Kiinteytystä!

Stellar22

Olen 163cm pitkä ja painan 54kg. Painoindeksini on siis 20,3 eli olen normaalipainoinen, mutta ei tunnu siltä, koska jaloissani, pepussa, vatsassa ja käsissä on selluliittia reilusti. Tämä asia painaa mieltä päivittäin. Kesä on tulossa ja haluaisin olla rannalla ilman, että ajattelisin sitä miltä näytän.

Ehdotuksia siis kiinteyttämään koko kroppaa?! Haluan kohottaa kuntoa ja laihtua, mutta en mielellään kasvattaa lihasmassaa. Vinkit ovat kullan arvosia!

10

3125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski on ikuista

just olin myös tulossa kysymään kotijumppa ohjeita..mutten viitsi nyt sitten aliottaa uutta keskustelua kun kerkesit ennen mua- itse olen vaan ylipainoinen...163cm ja reilut 98kg..inhottavimmat läskit on oikeestaan vaan kaksoisleuka, vatsamakkarat ja alaselkä...

• tärkein asia

Ruokavalio on kaikistä tärkein asia. Lisäksi liikuntaa.

Mä olen huomannut että mulla läskit ja löllöt häviää vasta kun painoindeksi on alle 19.

• TEITÄ

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

• kerran on
        TEITÄ kirjoitti:

Selluliitista on mahdollista päästä eroon. Minulla on vastaus ja keinot ja voin alittaa lisäinfoa s-postiin ja ennen/jälkeen kuvia. :)

[email protected]

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

• SINUA :)
        kerran on kirjoitti:

keinot, niin mikset niitä tässä kaikille kerro??? todella ärsyttävää tuollaiset viestit...

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

• keinoja
        SINUA :) kirjoitti:

noku voin lähettää s-postiin kuvia ja tiedostoja. ei tänne voi laittaa esim psp-tiedostoa. :( mutta haluan kertoa ihmisille että keinoja on. :)

keinoja?

• x3m light
        TEITÄ kirjoitti:

[email protected]

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

• että herbaa on!
        x3m light kirjoitti:

Mistä vetoa että Suvilla on tarjolla Herbalifea?!

Ihan sama veikkaus oli että herbaahan se Suvi varmaan suosittelis lämpimästi :D Voin sanoa että mun täti möi niitä joskus ja puolvuotta vouhotettuaan tuli järkiinsä... Taitaa noi herban myyjät päivystää näitä keskusteluketjuja.

• Onko kellään kokemusta ?

Mahtaakohan olla totta vai amerikalasten hopotusta? Onko kellään kokemusta?

• mutta mulla tehosi

kokeilkaa callanetics-jumppaohjelmaa, mulla alkoi tulokset näkyä jo muutaman jumppakerran jälkeen, se allien kiinteysliikekin on tosi yksinkertainen ja tehokas. Tietoa löytyy googlettamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4605
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      93
      3753
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3303
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2463
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2369
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1229
    Aihe