
Sitäpaitti mä yleensä lipitän LITE-bissejä, joten näissä täniltaisissa on vielä syntilisä mukana. Nami! :)
- thin.ice
Aamulla heräsin krapulassa ja huomasin että myöhästyn kampaajalta. Kampaajan jälkeen kävin edelleen krapulassa shoppailemassa enkä löytänyt mitään. Illalla kuulin uutisen jota olin jo pelolla odottanut. Nyt sulattelen sitä uutista, kun en oikeesti ees tiedä miltä se minusta tuntuu. Nii ja viime yönä raahasin baarista vieraan miehen kotiini, onneksi oli tajunnut lähtä ennenkun heräsin. Rääh, huono, huono päivä. Morkkistaakin...
- thin.ice
katteli nenänvartta pitkin vanhalle viinalle haisevaa myöhässä tullutta asiakasta ja varmaan päätti että tehdäänpä tolle huono leikkaus ja värjäys. Ketuttaa
- cleaner
kuitenkin "se tytön kallein aarre" on sinulla edelleen visusti tallessa;-)
- thin.ice
cleaner kirjoitti:
kuitenkin "se tytön kallein aarre" on sinulla edelleen visusti tallessa;-)
Mastercard on edelleen tallessa lompakossa, tarkistin :)
Tästähän puhuit :) - cleaner
thin.ice kirjoitti:
Mastercard on edelleen tallessa lompakossa, tarkistin :)
Tästähän puhuit :)Näinä villeinä ja levottomina aikoina, kun on niin hassusti, että monasti naiset maksavat seksistä ja unohtavat laittaa Mastercardinsa takaisin lompakkoon. Hyvä ettei Sinulle käynyt niin;-)
- thin.ice
cleaner kirjoitti:
Näinä villeinä ja levottomina aikoina, kun on niin hassusti, että monasti naiset maksavat seksistä ja unohtavat laittaa Mastercardinsa takaisin lompakkoon. Hyvä ettei Sinulle käynyt niin;-)
ei vielä mene että täytyisi seksistä maksaa. Ja oli niin huonoa seksi viime yönä, etten siitä mitään olisi suostunut maksamaankaan, vaikka olisikin ollut maksullinen mies
- cleaner
thin.ice kirjoitti:
ei vielä mene että täytyisi seksistä maksaa. Ja oli niin huonoa seksi viime yönä, etten siitä mitään olisi suostunut maksamaankaan, vaikka olisikin ollut maksullinen mies
on oikeastaan melkein aina surkeaa, jos sitä harrastaa humalassa satunnaisen baarituttavuuden kanssa. Ja liitän siihen myös koko tekopyhän moraalisen paheksuntani.
Mutta seksi satunnaisen palstatuttavan kanssa onkin sitten jo tyystin toinen juttu;-) - thin.ice
cleaner kirjoitti:
on oikeastaan melkein aina surkeaa, jos sitä harrastaa humalassa satunnaisen baarituttavuuden kanssa. Ja liitän siihen myös koko tekopyhän moraalisen paheksuntani.
Mutta seksi satunnaisen palstatuttavan kanssa onkin sitten jo tyystin toinen juttu;-)nii kai se on. Kuka näitä satunnaisia humalassa hankittuja baarituttavuuksia jaksaa opastaa. Mut tietenkin palstatuttavuuksia jaksaa :)
- thin.ice
thin.ice kirjoitti:
nii kai se on. Kuka näitä satunnaisia humalassa hankittuja baarituttavuuksia jaksaa opastaa. Mut tietenkin palstatuttavuuksia jaksaa :)
potki vaan jo maassa makaavaa. Ketuttaa ja morkkistaa...
- cleaner
thin.ice kirjoitti:
potki vaan jo maassa makaavaa. Ketuttaa ja morkkistaa...
Mistäpä minä tiedän, mitä sinä etsit viime yönä..
Hyvää, eläimellistä seksiä vai romanttista rakastumista..taidanpa veikata molempia;-)
Lopputulos vain valitettavan usein on mainitunlainen. Eikä oikein voi lohduttaa itseään silläkään, että onpa taas yhtä kokemusta rikkaampi;-) - thin.ice
cleaner kirjoitti:
Mistäpä minä tiedän, mitä sinä etsit viime yönä..
Hyvää, eläimellistä seksiä vai romanttista rakastumista..taidanpa veikata molempia;-)
Lopputulos vain valitettavan usein on mainitunlainen. Eikä oikein voi lohduttaa itseään silläkään, että onpa taas yhtä kokemusta rikkaampi;-)tai edes hiukan tyydyttävä seksiä. Rakkauttahan ei kannata etsiä, se tulee jos on tullakseen. Enkä oikeesti aatellu että potkiskelit, pientä kiusimista oli multa :)
- heh..*anteeksi*
Olen kauhean pahoillani, mutta tosta kiitoradasta mulle tuli mieleen lähinnä syöttävä alusta, joka lähettäisi nimimerkin "Richartti" luotisuoralle avaruusmatkalle...
Kiva päivä oli kyllä mullakin. Kivaa toimintaa ja saunomista. Baariin päätin, että en lähde, mutta vieläkin voisin. Luulen kuitenkin, että uni kutsuu pian. Hyvä ruoka teki teränsä.
Ps. Sinua siis "raavituttaa"? Osta sukkapuikot tai pyydä sellaiset lähimmäiseltäsi tuskan hetkellä. - En.kerro
meni hyvin...Nyt kiukuttaa...
se lauantai vielä huonolta ois maistunu, todella harvoin.
