Kiinteytystä!

Stellar22

Olen 163cm pitkä ja painan 54kg. Painoindeksini on siis 20,3 eli olen normaalipainoinen, mutta ei tunnu siltä, koska jaloissani, pepussa, vatsassa ja käsissä on selluliittia reilusti. Tämä asia painaa mieltä päivittäin. Kesä on tulossa ja haluaisin olla rannalla ilman, että ajattelisin sitä miltä näytän.

Ehdotuksia siis kiinteyttämään koko kroppaa?! Haluan kohottaa kuntoa ja laihtua, mutta en mielellään kasvattaa lihasmassaa. Vinkit ovat kullan arvosia!

10

3121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski on ikuista

just olin myös tulossa kysymään kotijumppa ohjeita..mutten viitsi nyt sitten aliottaa uutta keskustelua kun kerkesit ennen mua- itse olen vaan ylipainoinen...163cm ja reilut 98kg..inhottavimmat läskit on oikeestaan vaan kaksoisleuka, vatsamakkarat ja alaselkä...

• tärkein asia

Ruokavalio on kaikistä tärkein asia. Lisäksi liikuntaa.

Mä olen huomannut että mulla läskit ja löllöt häviää vasta kun painoindeksi on alle 19.

• TEITÄ

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

• kerran on
        TEITÄ kirjoitti:

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

• SINUA :)
        kerran on kirjoitti:

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

• keinoja
        SINUA :) kirjoitti:

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

keinoja?

• x3m light
        TEITÄ kirjoitti:

[email protected]

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

• että herbaa on!
        x3m light kirjoitti:

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

Ihan sama veikkaus oli että herbaahan se Suvi varmaan suosittelis lämpimästi :D Voin sanoa että mun täti möi niitä joskus ja puolvuotta vouhotettuaan tuli järkiinsä... Taitaa noi herban myyjät päivystää näitä keskusteluketjuja.

• Onko kellään kokemusta ?

Mahtaakohan olla totta vai amerikalasten hopotusta? Onko kellään kokemusta?

• mutta mulla tehosi

kokeilkaa callanetics-jumppaohjelmaa, mulla alkoi tulokset näkyä jo muutaman jumppakerran jälkeen, se allien kiinteysliikekin on tosi yksinkertainen ja tehokas. Tietoa löytyy googlettamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3979
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      20
      2430
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      39
      2409
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2367
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2281
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2171
    Aihe