Olen miettinyt tennistykin hankkimista. Olen katsellut nettiä ja löytänyt vain pari jälleenmyyjää Suomessa. Minkä firman listoilla on koneita saatavilla? Onko mitään ideaa tilata Usasta? Minkä merkkisen -ja mallisen olette todenneet hyväksi?
Tennistykit (pallokoneet)
4
5128
Vastaukset
- Alakierre
Tarkoitat varmaan pallotykkiä.
- Turistitykittäjä
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
- Pete Maloney
Turistitykittäjä kirjoitti:
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
Kannattaa kysyä maahantuojilta tarkemmin tykeistä. Kuinka on esim. huolto järjestetty vai onko sitä lainkaan. Tykin käyttökoulutus on myös oleellinen osa hankintaprosessia. Jos myyjällä on ymmärrystä valmennuksesta, niin paljon
nopeammin ostaja oppii hyödyntämään täysin ja monipuolisesti tykkiä valmennuksessa tai itse harjoittelussa.
Akkukoneet ovat mukavia, mutta pitää muistaa, että akut on uusittava 1 - 3 vuoden välein, riippuen käytöstä ja laitteen hoidosta.
SAM P4 mahtuu myös hyvin autoon ja on käytössä Suomessa monessa paikkaa.
Omassa maahantuonnissa rahtikulut ovat usein aika isot ja sitten on aika yksin jos tykki hajoaa jostain syystä.
- Akusarvio
Täältä ainakin löytyy https://www.mailat24.fi/kategoriat/varusteet/pallotykit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki912933Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from862420Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä362237Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752228Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71746Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131486- 831267
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81150- 691097
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064