Mä heräsin kasilta, kattelin vähän toosaa, irstailin, aloin vetään kaljaa, kävin saunassa ja tässä sitä ollaan terävänä kuin eskarin lyijykynä. Niin ja sain tietää että meille tulee näkäjään jack russell, pitänee alkaa katteleen tarjhouksia hesarista, mulla on tunne että terrieriä ei pidetä kurissa pelkällä karjalaisella, siinä on liian vähän massaa.- KoppavaHoro
niin toivotan onnea russelin kanssa. Valittetavasti se vaan ei riitä.
Oikeasti pirun haastava ja luvalla sanoen ilkeä rotu. Jos mäykyssä on haastetta niin russelin kouluttaminen on kokopäivätyötä ainakin ekan vuoden. KoppavaHoro kirjoitti:
niin toivotan onnea russelin kanssa. Valittetavasti se vaan ei riitä.
Oikeasti pirun haastava ja luvalla sanoen ilkeä rotu. Jos mäykyssä on haastetta niin russelin kouluttaminen on kokopäivätyötä ainakin ekan vuoden.no mikö lehti sit ois tarpeeksi jykevä?? Vai pitääkä siirtyä suoraan halkoon??
Pöllähdit sit palstalle ihan noin vaan.
Vai piski tulee taloon, mä oon onnistunu tähän asti kieltään sellaiset kuolaavat pallin nuolijat. Meidän taloudessa ei katella ku kissoja. Jos se musta tekee homon niin, lick my dick. :)
Ei toi jack russell huono oo, koiraksi.
Mä oon akalle sanonu, että seuraava elikko mitä meidän taloon tulee, jos niitä on pakko hommata, tulee olemaan Ragdoll.Richartti kirjoitti:
Pöllähdit sit palstalle ihan noin vaan.
Vai piski tulee taloon, mä oon onnistunu tähän asti kieltään sellaiset kuolaavat pallin nuolijat. Meidän taloudessa ei katella ku kissoja. Jos se musta tekee homon niin, lick my dick. :)
Ei toi jack russell huono oo, koiraksi.
Mä oon akalle sanonu, että seuraava elikko mitä meidän taloon tulee, jos niitä on pakko hommata, tulee olemaan Ragdoll.musta se on kyllä ihan mukavaa että meille tulee vauvan korvike, eipä tarvi oikeaa miettiä pariin vuoteen :-) Niin vittumaista jack russelia ei olekkaan etteikö se helpompi kuin oikea äpis ois.
Muutenkin kun miettii tätä eloa niin kyllähän tässä ollaan aika vitusti jämähdetty tähän jeesuksen tylsään töitä 5 vrk, vkl sit jotain muuta kaavaan, ehkä se koira vois tuoda jotain uutta elämää arkeen. Nykyään mä vedän päikkärit töitten jälkeen ja muija tekee pitkää päivää joten arki on pelkkää syömistä ja nukkumista.- mistä..
typys lähti toissayönä..? Kerrankin tyydytettynä;-)
- tarvitaan
yrmio kirjoitti:
musta se on kyllä ihan mukavaa että meille tulee vauvan korvike, eipä tarvi oikeaa miettiä pariin vuoteen :-) Niin vittumaista jack russelia ei olekkaan etteikö se helpompi kuin oikea äpis ois.
Muutenkin kun miettii tätä eloa niin kyllähän tässä ollaan aika vitusti jämähdetty tähän jeesuksen tylsään töitä 5 vrk, vkl sit jotain muuta kaavaan, ehkä se koira vois tuoda jotain uutta elämää arkeen. Nykyään mä vedän päikkärit töitten jälkeen ja muija tekee pitkää päivää joten arki on pelkkää syömistä ja nukkumista.miestä, ei tuhkista;-)
yrmio kirjoitti:
musta se on kyllä ihan mukavaa että meille tulee vauvan korvike, eipä tarvi oikeaa miettiä pariin vuoteen :-) Niin vittumaista jack russelia ei olekkaan etteikö se helpompi kuin oikea äpis ois.
Muutenkin kun miettii tätä eloa niin kyllähän tässä ollaan aika vitusti jämähdetty tähän jeesuksen tylsään töitä 5 vrk, vkl sit jotain muuta kaavaan, ehkä se koira vois tuoda jotain uutta elämää arkeen. Nykyään mä vedän päikkärit töitten jälkeen ja muija tekee pitkää päivää joten arki on pelkkää syömistä ja nukkumista....sua lahkeesta pihalle joka duunipäivän päätteks, koita siinä sit vetää päikkäreitä. Suosittelen agilityyn perehtymistä =D
Noo, oikeesti mä mäkin päätin aloittaa noi rakennushommat just sen takia, että alkoi "vituttaa" pelkkä sohvalla makaaminen ja netissä roikkuminen.tarvitaan kirjoitti:
miestä, ei tuhkista;-)
mistäs sitä koskaan tietää vaikka ne ois tuhkat mitkä mitkä mullakin pölähtää. Mites itelläs muuten, onko todistettua jälkikasvua???
- yhteiskunnan elätti
Richartti kirjoitti:
...sua lahkeesta pihalle joka duunipäivän päätteks, koita siinä sit vetää päikkäreitä. Suosittelen agilityyn perehtymistä =D
Noo, oikeesti mä mäkin päätin aloittaa noi rakennushommat just sen takia, että alkoi "vituttaa" pelkkä sohvalla makaaminen ja netissä roikkuminen.mennä töihin.
- KoppavaHoro
yrmio kirjoitti:
Muutenkin kun miettii tätä eloa niin kyllähän tässä ollaan aika vitusti jämähdetty tähän jeesuksen tylsään töitä 5 vrk, vkl sit jotain muuta kaavaan, ehkä se koira vois tuoda jotain uutta elämää arkeen. Nykyään mä vedän päikkärit töitten jälkeen ja muija tekee pitkää päivää joten arki on pelkkää syömistä ja nukkumista.iloa ja rutiineja, mutta se on sitten käytettävä myös kankkuspäivinä yhtä pitkillä lenkeillä kuin arkenakin. Ja mikä russeliin tulee, niin se TODELLAKIN tarvitsee aktiviteettia joka päivä.
Eli iloa ja uutuutta on luvassa, mutta sitäkin sitkeämpiä rutiineja, koska kun koira johonkin tottuu niin se pitää siitä myös kiinni.
Mun on pakko sanoa, että kunto on kyllä parantunut, kun tulee tätä pakollista lenkkeilyä 2,5-3,5 tuntia päivässä, mutta muille harrastuksille on saanut sanoa heiheit. Päivääkään en silti vaihtaisi pois.
Monessa mielessä koira on vaativampi kuin lapsi ja monessa mielessä helpompi. Jos kuitenkin on lapsia suunnitteilla, niin sillä mentaliteetilla, että "koiralle etsitään uusi koti kun vauva tulee" ei pitäisi ikinä ottaa karvaista kaveria. - Tiktaki
KoppavaHoro kirjoitti:
iloa ja rutiineja, mutta se on sitten käytettävä myös kankkuspäivinä yhtä pitkillä lenkeillä kuin arkenakin. Ja mikä russeliin tulee, niin se TODELLAKIN tarvitsee aktiviteettia joka päivä.
Eli iloa ja uutuutta on luvassa, mutta sitäkin sitkeämpiä rutiineja, koska kun koira johonkin tottuu niin se pitää siitä myös kiinni.
Mun on pakko sanoa, että kunto on kyllä parantunut, kun tulee tätä pakollista lenkkeilyä 2,5-3,5 tuntia päivässä, mutta muille harrastuksille on saanut sanoa heiheit. Päivääkään en silti vaihtaisi pois.
Monessa mielessä koira on vaativampi kuin lapsi ja monessa mielessä helpompi. Jos kuitenkin on lapsia suunnitteilla, niin sillä mentaliteetilla, että "koiralle etsitään uusi koti kun vauva tulee" ei pitäisi ikinä ottaa karvaista kaveria.sua, kun ukkos on muualla nuorempaa lihaa savustamassa?
Richartti kirjoitti:
...sua lahkeesta pihalle joka duunipäivän päätteks, koita siinä sit vetää päikkäreitä. Suosittelen agilityyn perehtymistä =D
Noo, oikeesti mä mäkin päätin aloittaa noi rakennushommat just sen takia, että alkoi "vituttaa" pelkkä sohvalla makaaminen ja netissä roikkuminen.vetää juoksulenkille. Mä oon saanu kasvatettua sen sortin kaljamahan että alkaa jo itteäki hävettään :-(
Toisaalta oon alkanu käymääm salilla taas ko sain liikuntaseteleitä, vittu mä oon kohta iso jätkä, pelkkää läskiä ja hauista koko mies :-)- koiralle
KoppavaHoro kirjoitti:
iloa ja rutiineja, mutta se on sitten käytettävä myös kankkuspäivinä yhtä pitkillä lenkeillä kuin arkenakin. Ja mikä russeliin tulee, niin se TODELLAKIN tarvitsee aktiviteettia joka päivä.
Monessa mielessä koira on vaativampi kuin lapsi ja monessa mielessä helpompi. Jos kuitenkin on lapsia suunnitteilla, niin sillä mentaliteetilla, että "koiralle etsitään uusi koti kun vauva tulee" ei pitäisi ikinä ottaa karvaista kaveria.voisi ettiä uutta kotia? Hyvästä hoidosta hyvään hoitoon. Mikä ongelma?
- vauvelin
KoppavaHoro kirjoitti:
Monessa mielessä koira on vaativampi kuin lapsi ja monessa mielessä helpompi. Jos kuitenkin on lapsia suunnitteilla, niin sillä mentaliteetilla, että "koiralle etsitään uusi koti kun vauva tulee" ei pitäisi ikinä ottaa karvaista kaveria.suhteen sulla saattaa aika käydä aika vähiin:D
yhteiskunnan elätti kirjoitti:
mennä töihin.
...että siitä ei makseta ku 4 tunnilta paikalla pitää olla 7,5 tuntii ja lopulle ajalle joutuu ihan itte keksii jotain tekemistä :(
- se sinua
vauvelin kirjoitti:
suhteen sulla saattaa aika käydä aika vähiin:D
huolettaa?
Minä olisin erittäin tyytyväinen, jos tältä pallolta löytyis enemmän naisia, tai ylipäätään ihmisiä, jotka ei haluais lisääntyä. - mä luulin
Richartti kirjoitti:
...että siitä ei makseta ku 4 tunnilta paikalla pitää olla 7,5 tuntii ja lopulle ajalle joutuu ihan itte keksii jotain tekemistä :(
että sä oot amerikkalainen autojobbari ku toi sun nimes vähä viittas siihen:D
- KoppavaHoro
Tiktaki kirjoitti:
sua, kun ukkos on muualla nuorempaa lihaa savustamassa?
Yrittää kyllä, mutta saa tyytyä pykkikorin antimiin.
- KoppavaHoro
koiralle kirjoitti:
voisi ettiä uutta kotia? Hyvästä hoidosta hyvään hoitoon. Mikä ongelma?
ja perseestä ottaa koiraa, jos ei ole tarkoitus pitää sitä koko sen loppuelämää. Koira toki selviytyy, mutta niin selvityy lapsikin, joten samalla logiikalla voisi laittaa vekaran kiertoon siinä vaiheessa kun se ei enää sovikaa kuvioon.
- ymmärtänet
KoppavaHoro kirjoitti:
Yrittää kyllä, mutta saa tyytyä pykkikorin antimiin.
missä luurin paras paikka on:DD
- KoppavaHoro
vauvelin kirjoitti:
suhteen sulla saattaa aika käydä aika vähiin:D
Joo, en ole ikinä edes halunnut vauvaa. Tai ei vauvoissa mitään vikaa ole, mutta murkkuikäisissä on.
- näköjään..
KoppavaHoro kirjoitti:
ja perseestä ottaa koiraa, jos ei ole tarkoitus pitää sitä koko sen loppuelämää. Koira toki selviytyy, mutta niin selvityy lapsikin, joten samalla logiikalla voisi laittaa vekaran kiertoon siinä vaiheessa kun se ei enää sovikaa kuvioon.
täysi kaheli ja idiootti.
Me ämmä vittuun noina mielipiteinesi. - KoppavaHoro
ymmärtänet kirjoitti:
missä luurin paras paikka on:DD
...
- on kuule..
KoppavaHoro kirjoitti:
Joo, en ole ikinä edes halunnut vauvaa. Tai ei vauvoissa mitään vikaa ole, mutta murkkuikäisissä on.
lähempänä kuin luuletkaan.
- KoppavaHoro
näköjään.. kirjoitti:
täysi kaheli ja idiootti.
Me ämmä vittuun noina mielipiteinesi.enkä luovuta mikä tulee eläinten oikeuksiin. Koira ei ole mikään televisio ja haluaisinkin soveltuvuustestit niin vanhemmuteen kuin eläinten omistamiseenkin.
Koira ei ole ole väliaikainen koriste. Sä saat vapaasti olla eri mieltä, mutta ei susta kauhean hyvää kuvaa anna.
Toivottavasti sä et ikinä ota lemmikkiä, jos asenteesi on tuollainen. - KoppavaHoro
on kuule.. kirjoitti:
lähempänä kuin luuletkaan.
Tähän asti elämäni on mennyt kuten haluankin eli lapsettomasti. Missä siis on vika?
KoppavaHoro kirjoitti:
Monessa mielessä koira on vaativampi kuin lapsi ja monessa mielessä helpompi. Jos kuitenkin on lapsia suunnitteilla, niin sillä mentaliteetilla, että "koiralle etsitään uusi koti kun vauva tulee" ei pitäisi ikinä ottaa karvaista kaveria.potilas kiitos. Koira on koira ja vauva on vauva, on niissä kuitenkin aika vitunmoinen ero.
Ja muutenkin, eiköhän 2 koulutettua ihmistä yhden saatanan koiranpennun osaa hoitaa. Jos se että pärjää terrierin kanssa on jonkun sortin meriitti teidän piireissä niin se ei välttämättä ole kaikille.- KoppavaHoro
yrmio kirjoitti:
potilas kiitos. Koira on koira ja vauva on vauva, on niissä kuitenkin aika vitunmoinen ero.
Ja muutenkin, eiköhän 2 koulutettua ihmistä yhden saatanan koiranpennun osaa hoitaa. Jos se että pärjää terrierin kanssa on jonkun sortin meriitti teidän piireissä niin se ei välttämättä ole kaikille.Lykkyä pyttyyn ja tuolla asenteella se tosiaan tulee tarpeeseen!
- Sovitaan..
KoppavaHoro kirjoitti:
enkä luovuta mikä tulee eläinten oikeuksiin. Koira ei ole mikään televisio ja haluaisinkin soveltuvuustestit niin vanhemmuteen kuin eläinten omistamiseenkin.
Koira ei ole ole väliaikainen koriste. Sä saat vapaasti olla eri mieltä, mutta ei susta kauhean hyvää kuvaa anna.
Toivottavasti sä et ikinä ota lemmikkiä, jos asenteesi on tuollainen.että mä tuun nuoleen sun pilluas et sä vähän pääset tosta animaalisesta pakkomielteestäsi eroon.
Voin mä naida tovin eläintentapaankin, jos kalenteri antaa myöten. - sä jaksat
KoppavaHoro kirjoitti:
Tähän asti elämäni on mennyt kuten haluankin eli lapsettomasti. Missä siis on vika?
valehdella itsellesi.
KoppavaHoro kirjoitti:
Lykkyä pyttyyn ja tuolla asenteella se tosiaan tulee tarpeeseen!
niin aina voi antaa napin ottaan. Juuri tämä ominaisuus on mun mielestä paras koirissa ja kissoissa.
- että koira
KoppavaHoro kirjoitti:
rakastuu tai kiintyy omistajaansa samalla tavoin kun omistaj kiintyy koiraansa.
Koiralle on tärkeätä lauma, laumanjohtajan miellyttäminen ja sapuska sen liikunnan lisäksi.
Eläinlaumoissa johtajat aina vaihtuu ja laumoissa tapahtuu sekoittumista.
Ei pitäisi inhimillistää koiria tai mitään muitakaan lemmikkejä liikaa.
Sinä voit olla vaikka kuinka ihastunut siihen mäykkyys, mutta et voi tietää mitä sen mielessä liikkuu :) Se ei ole lähelläkään ihmistä. - KoppavaHoro
yrmio kirjoitti:
niin aina voi antaa napin ottaan. Juuri tämä ominaisuus on mun mielestä paras koirissa ja kissoissa.
toivottavasti muijasi on samaa mieltä. Ja sama onneksi pätee myös vauvoihin, jos teille sellainen vahinko sattuisi tulemaan.
- KoppavaHoro
sä jaksat kirjoitti:
valehdella itsellesi.
Jos sulla on vauvakuume niin älä vitussa ulkoista sitä minulle!
- thin.ice
yrmio kirjoitti:
potilas kiitos. Koira on koira ja vauva on vauva, on niissä kuitenkin aika vitunmoinen ero.
Ja muutenkin, eiköhän 2 koulutettua ihmistä yhden saatanan koiranpennun osaa hoitaa. Jos se että pärjää terrierin kanssa on jonkun sortin meriitti teidän piireissä niin se ei välttämättä ole kaikille.juuri oikein. Kyllähän ihminen, joka haluaa ottaa koiran sen kanssa pärjää. Ei muuta kuin onnea ja paljon riehakasta toimintaa uuden koirun kanssa :)Ja vauvan ja koiran verraaminen on kipeetä
- ei enää ole
KoppavaHoro kirjoitti:
toivottavasti muijasi on samaa mieltä. Ja sama onneksi pätee myös vauvoihin, jos teille sellainen vahinko sattuisi tulemaan.
biologisesti mahdollista.
- taisit puhua
KoppavaHoro kirjoitti:
Jos sulla on vauvakuume niin älä vitussa ulkoista sitä minulle!
itsellesi:DD
KoppavaHoro kirjoitti:
etkö sä edelleenkään näe mitään eroa ihmisvauvan ja koiranpennun välillä, jos et niin tervemenoa hoitoon.
- KoppavaHoro
yrmio kirjoitti:
että sinä todella ansaitset sen kouluttamattoman russelin jonka saat. Siitä tuskin saa mitään kun joudutte antamaan sen eteenpäin siinävaiheessa kun äpäränne ilmoittaa tulostaan, mutta toisaalta sä voit olla samanlainen sankari kuin se eräs, joka päätti säästää lopettamiskulut ja ampui koiraansa päähän ja jätti sen makaamaan metsään. Koira eli tutkimusten mukaan vielä viikon.
Sellaista sankaruutta.
Onnea valitsemallesi tielle. Muijasi on varmaan tosi ylpeä. - JJJJJ,
yrmio kirjoitti:
etkö sä edelleenkään näe mitään eroa ihmisvauvan ja koiranpennun välillä, jos et niin tervemenoa hoitoon.
yrmiö mahdollisesta läskistä ja lihaksesta huolimatta edelleen järki pysynyt päässä.
- että miehen
KoppavaHoro kirjoitti:
että sinä todella ansaitset sen kouluttamattoman russelin jonka saat. Siitä tuskin saa mitään kun joudutte antamaan sen eteenpäin siinävaiheessa kun äpäränne ilmoittaa tulostaan, mutta toisaalta sä voit olla samanlainen sankari kuin se eräs, joka päätti säästää lopettamiskulut ja ampui koiraansa päähän ja jätti sen makaamaan metsään. Koira eli tutkimusten mukaan vielä viikon.
Sellaista sankaruutta.
Onnea valitsemallesi tielle. Muijasi on varmaan tosi ylpeä.tulis saada arvostuksensa naisen kautta vai?
"Muijasi on varmaan tosi ylpeä."
Joopa joo. - KoppavaHoro
yrmio kirjoitti:
esittelin ne eroavaisuudet ja myös sen miksi EN halua ihmistainta ainakaan omiksi vaivoikseni.
Mutta kuten sanottua niin yhtä hyvin sen napin saa sen vauvan otsaan kuin koirankin. Itse asiassa vielä helpommin, koska vauvalla on isompi pää, onnistuu varmaan myös sinulta jopa laatikollisen krapulaoluita jälkeen. - KoppavaHoro
että koira kirjoitti:
rakastuu tai kiintyy omistajaansa samalla tavoin kun omistaj kiintyy koiraansa.
Koiralle on tärkeätä lauma, laumanjohtajan miellyttäminen ja sapuska sen liikunnan lisäksi.
Eläinlaumoissa johtajat aina vaihtuu ja laumoissa tapahtuu sekoittumista.
Ei pitäisi inhimillistää koiria tai mitään muitakaan lemmikkejä liikaa.
Sinä voit olla vaikka kuinka ihastunut siihen mäykkyys, mutta et voi tietää mitä sen mielessä liikkuu :) Se ei ole lähelläkään ihmistä.ja sama pätee ihmislapseen, adoptoitu lapsi voi olla ihan yhtä onnellinen kuin sellainen, joka kasvaa biologisten vanhempiensa kanssa.
- KoppavaHoro
että miehen kirjoitti:
tulis saada arvostuksensa naisen kautta vai?
"Muijasi on varmaan tosi ylpeä."
Joopa joo.on sillä ennenkin yrittänyt päteä. Muijansa on melkein valmistunut mikä lie ja sillä uhosi joskus Timanttia vastaan, joten varmaan arvostaa korkeammalle kuin itsensä.
- haluan..
KoppavaHoro kirjoitti:
esittelin ne eroavaisuudet ja myös sen miksi EN halua ihmistainta ainakaan omiksi vaivoikseni.
Mutta kuten sanottua niin yhtä hyvin sen napin saa sen vauvan otsaan kuin koirankin. Itse asiassa vielä helpommin, koska vauvalla on isompi pää, onnistuu varmaan myös sinulta jopa laatikollisen krapulaoluita jälkeen.että luet tämän kirjoittamani kommentin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000042102540
en ollut se asiaton kaveri, joka tuli jatkamaan juttua jostain nuolemisesta.
