Tennistykit (pallokoneet)

T.P.

Olen miettinyt tennistykin hankkimista. Olen katsellut nettiä ja löytänyt vain pari jälleenmyyjää Suomessa. Minkä firman listoilla on koneita saatavilla? Onko mitään ideaa tilata Usasta? Minkä merkkisen -ja mallisen olette todenneet hyväksi?

4

4989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alakierre

Tarkoitat varmaan pallotykkiä.

• Turistitykittäjä

Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?

• Pete Maloney
        Turistitykittäjä kirjoitti:

Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?

Kannattaa kysyä maahantuojilta tarkemmin tykeistä. Kuinka on esim. huolto järjestetty vai onko sitä lainkaan. Tykin käyttökoulutus on myös oleellinen osa hankintaprosessia. Jos myyjällä on ymmärrystä valmennuksesta, niin paljon
        nopeammin ostaja oppii hyödyntämään täysin ja monipuolisesti tykkiä valmennuksessa tai itse harjoittelussa.
        Akkukoneet ovat mukavia, mutta pitää muistaa, että akut on uusittava 1 - 3 vuoden välein, riippuen käytöstä ja laitteen hoidosta.
        SAM P4 mahtuu myös hyvin autoon ja on käytössä Suomessa monessa paikkaa.
        Omassa maahantuonnissa rahtikulut ovat usein aika isot ja sitten on aika yksin jos tykki hajoaa jostain syystä.

• Akusarvio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe