Kiinteytystä!

Stellar22

Olen 163cm pitkä ja painan 54kg. Painoindeksini on siis 20,3 eli olen normaalipainoinen, mutta ei tunnu siltä, koska jaloissani, pepussa, vatsassa ja käsissä on selluliittia reilusti. Tämä asia painaa mieltä päivittäin. Kesä on tulossa ja haluaisin olla rannalla ilman, että ajattelisin sitä miltä näytän.

Ehdotuksia siis kiinteyttämään koko kroppaa?! Haluan kohottaa kuntoa ja laihtua, mutta en mielellään kasvattaa lihasmassaa. Vinkit ovat kullan arvosia!

10

3040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski on ikuista

      just olin myös tulossa kysymään kotijumppa ohjeita..mutten viitsi nyt sitten aliottaa uutta keskustelua kun kerkesit ennen mua- itse olen vaan ylipainoinen...163cm ja reilut 98kg..inhottavimmat läskit on oikeestaan vaan kaksoisleuka, vatsamakkarat ja alaselkä...

    • tärkein asia

      Ruokavalio on kaikistä tärkein asia. Lisäksi liikuntaa.

      Mä olen huomannut että mulla läskit ja löllöt häviää vasta kun painoindeksi on alle 19.

      • TEITÄ

        Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

        [email protected]


      • kerran on
        TEITÄ kirjoitti:

        Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

        [email protected]

        keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...


      • SINUA :)
        kerran on kirjoitti:

        keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

        noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)


      • keinoja
        SINUA :) kirjoitti:

        noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

        keinoja?


      • x3m light
        TEITÄ kirjoitti:

        Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

        [email protected]

        Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!


      • että herbaa on!
        x3m light kirjoitti:

        Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

        Ihan sama veikkaus oli että herbaahan se Suvi varmaan suosittelis lämpimästi :D Voin sanoa että mun täti möi niitä joskus ja puolvuotta vouhotettuaan tuli järkiinsä... Taitaa noi herban myyjät päivystää näitä keskusteluketjuja.


    • Onko kellään kokemusta ?

      Mahtaakohan olla totta vai amerikalasten hopotusta? Onko kellään kokemusta?

      • mutta mulla tehosi

        kokeilkaa callanetics-jumppaohjelmaa, mulla alkoi tulokset näkyä jo muutaman jumppakerran jälkeen, se allien kiinteysliikekin on tosi yksinkertainen ja tehokas. Tietoa löytyy googlettamalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe