Mikä YT-neuvottelu?

Näin ilmeisesti muuallakin

Meillä toiset yt-neuvottelut kohta loppusuoralla. Tosin sana neuvottelu on kyseiseen tapahtumaan aivan väärä sana. Meillä ei neuvotella yhtään mistää. Ainoastaan käydään läpi itsestään selviä asioita ja viimeisessä neuvottelussa vaan irtisanottavien nimet pöytään ja pihalle. Plaa plaa plaa, menee huonosti. Tappiota tulee. Joo, ei meillä johtoporrasta kiinnostanut mitkään säästö-/kehitysehdotukset silloin kun meni lujaa. Ei kuulemma ole tarvetta. Nyt anellaan työntekijoitä auttamaan ja keksimään ideoita jolla jotain helpotusta tilanteeseen. Niin naurettavaa. Tekisi mieli sanoa että mitäs olette kusseet omiin muroihinne jo vuosia.. Ei kiinnosta enään vaikka menisi oma työpaikka. Jep, minusta sana yt-istunto olisi parempi kuin neuvottelu, istutaan vaan ja kuunnellaan TJ:n valitusta. Tämäkin yritys tulee notkumaan todella pahasti taantuman takia, ja todella huonon johtamisen takia. Sääli sinänsä kun on pienestä alkanut, nyt jo 20 vuotinen perheyritys n.14 eri toimipisteellä. Pysy enään laskuissa mukana kun viimeiset 5v vaan ostettu ja ostettu, laajennettu ja laajennettu nousuhuumassa. Näin täällä, hyvät jatkot ja kivat Yt:t kaikille osallisille.

2

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PERSE

      Yt-neuvottelujahan käydään vaan pykälien täyttämiseksi, ei niissä mitään oikeita ratkaisuja haeta, johtoportaan löysä asenne ja laiskuus niihin on johtanut ja nämä samat paskaläjät valittaa työntekijöiden asenteesta ja "hanskojen tippumisesta".Yleensäkin olen ihmetellyt tätä jatkuvaa laulua työntekijöiden irtisanomisen vaikeudesta ym.asennevammaisuudesta, kyllä suomalainen työvoima on sellaista lammaslaumaa että tyytyväisiä saavat olla(työnlahjoittajat), Ranskassa, Marseillessa pulahtivat rekat satama-altaaseen ja makasiinit paloivat, EU:n alkulähteillä ei ihmisiä kuseteta samaan malliin.

    • Aloittaja

      Jahas...nyt sitten lomia pitelee tuonne vuoden loppuun asti. Kivasti luottamusmies sopi liennytyksia lomautuksen ilmoitusaikoihin työnantajan kanssa, ilman meidän suostumusta. Taitaa olla minun turha enään tuonne mennä töihin, minunkin työt tekevät ne nuoremmat jotka olen kouluttanut. Ja ne jotka paremmin lipovat...itse kun en sitä harrasta(PAHA PUUTE). Jatkoja kaikille. Kai se on lähettävä ilmottautumaan kassaaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe