Olen miettinyt tennistykin hankkimista. Olen katsellut nettiä ja löytänyt vain pari jälleenmyyjää Suomessa. Minkä firman listoilla on koneita saatavilla? Onko mitään ideaa tilata Usasta? Minkä merkkisen -ja mallisen olette todenneet hyväksi?
Tennistykit (pallokoneet)
4
5163
Vastaukset
- Alakierre
Tarkoitat varmaan pallotykkiä.
- Turistitykittäjä
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
- Pete Maloney
Turistitykittäjä kirjoitti:
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
Kannattaa kysyä maahantuojilta tarkemmin tykeistä. Kuinka on esim. huolto järjestetty vai onko sitä lainkaan. Tykin käyttökoulutus on myös oleellinen osa hankintaprosessia. Jos myyjällä on ymmärrystä valmennuksesta, niin paljon
nopeammin ostaja oppii hyödyntämään täysin ja monipuolisesti tykkiä valmennuksessa tai itse harjoittelussa.
Akkukoneet ovat mukavia, mutta pitää muistaa, että akut on uusittava 1 - 3 vuoden välein, riippuen käytöstä ja laitteen hoidosta.
SAM P4 mahtuu myös hyvin autoon ja on käytössä Suomessa monessa paikkaa.
Omassa maahantuonnissa rahtikulut ovat usein aika isot ja sitten on aika yksin jos tykki hajoaa jostain syystä.
- Akusarvio
Täältä ainakin löytyy https://www.mailat24.fi/kategoriat/varusteet/pallotykit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253785Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283540Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1081617
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181528Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221272Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99860Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85733