Kevät on tullut, kuulen sen
pienten lintujen laulusta.
leikkivien lasten äänistä,
nuoren neitokaisen kepeistä askelista,
Anteeksi voinko auttaa,
tässä onkin hyvin vilkas risteys,
olettekos aikeissa mennä toiselle puolelle.?
Oih mikä ääni,
sen heleys ja kujeileva sävy,
sekä kevyt henkäyksen tuulahdus kasvoilleni.
Oijoi, juu juu.
Yli vaan vaikka synkän virran, kun on kaunis saattaja,
sain suustani.
Kevyt kosketus ja naurun helähdys.
No jospa hieman auttelen,
kuiskasi keväinen keijuni, ihan siinä vierelläni.
Juu juu, apuahan minä,
sokea kun olen.
Rakkauden sokaisema.
Sokeaa rakkautta
7
217
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
huijaamisen makua, lemmensokee.. hymyilen taas tällekin. Olipa mainio, vaikka eipä mitään vikaa ole kevään kuvauksessasikaan. :)
- ajanmittaaja
Vakavasti puhuen, onhan se aivan hirveetä, kun noita kaunokaisia alkaa taas kulkea kukka mekoissaan.
Vähemmästäkin meis alkaa tuijotella lasimainen ilme silmissään. Voihan siinä vähemmästäkin erehtyä ihan kuka vaan.
- lindalinda1
minä onneton
ja odotan kovasti
että huomaisit kerrankin minut
tarttuisit käteeni
ja ohjaisit yli kadun
vaikka kuinka olen leyhytellyt siipiäni
niin Sinä
olet aina kulkenut ohitseni
olisiko jo huomenna se päivä ?
=)- ajanmittaaja
Vähäkös meitä lemmen lumoissa pörääviä pyörii katujen risteyksissä.
Ei muutko kopatkaa kainaloon ja viekää pois.;)
mikä se on, joka sekoittaa pään ??
taitaa olla kevät ja se kuuluisa rakkaus.- ajanmittaaja
huutele noin kovasti, herää vaikka joku lähempänä oleva ja taas meni mahkut. Mut kaippa se on tuo kevät ja ja mikä se nyt olikaan joka vaikuttaa.
ajanmittaaja kirjoitti:
huutele noin kovasti, herää vaikka joku lähempänä oleva ja taas meni mahkut. Mut kaippa se on tuo kevät ja ja mikä se nyt olikaan joka vaikuttaa.
oli kevät, oli syksy, oli talvi, oli kesä
ei se minun ääntäni kaada. Mutta tämä kevät
se, sekoittaa kissankin mielen.Paistaako
sinullakin aurinko komiasti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337310Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142670Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2671300- 1001069
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729421711000Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih73961En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137950Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79794Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13773Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18751