Eläimen elämän arvoa ei voi verrata ihmiselämän arvoon. Jos mielestäsi voi, niin yhdyn Yrmiön "hoitoon" -kommenttiin. KoppavaHoro kirjoitti:
Mutta kuten sanottua niin yhtä hyvin sen napin saa sen vauvan otsaan kuin koirankin. Itse asiassa vielä helpommin, koska vauvalla on isompi pää, onnistuu varmaan myös sinulta jopa laatikollisen krapulaoluita jälkeen.katellaanko hetki taivaalle??? Saturnus renkaineen ois nyt hollilla.
- Huhuhuhuhuh
KoppavaHoro kirjoitti:
Mutta kuten sanottua niin yhtä hyvin sen napin saa sen vauvan otsaan kuin koirankin. Itse asiassa vielä helpommin, koska vauvalla on isompi pää, onnistuu varmaan myös sinulta jopa laatikollisen krapulaoluita jälkeen.olla hullu.
Pakkohoito olisi ainut oikea paikka. - voi,
KoppavaHoro kirjoitti:
ja sama pätee ihmislapseen, adoptoitu lapsi voi olla ihan yhtä onnellinen kuin sellainen, joka kasvaa biologisten vanhempiensa kanssa.
mutta koirat ovat tuossa asiassa tasa-arvoisempia.
Nehän on kaikki adoptoituja.
Että ei sillä nyt ole suurta merkitystä koiralle, jos hyvä lauma vaihtuu hyvään laumaan. Ymmärsit siis pointin.
Koiran voi siis ihan hyvin ottaa muutamaksi vuodeksi, vaikka tiedossa olisi luopuminen, kunhan hyvä uus koti on järjestettävissä. - KoppavaHoro
haluan.. kirjoitti:
että luet tämän kirjoittamani kommentin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000042102540
en ollut se asiaton kaveri, joka tuli jatkamaan juttua jostain nuolemisesta.
Eläimen elämän arvoa ei voi verrata ihmiselämän arvoon. Jos mielestäsi voi, niin yhdyn Yrmiön "hoitoon" -kommenttiin.ja minusta varsinkin ihmisen "luomakunnan kruununa" pitäisi osata ottaa huomioon muut lajit, ts. jos aikoo ottaa koiran ja luopua siitä parin vuoden päästä niin sitten on parempi olla ottamatta koko koiraa. Jos olet eri mieltä, niin ole sitten, mutta perustele, kiitos.
Minusta elämä sinällään on arvokasta ja ihmisen ns. johtavana lajina tulisi käyttää älyään ja viisauttaan muiden lajien puolesta eikä niitä vastaan.
Hoitoon minusta kuuluvat ne, jotka tekevät eläisuuojelurikoksia uudestaan ja uudestaan. - KoppavaHoro
Huhuhuhuhuh kirjoitti:
olla hullu.
Pakkohoito olisi ainut oikea paikka.empatia tosiaan on katoaava ja uhanalainen luonnonvara.
Sitten kun siitä oikeasti tulee sairaus niin minä toivottavasti olen kuollut ja onneksenne en ole jättänyt jälkeeni yhtään arvomaailmani perinyttä jälkeläistä, joka tuijottaisi napaansa pidemmälle, vaan teidän omanne saavat tuhota planeetan ihan omaan, rivakkaan tahtiinsa.
Ja maailma pelastuu. :) - KoppavaHoro
voi, kirjoitti:
mutta koirat ovat tuossa asiassa tasa-arvoisempia.
Nehän on kaikki adoptoituja.
Että ei sillä nyt ole suurta merkitystä koiralle, jos hyvä lauma vaihtuu hyvään laumaan. Ymmärsit siis pointin.
Koiran voi siis ihan hyvin ottaa muutamaksi vuodeksi, vaikka tiedossa olisi luopuminen, kunhan hyvä uus koti on järjestettävissä.se ei ole ookoo. Koirasta voi joutua luopumaan ja hyvä, jos sille löytyy hyvä koti, mutta on edesvastuutonta, moraalintoja ja äärimmäisen typerää ottaa koiraa "pariksi vuodeksi". Miksi kukaan välittävä yksilö edes tekisi niin? Luopuminenhan on kamalaa!
Mutta joktap, jos ei tajua sitä, että koira on elävä yksilö, jolle muutokset lauman suhteen luovat stressiä, niin ei kyllä ole valmis tai oikeutettu ottamaan koiraa. Miksei tällainen ihminen ota mieluummin vaikka sauvasirkkaa? - sen perustelin,
KoppavaHoro kirjoitti:
ja minusta varsinkin ihmisen "luomakunnan kruununa" pitäisi osata ottaa huomioon muut lajit, ts. jos aikoo ottaa koiran ja luopua siitä parin vuoden päästä niin sitten on parempi olla ottamatta koko koiraa. Jos olet eri mieltä, niin ole sitten, mutta perustele, kiitos.
Minusta elämä sinällään on arvokasta ja ihmisen ns. johtavana lajina tulisi käyttää älyään ja viisauttaan muiden lajien puolesta eikä niitä vastaan.
Hoitoon minusta kuuluvat ne, jotka tekevät eläisuuojelurikoksia uudestaan ja uudestaan.siksi laitoin tuon linkinkin.
Koira ei kiinny ihmiseen, niin kuin ihminen koiraan. Luonnossakin laumanjohtajat vaihtuu ja laumaeläin on tyytyväinen, kunhan saa laumanjohtajansa alaisuudessa mielestellä. Ei se sitä kato, kuka johtaja on.
Ihmisen ja koiran suhde on symbioottinen. Koira tyydyttää jotain ihmisen tarpeita ja vastavuoroisesti toisin päin. Koiran kohdalla nämä tarpeet eivät ole henkilöön sidottuja. - .....
Huhuhuhuhuh kirjoitti:
olla hullu.
Pakkohoito olisi ainut oikea paikka.on fiksummat jutut kuin sinulla
- ......
sen perustelin, kirjoitti:
siksi laitoin tuon linkinkin.
Koira ei kiinny ihmiseen, niin kuin ihminen koiraan. Luonnossakin laumanjohtajat vaihtuu ja laumaeläin on tyytyväinen, kunhan saa laumanjohtajansa alaisuudessa mielestellä. Ei se sitä kato, kuka johtaja on.
Ihmisen ja koiran suhde on symbioottinen. Koira tyydyttää jotain ihmisen tarpeita ja vastavuoroisesti toisin päin. Koiran kohdalla nämä tarpeet eivät ole henkilöön sidottuja.löytyy parempaa matskua kuin tuo
- ......
taisit puhua kirjoitti:
itsellesi:DD
kateellinen ja katkera ämmä vittuun
- että koirasi
KoppavaHoro kirjoitti:
se ei ole ookoo. Koirasta voi joutua luopumaan ja hyvä, jos sille löytyy hyvä koti, mutta on edesvastuutonta, moraalintoja ja äärimmäisen typerää ottaa koiraa "pariksi vuodeksi". Miksi kukaan välittävä yksilö edes tekisi niin? Luopuminenhan on kamalaa!
Mutta joktap, jos ei tajua sitä, että koira on elävä yksilö, jolle muutokset lauman suhteen luovat stressiä, niin ei kyllä ole valmis tai oikeutettu ottamaan koiraa. Miksei tällainen ihminen ota mieluummin vaikka sauvasirkkaa?rakastaa sinua ja vain sinua, eikä oppisi olemaan toisen lauman johtajan alaisuudessa? Sehän ei pidä paikkaansa ja tiedät sen itsekin.
En sanokaan että kukaan tekisi niin tahallaan, mutta sellaistakin joskus tapahtuu, eikä ne koirat kovin kauaa lauman vaihtumisesta stressaa.
Näkemyksesi johtuvat vain siitä, että olet inhimillistänyt sen sinun mäykkysi aivan täysin. Sydämesi varmaan murtuisi täysin, jos joutuisit joskus luopumaan koirasta ja se olisi pari vuotta jonkun toisen laumanjohtajan alaisuudessa. Sitten näkisit sen taas jossain koirapuistossa ja se kävisi sinua pikaisesti tervehtimässä, kunnes palaisi häntä touhusta heiluen uuden johtajansa luo :) - thin.ice
Ihmisen ja koiran suhde on symbioottinen. Koira tyydyttää jotain ihmisen tarpeita ja vastavuoroisesti toisin päin. Koiran kohdalla nämä tarpeet eivät ole henkilöön sidottuja.minä olen hyvin eläinrakas, ja minun lemmikit elää hyvinkin onnellista elämää (ainakin teen sen eteen paljon). Mutta jos minun lapsilleni tulisi allergia lemmikkiä kohtaan, niin kumpihan lähtisi? Jos nyt kuitenkin pidettäisiin järki päässä, eikä inhimillistettäisi näitä lemmikkejä. Jooko?
- perustelu
...... kirjoitti:
löytyy parempaa matskua kuin tuo
se ainakin oli.
- KoppavaHoro
Ihmisen ja koiran suhde on symbioottinen. Koira tyydyttää jotain ihmisen tarpeita ja vastavuoroisesti toisin päin. Koiran kohdalla nämä tarpeet eivät ole henkilöön sidottuja.on mielestäni moraalitonta käsitellä koiraa kuin jotain huonekalua. Elämäntilanteet muuttuvat ja luojan kiitos koira on sopeutuvainen eläin, mutta jos TIETÄÄ, että vauva tulee ja silloin koira saa mennä niin miksi edes ottaa koiraa? Eikö voisi ottaa akvaarion tai sirkkoja tai hämähäkkejä tai jotain vastaavaa? Peräänkuulutan ihmisten empatiakykyä ja vastuuntuntoa, joka näyttää todella surkealta tämän ketjun perusteella.
- ylemmäs.
KoppavaHoro kirjoitti:
on mielestäni moraalitonta käsitellä koiraa kuin jotain huonekalua. Elämäntilanteet muuttuvat ja luojan kiitos koira on sopeutuvainen eläin, mutta jos TIETÄÄ, että vauva tulee ja silloin koira saa mennä niin miksi edes ottaa koiraa? Eikö voisi ottaa akvaarion tai sirkkoja tai hämähäkkejä tai jotain vastaavaa? Peräänkuulutan ihmisten empatiakykyä ja vastuuntuntoa, joka näyttää todella surkealta tämän ketjun perusteella.
...
- KoppavaHoro
että koirasi kirjoitti:
rakastaa sinua ja vain sinua, eikä oppisi olemaan toisen lauman johtajan alaisuudessa? Sehän ei pidä paikkaansa ja tiedät sen itsekin.
En sanokaan että kukaan tekisi niin tahallaan, mutta sellaistakin joskus tapahtuu, eikä ne koirat kovin kauaa lauman vaihtumisesta stressaa.
Näkemyksesi johtuvat vain siitä, että olet inhimillistänyt sen sinun mäykkysi aivan täysin. Sydämesi varmaan murtuisi täysin, jos joutuisit joskus luopumaan koirasta ja se olisi pari vuotta jonkun toisen laumanjohtajan alaisuudessa. Sitten näkisit sen taas jossain koirapuistossa ja se kävisi sinua pikaisesti tervehtimässä, kunnes palaisi häntä touhusta heiluen uuden johtajansa luo :)vaan tiedän tasan tarkkaan, että koirani sopeutuisi toisiinkin olosuhteisiin ja laumaan.
Mutta miksi vitussa ottaa lemmikiksi jotain, jolle tietää tuottavansa stressiä? Kuten olen sanonut tässä ketjussa niin ehkä akvaario tai sirkat tai vaikka hämähäkit olisivat parempi vaihtoehto sellaisille, jotka eivät osaa sitoutua koiraan koiran tarvitsemalla tavalla. - juuri kirjoitin.
thin.ice kirjoitti:
minä olen hyvin eläinrakas, ja minun lemmikit elää hyvinkin onnellista elämää (ainakin teen sen eteen paljon). Mutta jos minun lapsilleni tulisi allergia lemmikkiä kohtaan, niin kumpihan lähtisi? Jos nyt kuitenkin pidettäisiin järki päässä, eikä inhimillistettäisi näitä lemmikkejä. Jooko?
En inhimillistä, vaikka monet niin tuntuu tekevänkin.
Koirat on koiria ja niillä on koirien tarpeet. Ihmisten tarpeet etusijalle. - teidänkin
KoppavaHoro kirjoitti:
vaan tiedän tasan tarkkaan, että koirani sopeutuisi toisiinkin olosuhteisiin ja laumaan.
Mutta miksi vitussa ottaa lemmikiksi jotain, jolle tietää tuottavansa stressiä? Kuten olen sanonut tässä ketjussa niin ehkä akvaario tai sirkat tai vaikka hämähäkit olisivat parempi vaihtoehto sellaisille, jotka eivät osaa sitoutua koiraan koiran tarvitsemalla tavalla.suhteessa sitä sitoutumista enemmän tarvitsee? Ootko koskaan miettinyt?
Niin kuin sanoin. Kukaan tuskin tekee tahallaan, mutta elämäntilanteet vaihtuvat. Ja silloin voi joskus olla parempi kaikille, että koira vaihtaa laumaa.
Ihmisten ehdoillahan täällä kuitenkin mennään. Ei koira voi alkaa sanelemaan ihmisten elämää. - KoppavaHoro
teidänkin kirjoitti:
suhteessa sitä sitoutumista enemmän tarvitsee? Ootko koskaan miettinyt?
Niin kuin sanoin. Kukaan tuskin tekee tahallaan, mutta elämäntilanteet vaihtuvat. Ja silloin voi joskus olla parempi kaikille, että koira vaihtaa laumaa.
Ihmisten ehdoillahan täällä kuitenkin mennään. Ei koira voi alkaa sanelemaan ihmisten elämää.Luuletko tosissasi, etten ole etukäteen ajatellut asioita?!?
Elämäntilanne voi vaihtua, mutta niiltä osin kuin minä voin niihin vaikuttaa niin teen kaiken, jottei koirani kärsi tai joudu vaihtamaan laumaan. Jotkut ovat sitä mieltä, että koira ja vauva eivät sovi samaan kotiin ja luopuvat koirasta jo ennen kuin ongelmia ilmaantuu, koska rakkautta ja aikaa ei kai riitä molemmille. Mutta miksi ottaa koiran, jos tietää hankkivansa vauvan parin vuoden sisällä?!?
Siinä pointtini kaikessa yksinkertaisuudessaan. Jos se on vain joku parin vuoden hetkellinen projekti niin kannattaa vaikka laittaa se ehdottamani akvaario! - siis..
KoppavaHoro kirjoitti:
Luuletko tosissasi, etten ole etukäteen ajatellut asioita?!?
Elämäntilanne voi vaihtua, mutta niiltä osin kuin minä voin niihin vaikuttaa niin teen kaiken, jottei koirani kärsi tai joudu vaihtamaan laumaan. Jotkut ovat sitä mieltä, että koira ja vauva eivät sovi samaan kotiin ja luopuvat koirasta jo ennen kuin ongelmia ilmaantuu, koska rakkautta ja aikaa ei kai riitä molemmille. Mutta miksi ottaa koiran, jos tietää hankkivansa vauvan parin vuoden sisällä?!?
Siinä pointtini kaikessa yksinkertaisuudessaan. Jos se on vain joku parin vuoden hetkellinen projekti niin kannattaa vaikka laittaa se ehdottamani akvaario!että koirasi on rakkaampi sinulle kuin sinä koirallesi.
Ei kait kukaan ota koiraa tuolla tavalla. Mikä ongelma on terve lapsi ja koira samassa taloudessa? Ei mikään.
On vain jotenkin niin huvittavaa, kun olet niin kiihkeä tässä asiassa.
Oletko kuullut, että jotkut ottavat koiria vain hyötytarkoituksiin? Ja jos koira ei opetuksesta huolimatta osoita lahjoja tarkoitettuun hommaan, niin silloin se päätyy koirien taivaaseen ja tilalle tulee uusi pentu.
- kuulla,
mulla oli kans mukava päivä kersojen kanssa mäessä ja illalla oli sit porukkaa vähä kylässä ja sekin oli mukavaa illanviettoa. En juonut yhtäkään olutta.
Aurinko paistaa komiasti tänäänkin, jotta en tiedä mitä sitä värkkäilis, mut hyvältä kuitenkin näyttää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174236
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873- 104870
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820