Olen miettinyt tennistykin hankkimista. Olen katsellut nettiä ja löytänyt vain pari jälleenmyyjää Suomessa. Minkä firman listoilla on koneita saatavilla? Onko mitään ideaa tilata Usasta? Minkä merkkisen -ja mallisen olette todenneet hyväksi?
Tennistykit (pallokoneet)
4
4694
Vastaukset
- Alakierre
Tarkoitat varmaan pallotykkiä.
- Turistitykittäjä
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
- Pete Maloney
Turistitykittäjä kirjoitti:
Kaverini, joka on tennisvalmentaja hommasi Lobsterin pallotykin Suomesta, jota olen päässyt kanssa testaileen, hyvän olonen peli, vaikkei tykeistä paljon aikaisempaa kokemusta ole. Siinä saa säädettyä eri kierteitä ja useampaan kohtaan kohdistettua, ja akkukäyttönen, mutta vaikutuksen teki se, että se mahtu näppärästi jopa takakonttiin. Hintaa en muista, mutta ei kuulostanut pahalta. Oisko ollut alle 2000 euroa, en vanno?
Kannattaa kysyä maahantuojilta tarkemmin tykeistä. Kuinka on esim. huolto järjestetty vai onko sitä lainkaan. Tykin käyttökoulutus on myös oleellinen osa hankintaprosessia. Jos myyjällä on ymmärrystä valmennuksesta, niin paljon
nopeammin ostaja oppii hyödyntämään täysin ja monipuolisesti tykkiä valmennuksessa tai itse harjoittelussa.
Akkukoneet ovat mukavia, mutta pitää muistaa, että akut on uusittava 1 - 3 vuoden välein, riippuen käytöstä ja laitteen hoidosta.
SAM P4 mahtuu myös hyvin autoon ja on käytössä Suomessa monessa paikkaa.
Omassa maahantuonnissa rahtikulut ovat usein aika isot ja sitten on aika yksin jos tykki hajoaa jostain syystä.
- Akusarvio
Täältä ainakin löytyy https://www.mailat24.fi/kategoriat/varusteet/pallotykit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875