Kiinteytystä!

Stellar22

Olen 163cm pitkä ja painan 54kg. Painoindeksini on siis 20,3 eli olen normaalipainoinen, mutta ei tunnu siltä, koska jaloissani, pepussa, vatsassa ja käsissä on selluliittia reilusti. Tämä asia painaa mieltä päivittäin. Kesä on tulossa ja haluaisin olla rannalla ilman, että ajattelisin sitä miltä näytän.

Ehdotuksia siis kiinteyttämään koko kroppaa?! Haluan kohottaa kuntoa ja laihtua, mutta en mielellään kasvattaa lihasmassaa. Vinkit ovat kullan arvosia!

10

3110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski on ikuista

just olin myös tulossa kysymään kotijumppa ohjeita..mutten viitsi nyt sitten aliottaa uutta keskustelua kun kerkesit ennen mua- itse olen vaan ylipainoinen...163cm ja reilut 98kg..inhottavimmat läskit on oikeestaan vaan kaksoisleuka, vatsamakkarat ja alaselkä...

• tärkein asia

Ruokavalio on kaikistä tärkein asia. Lisäksi liikuntaa.

Mä olen huomannut että mulla läskit ja löllöt häviää vasta kun painoindeksi on alle 19.

• TEITÄ

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

• kerran on
        TEITÄ kirjoitti:

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

• SINUA :)
        kerran on kirjoitti:

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

• keinoja
        SINUA :) kirjoitti:

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

keinoja?

• x3m light
        TEITÄ kirjoitti:

[email protected]

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

• että herbaa on!
        x3m light kirjoitti:

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

Ihan sama veikkaus oli että herbaahan se Suvi varmaan suosittelis lämpimästi :D Voin sanoa että mun täti möi niitä joskus ja puolvuotta vouhotettuaan tuli järkiinsä... Taitaa noi herban myyjät päivystää näitä keskusteluketjuja.

• Onko kellään kokemusta ?

Mahtaakohan olla totta vai amerikalasten hopotusta? Onko kellään kokemusta?

• mutta mulla tehosi

kokeilkaa callanetics-jumppaohjelmaa, mulla alkoi tulokset näkyä jo muutaman jumppakerran jälkeen, se allien kiinteysliikekin on tosi yksinkertainen ja tehokas. Tietoa löytyy googlettamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3603
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2244
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1586
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe