mikä on lempi tuoksunne?

katjuska

Galluppia kehiin :) eli mikä on lempi hajuvetesi / partavetesi? Itse tykkään Hugo Boss Womanista. Ihan siksikin kyselen kun ajattelin uutta lähtee ostamaan niin sais vähän vinkkejä :)

21

2215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonya

Olen hajuvesifriikki, myönnetään heti. Ite tykkään kovasti esim Calvin Kleinin Eternitystä (klassikko, mutta tosi hyvä!), Calvin Kleinin Escapen haluaisin seuraavaksi. Muita hyviksi havaittuja mm. Issey Miyaken L´eau d´Issey.
      Edenkin on ihan kiva, onkohan se nyt Rochasin?
      Hei muut hajuvesifriikit, mitä suosittelisitte seuraavaks?

• nainen!

on ihana!!!!ja saannut jopa naisihmisiltä kommenttia kuinka hyvä tuoksu!tietysti chanel on aina hyvä mutta todella kallis.treson muistelisin"sokoksella jossain tarjouksessa!

• jarna
        nainen! kirjoitti:

on ihana!!!!ja saannut jopa naisihmisiltä kommenttia kuinka hyvä tuoksu!tietysti chanel on aina hyvä mutta todella kallis.treson muistelisin"sokoksella jossain tarjouksessa!

Inhoan Tresoria,E.Ardenin Red Dooria(jota siskoni rakastaa),Channel 5 ei mulle käy,mutta ystävättärelleni se sopii ku nenä päähän jne.makuja on monia,samoin ihotyyppejä.

Ostin uusimman hajuveteni,Escadan Mystiquen juuri.Se on ihana.Tykkään muistakin Escadan tuoksuista,suosikkini Escada Collection,kunnon klassikko.Minulla on kymmeniä hajuvesiä,olen melko friikki.Armanin Mania on tyylikäs,Lolita Lempicka todellinen helmi!Cliniquen Vitaminee on pirteä päivätuoksu.

• katjuska
        jarna kirjoitti:

Inhoan Tresoria,E.Ardenin Red Dooria(jota siskoni rakastaa),Channel 5 ei mulle käy,mutta ystävättärelleni se sopii ku nenä päähän jne.makuja on monia,samoin ihotyyppejä.

Ostin uusimman hajuveteni,Escadan Mystiquen juuri.Se on ihana.Tykkään muistakin Escadan tuoksuista,suosikkini Escada Collection,kunnon klassikko.Minulla on kymmeniä hajuvesiä,olen melko friikki.Armanin Mania on tyylikäs,Lolita Lempicka todellinen helmi!Cliniquen Vitaminee on pirteä päivätuoksu.

Sen verran vielä että mielestäni Yves Rocherin kaikki hajuvedet ovat ihan kamalia..... Mitä mieltä olette Lancomen Miraclesta? Aika kiva on myös Cacharelin Noa :).

• jarna
        katjuska kirjoitti:

Sen verran vielä että mielestäni Yves Rocherin kaikki hajuvedet ovat ihan kamalia..... Mitä mieltä olette Lancomen Miraclesta? Aika kiva on myös Cacharelin Noa :).

mulla on Miracle.aika neutraali fiilis tulee sen kans.Ei mitenkään seksi tuoksu,mutta jotain kivaa siinä on...

Noa on outo mulle.Pitäis käydä nuuskuttelemassa.

• Memmu

Osta Emporio Armanin NIGHT, uusi mausteinen ihana tuoksu. Omat lempparini on lisäksi klassinen Lancomen Tresór ja Calvin Cleinin Eternity.

• lisa

entä Lacosten Pour Femme?

• tiina

on Tommy girl. mulla on sitä kahden0laista. käytän tosi paljon. se on nuorekas ja raikas. tosin monet käyttää sitä..

• Turzas

YR:n Senteur Nature on tosi ihana tuoksu. Raikas ja metsäinen. Sit Samba on hyvän tuoksusta aika mausteinen..

• jarna

...halvalla ei saa laatua.

• Marilyn

Lempituoksuni on ehdottomasti Clinique Happy. Se on ihanan tyylikäs mutta tyttömäinen, naisellinen ja seksikäs...tarpeen vaatiessa jopa elegantti.

• jarna

Se on kyllä ihan kiva päivätuoksu,mutta haihtuu liian nopeasti ja on muutenkin aivan mitäänsanomaton.Eleganttia ei mielestäni ole nähnytkään.Mutta sopii nuorelle tytölle tai sit vanhemmalle jonneki aerobic-tunnille tai toimistotöihin.Omasta kaapistani löytyy sitä,mutta harvoin sitä tulee suihkittua.

• Marilyn
        jarna kirjoitti:

Se on kyllä ihan kiva päivätuoksu,mutta haihtuu liian nopeasti ja on muutenkin aivan mitäänsanomaton.Eleganttia ei mielestäni ole nähnytkään.Mutta sopii nuorelle tytölle tai sit vanhemmalle jonneki aerobic-tunnille tai toimistotöihin.Omasta kaapistani löytyy sitä,mutta harvoin sitä tulee suihkittua.

Makuasioista ei kannattais kiistellä, mutta mutta. Hajuveden tuoksu riippuu myös ihosta ja siitä, mihin sitä suihkutellaan. Omani ei haihdu (vaikken kylve siinä), ja sitä kehutaan jatkuvasti. Ja kuten sanottu, olen nimenomaan nuori tyttö. Ja parasta on, että kukaan lähipiiristäni ei käytä sitä-onneksi. Ja miksi aerobic-tunnilla pitäisi käyttää hajuvettä???

Mutta hyvää joulua sulle=)

• -anna-

Oma ehdoton favourite on edellä mainittu Dolce&Gabbanalta. Yksi ihana on kanssa YSL:n In love again. Se oli kyllä vaan kausituoksu, eikä enää saatavilla mutta sitä jäin kyllä kovasti kaipaamaan...:(. Versacen punainen Versus on ihana, makea ja naisellinen. Kokeilkaa :)

• katjuska

Mitä saitte jouluksi? Itse sain joululahjaksi Celine Dion edt:n (jonka olin itse toivonut). Mitäs pidätte ? Aika hyvä mielestäni :)Kokoelma karttuu :))

• J-lo fani

Minun ehdottomat lempparituoksut ovat kaikki J-lon käyttämät tuoksut, eli Antonia's Flowers TIEMPE PASSATE, Guccin ENVY ja CHINA RAIN OIL (josta J-lon oma Glow on muuten halppiskopio)

• Oona

... on miun lempituoksu. :)Pidän myös YSL Paris ja CK Obsession-hajusteista.
        Pidän myös Espritin For my fantasy- sarjasta.

• katjuska
        Oona kirjoitti:

... on miun lempituoksu. :)Pidän myös YSL Paris ja CK Obsession-hajusteista.
        Pidän myös Espritin For my fantasy- sarjasta.

Törmäsin uuteen tuttavuuteen eli sain lahjaksi Armand Basin In Red hajuveden ..... Itse en oikein pidä tästä..............Mitä mieltä muut ???

• ....

Mitä mieltä Lacoste Pour Femme -hajuvedestä? Entä Guccin Rush? Minkä ikäsille sopii ja tyylisille?

• coco

Guccin Rush on tosi voimakas tuoksu. Mielikuva käyttäjästä olisi tummahiuksinen dynaaminen bisnesnainen jolla on tulinen sielu.

• miz

Ostin Seppälästä erittäin edullisesti, muistaakseni viidellä eurolla, Boum -hajuvettä. Ostin tuoksun alunperin joululahjaksi, mutta tulikin itsellä käytettyä. Todella hyväntuoksuinen, ei liian voimakas. Olen aikaisemmin käyttänyt lahjaksi saamiani Marc'o Polo -tuoksuja jotka ovat liian voimakkaita ja aiheuttavat päänsärkyä ja suorastaan etovan olon. Ite käytän tätä Boumia kotioloissa heti suihkun jälkeen. Tuoksu on niin mieto, että itse en sitä haista, mutta muut haistavat... avomies tykkää... =o) Käyttämäsi Hugo Boss Woman on myös mielestäni miellyttävä tuoksu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe